Welke walgelijke klootzak doet dat nouquote:Op woensdag 1 december 2021 15:43 schreef Caland het volgende:
Ik vond een chocoladeletter in mijn brievenbus.
Walgelijk.
Mijn werkgever.quote:Op woensdag 1 december 2021 15:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welke walgelijke klootzak doet dat nou
Waar lieten ze die drietienden liggen?quote:Op woensdag 1 december 2021 15:28 schreef RamboDirk het volgende:
Netflix.
14 peaks: Nothing is Impossible.
9.7/10
Erg Mooi
Doe jij maar rustig, je werkt daar net.quote:Op woensdag 1 december 2021 15:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Mijn werkgever.
Geef maar gewoon geld in plaats van schijtlollig te gaan doen met een kutrijmpje erbij.
Bij de big 4 mag je al blij zijn dat ze uberhaupt aan je denkenquote:Op woensdag 1 december 2021 15:43 schreef Caland het volgende:
Ik vond een chocoladeletter in mijn brievenbus.
Walgelijk.
Caland Calandquote:Op woensdag 1 december 2021 15:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Mijn werkgever.
Geef maar gewoon geld in plaats van schijtlollig te gaan doen met een kutrijmpje erbij.
Chaos, crisis in de zaal. Zijn er Marokkanen? Nee het is wartaal.quote:Op woensdag 1 december 2021 15:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Caland Caland
Hopelijk krijg je een lekke band
Je hebt gelijk, makker. Ik zal mijn vriendschappen hier beter moeten onderhouden.quote:Op woensdag 1 december 2021 14:50 schreef onlogisch het volgende:
Net even een uitstapje gemaakt in COR.
Blij terug te zijn in dit warme bad
@:Zipportal
@:Lenny_Leonard
@:Coco
@:Buitendam
Laatstgenoemde zien we te weinig in de SC de laatste maanden
Je moeder heeft mij al getrokken.quote:Op woensdag 1 december 2021 15:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Zullen wij ook nog even snel lootjes trekken, jongens?
Om welke post gaat het? Ik ben erg benieuwd.quote:Op woensdag 1 december 2021 14:59 schreef GGMM het volgende:
De teller staat inmiddels op 23 likes.
@:buitendam
Zuurstof gebruik bij de beklimmingen boven 8000 meter.quote:Op woensdag 1 december 2021 15:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waar lieten ze die drietienden liggen?
Ik zal eens aan jouw lootje trekken.quote:Op woensdag 1 december 2021 15:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Zullen wij ook nog even snel lootjes trekken, jongens?
quote:Op woensdag 1 december 2021 16:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik zal eens aan jouw lootje trekken.
De risico’s van je schoenen wassen in de wasmachine:quote:Op woensdag 1 december 2021 16:05 schreef Caland het volgende:
Schoenen in de wasmachine gegooid.
Zijn weer als nieuw nu.
Het leven is ook niet zonder risico's.quote:Op woensdag 1 december 2021 16:09 schreef Coco het volgende:
[..]
De risico’s van je schoenen wassen in de wasmachine:
- De lijm laat los
- Er ontstaan scheurtjes in het leer/de stof
- De kleuren vervagen of lopen uit
- De schoen kan kromtrekken of krimpen
- De wasmachine raakt beschadigd of gaat kapot
Ik heb ze in een oud laken gedaan. En het zijn toch maar sneakers.quote:Op woensdag 1 december 2021 16:09 schreef Coco het volgende:
[..]
De risico’s van je schoenen wassen in de wasmachine:
- De lijm laat los
- Er ontstaan scheurtjes in het leer/de stof
- De kleuren vervagen of lopen uit
- De schoen kan kromtrekken of krimpen
- De wasmachine raakt beschadigd of gaat kapot
Hier staat een ban op in COR.quote:Op woensdag 1 december 2021 16:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het leven is ook niet zonder risico's.
Was gewoon met de hand joh. Of laat het doen, als er een neger in de buurt woont.quote:Op woensdag 1 december 2021 16:05 schreef Caland het volgende:
Schoenen in de wasmachine gegooid.
Zijn weer als nieuw nu.
Nah, had ze al afgeschreven na Berlijn maar zijn er toch nog aardig uitgekomen.quote:Op woensdag 1 december 2021 16:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was gewoon met de hand joh. Of laat het doen, als er een neger in de buurt woont.
Tokkie.quote:Op woensdag 1 december 2021 16:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Nah, had ze al afgeschreven na Berlijn maar zijn er toch nog aardig uitgekomen.
Tevens weekendje naar de GP van Oostenrijk geboekt. Roadtripje met een camper erbij. @:tarado @:ggmm
Ik denk het eigenlijk niet maar laat het oordeel over aan experts @Tarado en @Nattekatquote:Op woensdag 1 december 2021 16:32 schreef maxi-mus het volgende:
Gaat de altijd vervelende Max trouwens nog kampioen worden? @:caland
In mijn ogen ben jij ook een expert hoor.quote:Op woensdag 1 december 2021 16:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk het eigenlijk niet maar laat het oordeel over aan experts @:tarado en @:nattekat
ik twijfel, Red Bull had het de laatste paar races niet helemaal goed in orde dus gewoon afwachtenquote:Op woensdag 1 december 2021 16:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk het eigenlijk niet maar laat het oordeel over aan experts @:tarado en @:nattekat
Nah, ik ben wel een beetje een gloryhunter hoor. Heb het voor 2010 wel veel gekeken en daarna pas weer een beetje sinds Max echt gaan volgen.quote:Op woensdag 1 december 2021 16:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In mijn ogen ben jij ook een expert hoor.
90% van uit het F1-topic ook dus helemaal primaquote:Op woensdag 1 december 2021 16:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Nah, ik ben wel een beetje een gloryhunter hoor. Heb het voor 2010 wel veel gekeken en daarna pas weer een beetje sinds Max echt gaan volgen.
Leuk hoor, bij mij staan Miami en Sao Paulo in de planning en heel misschien Mexico (hangt ook een beetje van verbindingen af)quote:Op woensdag 1 december 2021 16:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Nah, had ze al afgeschreven na Berlijn maar zijn er toch nog aardig uitgekomen.
Tevens weekendje naar de GP van Oostenrijk geboekt. Roadtripje met een camper erbij. @:tarado @:ggmm
Krijg je ook weer dat Top2000 geneuzel.quote:Op woensdag 1 december 2021 16:31 schreef maxi-mus het volgende:
Ah, de tijd van het jaar is weer gekomen dat mensen denken dat het interessant is om te tweeten welke nummers'/podcasts ze het vaakst hebben geluisterd dit jaar. Leuke rubriek.
Ik heb het meest geluisterd naar de Dickvoormekaarpodcast.quote:Op woensdag 1 december 2021 16:31 schreef maxi-mus het volgende:
Ah, de tijd van het jaar is weer gekomen dat mensen denken dat het interessant is om te tweeten welke nummers'/podcasts ze het vaakst hebben geluisterd dit jaar. Leuke rubriek.
Dat is tegenwoordig ook 2 en een half uur per aflevering.quote:Op woensdag 1 december 2021 16:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb het meest geluisterd naar de Dickvoormekaarpodcast.
Ja man, wat een zit was datquote:Op woensdag 1 december 2021 16:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig ook 2 en een half uur per aflevering.
Ik moet hem nog luisteren, eigenlijk heb ik liever podcastjes van een half uur/uurtje.quote:Op woensdag 1 december 2021 16:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja man, wat een zit was dat
Wel een heerlijke zit, ik dacht eerst dat het niets zou zijn met die Nico erbij, maar prima vermaak. Hopelijk gaan ze die 24 uurs show doen waar ze het over hadden als grap.
Ik wist niet dat analist Heitinga tegenwoordig ook F1 doet.quote:Op woensdag 1 december 2021 16:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik twijfel, Red Bull had het de laatste paar races niet helemaal goed in orde dus gewoon afwachten
Heitinga, de Ajax Heitinga?quote:Op woensdag 1 december 2021 16:45 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik wist niet dat analist Heitinga tegenwoordig ook F1 doet.
als het over andere clubs gaat kan er niet echt naar luisteren, die van PSV ook een keer bij toeval geluisterd, daar word je niet vrolijk van, dan liever Aad en Rik op de maandag dat is net genoeg.quote:Op woensdag 1 december 2021 16:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moet hem nog luisteren, eigenlijk heb ik liever podcastjes van een half uur/uurtje.
En stiekem vond ik die show leuker toen het kut ging met Feyenoord.
Vrij jaloers wel.quote:Op woensdag 1 december 2021 16:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Leuk hoor, bij mij staan Miami en Sao Paulo in de planning en heel misschien Mexico (hangt ook een beetje van verbindingen af)
Dat ga ik niet eens proberen, die van der Doelen vind ik ook een enorme debiel. Kom wel eens tweetjes tegen en hij kraamt ook allemaal onzin uit. Maar van Egmond vind ik wel leuk en ze hadden vorig seizoen wel erg veel leuke verhalen uit de oude doos die ook leuk waren voor mensen die niet voor Feyenoord zijn.quote:Op woensdag 1 december 2021 16:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
als het over andere clubs gaat kan er niet echt naar luisteren, die van PSV ook een keer bij toeval geluisterd, daar word je niet vrolijk van, dan liever Aad en Rik op de maandag dat is net genoeg.
quote:Op woensdag 1 december 2021 16:31 schreef maxi-mus het volgende:
Bij de pantelic podcast heb je zo iemand uit de betuwe met een vreselijk brabants accent. Een gloryhunter uit de provincie die als Ajax fan door moet gaan en in die podcast de kenner uithangt. Walgelijk. De Rotterdamse denker heeft over zulke mensen een pittige mening.quote:Op woensdag 1 december 2021 16:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
als het over andere clubs gaat kan er niet echt naar luisteren, die van PSV ook een keer bij toeval geluisterd, daar word je niet vrolijk van, dan liever Aad en Rik op de maandag dat is net genoeg.
Deze post heb ik eerder gelezen.quote:Op woensdag 1 december 2021 16:50 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Bij de pantelic podcast heb je zo iemand uit de betuwe met een vreselijk brabants accent. Een gloryhunter uit de provincie die als Ajax fan door moet gaan en in die podcast de kenner uithangt. Walgelijk. De Rotterdamse denker heeft over zulke mensen een pittige mening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |