Kan iemand op al die plekken wel even de vrouwen waarschuwen?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:25 schreef RipCity het volgende:
Jeroen rietbergen in Atlanta
Ali b in Dubai
Martijn Nieman in Costa Rica
Marco Borsato spoorloos
Rustig in Nederland zo
Dansmarathon op het ijs...quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:17 schreef RipCity het volgende:
John de mol krijgt het nog zwaar
[ link | afbeelding ]
Zou me niks verbazen als ze ook aan elkaar hebben gefriemeldquote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:18 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn als Borsato en Ali elkaar nu gaan ontvolgen![]()
Samen intens op de bank friemelen was meer een dingetje van Gordon en Ewbank toch?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:30 schreef Medusa666 het volgende:
Zou me niks verbazen als ze ook aan elkaar hebben gefriemeld
Zit uiteraard ook wat in en ik ben daar ook wel benieuwd naar, naast wat er uiteindelijk met de verdachten in deze zaak/zaken gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:27 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als uit de onderzoeken komt dat hij er jaren van wist en juist zijn best deed om alle klagers kalt te stellen dan heeft hij wel een probleempje op gebied van aansprakelijkheid.
Tsja.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:16 schreef Medusa666 het volgende:
Gisteren was ali b volgers op 920 000 toen ik voor de eerste keer keek. Nu staat het op 913000
7000 volgers minder.
Ook veel bn’er collega’s hebben hem eindelijk ontvolgd en ook borsato.
Ik verwacht zelf niet dat hiermee de #metoo oorlog in Nederland definitief voorbij is. Maar het is wel een belangrijke overwinning. Denk dat de impact wel groot is.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:32 schreef Athenais het volgende:
[..]
Zit uiteraard ook wat in en ik ben daar ook wel benieuwd naar, naast wat er uiteindelijk met de verdachten in deze zaak/zaken gaat gebeuren.
En het uiteindelijke effect op het mediawereldje. Blijft het een horen, zien en zwijgen of verandert er toch echt wat?
Ter verduidelijking, omdat het kan: ik ben geen John fangirl en ik heb geen ideeën over hoe hij is als minnaar.
Verslavingskliniek voor seksverslaving?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:47 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Spyshot uit het artikel.
https://integrativelifece(...)addiction-treatment/quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:38 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Verslavingskliniek voor seksverslaving?
Die therapie heeft ie al gehad maar echt geholpen heeft het nietquote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:38 schreef MissButterflyy het volgende:
Verslavingskliniek voor seksverslaving?
Waarschijnlijk omdat daar minder en ook minder schokkende klachten over zijn en dat het niet direct fair is om hem op één hoop te gooien met de allergrootste viespeuken.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:45 schreef quirina het volgende:
Waarom mag die naam van die regisseur niet genoemd worden?
is het Lord Voldemort ofzo?
Ik geloof omdat ie dat gevraagd had en omdat hij geen BN'er is.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:45 schreef quirina het volgende:
Waarom mag die naam van die regisseur niet genoemd worden?
is het Lord Voldemort ofzo?
Gaat hard omlaag. Lijkt Bitcoin wel.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:16 schreef Medusa666 het volgende:
Gisteren was ali b volgers op 920 000 toen ik voor de eerste keer keek. Nu staat het op 913000
7000 volgers minder.
Dat zal ze leren!quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:16 schreef Medusa666 het volgende:
7000 volgers minder.
En Helmut Lotti toch?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:14 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Daar komen Marco, Glennis and Joling uit vandaan.... en beroemd geworden.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:32 schreef Tengano het volgende:
Vanavond "I can see your dick" op TV. Heb eigenlijk niet zo'n zin om nog te kijken.
[ afbeelding ]
quote:Carlo Boszhard ook beschuldigd van wangedrag
Het lijkt maar niet op te houden met alle bn’ers die maar denken dat ze alles kunnen maken. Dit keer werden we gewezen op een iets ouder verhaal, maar welke we zeker nu met de recente berichtgeving over alle schandalen rondom bn’ers in een bepaald patroon kunnen plaatsen.
Dit keer gaat het over Youtuber Bram de Wijs die beweert ongewenst betast te zijn door Carlo Boszhard achter de schermen bij het Televizier-gala.
Bram zegt hier in een Youtube filmpje het volgende over:
“Tijdens de Televizier-uitreiking had ik een vervelende ervaring met Carlo Boszhard“, vertelt de YouTuber. “Hij stak zijn hand om mijn bil heen en gleed er heel goor overheen, terwijl ik er gewoon stond.“
Nog opvallender is dat een ander slachtoffer in de reactie’s onder het filmpje ook een voorval had met Carlo Boszhard. Ene Gerrit zegt hier het volgende over en Bram reageert daar dan weer op.
Gerrit:
“Grappig wat je zegt over Boszhard. Ik zong 10 jaar geleden als backing vocal tijdens een event dat hij presenteerde. Hij legde toen ook z’n hand op een typische manier op m’n onderrug, waar ik een gek gevoel bij kreeg.”
Bram
“Oh bah, wat naar. De achteloze manier waarop hij het bij mij deed gaf me ook de indruk dat hij dit vaker doet en er altijd mee wegkomt. Dat is ook wat me achteraf zo kwaad maakte: die houding van ‘ik ben beroemd dus ik zit aan je als ik dat wil’.
RTL en Carlo Boszhard hebben nooit op deze aantijgingen gereageerd, maar opvallend is wel dat Bram er niet meer over wil praten. Het lijkt dan ook of ze het achter de schermen op een akkoordje hebben gegooid en wellicht hebben afbetaald.
Wij denken dat de aankomende weken er nog veel meer verhalen over bn’ers die wangedrag vertonen zullen opduiken. De beerput is namelijk heel diep.
Heb je zelf nare ervaringen met bn’ers of ken je iemand dan kun je je verhaal met ons delen. Je blijft ten alle tijden anoniem. Stuur ons een mail met je verhaal naar info@utopianieuws.nl
Borsato volgt Ali nog gewoon.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:16 schreef Medusa666 het volgende:
7000 volgers minder.
https://borsato.nl/nieuws(...)tegel-bij-gelredome/quote:‘Huisartiest’ Marco Borsato dreigt eerbetoon in GelreDome kwijt te raken door The Voice-schandaal
Oh god, stop maar over cryptoquote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:48 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Gaat hard omlaag. Lijkt Bitcoin wel.
@:onlogisch
Helemaal mee eens. Al vind ik Donald Trump met zijn uitspraken minder bedreigend. You see what you get in tegenstelling tot Marco en Ali B. Enorme moraalridders en slijmballen zie ik gek genoeg vaker vieze handelingen doen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:32 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Tsja.
Een jaar of 6 geleden lekte er een fragment uit van Donald Trump, waarin hij zijn mening over 'de vrouwtjes' ten beste gaf. Als je een beroemdheid bent, "grab 'm by the pussy, they love it!"
Het heeft geen noemenswaardig effect op zijn volgers gehad. Verbluffend veel vrouwen stemden zelfs op hem.
Verder kijk ik naar het hele Nederlandse verhaal (inclusief Ali B) met: er gaat een officieel onderzoek komen en dan gaat de rechter oordelen.
Als de rechter straks Ali B op alle fronten vrijspreekt (het lijkt op dit moment vergezocht, maar men weet maar nooit)... wat gaan de kerkverlaters dan doen? Opnieuw krokodillentranen plengen op tv en op social media? "We hebben die arme Ali veel te vroeg veroordeeld, sorry sorry sorry!"?
Ik hoop in ieder geval dat de waarheid (en niets anders dan de waarheid) bovenkomt. Mocht de waarheid overeenstemmen met wat we op dit moment via BOOS hebben gehoord, dan zou dat een keiharde les moeten zijn voor al die omhooggevallen (vooral mannelijke) 'beroemdheden'. Kijken mag, fantaseren mag, trek krijgen mag, maar je gaat verdomme thuis maar eten. Stop met dat walgelijke machtsmisbruik. Het toont helemaal niet aan dat je een zogenaamde Echte Vent bent, je bent alleen maar een enorme loser.
Die dingen hashtaggenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:02 schreef fleuril het volgende:
daniellevantschip
MeisYou 🧡 ja ik ben misschien niet helemaal objectief in deze maar wil mijn gevoelens toch even delen. Mijn bonusvader in 1976 John die gisteren in Boos een interview gaf, krijgt vanmorgen veel negativiteit over zich heen over ongeveer de zin vrouwen moeten misstanden melden. Als je naar het hele interview kijkt is mijn gevoel dat daar een liefdevolle man zit die zijn gevoel uitspreekt nog in shock over de beelden die hij net gezien heeft.. #wereallinthistogether #ja #yes #meisyou #dontletthebastardsgetyoudown 🌏💫🙏😍 pppsss hij leerde mij eten met mes en vork
Brammetje is al snel van slag.quote:
quote:Bedreigingen bij stichting vanwege ambassadeur Ali B
De Almeerse Stichting Broodje Hagelslag, waarvan Ali B ambassadeur is, heeft meerdere bedreigingen ontvangen na de uitzending van BOOS donderdag. De Almeerse stichting helpt jongeren die net buiten de maatschappij vallen. Ali B zet zich vooral in om het werk van Broodje Hagelslag onder de aandacht te brengen. Dat zegt een woordvoerder van de stichting, die er verder niets over wil zeggen, uit angst voor nog meer bedreigingen. Er is nog geen aangifte van bedreiging bij de politie gedaan.
https://www.omroepflevola(...)ge-ambassadeur-ali-b
Ik keur het gedrag van Jeroen allesbehalve goed. Maar ik vind dit toch een goede stap in combinatie met dat hij alles gewoon eerlijk bekent. Daarom toch hoop in hem.quote:
“ Daniëlle van 't Schip woont met haar gezin in Melbourne, waar ze onder andere yogalessen geeft en mantra's zingt.”quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:02 schreef fleuril het volgende:
daniellevantschip
MeisYou 🧡 ja ik ben misschien niet helemaal objectief in deze maar wil mijn gevoelens toch even delen. Mijn bonusvader in 1976 John die gisteren in Boos een interview gaf, krijgt vanmorgen veel negativiteit over zich heen over ongeveer de zin vrouwen moeten misstanden melden. Als je naar het hele interview kijkt is mijn gevoel dat daar een liefdevolle man zit die zijn gevoel uitspreekt nog in shock over de beelden die hij net gezien heeft.. #wereallinthistogether #ja #yes #meisyou #dontletthebastardsgetyoudown 🌏💫🙏😍 pppsss hij leerde mij eten met mes en vork
https://eenvandaag.avrotr(...)-het-gebeurt-overal/quote:
Sowieso vage taakverdeling daar dan.quote:Chanowski is talentenbegeleider van drie winnaars en vele andere deelnemers. Maar niet iedere kandidaat heeft standaard een vaste artiestenbegeleider die ze advies geeft, vertelt Chanowski. "Ik praatte niet alleen mee over welk liedje er gezongen werd, maar ook over de kleding. Al dat soort dingen. Je coacht echt de persoon. Mijn artiesten zagen mij ook als vertrouwenspersoon."
Lijkt Johnny wel in zijn show over Jeroen ..... "we houden wel van hem ....."quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
“ Daniëlle van 't Schip woont met haar gezin in Melbourne, waar ze onder andere yogalessen geeft en mantra's zingt.”
Zou ze nog steeds met mes en vork eten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |