SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Sheki of zoietsquote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe heette die ook al weer
uit de bus?
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe heette die ook al weer
uit de bus?
Ja, vind het echt verademend dat dat totaal geen issue is. Het gaat (nu ook weer even) soms wel over de verschillen, maar op een leuke en respectvolle manier.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind dit wel beter te doen dan NL tegen Belgie
vond dat zo bizar
inderdaadquote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:49 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, vind het echt verademend dat dat totaal geen issue is. Het gaat (nu ook weer even) soms wel de verschillen, maar op een leuke en respectvolle manier.
Jij bent de son.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:49 schreef greysbones het volgende:
dat Job zich niet heeft opgegeven voor BB
zat laatst ook in LLDL
vind ik ook heel vreemd. en denk zomaar dat dat ook niet echt kloptquote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Toch grappig dat Vlamingen het zo bijzonder vinden dat we in NL gewoon zeggen wat we bedoelen
Het lijkt ook goed te klikken met Vera, die hiervoor eigenlijk alleen Grace had als 'vriendin'.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:51 schreef Koos1958 het volgende:
Ik vind die hanne een leuke vrouw, sociaal sterk ook
En eerlijk altijd.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:55 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het lijkt ook goed te klikken met Vera, die hiervoor eigenlijk alleen Grace had als 'vriendin'.
Straks staat ze bij het hek.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:58 schreef suzi1 het volgende:
ja maar beetje laat om daar nu (nogmaals) over te beginnen. ipv destijds TEGEN kitty
Nope. Maar nog steeds rechter dan de meeste andere culturenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:59 schreef suzi1 het volgende:
want we zijn zo recht voor zn raap in NL
jij bedoelt rechtserquote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nope. Maar nog steeds rechter dan de meeste andere culturen
nee hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:59 schreef suzi1 het volgende:
want we zijn zo recht voor zn raap in NL
Amai zeg.quote:
en dat bedoelde ik dusquote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee hoor
de meesten in NL doen het via via
fikken iemand het liefst af tegenover anderen
en als je er dan op aangesproken wordt doe je net of neus bloedt
Yup. Zo werkt dat.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee hoor
de meesten in NL doen het via via
fikken iemand het liefst af tegenover anderen
en als je er dan op aangesproken wordt doe je net of neus bloedt
ik vind haar zo een Biaaatcchhhhhhquote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Yup. Zo werkt dat.
Ben ff FreshFruit DM-en wat ik van Greysbones vind. brb!
Lady greys heeft wel toegang op mijn account.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Yup. Zo werkt dat.
Ben ff FreshFruit DM-en wat ik van Greysbones vind. brb!
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lady greys heeft wel toegang op mijn account.
Dat is niet wat ze mij in DM verteldequote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lady greys heeft wel toegang op mijn account.
vuurtjes maak je met aanmaakhoutjesquote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:06 schreef Whuzz het volgende:
Ondertussen hebben Hanne en Vera na ongeveer 30 minuten eindelijk een fatsoenlijk vuurtje gemaakt
die steekt werkelijk overal haar neus tussenquote:
Dan kijk ik liever " Dagelijkse kost."quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:10 schreef Jockari het volgende:
In vlaanderen staat die enige stream al 2 uren op die keuken gericht. Vermoeiend.
Stream 2 stond afgelopen uur buiten op Amy/Leroy en daarna Vera/Hanne.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:10 schreef Jockari het volgende:
In vlaanderen staat die enige stream al 2 uren op die keuken gericht. Vermoeiend.
Hebben meer mensen gedaan,dat gegil van Grace was niet te doen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:12 schreef Tourniquet het volgende:
Huh, hoe kan Hanne alleen Peter en Grace hebben zien binnenkomen? Heeft ze de eerste aflevering halverwege uitgezet of zo.
En geen hottub (die is ook houtgestookt toch?).quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
vuurtjes maak je met aanmaakhoutjes
niet met wat ze daar had![]()
en zou het nu niet een grap zijn als het hout zo op is
geen pizza in de buitenoven
Haha ja da's waar, maarja ze wist al dat ze er zelf ook in zou gaan.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hebben meer mensen gedaan,dat gegil van Grace was niet te doen.
Kado gekregen van een knuffel Marokkaanquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kado gekregen van een knuffel Marokkaan
Ja de nuance is soms verzoek! Sorry maar bijzonder vinden we jullie echt niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Toch grappig dat Vlamingen het zo bijzonder vinden dat we in NL gewoon zeggen wat we bedoelen
okquote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:20 schreef F.You het volgende:
[..]
Ja de nuance is soms verzoek! Sorry maar bijzonder vinden we jullie echt niet.
Volgens mij is dat niet een standaardregel, worden juist als bedreiging gezien.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:25 schreef Jockari het volgende:
Kristof zegt tegen Peter:"Koppeltjes geraken altijd ver". Zit hij nu avances te maken naar Peter, om misschien beter een koppeltje te vormen ?
Volgens mij klopt het ook niet echt.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:25 schreef Jockari het volgende:
Kristof zegt tegen Peter:"Koppeltjes geraken altijd ver". Zit hij nu avances te maken naar Peter, om misschien beter een koppeltje te vormen ?
Hint Febo.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:29 schreef Whuzz het volgende:
Vera over dat ze graag Dimi zou bespringen, maar niet durft vanwege de camera's.
En dat als er meer alcohol was geweest, er dan wellicht toch wel wat zou gebeuren.
Zegt ze wel vaker,eerst zien,dan pas geloeven.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:29 schreef Whuzz het volgende:
Vera over dat ze graag Dimi zou bespringen, maar niet durft vanwege de camera's.
En dat als er meer alcohol was geweest, er dan wellicht toch wel wat zou gebeuren.
Klinkt als:quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zegt ze wel vaker,eerst zien,dan pas geloeven.
En als Dimi 4 consumpties op heeft, ligt die gewoon op de bank te slapen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:29 schreef Whuzz het volgende:
Die ruikt Vera?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:37 schreef Tuinfluitert het volgende:
Amy: Ik ga douchen nu.
Nouchine: Pak ook maar een schone onderbroek of wat je nodig hebt.
Dat heb ik niet meegekregen van Vera. Evelien wacht op de douche, Nouchine ook, maar die gaat eerst friet bakken.quote:
Ik ben dat debiele dansje bijna net zo zat als het zingen van Greesquote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar, Kristof en Tobias bedenken iets voor de liveshow morgen:
[ afbeelding ]
Hey Ho Let's Go Wij Zijn Klaar Voor De Liveshow
Gaat nog over dat Nawel ze maande tot stil zijn toen ze gister of eergister 's ochtends wat lol maakten bij de tafel.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:54 schreef Blackprinces het volgende:
Nawel voelt zich gekwetst door een opmerking van kris?
quote:Kristof : We waren kaarten aan het leggen, en lachen, gieren, brullen, en ze zegt : hey kan het niet wat stiller zijn. En toen zei ik, ga dan gewoon terug in uw bed liggen.
Nou kan het best een kippehok zijn daar.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Gaat nog over dat Nawel ze maande tot stil zijn toen ze gister of eergister 's ochtends wat lol maakten bij de tafel.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Zucht .. wat een goede grap. Salar tapet de kast van (neem ik aan) Grace dicht..
En anders bij mij wel. Echt zo'n mens die vindt dat ze nooit iets verkeerds gedaan heeft.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:02 schreef Eks-Ree het volgende:
[..]
Echt he... Zij zit echt skyhigh in mijn irritatiezone
Kristof snapt het heel goed, maar gaat liever het conflict en drama uit de weg.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel : ik weet gewoon dat u snapt hoe ik in elkaar zit.
Volgens mij snapte Kristof dat al wel heel aardig
hoezo vera ruiken? dat snap ik nietquote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:40 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Dat heb ik niet meegekregen van Vera. Evelien wacht op de douche, Nouchine ook, maar die gaat eerst friet bakken.
Ja, Kristof slaat de Nawel op de kop !quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel : ik weet gewoon dat u snapt hoe ik in elkaar zit.
Volgens mij snapte Kristof dat al wel heel aardig
Deed hij dat maar. Geweld is wel degelijk een optie bij sommige typesquote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:06 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ja, Kristof slaat de Nawel op de kop !
Geen optie.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:08 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Deed hij dat maar. Geweld is wel degelijk een optie bij sommige types
Zelfs die "sowieso" "100%" van Salar is niet zo vervelend als Nawel zelfquote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:02 schreef Eks-Ree het volgende:
[..]
Echt he... Zij zit echt skyhigh in mijn irritatiezone
Nee hoor, Vera niet. FreshFruit schreef alleen de naam Vera.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo vera ruiken? dat snap ik niet
Ze had een riekend doosje.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo vera ruiken? dat snap ik niet
oke ik vind deze 9 nominaties stom stomquote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:10 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Nee hoor, Vera niet. FreshFruit schreef alleen de naam Vera.
Oops ik wou switchen en lig er ook uitquote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:08 schreef engine het volgende:
Ik kom ineens niet meer in de videoland app op de mobiel
Even opnieuw proberen. Had ik vannacht ook.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Oops ik wou switchen en lig er ook uit
Ah okay dus anderen hebben het ook.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Achter Dimi staat 0, maar die had er minimaal 3.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Met 2 aannames, Grace heeft hetzelfde gestemd als Vera, want dat gaf ze aan toen Vera zei dat ze gelijk gestemd had met de nominaties. En dat Nous ook op Leroy heeft gestemd, omdat het anders raar is dat ze voor hem kiest.
De grijzen zijn gokken van mijMaar we missen er helaas nog te veel.
Ik ookquote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja, maar Vera is niet genomineerd. Morgenavond gaat het tussen Amy, Leroy en Evelien.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke ik vind deze 9 nominaties stom stom
Als BB haar gaat vragen wat ze van haar nominatie vindt, en Amy laat weten dat ze ook wel naar huis wil, dan zal BB haar laten gaan.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:17 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ja, maar Vera is niet genomineerd. Morgenavond gaat het tussen Amy, Leroy en Evelien.
Amy is nu in de dagboekkamer.
Familie balen. Die dachten een deal te hebben dat ze oma 3 maanden niet hoefden te zienquote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:19 schreef Eks-Ree het volgende:
[..]
Sneu voor dat kindje, Kitty als oma hebben.
Nee joh, het ligt echt niet aan haarquote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:20 schreef tiki het volgende:
Toch wel goed dat Nawel en Kristof met elkaar gesproken hebben.
En nu ben ik heel benieuwd of Nawel er echt beter op gaat letten en wat minder prinsessengedrag blijft vertonen.
Denk dat ze daar eerst een dagje over wil slapenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:20 schreef tiki het volgende:
En nu ben ik heel benieuwd of Nawel er echt beter op gaat letten en wat minder prinsessengedrag blijft vertonen.
nee denk het niet....ze gaat kris zwart maken tegen haar onderdanenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:20 schreef tiki het volgende:
Misschien vandaag inderdaad wat minder. Maar morgen weer als vanouds.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:20 schreef tiki het volgende:
Ja. De sfeer was fijn in de dagboek kamer.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:18 schreef Harry het volgende:
[..]
Als BB haar gaat vragen wat ze van haar nominatie vindt, en Amy laat weten dat ze ook wel naar huis wil, dan zal BB haar laten gaan.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Denk dat ze daar eerst een dagje over wil slapen
Dat denk ik ook hoor. Zij verandert echt niet zo maar.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:22 schreef Eks-Ree het volgende:
[..]
Misschien vandaag inderdaad wat minder. Maar morgen weer als vanouds.
Want dingen onthouden, dat is toch veel te vermoeiend...?
Nawel zal zich altijd de winnaar voelen ook al is het andersquote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:23 schreef 5thencounter het volgende:
Wie heeft er nu gewonnen ? Nawee of Krissie?
Ik gok nawee ..
Ze heeft meer dan de helft weer niet gehoordquote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:25 schreef Whuzz het volgende:
Navel vertaalt het gesprek alsof de kern was dat Kristof niet genoeg aandacht van haar kreeg
En Kristof vertaalt het alsof hij Navel keihard heeft aangesproken op haar gedrag.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:25 schreef Whuzz het volgende:
Navel vertaalt het gesprek alsof de kern was dat Kristof niet genoeg aandacht van haar kreeg
omdat ze alleen naar der zelf luisterdquote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:25 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ze heeft meer dan de helft weer niet gehoord
Ik meen gehoord te hebben dat ze gaan neuken vanavondquote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En Kristof vertaalt het alsof hij Navel keihard heeft aangesproken op haar gedrag.
Hebben zij wel naar hetzelfde gesprek geluisterd als wij?
ik eet nooooit op de badkamerquote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, nu naar de badkamer om te eten......slaapkamer afgedaan??
Thanks goed gezien .. moet niet Dimitri en Dimi door elkaar heen gebruikenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:15 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Achter Dimi staat 0, maar die had er minimaal 3.
Niet? Ik eet mijn avondeten altijd onder de douche. Scheelt tijd.quote:
doe je dan ook je avondeten in bed?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Niet? Ik eet mijn avondeten altijd onder de douche. Scheelt tijd.
Zie dat maar af te leren: Kristof: "Ook die appel in de koelkast, twee happen eruit en overal die klokhuizen, alles laat ze slingeren."quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:22 schreef Eks-Ree het volgende:
[..]
Misschien vandaag inderdaad wat minder. Maar morgen weer als vanouds.
Want dingen onthouden, dat is toch veel te vermoeiend...?
En je bord spoelt gelijk schoonquote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee joh, eten in bed is toch vies? In bed doe ik alleen mijn belastingaangifte.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
doe je dan ook je avondeten in bed?
Veel aftrekposten natuurlijkquote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:30 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee joh, eten in bed is toch vies? In bed doe ik alleen mijn belastingaangifte.
en meteen afgewassenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ze gooit zelfs het eten wat ze laat staan niet in de afvalbak. Zet het gewoon bij de vuile borden neer. Peter ergert zich er dood aan.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:30 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Zie dat maar af te leren: Kristof: "Ook die appel in de koelkast, twee happen eruit en overal die klokhuizen, alles laat ze slingeren."
Spreek haar dan aan.Zo moeilijk is dat niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze gooit zelfs het eten wat ze laat staan niet in de afvalbak. Zet het gewoon bij de vuile borden neer. Peter ergert zich er dood aan.
Denk niet dat Peter dat doet die hebben al een aanvaring gehad over de koffie.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Spreek haar dan aan.Zo moeilijk is dat niet.
Er zijn nog geen stemrondes open. Kijk elke werkdag om 19u35 naar Play4 en GoPlay.be en om 20u30 naar RTL5 om niets te missen van Big Brother. Volg de Livestream 24/7 op GoPlay.bequote:
Denk niet dat we mogen stemmen deze week. Vorige week mochten wel al op donderdag stemmen.quote:
Stom!quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:37 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Er zijn nog geen stemrondes open. Kijk elke werkdag om 19u35 naar Play4 en GoPlay.be en om 20u30 naar RTL5 om niets te missen van Big Brother. Volg de Livestream 24/7 op GoPlay.be
Hoe sturen we Amy dan naar huis zaterdag?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk niet dat we mogen stemmen deze week. Vorige week mochten wel al op donderdag stemmen.
nee vrijdagquote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk niet dat we mogen stemmen deze week. Vorige week mochten wel al op donderdag stemmen.
als jij er nu even naar toe gaat en met een megafoon roeptquote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:38 schreef D. het volgende:
[..]
Hoe sturen we Amy dan naar huis zaterdag?
Nee, dan gaat ze alleen heel hard huilenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
als jij er nu even naar toe gaat en met een megafoon roept
AMy je komt als een sniper over op stream
dan is ze zo weg
Geen angst. Komt goed.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:38 schreef D. het volgende:
[..]
Dat is juist het plan. Dat doen we niet want... Amy moet blijven!quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:38 schreef D. het volgende:
[..]
Haar ouders hebben er bij haar zo ongeveer ingestampt dat je nooit mag opgeven vertelde zequote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:39 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, dan gaat ze alleen heel hard huilen
Op haar gezicht gestampt, kennelijkquote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Haar ouders hebben er bij haar zo ongeveer ingestampt dat je nooit mag opgeven vertelde ze
Gisteren geen sex.quote:
Ik zag dat Kristof houtblokken naast de hottub plaatste.quote:
Volgens mij wilden ze de pizza-oven kickstartenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:53 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik zag dat Kristof houtblokken naast de hottub plaatste.
Daar staat de houtkliever. Ze gaan pizza maken in de oven. Dus eerst houtklieven hè.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:53 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik zag dat Kristof houtblokken naast de hottub plaatste.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:54 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij wilden ze de pizza-oven kickstarten
Ik luister eigenlijk niet echt, ze is nogal een leeg persoonquote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:58 schreef Ireth het volgende:
Ben ik de enige die "De verhalen van Grace" een beetje zat begint te worden???
Grace leeg??quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik luister eigenlijk niet echt, ze is nogal een leeg persoon
nou wel meerquote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, kleding, mannen en zingen, dat was het wel
Veel mee gemaakt , in haar jeugd, levenservaring genoeg op haar leeftijd, kind afgepakt, opgevoed door zus, heb al heel wat mooi verhalen gehoord, soms ook dingen waarvan ik vermoed dat het werd overdreven, maar, ik was er niet bij.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, kleding, mannen en zingen, dat was het wel
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou wel meer
maar ieder zijn eigen smaak
Hij heeft z'n tattoos laten zetten door een kind van 5?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:11 schreef Jockari het volgende:
Broer Amy is ook een kleurboek
[ afbeelding ]
Die op zijn benen lijkt hij wel zelf gezet te hebbenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:17 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Hij heeft z'n tattoos laten zetten door een kind van 5?
Aandachttrekker is het en Tobias stinkt er ook nog in, had hem slimmer ingeschat.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:16 schreef C.A.I het volgende:
jeetje wat een toneelstuk die grace zo fake nep alles
Ja iddquote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Aandachttrekker is het en Tobias stinkt er ook nog in, had hem slimmer ingeschat.
BB Nederland was toch de eerste die het uitzonden???quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:32 schreef Ireth het volgende:
Volgens Julio is er vroeguh maar 1 seizoen bb geweest in NL
Volgens mij wel, het idee komt uit de hoed van de heer de Molquote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
BB Nederland was toch de eerste die het uitzonden???
Hey spreek voor jezelf! IK HEB DIT NODIG!quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:36 schreef Silves het volgende:
En toch als ik Hanna zie zitten, denk ik "wat doe je daar nu ..bankhangen luisteren naar die domme verhalen, ga aub naar je kleuter die 5 is en je harder nodig heeft ..dan wij doen!!
Klopt, 1999 was het eerste seizoen. Is toen geloof ik 6 seizoenen uitgezonden.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:36 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Volgens mij wel, het idee komt uit de hoed van de heer de Mol
Dat is het ultieme BB liedquote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Dat Leef van Han van Eijk zit nog steeds in mijn hoofd.
Nu bij mij dus ook weerquote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:40 schreef Kodiak100 het volgende:
bij mij nu ook..quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:40 schreef Kodiak100 het volgende:
daar heb je misschien wel gelijk in, maar ik vind haar een van de weinige leuke bewoners, dus ik hoop dat ze nog blijft.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:36 schreef Silves het volgende:
En toch als ik Hanna zie zitten, denk ik "wat doe je daar nu ..bankhangen luisteren naar die domme verhalen, ga aub naar je kleuter die 5 is en je harder nodig heeft ..dan wij doen!!
Bij ons in Vlaanderen zong Walter Grootaers het liedje Leef voor BB Belgiëquote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:45 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
bij mij nu ook..
toch jammer dat ze dat lied niet meer gebruiken voor big brother
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:48 schreef Stargazing het volgende:
Salar: doe die hoodie wel van je hoofd als je straks binnen moet( in de DBK)
ouchine: Jij bent een half meisje, ik een halve jongen mag het.
Ik zeg dat ik haar niet leuk vind, maar erg hard en egocentrisch om een kind achter te laten in deze tijd, pas gescheiden, toch het vreemde leven met corona en school ect...alleen omdat ze nu tijd voorhaar zelf nodig heeft? niet mijn gedachte..quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:46 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
daar heb je misschien wel gelijk in, maar ik vind haar een van de weinige leuke bewoners, dus ik hoop dat ze nog blijft.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar : ik heb dat goed gefixt, ik heb veel vrienden en we hebben veel accounts en zakelijke accounts. Als ik erop sta, dan gaan ze giveaways doen.
Salar: als je zo naar de DBK gaat doe dan wel die hoodie af!
Noes: hoezo? Ik ben gewoon een halve jongen en jij een half meisje
Salar: wat, wat zeg je, hoezo ben ik half meisje?
Noes: joa, dat ziet toch iedereen
door aanstichtster nawel de fluisteraarquote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:49 schreef Stargazing het volgende:
Salar en Nouchine waren vervelend samen in het begin omdat ze steeds aan het fluisteren en roddelen waren maar zo zie je maar, ze kunnen ook plezier maken samen
Maar Dimi kan nog geen jaargang Vulva vullen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:50 schreef Whuzz het volgende:
Grace en Vera maar weer eens over relaties en flirten in BB huis.
Die twee kunnen samen een volledige jaargang Viva vullen
Ik zag vanmorgen dat Tobias Grace heel netjes heeft gedump, hij wil echt geen koppel worden..quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:50 schreef Whuzz het volgende:
Grace en Vera maar weer eens over relaties en flirten in BB huis.
Die twee kunnen samen een volledige jaargang Viva vullen
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
Maar Dimi kan nog geen jaargang Vulva vullen.
Staat dus ook al vanaf 1999 op mn playlists. net zoals "binnen"quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik ook nu ze niet meer zoveel bij nawel zijnquote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Noes en Salar weer even dikkemikken. En toch kan ik ze allebei steeds beter lijden.
Maar er wel achteraan blijven vangen. Vera zou wat meer respect voor zichzelf moeten hebben en die jongen heel snel laten vallen. Dimi wil wat te flikvlooien hebben, maar is allesbehalve verliefd lijkt mijquote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:52 schreef Whuzz het volgende:
En Vera maar weer klagen dat er met Dimi geen fatsoenlijk gesprek te voeren valt
Ik snap je, maar misschien is de kleine wel bij haar pappa....geloof dat ze beide een heel goede overeenkomst hebben en zelfs veel met z'n drieën doen. Nu zijn ze officieel gescheiden maar hebben heel lang alles en rustig doorgenomen hoe dan verder........of ik moet het gesprek verkeerd hebben begrepen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:50 schreef Silves het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik haar niet leuk vind, maar erg hard en egocentrisch om een kind achter te laten in deze tijd, pas gescheiden, toch het vreemde leven met corona en school ect...alleen omdat ze nu tijd voorhaar zelf nodig heeft? niet mijn gedachte..
Die laatste moet inmiddels verwijderd worden.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:53 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Staat dus ook al vanaf 1999 op mn playlists. net zoals "binnen"
Ja stiekem hou ik hem er wel in. zijn mp3'tjes dus hij verdiend er niets meequote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die laatste moet inmiddels verwijderd worden.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:56 schreef Silves het volgende:
[..]
Iedergeval geen crossfit aan het doen
Nou dat vroeg ik me ook al afquote:
gevonden hangt in de tuinquote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:56 schreef Silves het volgende:
[..]
Iedergeval geen crossfit aan het doen
Tja dit gaat mij ook te ver..als het om 2 weken zou gaan, oke, maar minstens100 dagen is voor mij not done.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik snap je, maar misschien is de kleine wel bij haar pappa....geloof dat ze beide een heel goede overeenkomst hebben en zelfs veel met z'n drieën doen. Nu zijn ze officieel gescheiden maar hebben heel lang alles en rustig doorgenomen hoe dan verder........of ik moet het gesprek verkeerd hebben begrepen.
Oh wordt ze wakker ?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Vera beetje afgeven op Dimi tegen Grace dat er eigenlijk weinig uit Dimi komt. En dat ze dan soms hoort hoeveel lol Grace met jeweetwel [Tobias] heeft....
En dat ze Dkmi soms test, bv zelf niks zeggen onder de douche als ze samen douchen. Maar Dimi zegt dan ook niks.
Daarna werd Grace naar de DBK geroepen.
Vanmorgen had ze weer keelpijn, en Amy zei"o een lichte longontstekingquote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:57 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nou dat vroeg ik me ook al af
Ze klaagt al dagen over buikpijn en niet kunnen poepen, ze eet slecht praktisch niet, gisteren ging ze al om 10 uur half 11 slapen
Zal me niks verbazen als daar al medisch ingegrepen is
Ai ai ai. Ze heeft het hopelijk op tijd door.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Grace: denk je dat hij je zal gebruiken voor het spel?
Vera: dat denk ik nu, ik weet het niet. Ik weet het niet met mannen, ik denk het niet hoor, dat lijkt me wel heel erg heftig
Ze heeft al rotte relaties gehad, je zou zeggen dat je beter moet gaan wetenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:03 schreef Kodiak100 het volgende:
kwartje gaat hopelijk nog wel vallen bij Vera
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |