SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Sheki of zoietsquote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe heette die ook al weer
uit de bus?
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe heette die ook al weer
uit de bus?
Ja, vind het echt verademend dat dat totaal geen issue is. Het gaat (nu ook weer even) soms wel over de verschillen, maar op een leuke en respectvolle manier.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind dit wel beter te doen dan NL tegen Belgie
vond dat zo bizar
inderdaadquote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:49 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, vind het echt verademend dat dat totaal geen issue is. Het gaat (nu ook weer even) soms wel de verschillen, maar op een leuke en respectvolle manier.
Jij bent de son.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:49 schreef greysbones het volgende:
dat Job zich niet heeft opgegeven voor BB
zat laatst ook in LLDL
vind ik ook heel vreemd. en denk zomaar dat dat ook niet echt kloptquote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Toch grappig dat Vlamingen het zo bijzonder vinden dat we in NL gewoon zeggen wat we bedoelen
Het lijkt ook goed te klikken met Vera, die hiervoor eigenlijk alleen Grace had als 'vriendin'.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:51 schreef Koos1958 het volgende:
Ik vind die hanne een leuke vrouw, sociaal sterk ook
En eerlijk altijd.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:55 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het lijkt ook goed te klikken met Vera, die hiervoor eigenlijk alleen Grace had als 'vriendin'.
Straks staat ze bij het hek.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:58 schreef suzi1 het volgende:
ja maar beetje laat om daar nu (nogmaals) over te beginnen. ipv destijds TEGEN kitty
Nope. Maar nog steeds rechter dan de meeste andere culturenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:59 schreef suzi1 het volgende:
want we zijn zo recht voor zn raap in NL
jij bedoelt rechtserquote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nope. Maar nog steeds rechter dan de meeste andere culturen
nee hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:59 schreef suzi1 het volgende:
want we zijn zo recht voor zn raap in NL
Amai zeg.quote:
en dat bedoelde ik dusquote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee hoor
de meesten in NL doen het via via
fikken iemand het liefst af tegenover anderen
en als je er dan op aangesproken wordt doe je net of neus bloedt
Yup. Zo werkt dat.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee hoor
de meesten in NL doen het via via
fikken iemand het liefst af tegenover anderen
en als je er dan op aangesproken wordt doe je net of neus bloedt
ik vind haar zo een Biaaatcchhhhhhquote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Yup. Zo werkt dat.
Ben ff FreshFruit DM-en wat ik van Greysbones vind. brb!
Lady greys heeft wel toegang op mijn account.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Yup. Zo werkt dat.
Ben ff FreshFruit DM-en wat ik van Greysbones vind. brb!
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lady greys heeft wel toegang op mijn account.
Dat is niet wat ze mij in DM verteldequote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lady greys heeft wel toegang op mijn account.
vuurtjes maak je met aanmaakhoutjesquote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:06 schreef Whuzz het volgende:
Ondertussen hebben Hanne en Vera na ongeveer 30 minuten eindelijk een fatsoenlijk vuurtje gemaakt
die steekt werkelijk overal haar neus tussenquote:
Dan kijk ik liever " Dagelijkse kost."quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:10 schreef Jockari het volgende:
In vlaanderen staat die enige stream al 2 uren op die keuken gericht. Vermoeiend.
Stream 2 stond afgelopen uur buiten op Amy/Leroy en daarna Vera/Hanne.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:10 schreef Jockari het volgende:
In vlaanderen staat die enige stream al 2 uren op die keuken gericht. Vermoeiend.
Hebben meer mensen gedaan,dat gegil van Grace was niet te doen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:12 schreef Tourniquet het volgende:
Huh, hoe kan Hanne alleen Peter en Grace hebben zien binnenkomen? Heeft ze de eerste aflevering halverwege uitgezet of zo.
En geen hottub (die is ook houtgestookt toch?).quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
vuurtjes maak je met aanmaakhoutjes
niet met wat ze daar had![]()
en zou het nu niet een grap zijn als het hout zo op is
geen pizza in de buitenoven
Haha ja da's waar, maarja ze wist al dat ze er zelf ook in zou gaan.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hebben meer mensen gedaan,dat gegil van Grace was niet te doen.
Kado gekregen van een knuffel Marokkaanquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kado gekregen van een knuffel Marokkaan
Ja de nuance is soms verzoek! Sorry maar bijzonder vinden we jullie echt niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Toch grappig dat Vlamingen het zo bijzonder vinden dat we in NL gewoon zeggen wat we bedoelen
okquote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:20 schreef F.You het volgende:
[..]
Ja de nuance is soms verzoek! Sorry maar bijzonder vinden we jullie echt niet.
Volgens mij is dat niet een standaardregel, worden juist als bedreiging gezien.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:25 schreef Jockari het volgende:
Kristof zegt tegen Peter:"Koppeltjes geraken altijd ver". Zit hij nu avances te maken naar Peter, om misschien beter een koppeltje te vormen ?
Volgens mij klopt het ook niet echt.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:25 schreef Jockari het volgende:
Kristof zegt tegen Peter:"Koppeltjes geraken altijd ver". Zit hij nu avances te maken naar Peter, om misschien beter een koppeltje te vormen ?
Hint Febo.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:29 schreef Whuzz het volgende:
Vera over dat ze graag Dimi zou bespringen, maar niet durft vanwege de camera's.
En dat als er meer alcohol was geweest, er dan wellicht toch wel wat zou gebeuren.
Zegt ze wel vaker,eerst zien,dan pas geloeven.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:29 schreef Whuzz het volgende:
Vera over dat ze graag Dimi zou bespringen, maar niet durft vanwege de camera's.
En dat als er meer alcohol was geweest, er dan wellicht toch wel wat zou gebeuren.
Klinkt als:quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zegt ze wel vaker,eerst zien,dan pas geloeven.
En als Dimi 4 consumpties op heeft, ligt die gewoon op de bank te slapen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:29 schreef Whuzz het volgende:
Die ruikt Vera?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:37 schreef Tuinfluitert het volgende:
Amy: Ik ga douchen nu.
Nouchine: Pak ook maar een schone onderbroek of wat je nodig hebt.
Dat heb ik niet meegekregen van Vera. Evelien wacht op de douche, Nouchine ook, maar die gaat eerst friet bakken.quote:
Ik ben dat debiele dansje bijna net zo zat als het zingen van Greesquote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar, Kristof en Tobias bedenken iets voor de liveshow morgen:
[ afbeelding ]
Hey Ho Let's Go Wij Zijn Klaar Voor De Liveshow
Gaat nog over dat Nawel ze maande tot stil zijn toen ze gister of eergister 's ochtends wat lol maakten bij de tafel.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:54 schreef Blackprinces het volgende:
Nawel voelt zich gekwetst door een opmerking van kris?
quote:Kristof : We waren kaarten aan het leggen, en lachen, gieren, brullen, en ze zegt : hey kan het niet wat stiller zijn. En toen zei ik, ga dan gewoon terug in uw bed liggen.
Nou kan het best een kippehok zijn daar.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Gaat nog over dat Nawel ze maande tot stil zijn toen ze gister of eergister 's ochtends wat lol maakten bij de tafel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |