SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.9 november 2019:André Hazes bevestigt breuk met Monique
André Hazes bevestigt breuk met MoniqueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bericht van Monique op haar InstagramSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 november 2019:Bridget is nieuwe liefde André Hazes!'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.17 februari 2020: André Hazes en Bridget Maasland zijn alweer uit elkaar
André en Bridget maken bekend dat hun relatie over is (mede mogelijk gemaakt door ons). Onder andere de media en alle negatieve reacties krijgen de schuld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
28 februari 2020: André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.
André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.12 december 2020: André vraagt Monique ten huwelijk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.10 maart 2021:André Hazes en Monique Westenberg opnieuw uit elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verklaring Monique op Instagram:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Voor DEZE vrouw verliet Dre MoniqueOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al snel gaan de geruchten dat Sarah zwanger is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De covers eerste weekquote:Op donderdag 11 maart 2021 10:13 schreef letmehearyouscream het volgende:
Kleine samenvatting van het Sapkanaal:
*Mo vond op Bonaire de tweede telefoon van André, toen barstte de bom.
*In het begin van de relatie met Mo heeft André niet alleen in het slipje van B lopen voelen, maar ook in die van van Soelen. En dat rijmt.
*Mo had toen vermoedens maar ze hebben zich er met een vaag verhaal uitgeluld.
* Daarna heeft Sarah vaker een luisterende mossel geboden.
*Het hele dorp Bergschenhoek weet ervan en de broer van Sarah heeft zich versproken. Daarnaast schijnt ze zelf nogal op te scheppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met dank aan rubbereend:
De meest toepasselijke liedjes bij de André Hazes-soap
Voor de laatste nieuwtjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Biografie Adreen;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier weer door.
[ Bericht 0% gewijzigd door Deisyy op 23-01-2022 10:41:47 ]![]()
Precies het toontje als in de Linda (tegenwoordig het huisblad voor Deurmatten) tijdens de Bridget-situatie. Zij weet wat goed voor hem is, ze weet wanneer hij verdwaald is en wat het goede pad is. Zij bepaalt de dienstregeling voor zijn treinquote:
Die is keihard aan het voorsorteren op het openbaren van hun hereniging. Ze kan lekker doordenderen met haar trein-metafoor en de verzoening aankondigen door te zeggen dat ze haar wagonnetje aan kan koppelen nu hij weer op het goede spoor zit.
[ Bericht 1% gewijzigd door letmehearyouscream op 21-01-2022 13:38:31 ]![]()
Ook moeder Rachel staat stil bij de verjaardag van haar zoon. „Jeetje wat gaat de tijd toch snel. Zeker na wat we allemaal samen hebben meegemaakt. Vorig jaar was een heel heftig jaar, maar ondanks veel verdriet en de moeilijke momenten hebben we toch ook heel veel gelachen samen. Ik kan alleen maar zeggen dat ik heel erg trots op jou ben en heel erg blij ben met een zoon zoals jij. Samen komen we er altijd sterker uit! Daarom, lieve Dré, leef alsjeblieft jouw leven zoals jij dat wil.”
Ik denk dat A2 weer in Mo haar wagonnetje zit en dat R. Hazes dit nu wel moet accepteren en ze dat eindelijk door heeft.![]()
Ik voel een nieuw liedje aankomen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:33 schreef -river- het volgende:
Ook moeder Rachel staat stil bij de verjaardag van haar zoon. „Jeetje wat gaat de tijd toch snel. Zeker na wat we allemaal samen hebben meegemaakt. Vorig jaar was een heel heftig jaar, maar ondanks veel verdriet en de moeilijke momenten hebben we toch ook heel veel gelachen samen. Ik kan alleen maar zeggen dat ik heel erg trots op jou ben en heel erg blij ben met een zoon zoals jij. Samen komen we er altijd sterker uit! Daarom, lieve Dré, leef alsjeblieft jouw leven zoals jij dat wil.”
Ik denk dat A2 weer in Mo haar wagonnetje zit en dat R. Hazes dit nu wel moet accepteren en ze dat eindelijk door heeft.
Oh wacht.....
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Oh jaquote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik voel een nieuw liedje aankomen.
Oh wacht.....![]()
![]()
Veel verdriet?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:33 schreef -river- het volgende:
Ik denk dat A2 weer in Mo haar wagonnetje zit en dat R. Hazes dit nu wel moet accepteren en ze dat eindelijk door heeft.![]()
Ja, ik snap ook niet waar ze dat vandaan haalt, meneer heeft enkel zijn wagonnetjes gevuld en is continu op vakantie geweest.quote:![]()
Wat een gebrek aan ruggegraat heeft dat mens. Om te kotsen.quote:
Blijkbaar is zo'n creditcard toch best handig.![]()
Ik had die gast financieel al helemaal leeg getrokken. Gewoon omdat het kanquote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:15 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wat een gebrek aan ruggegraat heeft dat mens. Om te kotsen.
Blijkbaar is zo'n creditcard toch best handig.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oh wacht.....![]()
Wat sommige mensen toch allemaal toelaten om ene beetje bekend te zijn. Normaalgesproken was die gast allang in elkaar geslagen door de woonwagenfamilie van Mo.With love :*![]()
Ik denk ook dat A2 weer op Mo haar dienstregeling rijdt en dat Rachel hem hier op het hart drukt dat hij zelf de dienstregeling moet bepalen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:33 schreef -river- het volgende:
Ik denk dat A2 weer in Mo haar wagonnetje zit en dat R. Hazes dit nu wel moet accepteren en ze dat eindelijk door heeft.
Een Rachel verliest nooit haar streken. Zij gaat Mo niet accepteren.![]()
Rachel is inderdaad toxic.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:52 schreef Pippalena het volgende:
[..]
Ik denk ook dat A2 weer op Mo haar dienstregeling rijdt en dat Rachel hem hier op het hart drukt dat hij zelf de dienstregeling moet bepalen.
Een Rachel verliest nooit haar streken. Zij gaat Mo niet accepteren.![]()
Je zou bijna denken dat hij op tienertoer isquote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:52 schreef Pippalena het volgende:
[..]
Ik denk ook dat A2 weer op Mo haar dienstregeling rijdt en dat Rachel hem hier op het hart drukt dat hij zelf de dienstregeling moet bepalen.
Een Rachel verliest nooit haar streken. Zij gaat Mo niet accepteren.
Gelukkig heeft Rachel nu Klaas.![]()
![]()
Deurmat Monique. Het is toch niet te filmen.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:33 schreef maily het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat hij op tienertoer is
Gelukkig heeft Rachel nu Klaas.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga echt stuk om die reacties op de insta van Mo van al die moekes die bloedserieus meegaan met de trein-metafoor. Dat André haar er toch weer bij de volgende halte uitzet, dat ze zijn spoorboekje is, dat ze misschien wel weer naast de machinist mag zitten.
Ook grappig hoe alle mensen zich toch suiker zand in de ogen laten strooien door dat mierzoete gewauwel wat dan zogenaamd zo sterk en krachtig is.
Maar er zitten ook leuke reacties tussen. "28 jaar is best oud voor een hond"![]()
![]()
Of -zoals ik daarnet hoorde bij Boulevard- dat het een samenwerking is met de NSquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:33 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik ga echt stuk om die reacties op de insta van Mo van al die moekes die bloedserieus meegaan met de trein-metafoor. Dat André haar er toch weer bij de volgende halte uitzet, dat ze zijn spoorboekje is, dat ze misschien wel weer naast de machinist mag zitten.
Ook grappig hoe alle mensen zich toch suiker zand in de ogen laten strooien door dat mierzoete gewauwel wat dan zogenaamd zo sterk en krachtig is.
Maar er zitten ook leuke reacties tussen. "28 jaar is best oud voor een hond"![]()
![]()
Niks over zwartrijden?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:33 schreef letmehearyouscream het volgende:
Maar er zitten ook leuke reacties tussen. "28 jaar is best oud voor een hond"
Eerste klas, tweede klas?![]()
Andre zit momenteel in de stiltecoupequote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:57 schreef maily het volgende:
[..]
Niks over zwartrijden?
Eerste klas, tweede klas?![]()
![]()
Briljant, de treinmetafoor.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:29 schreef SEMTEX het volgende:
Die verjaardagstekst van Monique:
[ afbeelding ]
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Was dat vorige keer toen ze uit elkaar waren geweest en weer bij elkaar waren ook al niet het onderwerp?quote:
Na Bridget bedoel ik.![]()
Deze uitspraak?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was dat vorige keer toen ze uit elkaar waren geweest en weer bij elkaar waren ook al niet het onderwerp?
Na Bridget bedoel ik.
Volgens André is de basis van zijn relatie met Bridget beter dan met Monique het geval was. ‘De mazzel is dat de volgende in mijn leven nu al ziet hoe ik ben en dat ik er nooit ben. Zij stapt in een rijdende trein. Dat maakt het makkelijker.’ (bron)I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Nee, deze:quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Deze uitspraak?
Volgens André is de basis van zijn relatie met Bridget beter dan met Monique het geval was. ‘De mazzel is dat de volgende in mijn leven nu al ziet hoe ik ben en dat ik er nooit ben. Zij stapt in een rijdende trein. Dat maakt het makkelijker.’ (bron)quote:Keihard gewerkt aan deze reis, maar het belangrijkste is de reis in jezelf die je aan het maken bent. Af en toe met harde lessen, maar die hebben we allemaal nodig in deze reis. Zes jaar geleden hebben we onze wegen samen gevoegd en tja…soms is er even een zijspoor nodig die je weer op het pad brengt van je bestemming.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, deze:
[..]We kunnen er een bloemlezing van maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Hop. Allemaal in Snowpiercer. De hele flikkerse bendeInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Volgens André is de basis van zijn relatie met Bridget beter dan met Monique het geval was. ‘De mazzel is dat de volgende in mijn leven nu al ziet hoe ik ben en dat ik er nooit ben. Zij stapt in een rijdende trein. Dat maakt het makkelijker.’
2022, succes André! Je gaat het nodig hebben….![]()
Mo-piercer...quote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:16 schreef Jumparound het volgende:
Hop. Allemaal in Snowpiercer. De hele flikkerse bendeI'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors![]()
het kan, misschien gaat rachel wel met het nummer aan de haal.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oh wacht.....
hij leef ze leve zoals hij dat wil...
insert doorgerookte stem.![]()
Diepzinnig. Er schuilt een heuse schrijfster in Mo. Tijd voor een boek!quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:29 schreef SEMTEX het volgende:
Die verjaardagstekst van Monique:
[ afbeelding ]
Een autobiografie wellicht.![]()
![]()
Rooook, zoals je nog nooit gerookt hebt,quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:03 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
het kan, misschien gaat rachel wel met het nummer aan de haal.
hij leef ze leve zoals hij dat wil...
insert doorgerookte stem.
roooook, paf alles wat je kaaaaan![]()
![]()
Aah aah aah aahquote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:06 schreef maily het volgende:
[..]
Rooook, zoals je nog nooit gerookt hebt,
roooook, paf alles wat je kaaaaan
Aah aah aah aaaaaaaah
Mijn longen doen zo pijhijn maar rook doorrrrr![]()
Ik zie sowieso zoveel zakelijke mogelijkheden. Een vergevingscoach-boek. Een gecustomizede NS-app waarbij een zalvende stem zegt "hey powervrouw, je trein vertrekt over 2 minuten vanaf spoor 2b". Een deurmatten-lijn bij Kruidvat.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Diepzinnig. Er schuilt een heuse schrijfster in Mo. Tijd voor een boek!
Een autobiografie wellicht.![]()
The Coach of Hollandquote:Op zaterdag 22 januari 2022 15:13 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ik zie sowieso zoveel zakelijke mogelijkheden. Een vergevingscoach-boek. Een gecustomizede NS-app waarbij een zalvende stem zegt "hey powervrouw, je trein vertrekt over 2 minuten vanaf spoor 2b". Een deurmatten-lijn bij Kruidvat.
Heel Holland coacht Hazes![]()
Beste reizigers, deze trien is ontspoort. Helaas kunnen er geen bussen ingezet worden wegens personele capaciteit.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 15:13 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ik zie sowieso zoveel zakelijke mogelijkheden. Een vergevingscoach-boek. Een gecustomizede NS-app waarbij een zalvende stem zegt "hey powervrouw, je trein vertrekt over 2 minuten vanaf spoor 2b". Een deurmatten-lijn bij Kruidvat.![]()
De machinist is verdwenen en zit in een andere trein.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:49 schreef quirina het volgende:
[..]
Beste reizigers, deze trien is ontspoort. Helaas kunnen er geen bussen ingezet worden wegens personele capaciteit.
Over 4 maanden verwachten we weer verder te kunnenInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Holy shit.. Die treintjesmetafoor is wel echt het meest absurde wat zo'n mens kan schrijven. Al helemaal na kogelhard bedonder te zijn door dat kleine uilskuiken. En dan nog frequent ook.
Plus dan als bonus in de 'socials' nog geen week na de breuk je verliefdheid laten blijken aan nieuwe mutsen, met zero gevoel (slecht geweten) voor de inmiddels ex.
Bizar. Dit stel hoort bij elkaar
love & heet![]()
Monique is de trien?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:49 schreef quirina het volgende:
[..]
Beste reizigers, deze trien is ontspoort. Helaas kunnen er geen bussen ingezet worden wegens personele capaciteit.![]()
![]()
Echt hoor. Ik snap al die comments in de trant van "jij verdient veel beter dan André". Nou denk ik dat de meeste vrouwen beter verdienen dan André, maar zij...quote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:58 schreef sly-nl het volgende:
Holy shit.. Die treintjesmetafoor is wel echt het meest absurde wat zo'n mens kan schrijven. Al helemaal na kogelhard bedonder te zijn door dat kleine uilskuiken. En dan nog frequent ook.
Plus dan als bonus in de 'socials' nog geen week na de breuk je verliefdheid laten blijken aan nieuwe mutsen, met zero gevoel (slecht geweten) voor de inmiddels ex.
Bizar. Dit stel hoort bij elkaar
Je als ruim volwassen vrouw en moeder notabene zo laten ringeloren door een snotneus die net uit moeders bed is gekropen en je zo publiekelijk heeft vernederd. En dat meerdere malen.
Als je dan na trajecten met vergevingscoaches en happiness-mutsen zelfs dit treinwraknog probeert te overgieten met deze zoete nikserigheid, verdien je echt niet beter. Dan is het een keus en weet je wat je doet.
Jammer dat de geschiedenis zich herhaalt en ook de kleinste Dre zo'n ultiem slecht voorbeeld krijgt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Deisyy op 23-01-2022 10:41:14 ]![]()
@ToTquote:Op zondag 23 januari 2022 00:01 schreef sly-nl het volgende:
[ afbeelding ]
Geen zin om Dree en Moo erin te fotoshoppen.
![]()
Het is slecht te bevatten allemaal.quote:Op zondag 23 januari 2022 00:29 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Echt hoor. Ik snap al die comments in de trant van "jij verdient veel beter dan André". Nou denk ik dat de meeste vrouwen beter verdienen dan André, maar zij...
Je als ruim volwassen vrouw en moeder notabene zo laten ringeloren door een snotneus die net uit moeders bed is gekropen en je zo publiekelijk heeft vernederd. En dat meerdere malen.
Als je dan na trajecten met vergevingscoaches en happiness-mutsen zelfs dit treinwraknog probeert te overgieten met deze zoete nikserigheid, verdien je echt niet beter. Dan is het een keus en weet je wat je doet.
Jammer dat de geschiedenis zich herhaalt en ook de kleinste Dre zo'n ultiem slecht voorbeeld krijgt.![]()
Ja, dat jochie zal het ook niet makkelijk krijgen laterrr. Ondanks dat 'ie vast genoeg liefde zal ontvangen van de zweverige conductrice
love & heet![]()
Ehhh wut?quote:
Ben net wakker.....nou ja....dat hoop ik over een paar bakken koffie te zijn.
De gezichten van deze 2 vervangen voor Dre en z'n dinnetje?![]()
Mogguh!quote:Op zondag 23 januari 2022 09:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ehhh wut?
De gezichten van deze 2 vervangen voor Dre en z'n dinnetje?
Deze foto is wel beter te doen, mocht je er zin in hebben that is![]()
Bye!love & heet![]()
Moet wel lukken, maar de vraag is of het vandaag gaat lukken. Ik heb de plaatjes ff in nieuwe tabs geopend ter herinnering.quote:Op zondag 23 januari 2022 09:36 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mogguh!
Deze foto is wel beter te doen, mocht je er zin in hebben that is![]()
[ afbeelding ]
Bye!![]()
![]()
Guus Meeuwisquote:Op zondag 23 januari 2022 09:22 schreef Basp1 het volgende:
Heeft een speelgoedtreintjes fabrikant al sponsoring aangeboden?![]()
quote:Op zondag 23 januari 2022 10:15 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Okee ik had toch wel ff tijd tussendoor.![]()
Geweldig
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ik dacht eerder een marklin die met een A2 expresstrein en een Moniek matrassen wagon uitkomen.quote:![]()
![]()
Okeeee Mo. Ik weet niet precies wat ik moet zeggen. Ze sluit haar treinverhaal ook af met een linkjessymbool. Weet niet precies wat dat moet voorstellen in deze context? Zijzelf en André? Maar dat ze weer met hem neukt - boeie. Als hij er enigszins wat van kan dan haalt ze daar zelf tenminste ook plezier uit. Opnieuw een relatie aangaan, daar snap ik dan weer weinig van.
Ik heb vragen. Onder andere:
Gaat Antwee ooit weer het leven leiden zoals voorheen? Hij lijkt het ergens wel prima te vinden zoals het nu gaat.
Staat teruggaan naar Mo zijn nieuwe afslag () in de weg? Hij vervalt, net als zij, hiermee wel in oude patronen.
Heeft hij nou wel of niet een ding voor ‘oudere’ vrouwen dan wel MILFs? Of eindigt hij uiteindelijk met een meisje van zijn eigen leeftijd?
Doet Mo dit enkel voor de fame? Ik denk eigenlijk van niet maar ik heb het idee dat ik de enige ben. Het lijkt me niet dat ze daarvoor de opvoeding van haar zoon op het spel zet. Ze lijkt me verder een prima moeder en Antwee meer een aanwaai-vader. Volgens mij heeft ze een ‘echte’ zwak voor Antwee en zoiets is hardnekkig. Dat gecombineerd met een lager zelfbeeld want anders hoef je niet steeds je eigen superioriteit te laten gelden én na de zoveelste vernedering iemand terug te nemen. Ondertussen heeft ze haar eigen legertje volgers en samenwerkingen. Ook ná André ging dat gewoon lekker door. En betaalt hij niet nog steeds de villa?[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?![]()
Topper ben jequote:Op zondag 23 januari 2022 10:15 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
@Deisyy mag deze in de OP ?![]()
![]()
Hey ToTquote:Op zondag 23 januari 2022 09:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ehhh wut?
De gezichten van deze 2 vervangen voor Dre en z'n dinnetje?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
[ afbeelding ]
Okee ik had toch wel ff tijd tussendoor.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Fixed!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:03 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
het kan, misschien gaat rachel wel met het nummer aan de haal.
hij leef ze leve zoals hij IK dat wil...
insert doorgerookte stem.![]()
![]()
Nice!quote:Op zondag 23 januari 2022 10:15 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Okee ik had toch wel ff tijd tussendoor.
love & heet![]()
Ziet er goed uit!quote:Op zondag 23 januari 2022 18:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Thanks!Ja er valt nog wel genoeg aan te verbeteren, maar dan ben ik zo weer een dag verder!
Zal 'm ff naar Mo sturen
love & heet![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
Heb Mo 'n bericht (plus de foto) gestuurd na aanmaken instagram-account (had ik al uitgesloten in dit leven;). Anyhow, geen reactie gehad. Vuile zweefteef..
Daar ik weinig van instagram weet, vroeg ik me af of je een bericht kan sturen (naar Mo in dit geval) en dan de pic openbaar te zien is. Ken dat?
love & heet![]()
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
Nee, dat kan niet. Je kunt hooguit onder haar foto een berichtje zetten (alleen tekst en emojis). That’s it.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:19 schreef sly-nl het volgende:
Heb Mo 'n bericht (plus de foto) gestuurd na aanmaken instagram-account (had ik al uitgesloten in dit leven;). Anyhow, geen reactie gehad. Vuile zweefteef..
Daar ik weinig van instagram weet, vroeg ik me af of je een bericht kan sturen (naar Mo in dit geval) en dan de pic openbaar te zien is. Ken dat?[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?![]()
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
Maar heb je nou serieus een account gemaakt om die foto naar Mo te sturen,?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
Ah, jammer. Dan maar ff wachten tot haar spoorboekje weer actueel wordt, dan stuur ik het wel naar zo'n lowlife juice-kanaal of iets dergelijks.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:28 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Je kunt hooguit onder haar foto een berichtje zetten (alleen tekst en emojis). That’s it.
Thnks chip!love & heet![]()
Ja, is dat raawwrr?quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:29 schreef ChipsZak. het volgende:
Maar heb je nou serieus een account gemaakt om die foto naar Mo te sturen,?
Nou ja, eigenlijk om 'm zichtbaar te maken op haar instgram, de foto.love & heet![]()
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
Spoorboekje,quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:33 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ah, jammer. Dan maar ff wachten tot haar spoorboekje weer actueel wordt, dan stuur ik het wel naar zo'n lowlife juice-kanaal of iets dergelijks.
Thnks chip!.
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
Ja, nee, ik snap dat dat je doel was (is) inderdaad,quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:33 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, is dat raawwrr?
Nou ja, eigenlijk om 'm zichtbaar te maken op haar instagram, de foto..
De foto is toch geen dickpick?quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:19 schreef sly-nl het volgende:
Daar ik weinig van instagram weet, vroeg ik me af of je een bericht kan sturen (naar Mo in dit geval) en dan de pic openbaar te zien is. Ken dat?![]()
![]()
Alles op kleur behalve haar jasjequote:Op donderdag 27 januari 2022 10:00 schreef Poppejans het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ze zit in een video/ nieuw nummer oid
'De laatste trein'
Hou op met me
En ze is haar shirtje vergeten![]()
![]()
Monique is overduidelijk nog niet ver genoeg in haar eigen trein proces om bepaalde wagonnetjes op een zijspoor te zetten en ze daar te laten staan.. 🤷🏼♀![]()
quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:42 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]Nee zeg!
Staat op Utopianieuws![]()
![]()
![]()
Die bewerkte foto van trainwreck?quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:33 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, is dat raawwrr?
Nou ja, eigenlijk om 'm zichtbaar te maken op haar instgram, de foto.
Waarom zou je dat in hemelsnaam doen?
In het topic allemaal leuk en aardig maar je gaat toch niet serieus dergelijke photoshops naar die mensen sturen?![]()
![]()
Het is vreselijk inderdaad, zo pu-be-raal.quote:== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
Nja, zo is hij dus nog steeds .....quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:08 schreef Andromache het volgende:
[..]
Het is vreselijk inderdaad, zo pu-be-raal.
Als ze deze foto maar niet zien bij The Blue Oyster Club![]()
![]()
Wat een vragenvuur hahaquote:Op donderdag 27 januari 2022 20:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die bewerkte foto van trainwreck?
Waarom zou je dat in hemelsnaam doen?
In het topic allemaal leuk en aardig maar je gaat toch niet serieus dergelijke photoshops naar die mensen sturen?
Moest in haar comments. Niet gelukt. Treintjesmetafoor 'verdiende' m.i. een digitaal repliek.
Doorfietsen nu, in hemelsnaam
love & heet![]()
Het schijnt dat André de insta-post over de breuk met Mo heeft verwijderd. Het lijkt er dus op dat het een kwestie van tijd is voordat de treinstellen aan elkaar gekoppeld worden.![]()
Ja weer terug veilig bij Moenique, maar dan na een paar maanden de trien weer verlaten om weer aan een andere trien te koppelen.![]()
Geen haat het is alleen dom om een kerel die je keer op keer belazerd terug te nemen.
En als Rox dr tieten wil laten zien moet ze zelf weten. Die oil of Olaz reclame is erger.![]()
Haat? Dat ik vind dat zij zich vreselijk kleedt is haat? Pfff.![]()
Sorry hoor, maar het is geen porem. Trek gewoon een mooie BH aan als je zulke hangtieten hebt. Dat vind ik.
Nu ik toch bezig ben..dat haar is ook vreselijk. De kleur rood die Rochel ook altijd heeft en de kleur die vrouwen van middelbare leeftijd veelvuldig gebruiken om jonger te lijken. Met nadruk op lijken.![]()
Rox is een jonge vrouw, een leuke vrouw, maar ze kan zich niet kleden naar haar figuur en niet naar haar leeftijd.![]()
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:39 schreef quirina het volgende:
Geen haat het is alleen dom om een kerel die je keer op keer belazerd terug te nemen.
En als Rox dr tieten wil laten zien moet ze zelf weten. Die oil of Olaz reclame is erger.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Natasja Froger, Rachel Hazes, Caroline van der Plas en Philippe Geubels ondergaan een intensieve spoedcursus en gaan daarna aan de slag als stagiaires in het Groene Hart Ziekenhuis. De BN’ers werken mee op verschillende afdelingen, variërend van oncologie tot de longgeneeskunde en van de kinderafdeling tot de spoedeisende hulp. De BN’ers ervaren op deze manier hoe het is om te werken in de zorg.
https://www.ad.nl/show/ra(...)ziekenhuis~a00dbcfd/
Mensen liggen in het ziekenhuis om beter te worden toch![]()
![]()
Misschien stopt Rachel nu met rokenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 07:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
Natasja Froger, Rachel Hazes, Caroline van der Plas en Philippe Geubels ondergaan een intensieve spoedcursus en gaan daarna aan de slag als stagiaires in het Groene Hart Ziekenhuis. De BN’ers werken mee op verschillende afdelingen, variërend van oncologie tot de longgeneeskunde en van de kinderafdeling tot de spoedeisende hulp. De BN’ers ervaren op deze manier hoe het is om te werken in de zorg.
![]()
Lig je daar ziek en beroerd te wezen, staat Raggel ineens aan je bed te bleren. Nee daar knap je van op.....quote:Op dinsdag 1 februari 2022 07:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
Misschien heeft ze wel een pan andijvie stamppot bij haar.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 07:45 schreef soapie het volgende:
[..]
Lig je daar ziek en beroerd te wezen, staat Raggel ineens aan je bed te bleren. Nee daar knap je van op.....![]()
Dit is wel een heel vileine manier om meer plekken vrij te krijgen op het ICquote:Op dinsdag 1 februari 2022 07:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
![]()
Heeft die vrouw ooit gewerkt behalve André het hof maken op 16 jarige leeftijd?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 07:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mensen liggen in het ziekenhuis om beter te worden tochU MAD?![]()
Op je rug liggen met zo'n dik zwetend varkentje er bovenop zal best zwaar werk zijn geweestquote:Op dinsdag 1 februari 2022 07:51 schreef de_boswachter het volgende:
Heeft die vrouw ooit gewerkt behalve André het hof maken op 16 jarige leeftijd?![]()
![]()
Die reeks met Richard Groenendijk en Isa Hoes enzo vond ik prima te pruimen, maar op deze vier in een ziekenhuis zit ik echt niet te wachten...I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Er zullen heel wat knoppen om moeten.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:29 schreef Nine. het volgende:
[..]
Op je rug liggen met zo'n dik zwetend varkentje er bovenop zal best zwaar werk zijn geweest
Of ze deden uitsluitend doggy. Je weet het niet.![]()
Eerlijk gezegd wil ik dat heulemaal niet weten...quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Er zullen heel wat knoppen om moeten.
![]()
Het begon onder de keukentafel, toch?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Er zullen heel wat knoppen om moeten.
Het is je vergeven.quote:
Het schijnt dat Andre weer terug is uit de U.S. of A. en dat hij alweer gespot is et Mo.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ik las dit, post #111, om ongeveer 9.15uur dus stel je niet aanquote:
Gaat nog even duren voordat ik @Sunshine1982 dit ga vergeven aangezien ik een beelddenker benquote:Of ze deden uitsluitend doggy. Je weet het niet.![]()
![]()
Duizendmaal sorryquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik las dit, post #111, om ongeveer 9.15uur dus stel je niet aan
[..]
Gaat nog even duren voordat ik @:Sunshine1982 dit ga vergeven aangezien ik een beelddenker ben![]()
![]()
Ik hoorde vandaag reclame over een musical over André Hazes. Die is er toch al geweest?![]()
Wat een vreselijke line-up #SKIPquote:Op dinsdag 1 februari 2022 07:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
Natasja Froger, Rachel Hazes, Caroline van der Plas en Philippe
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 07:49 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dit is wel een heel vileine manier om meer plekken vrij te krijgen op het IC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Samequote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik las dit, post #111, om ongeveer 9.15uur dus stel je niet aan
[..]
Gaat nog even duren voordat ik @:Sunshine1982 dit ga vergeven aangezien ik een beelddenker ben![]()
![]()
Als je iets hoort kraken op de gang doe je net alsof je slaaptquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:00 schreef quirina het volgende:
Ratched Hazes als nachtzuster? Oeh de horror!![]()
![]()
![]()
Is echt een mooi programma. Ik heb de vorige ook gezienquote:Op dinsdag 1 februari 2022 07:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mensen liggen in het ziekenhuis om beter te worden toch
Alleen dat Natasje en Rachel mee doen vind ik niet zo bijzonder eerlijk gezegdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Natasja Froger weer, vind het geen leuke vrouwquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ieuw... tot je en een steenkoude hand onder de deken voelt en een walm van sigarettenrook je de adem ontneemt.quote:Op woensdag 2 februari 2022 06:06 schreef maily het volgende:
[..]
Als je iets hoort kraken op de gang doe je net alsof je slaapt![]()
Ergens door de doodsangsten hoor je naast je hoofd een raspende stem.
"zal ik je bed paneven vervangen? En ik heb wat te eten voor je. Andijvie stamp met een lekker balletjeeeee"
Snel doe je je ogen nog verder dicht en druk je op het morfine pompje tot je kramp krijgt in je vinger....
Ahhhh, oblivion.
Je doet je ogen open en ziet dat je in een spier wittekamer ligt. Was dit het? Het einde van de rit?
Vanachter een deur hoor je een pompende beat... Dat klint wel chill!
Een deur gaat op een kier en je hoort bijna wat het is, is het avichii? tiesto?
Nee, nu hoor je het... het is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welkom in het hiernamaals.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
quote:Op woensdag 2 februari 2022 08:56 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ieuw... tot je en een steenkoude hand onder de deken voelt en een walm van sigarettenrook je de adem ontneemt.
"zal ik je bed paneven vervangen? En ik heb wat te eten voor je. Andijvie stamp met een lekker balletjeeeee"
Snel doe je je ogen nog verder dicht en druk je op het morfine pompje tot je kramp krijgt in je vinger....
Ahhhh, oblivion.
Je doet je ogen open en ziet dat je in een spier wittekamer ligt. Was dit het? Het einde van de rit?
Nee, nu hoor je het... het is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welkom in het hiernamaals.![]()
![]()
![]()
[..]
ieuw... tot je en een steenkoude hand onder de deken voelt en een walm van sigarettenrook je de adem ontneemt.
Ahhhh, oblivion.
Nee, nu hoor je het... het is...GodverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welkom in het hiernamaals.![]()
![]()
![]()
Wat is er nou weer mis met Natas?quote:Op woensdag 2 februari 2022 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Natasja Froger weer, vind het geen leuke vrouw![]()
![]()
Vind haar gewoon niet leuk.quote:Op woensdag 2 februari 2022 09:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met Natas?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
[..]
Ahhhh, oblivion.
Nee, nu hoor je het... het is...Koffie tegen mijn schermSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welkom in het hiernamaals.![]()
![]()
[..]
Ahhhh, oblivion.
Nee, nu hoor je het... het is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welkom in het hiernamaals.![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2022 06:06 schreef maily het volgende:
[..]
![]()
![]()
'Goedemorgen, ik kom je lekker wassen......'quote:Op woensdag 2 februari 2022 06:06 schreef maily het volgende:
[..]
![]()
![]()
Voor de betere 'hiernamaals' ervaringquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:00 schreef quirina het volgende:
Ratched Hazes als nachtzuster? Oeh de horror!![]()
![]()
[..]
Ahhhh, oblivion.
Nee, nu hoor je het... het is...Wat een vreselijk einde , dit gun je niemand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welkom in het hiernamaals."mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
[..]
Ahhhh, oblivion.
![]()
Godver
Nou, ik ken een paar mensen…quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:02 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Wat een vreselijk einde , dit gun je niemand.![]()
[..]
Ahhhh, oblivion.
Nee, nu hoor je het... het is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welkom in het hiernamaals.
We maken er een musical van .![]()
Arm kind!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:12 schreef roos94 het volgende:
Djarno weer vader geworden.
Het kind draagt de naam "Seven Rich"
![]()
@Seven.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:12 schreef roos94 het volgende:
![]()
![]()
Waarom?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:12 schreef roos94 het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:12 schreef roos94 het volgende:
Resistance is futile.![]()
Oke dit is echt bizar.
Op het instagram van manon_kool staat een filmpje met de baby van Djarno, en in de achtergrond hoor je een soort gekreun (?) Van Djarno (?) En hij zegt, ohh wat vind ik dit lekker, volgensmij kom ik(?)![]()
Bij reality staan het filmpje erop, jeetje wat een vreemd filmpje.quote:Op maandag 7 februari 2022 15:17 schreef mascara-klodder het volgende:
Waarom staan die accounts op prive![]()
Gezien, wat raar.quote:Op maandag 7 februari 2022 15:11 schreef Flav het volgende:
Ik zag en hoorde het ook, wtf man![]()
Reality.fbi heeft het op z'n verhaal staan.![]()
Is ook een prive-accountquote:Op maandag 7 februari 2022 15:27 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Bij reality staan het filmpje erop, jeetje wat een vreemd filmpje.![]()
![]()
https://instagram.com/stories/fawrynotsawry/2768443066229533840
Fawry
https://instagram.com/stories/juicechannel__/2768390273610176970
Juicechannel
Let op: het zijn stories.![]()
Vrouw/vriendin.quote:Op maandag 7 februari 2022 15:40 schreef mascara-klodder het volgende:
Inmiddels ook gehoord. Tsjaaaaaa....
Wie is die Manon? De vrouw van Djarno?![]()
Ja tuurlijk…quote:Op maandag 7 februari 2022 15:39 schreef Phoebster het volgende:
Manon zegt dat wij viespeuken zijn omdat wij gekke dingen willen horen![]()
Ze spreekt zichzelf tegen wat toch gewoon een klassiek bewijs is van liegen? Eerst zei ze dat hij die dingen zei omdat hij lekker aan het genieten was hoe die kids op de bank zaten te kroelen. En nu zegt ze ineens ja we waren een film aan het kijken en daar gaat het over. In het hele filmpje is geen enkel signaal wat wijst op filmgeluid. Dom, dom wicht.![]()
En je ziet dat kind ook echt opzij kijken met een wtf gebeurd hier hoofdquote:Op maandag 7 februari 2022 14:00 schreef roos94 het volgende:
What in the living fuckerinos is ditdat kind zegt nog pappa??? Dus die ziet pappa bezig??¿¿¿¿
![]()
Ik denk dat hij de première van Dre zijn sekstape op had staan![]()
Zij filmt lijkt me en en ze is net bevallen dus ze zaten niet te vrijen, maar onschuldig klinkt het in elk geval niet!![]()
![]()
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
Ewwww je hoort ook echt dat gesjor,. Is dit de nieuwe manier om volgers te genereren? Je gaat mij niet vertellen dat ze dit niet wisten.
Die zit hem gewoon te pijpen, wat een maf wijf.quote:Op maandag 7 februari 2022 16:21 schreef Phoebster het volgende:
Ik denk dat hij de première van Dre zijn sekstape op had staan![]()
Zij filmt lijkt me en en ze is net bevallen dus ze zaten niet te vrijen, maar onschuldig klinkt het in elk geval niet!![]()
Ik durf niet
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent![]()
Hoe dan als ze zit te filmen?quote:Op maandag 7 februari 2022 17:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die zit hem gewoon te pijpen, wat een maf wijf.![]()
Je hoort haar duidelijk zeggen "Dit is echt lekker" dat lijkt me lastig met volle mond. Ze krijgt gewoon een rug / schouder massage ofzo.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die zit hem gewoon te pijpen, wat een maf wijf.![]()
Het is een mannenstem.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:23 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Je hoort haar duidelijk zeggen "Dit is echt lekker" dat lijkt me lastig met volle mond. Ze krijgt gewoon een rug / schouder massage ofzo.![]()
hehet is een mannenstem die dat zegtquote:Op maandag 7 februari 2022 17:23 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Je hoort haar duidelijk zeggen "Dit is echt lekker" dat lijkt me lastig met volle mond. Ze krijgt gewoon een rug / schouder massage ofzo.![]()
Ik ben met de politie bezig, weet eigenlijk niet of ik er iets over mag zeggen. Maar ze nemen het serieus.![]()
WTF is happening??
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story![]()
Ik hoop dat het allemaal een misverstand is maar het feit dat ze steeds verhaal verdraaien maakt het er niet beter op. Als het wel zo is, mag ik hopen dat jeugdzorg in actie komt.. bah bah bah. Was altijd al een smerig ventje. Ook in die reactie video. Dattie nog even een middelvinger geeft naar mensen die nooit kinderen kunnen krijgen? Hoe laag ben je? Smerig kuthondje.![]()
WTF.== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
Op roddeloog zeggen Manon en Jarno er wat van.. maar op wat een manier!
Wat een tokkies zeg
Trouwens in dat filmpje hoorde ik ook gekreun en geslobber en de teksten die hier genoemd zijn.
Waren niet gezellig op de bank met de kids geluiden hoor.![]()
Niet meegekregen, maar wat is er aan de hand dat er een melding is gedaan bij de politie?With love :*![]()
TL;DR op een filmpje van Djarnos vriendin is een baby en jong meisje te zien. Op de achtergrond hoor je gekreun, ah wat vind ik dit lekker, volgens mij kom ik.quote:Op maandag 7 februari 2022 22:37 schreef girlnextdoor. het volgende:
Niet meegekregen, maar wat is er aan de hand dat er een melding is gedaan bij de politie?
Manon zegt eerst dat ze gewoon gezellig op de bank zaten te chillen. Later zegt ze dat ze ineens film zaten te kijken. Maar je hoort niks qua tv geluid of wat. En het kind roept papa en kijkt in de verte. Als papa naast dochter op de bank zit is dat nogal een vreemde reactie.
Vervolgens maken ze een tokkie reactie filmpje waarbij Djarno zijn middelvinger opsteekt, de kijker onbeschoft toespreekt en nog even onvruchtbare mensen door het slijk haalt (wat die ermee te maken hebben idk, zeer sneu)![]()
Misschien dat ze een eerder opgenomen filmpje van hun tweeën zaten te bekijken? Waarom je dat zou doen met je twee kinderen in de kamer, terwijl je ze ook nog filmt, geen idee. Het is wel duidelijk dat de verklaring die Manon geeft niet klopt. En over tokkie Djarno wil ik helemaal geen woorden vuil maken... behalve dat hij wel duidelijk er eentje van Van Galen is.![]()
Stuur Jeugdzorg er maar op af, porno kijken met je kind op de bank naast je![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
Hazes, Van Galen, Van Zoelen, als er maar afgezeken kan worden toch.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:35 schreef Marsenal het volgende:
Ik begrijp het niet, dit is toch het Hazes topic? Wie zijn manon en djarno?
Niets mis met aannames in SHO, maar de politie bellen om aangifte te doen gebaseerd op geluiden op een Insta filmpje...GET A LIFE!Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Of je kijkt gewoon lekker de andere kant op, zoals vaak gebeurd. Vooral blijven doen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hazes, Van Galen, Van Zoelen, als er maar afgezeken kan worden toch.
Niets mis met aannames in SHO, maar de politie bellen om aangifte te doen gebaseerd op geluiden op een Insta filmpje...GET A LIFE!![]()
Dan gaat het om buren of familieleden oid, niet over een vaag, multi-interpretabel instafilmpje van een onbekende.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:20 schreef roos94 het volgende:
[..]
Of je kijkt gewoon lekker de andere kant op, zoals vaak gebeurd. Vooral blijven doen.
En ja, ik was ook een kind waarbij mensen die dichtbij stonden de andere kant op keken, dus ik weet waar ik het over heb.
Ik vind het te ver gaan iig,maar da's ieder voor zich, dat realiseer ik me ook. Als jij dat wel nodig vindt, moet je dat vooral doen.![]()
De link van afzeiken snap ik niet. Sowieso niet komende van een mod want als je dat vindt, moet je ingrijpen en zie hier geen afzeiken in.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niets mis met aannames in SHO, maar de politie bellen om aangifte te doen gebaseerd op geluiden op een Insta filmpje...GET A LIFE!Go hard or go home![]()
Verder kan ik niks maken van dat filmpje maar je bent wel een complote teringmongool (dit is wel afzeiken) als je zo'n wazig filmpje op je insta plaatst.Go hard or go home![]()
Eervolle vermelding voor mij
Haha mensen geloven zo’n fantast toch niet dat politie daarvoor naar iemands huis komt![]()
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Dus als wij hier iets posten… dan neemt Yvonne het over… en dan bespreken wij hier weer wat Yvonne bespreekt…. en dan post zij dat weer![]()
![]()
Ik vond dit ook wel gek, dat doet politie toch niet?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:50 schreef RipCity het volgende:
Haha mensen geloven zo’n fantast toch niet dat politie daarvoor naar iemands huis komt
-nee-![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:50 schreef RipCity het volgende:
Haha mensen geloven zo’n fantast toch niet dat politie daarvoor naar iemands huis komt![]()
De politie heeft mij eerst gebeld, twee keer zelfs. Met prive nummer. Ik moest het filmpje uploaden naar hun. Maar ze konden het niet goed horen oid. Denk een half uur later stonden ze aan de deur. Heb helaas geen selfies met ze gemaakt.
Om 18.39 belden ze voor het eerst en om 19.02 kreeg ik het verzoek voor uploaden.
Die mevrouw heeft bij mij thuis op de bank het filmpje met haar telefoon opgenomen vanaf mijn telefoon. En veel vragen gesteld. Ze namen aan dat ik djarno en manon persoonlijk kende maar das dus niet zo. Ik moest ze uitleggen dat Djarno een soort bekende persoon is![]()
Kan er niet tegen als mensen doen alsof ik liegze hebben van te voren ook netjes gevraagd of ze mochten langskomen
[ Bericht 6% gewijzigd door roos94 op 08-02-2022 13:06:53 ]![]()
Yvonneceptionquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:54 schreef Ed1234 het volgende:
Dus als wij hier iets posten… dan neemt Yvonne het over… en dan bespreken wij hier weer wat Yvonne bespreekt…. en dan post zij dat weer
[ afbeelding ]![]()
Juicechannel heeft het gerepost van Yv en geeft aan dat aan hun ook meerdere mensen hebben laten weten melding te gaan doen. Misschien dat de politie het daarom direct oppakte @roos94?![]()
Mooie bubbel.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:54 schreef Ed1234 het volgende:
Dus als wij hier iets posten… dan neemt Yvonne het over… en dan bespreken wij hier weer wat Yvonne bespreekt…. en dan post zij dat weer
[ afbeelding ]![]()
Zou goed kunnen, er waren honderden reacties op dat filmpje bij Manons account. Ik heb toen via die post ook opgeroepen om een melding te maken en mensen zeiden dat ze dat gingen doen. Maar zij heeft mij nu geblocked en Djarno ook dus ik kan niets meer zienquote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:12 schreef Phoebster het volgende:
Juicechannel heeft het gerepost van Yv en geeft aan dat aan hun ook meerdere mensen hebben laten weten melding te gaan doen. Misschien dat de politie het daarom direct oppakte @:roos94?![]()
Yvon noemt je zelfs 'een meid', @roos94
Als de aanleiding niet zo triest was had ik nu in m'n broek gepiest.![]()
Nou dan weten we wel meteen hoeveel factchecking er gebeurd daar, een post op het fokforum van een alias zonder gegevens is blijkbaar genoeg
-nee-![]()
En uiteindelijk komt het in de Story. Ik voel wel aandrang nu om een roddel te starten op Fok.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:09 schreef Marsenal het volgende:
Nou dan weten we wel meteen hoeveel factchecking er gebeurd daar, een post op het fokforum van een alias zonder gegevens is blijkbaar genoeg![]()
Nou Yvonne, je mag @roos94 wel een wodje geven.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Ach dat is al jaren zo, vroeger werden we ook opgevoerd als anonieme bron, maar dan in de bladenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:09 schreef Marsenal het volgende:
Nou dan weten we wel meteen hoeveel factchecking er gebeurd daar, een post op het fokforum van een alias zonder gegevens is blijkbaar genoeg![]()
![]()
Nou het klinkt niet echt ok. Nu is de vraag; is het strafbaar om seks te hebben met elkaar als je kinderen erbij zijn?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niets mis met aannames in SHO, maar de politie bellen om aangifte te doen gebaseerd op geluiden op een Insta filmpje...GET A LIFE!
Vast niet.![]()
Maar ben je een complete staatsdebiel als je het vervolgens post?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:50 schreef Eikenbomen het volgende:
[..]
Nou het klinkt niet echt ok. Nu is de vraag; is het strafbaar om seks te hebben met elkaar als je kinderen erbij zijn?
Vast niet.
Vast enorm.Go hard or go home![]()
Ja, dan ben je dom.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar ben je een complete staatsdebiel als je het vervolgens post?
Vast enorm.![]()
Dom, maar niet strafbaar.
Ik neuk mijn vrouw ook altijd als de kinderen twee deuren verderop liggen te slapen
-nee-![]()
Je denkt dat ze slapenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:03 schreef Marsenal het volgende:
Ik neuk mijn vrouw ook altijd als de kinderen twee deuren verderop liggen te slapen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:03 schreef Marsenal het volgende:
Ik neuk mijn vrouw ook altijd als de kinderen twee deuren verderop liggen te slapen![]()
![]()
Die liggen natuurlijk ironische tiktokfilmpjes te maken dat hun leven zo'n dramatische gouden kooi is met trillende murenquote:-nee-![]()
Kan het niet perongeluk gefilmd zijn dat de kleine Jace het wilde filmen dat ze met haar zusje zat?"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
En dan per ongeluk een story met allemaal tekst op de instagram plaatst?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:22 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Kan het niet perongeluk gefilmd zijn dat de kleine Jace het wilde filmen dat ze met haar zusje zat?![]()
en dan per ongeluk posten incl wat opmerkingen erbij plaatsen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:22 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Kan het niet perongeluk gefilmd zijn dat de kleine Jace het wilde filmen dat ze met haar zusje zat?
Hier is weinig per ongeluk aan.Go hard or go home![]()
Fawry![]()
https://instagram.com/sto(...)m_medium=share_sheet
Alle juice kanalen plaatsen gewoon info van fokIk ga mijn snufjes zout weer iets vergroten
![]()
![]()
Ja, lekker een filmpje van je kinderen op insta zetten terwijl je seks hebt op de achtergrond en je net 2 dagen geleden bevallen bent...quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:50 schreef Eikenbomen het volgende:
[..]
Nou het klinkt niet echt ok. Nu is de vraag; is het strafbaar om seks te hebben met elkaar als je kinderen erbij zijn?
Vast niet.![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:37 schreef Phoebster het volgende:
Fawry![]()
https://instagram.com/sto(...)m_medium=share_sheet
Alle juice kanalen plaatsen gewoon info van fokIk ga mijn snufjes zout weer iets vergroten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:45 schreef Leandra het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:46 schreef maily het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De hoofdpersoon van deze gate is Roos94, de rest is bijzaak.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:53 schreef Haags het volgende:
Waar gaat dit in godsnaam over? En wie zijn die mensen![]()
Waarom post je dan zoiets om later zo boos te worden.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:23 schreef Noek het volgende:
[..]
en dan per ongeluk posten incl wat opmerkingen erbij plaatsen.
Hier is weinig per ongeluk aan."mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:21 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
De hoofdpersoon van deze gate is Roos94, de rest is bijzaak.![]()
![]()
Nou @PoesInDoos stond ook op de capsquote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:21 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
De hoofdpersoon van deze gate is Roos94, de rest is bijzaak.![]()
![]()
Zou het kunnen dat het geplaatst is zonder het geluid te checken?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:28 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Waarom post je dan zoiets om later zo boos te worden.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ik heb hier niets mee te maken, ik lurk alleen fanatiekquote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:09 schreef Phoebster het volgende:
[..]
Nou @:poesindoos stond ook op de caps
Dat denk ik ook, niets gecheckt en geplaatst en later zien dat er veel berichten staan dat dit echt niet kan.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou het kunnen dat het geplaatst is zonder het geluid te checken?
En toen begonnen met een smoes te verzinnen![]()
Fake news met fake geluiden en de politie staat op de stoepquote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou het kunnen dat het geplaatst is zonder het geluid te checken?Ben je godverdomme net bevallen
Daar denk ik even over na![]()
Je bent beroemd !!! en ik kon je al voor je beroemd wasquote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:28 schreef roos94 het volgende:
Heb nooit aangifte gezegd. Tis een melding jongens
Aangifte is veel zwaarder![]()
![]()
![]()
![]()
Dit wordt wel een top 5 meest awkward moment van 2022quote:
Yuk.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Kon ? Ik zou er niet zo trots op zijn, wat een debielquote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:45 schreef -river- het volgende:
[..]
Je bent beroemd !!! en ik kon je al voor je beroemd was![]()
Daar denk ik even over na![]()
Hoi Djarno, lekker gekomen?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:48 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Kon ? Ik zou er niet zo trots op zijn, wat een debiel![]()
Boos op Roosquote:Djarno Hofland woest na reacties op filmpje dochters
Djarno Hofland steekt zijn middelvinger op naar mensen die over hem roddelen. Op een filmpje van zijn kinderen was volgens veel volgers iets raars te horen, maar alleen al de suggestie daarvan maakt hem woest...
Op een filmpje van de kinderen van de neef van André Hazes en Manon Kool, was op de achtergrond de trotse vader te horen. Volgers leken te horen dat Djarno seksuele handelingen verrichte. "Gadverdamme, dit doe je niet waar je kinderen bij zijn! Bah!" valt er veelvuldig te lezen in de reacties.
De kersverse moeder Manon voelt zich geroepen te reageren. "Lieve mensen, ik ben net twee dagen bevallen. Laat ons alsjeblieft even genieten van deze heerlijke kraamweek. We zijn lekker met z'n viertjes aan het genieten", zegt ze in haar Instagram Stories.
Terwijl je zelf geen kinderen hebt of misschien zelfs nooit kinderen kan krijgen. Deze is voor jullie.
Djarno Hofland, met opgestoken middelvinger
Vervolgens verschijnt Djarno in beeld, met in zijn armen zijn pasgeboren dochter en links van hem Jace. "Deze is voor de 'fucking juice channels'," zegt hij met opgestoken middelvinger. "Die mijn kinderen online zetten. Terwijl je zelf geen kinderen hebt of misschien zelfs nooit kinderen kan krijgen. Deze is voor jullie."
'Schandalig'
"Wil even zeggen dat ik het echt schandalig vind dat sommige juice channels of sommige mensen verhalen en filmpjes verdraaien", zegt Manon daar zelf over.
Ze verklaart wat er wél op de achtergrond te horen was. "Over het filmpje dat ik online heb gezet: jullie sporen niet. Wat er gezegd wordt, dat jullie dingen op de achtergrond horen. Djarno is heerlijk aan het genieten thuis, hij vindt het lekker om met ons en met zijn kinderen op de bank te zitten."
"We waren gewoon een filmpje aan het kijken en hij zegt over het stukje waar we heen spoelden, 'nu komt het'. En voor alle mensen die iets anders op de achtergrond dachten te horen, sorry, maar als je dat soort gedachtes hebt vind ik jou zelf een heel vies persoon en dan spoor je niet", sluit Manon haar relaas af.
Baby
Vorige week werden Djarno en Manon de trotse ouders van dochtertje Seven Rich. Dit deelden ze beiden zaterdag op Instagram.
Op Manon Kool's Instagram viel te lezen dat de bevalling veel moeite koste. "Het was geen makkie om jou op de wereld te zetten, we hebben gestreden en na 21 uur kwam jij eindelijk op de wereld. Maar wat was dit het allemaal waard, zoveel geluk en liefde verstopt in zo’n klein mensje 💕🥺", deelde de trotse mama met haar volgers.
https://www.shownieuws.nl(...)cties-op-seksfilmpje
SOONY![]()
Ik zou er geen minuut over rouwenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:16 schreef roos94 het volgende:
[..]
Mocht ik ineens onder de groene zoden verdwijnen dan weten jullie wie schuldig isDaar denk ik even over na![]()
TRquote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:48 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Kon ? Ik zou er niet zo trots op zijn, wat een debiel![]()
Ik ben maar een kopiequote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
Stijfkoppie is wel een toepasselijke naam in deze. Mits het goed gespelt zou zijn uiteraard.Daar denk ik even over na![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
Stijfkoppie is wel een toepasselijke naam in deze. Mits het goed gespelt zou zijn uiteraard.![]()
![]()
Djarno rijmt op porno.
Team Roos in deze.
Oh en kan die stijfkopie gewoon weer even gaan lurken ofzo?![]()
Hoezo kom je überhaupt nog op je wachtwoord na 10 jaar![]()
![]()
Waar is @Traytje-Hazes?== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
Dit is een keer gebeurd! Als test (of gewoon voor de leuk) is er toen een roddel gestart en die werd breed overgenomen!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:10 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
En uiteindelijk komt het in de Story. Ik voel wel aandrang nu om een roddel te starten op Fok.
Weet iemand nog hoe dat zat?
Do en Ieuwbank.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:37 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dit is een keer gebeurd! Als test (of gewoon voor de leuk) is er toen een roddel gestart en die werd breed overgenomen!
Weet iemand nog hoe dat zat?== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
Wat een belachelijk bizarre shit. Serieus, haal die kinderen weg daar. Je hoort zo duidelijk die fapgeluiden. En dan dat gekreun. Dan mag ze misschien net bevallen zijn maar dan gaat er echt ergens iets niet goed in je denkvermogen om dit toe te laten waar je kinderen bij zijn. Wat een smerige vent!![]()
Ze willen graag genieten van hun kraamtijd, zit dan ook geen filmpjes te plaatsen. Geniet dan gewoon lekker met je gezin ipv alles weer online te zetten, en zet dan een keer over 2 weken iets over, wat een heerlijke kraamtijd met videos.
Ik heb ook weleens per ongeluk een videootje geupload op insta, waar op de achtergrond mensen over iemand aan het roddelen waren. En nu ben ik geen BN-er maar die video werd door de mensen die wisten met wie ik zat, helemaal uitgekamd en ja toen kon ik alleen zeggen oops. (was trouwens geen schandelijke roddel, iets van Pietje is altijd lui) maar sindsdien check ik altijd voordat ik iets plaats, of ik zet er muziek onder.![]()
Echt hé!quote:Op woensdag 9 februari 2022 09:00 schreef Michellee het volgende:
Ze willen graag genieten van hun kraamtijd, zit dan ook geen filmpjes te plaatsen. Geniet dan gewoon lekker met je gezin ipv alles weer online te zetten, en zet dan een keer over 2 weken iets over, wat een heerlijke kraamtijd met videos.
En dan huilen over de "juicechannels die mijn kinderen online zetten". Nee kwakbol, die heb je zelf online gezet!![]()
Dan moet je eigenlijk een roddel hebben van haar geheime groep.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:37 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dit is een keer gebeurd! Als test (of gewoon voor de leuk) is er toen een roddel gestart en die werd breed overgenomen!![]()
mailtje naar Yvonne was vroeger voldoendequote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:42 schreef mascara-klodder het volgende:
Hoezo kom je überhaupt nog op je wachtwoord na 10 jaar
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Party. We zaten gewoon wat te lollen omdat zowel Sjon iewbank en Do ne5 gescheiden warenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:37 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dit is een keer gebeurd! Als test (of gewoon voor de leuk) is er toen een roddel gestart en die werd breed overgenomen!
Weet iemand nog hoe dat zat?
Er werden zelfs usernames genoemd
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
Zoiets staat me nog wel bij jaquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:48 schreef Ole het volgende:
Party. We zaten gewoon wat te lollen omdat zowel Sjon iewbank en Do ne5 gescheiden waren
Er werden zelfs usernames genoemd![]()
![]()
Ik heb nog getwijfeld om Do een excuusmail te sturen. Vond het zo sneu!quote:
hier het bewuste topic SHO / [GATE] John Ewbank ging vreemd (maar is nog steeds sexy) 2#
Starlie in SHO / [GATE] John Ewbank ging vreemd (maar is nog steeds sexy) 2#
[ Bericht 11% gewijzigd door Ole op 09-02-2022 16:58:10 ]Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
Ik snapte even niet wat juice-Yvonne met de ww te maken hadquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:16 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
mailtje naar Yvonne was vroeger voldoende![]()
![]()
![]()
er is maar 1 @yvonnequote:Op donderdag 10 februari 2022 09:09 schreef Phoebster het volgende:
[..]
Ik snapte even niet wat juice-Yvonne met de ww te maken had![]()
![]()
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
In de nieuwe TT moet een verwijzing naar Roos hoor. Of het nou "een roos voor jou" als liedje van Hazes sr. is, of "van Anne Rosé naar Roos94". Het moet.![]()
Iets van bord voor de kopquote:Op donderdag 10 februari 2022 11:20 schreef fleuril het volgende:
Account is van privé af en het filmpje staat er gewoon nog op inclusief de geluiden"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: