Ja iedereen weet wat een directeur met je doet als de vertrouwenspersoon de dictatoriale directeur zelf is. Dan kun je net zo goed meteen je doos pakken en je ontslag nemen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:17 schreef RipCity het volgende:
John de mol krijgt het nog zwaar
[ link | afbeelding ]
En @Chipszak in Portugalquote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:25 schreef RipCity het volgende:
Jeroen rietbergen in Atlanta
Ali b in Dubai
Martijn Nieman in Costa Rica
Marco Borsato spoorloos
Rustig in Nederland zo
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:25 schreef RipCity het volgende:
Ali b in Dubai
Marco Borsato spoorloos
Rustig in Nederland zo
Als uit de onderzoeken komt dat hij er jaren van wist en juist zijn best deed om alle klagers kalt te stellen dan heeft hij wel een probleempje op gebied van aansprakelijkheid.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:20 schreef Athenais het volgende:
[..]
Ik denk dat John ondanks alles hier nog redelijk uit kan komen. Misschien dat ik zijn stuk bij BOOS nog eens ga aanhoren wat hij nou precies zegt want John weet na zoveel jaar ook wel hoe hij zich een beetje moet indekken.
Kan iemand op al die plekken wel even de vrouwen waarschuwen?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:25 schreef RipCity het volgende:
Ali b in Dubai
Marco Borsato spoorloos
Rustig in Nederland zo
Dansmarathon op het ijs...quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:17 schreef RipCity het volgende:
John de mol krijgt het nog zwaar
[ link | afbeelding ]
Zou me niks verbazen als ze ook aan elkaar hebben gefriemeldquote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:18 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn als Borsato en Ali elkaar nu gaan ontvolgen![]()
Samen intens op de bank friemelen was meer een dingetje van Gordon en Ewbank toch?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:30 schreef Medusa666 het volgende:
Zou me niks verbazen als ze ook aan elkaar hebben gefriemeld
Zit uiteraard ook wat in en ik ben daar ook wel benieuwd naar, naast wat er uiteindelijk met de verdachten in deze zaak/zaken gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:27 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als uit de onderzoeken komt dat hij er jaren van wist en juist zijn best deed om alle klagers kalt te stellen dan heeft hij wel een probleempje op gebied van aansprakelijkheid.
Tsja.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:16 schreef Medusa666 het volgende:
Gisteren was ali b volgers op 920 000 toen ik voor de eerste keer keek. Nu staat het op 913000
7000 volgers minder.
Ook veel bn’er collega’s hebben hem eindelijk ontvolgd en ook borsato.
Ik verwacht zelf niet dat hiermee de #metoo oorlog in Nederland definitief voorbij is. Maar het is wel een belangrijke overwinning. Denk dat de impact wel groot is.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:32 schreef Athenais het volgende:
[..]
Zit uiteraard ook wat in en ik ben daar ook wel benieuwd naar, naast wat er uiteindelijk met de verdachten in deze zaak/zaken gaat gebeuren.
En het uiteindelijke effect op het mediawereldje. Blijft het een horen, zien en zwijgen of verandert er toch echt wat?
Ter verduidelijking, omdat het kan: ik ben geen John fangirl en ik heb geen ideeën over hoe hij is als minnaar.
Verslavingskliniek voor seksverslaving?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:47 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Spyshot uit het artikel.
https://integrativelifece(...)addiction-treatment/quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:38 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Verslavingskliniek voor seksverslaving?
Die therapie heeft ie al gehad maar echt geholpen heeft het nietquote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:38 schreef MissButterflyy het volgende:
Verslavingskliniek voor seksverslaving?
Waarschijnlijk omdat daar minder en ook minder schokkende klachten over zijn en dat het niet direct fair is om hem op één hoop te gooien met de allergrootste viespeuken.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:45 schreef quirina het volgende:
Waarom mag die naam van die regisseur niet genoemd worden?
is het Lord Voldemort ofzo?
Ik geloof omdat ie dat gevraagd had en omdat hij geen BN'er is.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:45 schreef quirina het volgende:
Waarom mag die naam van die regisseur niet genoemd worden?
is het Lord Voldemort ofzo?
Gaat hard omlaag. Lijkt Bitcoin wel.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:16 schreef Medusa666 het volgende:
Gisteren was ali b volgers op 920 000 toen ik voor de eerste keer keek. Nu staat het op 913000
7000 volgers minder.
Dat zal ze leren!quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:16 schreef Medusa666 het volgende:
7000 volgers minder.
En Helmut Lotti toch?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:14 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Daar komen Marco, Glennis and Joling uit vandaan.... en beroemd geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |