SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Is het weer knutseldagquote:
Tis de halve week niks doen dagquote:
Klopt, slaat nergens op.. gewoon van zondag tot vrijdag elke dag een spel opdracht etc...quote:
Ja, heb al eerder voorgesteld dat ze veel meer met die nominatiepinnen moeten doen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Klopt, slaat nergens op.. gewoon van zondag tot vrijdag elke dag een spel opdracht etc...
Zou idd geen heel gek idee zijnquote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, heb al eerder voorgesteld dat ze veel meer met die nominatiepinnen moeten doen.
Laat mensen met een pin echt strijden om die te behouden. Elke dag moet je met opdrachten en spellen die pin verdedigen.
BB vindt Nouch waarschijnlijk te mager geworden.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:05 schreef Whuzz het volgende:
Noes krijgt een snack. Nou. Spannend weer
Nee, want dan zou het onze favoriete snack zijnquote:
Nee, dat hadden ze allemaal zelf door gegeven.. of ik heb dat stemmen gemistquote:
Ze heeft veel vrienden zoals ze het nu presenteert. Dat is wel een ander liedjequote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:04 schreef rinardo het volgende:
Kitty is zichzelf goed aan het promoten
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Echt he, waarvoor krijgt zij toch steeds voorrang.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Waarom nou weer fucking Nous die iets krijgt
Het mens heeft al genoeg verdiend.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:08 schreef engine het volgende:
Wat leuk dat Nouch wat krijgtheeft ze wel verdiend.
En het dan op het scherm in de woonkamer laten zien, zoals in Australiëquote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:08 schreef Whuzz het volgende:
Wat een faal weer.
Wacht dan tot NA het avondeten, geef haar een enorme zak patat en zeg dat ze in de gameroom moet gaan zitten tot het op is.
Hebben wij dat beslist?quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:08 schreef suzi1 het volgende:
mss kan leroy haar een keer een lollie geven
Ik herinner me ook niet dat ik dit mee kon beslissen. Die twist zal het zelf maken zij, indrukwekkende twist alweer.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hebben wij dat beslist?
Benieuwd wat de twist is dan
Ik niet, denk mensen op insta ofz..quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hebben wij dat beslist?
Yup dat dus. Zelf friet/patat (kies zelf maar) snijden, mayo maken. Nou nou, poe poe.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:10 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik herinner me ook niet dat ik dit mee kon beslissen. Die twist zal het zelf maken zij, indrukwekkende twist alweer.
Dat ze hem zelf moet maken, begrijp ikquote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hebben wij dat beslist?
En dat heb je niet met ons gedeeld?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Je kon op een insta post reageren wie je zijn of haar favoriete snack het meest gunde. Is alleen afgelopen zaterdag al gevraagd.
Geruchten gaan, een beurt.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:12 schreef Jockari het volgende:
Heeft Vera eigenlijk al iets gekregen buiten dat verzoeknummer gisteren ?
!quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:12 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Yup dat dus. Zelf friet/patat (kies zelf maar) snijden, mayo maken. Nou nou, poe poe.
Dat weet alleen Dimiquote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:12 schreef Jockari het volgende:
Heeft Vera eigenlijk al iets gekregen buiten dat verzoeknummer gisteren ?
Bang voor nominatiequote:
Lekker fris danquote:Op vrijdag 21 januari 2022 09:54 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Heb haar nog nooit met nat haar gezien. Alle andere vrouwen lopen regelmatig met een tulband rond.
Dafuqquote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
!
Ik schreef friet/patat! Welke mod zit hier te sneak editen
Vrije keuze voor iedereen!
getrakteerd nog wel voor haar vrienden..... Kan je zien hoeveel ze voor haar vrienden overheeft om zoveel op tafel te zetten.....heeft het brood uit haar mond moeten sparen. En dan toch ontzettend eenzaam zijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:04 schreef rinardo het volgende:
Kitty is zichzelf goed aan het promoten
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Sorry was nog niet actief hier op dat moment.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:12 schreef Hunter het volgende:
[..]
En dat heb je niet met ons gedeeld?
En ook niemand die dat hier even meldt.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Je kon op een insta post reageren wie je zijn of haar favoriete snack het meest gunde. Is alleen afgelopen zaterdag al gevraagd.
Door haarzelf bedoelt ze zekerquote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zegt Nawel nu: Het is lang geleden dat de badkamer nog eens gedaan is?
Al een kwartier over dat make-upspiegeltje aan het wrijven... Hoopt zo dadelijk dat er een geest uit komt.quote:
wooow dat vind ik wel heftig, dat mods onze teksten veranderen? Not Donequote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
!
Ik schreef friet/patat! Welke mod zit hier te sneak editen
Vrije keuze voor iedereen!
Inderdaadquote:
Of een pattat tegen uwen appel.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Inderdaad
Wie zegt nu patat.![]()
Pattaten zijn aardappelen. En daar kan je friet van maken
Patat gaat tenminste nog over het ingrediënt. Friet geeft alleen de bereidingswijze weer. Je zegt toch ook niet “we eten vanavond gekookt” of “doe mij maar een portie gebakken”.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Inderdaad
Wie zegt nu patat.![]()
Pattaten zijn aardappelen. En daar kan je friet van maken
Ze hadden het er net over dat ze geen dweil hebben, hadden al een paar keer gevraagd, maar niet gekregen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb ze wel nog nooit zien dweilen met nat?
Ouderwets op de knietjes dan maar 😉quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nawel blijft maar aan het spiegeltje schrobben.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:22 schreef b_engeltje het volgende:
Ou
[..]
Ouderwets op de knietjes dan maar 😉
Met haar handen op het hoofd, kijkend tegen een muur aan.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:22 schreef b_engeltje het volgende:
Ou
[..]
Ouderwets op de knietjes dan maar 😉
Geen dweil ??? Wat is Nawel dan ?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:20 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze hadden het er net over dat ze geen dweil hebben, hadden al een paar keer gevraagd, maar niet gekregen.
Zal na de uitzending deze avond zijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:25 schreef b_engeltje het volgende:
Trouwens raar dat we nog niet mogen stemmen
Wie er blijft of gaat
Het is al bekend via tv wie er genomineerd zijn, dacht dat je daarna altijd gelijk kan stemmenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal na de uitzending deze avond zijn.
Lol ik had het verkeerd gequotequote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Met haar handen op het hoofd, kijkend tegen een muur aan.
Nieuw soort 24u opdracht![]()
Niet gezien.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is al bekend via tv wie er genomineerd zijn, dacht dat je daarna altijd gelijk kan stemmen
Ja precies dat aangaat denk ik dat de knop nog wel een functie gaat krijgen hierinquote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is al bekend via tv wie er genomineerd zijn, dacht dat je daarna altijd gelijk kan stemmen
Misschien komt er nog iets?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niet gezien.
Maar idd, dan zou je nu al moeten kunnen stemmen.
Uitzending stopte met de nominaties, maar niet met de uitslag. Dacht ikquote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dan heb ik mij vergist, dacht dat die ook te zien waren, mijn excuusquote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:29 schreef Hunter het volgende:
[..]
Uitzending stopte met de nominaties, maar niet met de uitslag. Dacht ik
Nee, via de uitzending is alleen nog maar de 3e genomineerde bekend. Niet wie er de meeste stemmen hebben gehad. Wij weten dat omdat ze het woensdag al in het huis hebben laten zien.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kleine correctie .. ook die koffie was toen met de hand gezet. Peter heeft direct gezegd dat ze het apparaat niet gaan gebruiken.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:30 schreef Verida het volgende:
@:engine. Ze hebben wel het koffiezet apparaat uitgeprobeerd, Iedereen kreeg een half kopje. Nawel vond dat te weinig, die wilde een hele kop vol, vervolgens heeft ze haar halve kopje niet leeggedronken, want de koffie was te koud![]()
Het was toen duidelijk dat 1 keer koffie zetten met het apparaat heel veel meer bonen zou kosten dan op de gewone manier koffie zetten.
Gewone uitzending.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is er vrijdag ook nog een aflevering? of is dat samenvatting van de week?
Ja vanavond gewoon een uitzendingquote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is er vrijdag ook nog een aflevering? of is dat samenvatting van de week?
Was vorige week ook na de uitzending van vrijdag pasquote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:28 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ja precies dat aangaat denk ik dat de knop nog wel een functie gaat krijgen hierin
Te raar dat 36 uur voor live shows er nog niet gestemd mag worden
Dan heb ik dat door elkaar gehaald, ga al sinds gisteren avond steeds kijken of je al stemmen kanquote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, via de uitzending is alleen nog maar de 3e genomineerde bekend. Niet wie er de meeste stemmen hebben gehad. Wij weten dat omdat ze het woensdag al in het huis hebben laten zien.
Ik had begrepen dat dit met het apparaat was gezetquote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Kleine correctie .. ook die koffie was toen met de hand gezet. Peter heeft direct gezegd dat ze het apparaat niet gaan gebruiken.
Ik heb het live gezien .. dat was niet zoquote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:32 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat dit met het apparaat was gezet
Nee toch, ze laten iemand toch meestal broeden op dit idee?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
Was vorige week ook na de uitzending van vrijdag pas
Ik zal het onmiddelijk van je wolk brengen:quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:32 schreef b_engeltje het volgende:
Het cadeautje voor nouche vind ik wel grappig
Ze eten al dagen "slecht" of teminste het is niet jum jum
Nou moet mag/nouche zelf friet bakken, dan draait de maag van de andere bewoners echt wel om , daat ga je trek/honger van krijgen en dan ook nog het zien van het eten
Ik vind bb niet zo zeer hard maar wel op een leuke manier bewoners tegen elkaar uit aan het spelen
Ik geloof je zo hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik heb het live gezien .. dat was niet zo
Nope, er waren meteen al aantal die zeiden, als we lang gebruik van de koffie willen maken zou ik het met de hand zetten want het apparaat vraagt veel meer koffie, peter ging meteen aan de slag met de koffiefilter en kokend water.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:32 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat dit met het apparaat was gezet
Mag dat dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik zal het onmiddelijk van je wolk brengen:
Ze gaat alles delen. Niets tegen elkaar uitzetten
Eens, ze spelen ze echt goed tegen elkaar uit op deze manier, heel slimquote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:32 schreef b_engeltje het volgende:
Het cadeautje voor nouche vind ik wel grappig
Ze eten al dagen "slecht" of teminste het is niet jum jum
Nou moet mag/nouche zelf friet bakken, dan draait de maag van de andere bewoners echt wel om , daat ga je trek/honger van krijgen en dan ook nog het zien van het eten
Ik vind bb niet zo zeer hard maar wel op een leuke manier bewoners tegen elkaar uit aan het spelen
Zit denk ik wel wat in want het is een espresso-apparaat. Als je daarmee voor 14 man koffie moet maken moet je 7 keer dat piston vullen etc. En het zal veel langer duren.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:34 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nope, er waren meteen al aantal die zeiden, als we lang gebruik van de koffie willen maken zou ik het met de hand zetten want het apparaat vraagt veel meer koffie, peter ging meteen aan de slag met de koffiefilter en kokend water.
Kunnen de koffie uit het apparaat toch ook hergebruikenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:38 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zit denk ik wel wat in want het is een espresso-apparaat. Als je daarmee voor 14 man koffie moet maken moet je 7 keer dat piston vullen etc. En het zal veel langer duren.
Inderdaad, maar dat is meer geklooi dan de koffie meteen handmatig te zettenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:39 schreef b_engeltje het volgende:
Ze
[..]
Kunnen de koffie uit het apparaat toch ook hergebruiken
Half om half met verse koffie als ze het met de hand zetten?
Mee eens!quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:42 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Eveline ziet er 10 keer beter uit zonder krullen
iets met haar oma of zoquote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:43 schreef Eks-Ree het volgende:
Wat kreeg Amy te zien waardoor ze nu weer huilt? Evel begon over een regenboog, maar dat kan het toch niet zijn waarvoor je moet huilen?
En geloof me, opgeschonken koffie met kokend water is zoooooo veel lekkerderquote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:42 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dat is meer geklooi dan de koffie meteen handmatig te zetten
quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Oweeehehehheheheheh
Straks krijgen de bewoners een vraag:
Hoeveel liter heeft AMy tot nu toe gehuild
Een regenboog.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:43 schreef Eks-Ree het volgende:
Wat kreeg Amy te zien waardoor ze nu weer huilt? Evel begon over een regenboog, maar dat kan het toch niet zijn waarvoor je moet huilen?
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:44 schreef Eks-Ree het volgende:
[..]
Thanks.
Grijpt zij dan echt álles aan om te kunnen huilen??
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Een regenboog.
Had elk ander willekeurig object kunnen zijn hoor.
Als eveline had gezegd: "Kijk! Een zitkussen!" was ze ook gaan janken denk ik.
DIe huilt heel wat af of niet dan.quote:
Eerder dat ze zal zien hoe moe dat ze is....quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:35 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Zou ze weten dat recht in een camera kijkt?
Klopt. Maar het is een kat. Geef het beest iets lekkers en je bent per direct geaccepteerd als nieuwe huis-slaaf ter vervanging van de oudequote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja veertje, je kat zal je niet meer herkennen en je afstoten als je over een paar weekjes thuis komt
Hmm, kwestie van smaak denk ik, ligt ook aan je apparaat/maling/bonen, met mijn apparaat heb ik echt een top bak koffie... dat gaat mij niet lukken met de handquote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:43 schreef rinardo het volgende:
[..]
En geloof me, opgeschonken koffie met kokend water is zoooooo veel lekkerder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:51 schreef Tourniquet het volgende:
Is het een idee om de foto van Amy in de OP te vervangen zodat ze beter herkenbaar is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Is het een idee om de foto van Amy in de OP te vervangen zodat ze beter herkenbaar is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Is het een idee om de foto van Amy in de OP te vervangen zodat ze beter herkenbaar is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Is het een idee om de foto van Amy in de OP te vervangen zodat ze beter herkenbaar is?Soms denk ik dat er twee Amy's zijn in het huis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die ene met die lippen en die andere die altijd jankt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Is het een idee om de foto van Amy in de OP te vervangen zodat ze beter herkenbaar is?Kom er maar in BennySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, daar had de hottub inmiddels van vol gezeten.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe huilt heel wat af of niet dan.
Die had er nooit in moeten gaan. KIjken of ze weggestemd gaat worden morgen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:57 schreef Eks-Ree het volgende:
[..]
Ja, daar had de hottub inmiddels van vol gezeten.
Mag van mij direct nog weg gaan, maar zou niet verbazen als Evelien moet vertrekken.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die had er nooit in moeten gaan. KIjken of ze weggestemd gaat worden morgen.
Dat hangt er vanaf hoeveel sympathie-stemmen Amy gaat krijgen. Als het publiek haar zielig vindt, is de kans groot dat saaie Evelien er uit moet. Mooiboy Leroy zal wel veel stemmen van verliefde pubers gaan krijgen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:00 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Mag van mij direct nog weg gaan, maar zou niet verbazen als Evelien moet vertrekken.
Perfect! Als Amy even de hottub voljankt is die meteen 37 gradenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:57 schreef Eks-Ree het volgende:
[..]
Ja, daar had de hottub inmiddels van vol gezeten.
Als zij nou eens een opdracht krijgt: tel in alle talen die je kent, tot 1000 in de Dagboekkamer.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:06 schreef Whuzz het volgende:
Ja grees, we weten dat je meertalig bent. Kap maar met die act
geen ideequote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:23 schreef tiki het volgende:
Waarom heeft Eveline nou de slappe lach? Ik viel er net te laat in om het mee te krijgen.
Kitty meegenomen, ondertussen ik dit typ zie ik dat ik ook dat kitty het door wraak gedaan had hahaquote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:27 schreef Tourniquet het volgende:
Het receptkaartje voor appelbeignets is zoek.
Waarschijnlijk door Kitty meegenomen als wraak.
ik dacht al die hebben ze de volgende dag(na vertek Kitty) nog gehadquote:
Ja niemand anders die het doet natuurlijkquote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:31 schreef Rhosyn het volgende:
Dimitri weer in de keuken. Die is de hele dag in die keuken. Spullen opbergen. Bijvullen. Brood maken.
Nu koffie malen.
Voorraadje maken.
De nieuwe Kitty.
Jaaa overdrijven kan ze wel..quote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:36 schreef Tourniquet het volgende:
Grace:
Ik ben altijd heel dun geweest, ik woog altijd tussen 45 kilo. Echt botjes hè. Al die honden gingen achter mij rennen. Die dachten 'Jeeej, een lopende botje!'. Dat was echt zo, in Brasil hebben wij toch van die wilde honden die op straat leven. En dat loop je ergens op straat, grgrgrgrgrgr, jongen, rennen voor je leven!"
Hahaquote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:36 schreef Tourniquet het volgende:
Grace:
Ik ben altijd heel dun geweest, ik woog altijd tussen 45 kilo. Echt botjes hè. Al die honden gingen achter mij rennen. Die dachten 'Jeeej, een lopende botje!'. Dat was echt zo, in Brasil hebben wij toch van die wilde honden die op straat leven. En dan loop je ergens op straat, grgrgrgrgrgr, jongen, rennen voor je leven!"
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:36 schreef Tourniquet het volgende:
Grace:
"Ik ben altijd heel dun geweest, ik woog altijd tussen 45 kilo. Echt botjes hè. Al die honden gingen achter mij rennen. Die dachten 'Jeeej, een lopende botje!'. Dat was echt zo, in Brasil hebben wij toch van die wilde honden die op straat leven. En dan loop je ergens op straat, grgrgrgrgrgr, jongen, rennen voor je leven!"
Leroy kan geen aansluiting vinden.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:38 schreef Rhosyn het volgende:
Best typisch.
Leroy doet de sportochtend. Geen van de andere mannen doen mee..
bedenk erbij dat het grote deel van de stemmers wel livestream kijktquote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:38 schreef Ptr67 het volgende:
We hebben natuurlijk geen idee hoe de modale kijker zijn of haar stemgedrag is na het bekijken van "enkel" de avonduitzendingen. Mijn inziens bedenk ik dan dat Amy misschien wel voor de verrassing kan zorgen door enerzijds de stemmers van drama in voorkeur te hebben zodat het niet te saai wordt of ja diegene die hun empathisch hart laten zien.
Net wakker?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:38 schreef Rhosyn het volgende:
Best typisch.
Leroy doet de sportochtend. Geen van de andere mannen doen mee..
Best raar. Want de mannen vinden Leroy een prima kerel. Hij mag van ze blijven.quote:
Misschien even uit beleefdheid?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:40 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Net wakker?
Als je even terug spoelt zie dat de mannen ook mee hebben gedaan
Ik vraag me dat af hoor. Hebben we daar bronnen van?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
bedenk erbij dat het grote deel van de stemmers wel livestream kijkt
en dat mensen die enkel de uitzending bekijken niet de meerderheid vertegenwoordigen
kijk maar in de FB groepen en op twitterquote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:42 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik vraag me dat af hoor. Hebben we daar bronnen van?
Puur op mijn gevoel zou ik denken dat 70-80% van de stemmers alleen de uitzendingen kijken.
Misschien dat het lastig is om in dat groepje te komen. Misschien zijn ze meer gesloten dan ze zelf doorhebben.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Best raar. Want de mannen vinden Leroy een prima kerel. Hij mag van ze blijven.
Of zou dat zijn omdat zij het liefst een paar vrouwen er eerst uit willen.
Met name: Amy, Nawel en Evelyn.
Ik weet niet of dat de grootste is. Wel een deel van de fanatieekste. Ik vermoed dat de meeste stemmers die alleen de TV shows kijken, niet op twitter/fb/fok over BB praten. Die zijn slechts "casually interested". Kijken uitzending, en willen wel stemmen, maar verder geen moeite.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
kijk maar in de FB groepen en op twitter
daar zit de grootste aanhang van BB
heb je de kijkcijfers gezienquote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:45 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat de grootste is. Wel een deel van de fanatieekste. Ik vermoed dat de meeste stemmers die alleen de TV shows kijken, niet op twitter/fb/fok over BB praten. Die zijn slechts "casually interested". Kijken uitzending, en willen wel stemmen,maar verder geen moeite.
Dit vooral.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:46 schreef greysbones het volgende:
plus stemmen kost je ook moeite want kan enkel met een account
ik irriteer me enorm aanquote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:47 schreef Rhosyn het volgende:
Op dit moment wordt ik voornamelijk beïnvloed door de bewoners waar ik me aan irriteer.
Dimitri, Vera, Grace, Nawel, Kristof.
Er zit niemand bij die ik echt leuk vind.
bij mij valt dan leroy af maar de rest kan ik me helemaal in vindenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik irriteer me enorm aan
Amy Leroy Nawel
Peter en Nous lichtelijk
Nee, die zat binnen bij Tobias en Grace.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die zat buiten bij die knop denk ik?
Die wil haar koffer.
nee vorige week ook op vrijdag pasquote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:55 schreef TheVulture het volgende:
Waarom kunnen we eigenlijk nog niet stemmen? De vorige keer was dat gewoon al vanaf donderdagavond?
Nee vorige week ook vrijdag na de uitzendingquote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:55 schreef TheVulture het volgende:
Waarom kunnen we eigenlijk nog niet stemmen? De vorige keer was dat gewoon al vanaf donderdagavond?
Weet je wel, zeg maar je weet wel, snap jequote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:00 schreef greysbones het volgende:
Leroy aan het klagen over Peter
dat hij geen grote borden etc mocht pakken
peanut kan niet bedenken dat Peter geen zin heeft om en de borden en de schaaltjes etc af te wassenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:02 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Weet je wel, zeg maar je weet wel, snap je
daar had hij ook gelijk inquote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Ah ... het zaadje van Julio is geplant bij Amy
Amy : ja.. Julio zei dat ik het nog heel moelijk ga krijgen als ik blijf
Liese wordt gemist.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:47 schreef Rhosyn het volgende:
Op dit moment wordt ik voornamelijk beïnvloed door de bewoners waar ik me aan irriteer.
Dimitri, Vera, Grace, Nawel, Kristof.
Er zit niemand bij die ik echt leuk vind.
In haar verdediging.. ze zei dat ze geen fysieke prikkels had gehad .. alleen mentalequote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:05 schreef greysbones het volgende:
Amy heeft een zwaan gevouwen
dat is wat ze gedaan heeft
ze heeft geen mentale prikkels gehad.. zoals een spel spelen( zou ze weten wat mentaal inhoud?)
en haar volgende zin was degene die ik typtequote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
In haar verdediging.. ze zei dat ze geen fysieke prikkels had gehad .. alleen mentale
Eveline ook niet, Julio weet ik niet, denk ook niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:07 schreef rinardo het volgende:
Ik dacht dus dat iedereen sportkleren kreeg en sportkleding, maar amy heeft van dit alles niets gehad
meiske is 25???quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Amy : ik investeer jaren in mijn skincare... dat is een oorlogsgebied.
Veer zit daar al 3 weken zonder haar spullen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:06 schreef greysbones het volgende:
Amy kan niet zonder haar spulletjes
ze vind dat ze er verschrikkelijk bij loopt
ze zit er een week
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:08 schreef Jockari het volgende:
[..]
Veer zit daar al 3 weken zonder haar spullen.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Amy : ik investeer jaren in mijn skincare... dat is een oorlogsgebied.
ja die heeft 1 broek en wat shirtsquote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:09 schreef rinardo het volgende:
[..]
maar die heeft toch wel sportkleding? of ook niet
Voor die anderhalve dag dat ze nog aanwezig is, gaat BB deze ook niet meer kopen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:07 schreef rinardo het volgende:
Ik dacht dus dat iedereen sportschoenen kreeg en sportkleding, maar amy heeft van dit alles niets gehad
ze heeft wel een prachtig sprekend gezicht voor dit soort dingenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:16 schreef Li0nHeart het volgende:
"The beast.. is awake"
[ afbeelding ]
Ik denk dat de anderen vanaf nu mogen helpen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:28 schreef greysbones het volgende:
en dan mag Peter zo weer alles afwassen![]()
die zal daar ook stront chagi van worden
is dat al gezegd dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:29 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik denk dat de anderen vanaf nu mogen helpen.
Is er iets gezegd over buiten bakken?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Tijdje terug:
Hanne : we eten pizza vandaag, wat anders!![]()
Vera : met zalm .. tonijn ... spinazie
Hanne : oh ja
Sinds vanmorgen is die taak over.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
is dat al gezegd dan?
anders zijn ze weer geld kwijt
Ik zag de anderen daarstraks afdrogen. Of mag afdrogen intussen wel ?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
is dat al gezegd dan?
anders zijn ze weer geld kwijt
dan zou ik als ik Peter was zeggenquote:
De oven buiten is al aangestoken door Kristofquote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:33 schreef engine het volgende:
[..]
Is er iets gezegd over buiten bakken?
dat mocht sowiesoquote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:33 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik zag de anderen daarstraks afdrogen. Of mag afdrogen intussen wel ?
Volgens mij heb ik het verkeerd begrepen vanmorgen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan zou ik als ik Peter was zeggen
doe het lekker zelf
ik nu even niet
geeft niksquote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:35 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het verkeerd begrepen vanmorgen.
Vera: Wat zou je doen wanneer er zaterdag twee mensen uit moeten en er een nieuwe bewoner binnenkomt die helemaal je type is? Wat is eigenlijk je type?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Ging trouwens wel over op wie Hanne valt ..
ah is me nog niet op te gevallenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:40 schreef suzi1 het volgende:
nou dat is een standaard zin van vera he
Is ook zo.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:40 schreef suzi1 het volgende:
nou dat is een standaard zin van vera he
Dat voedt alleen maar z'n ergernis tegen de mensen die helemaal niks doen daar in dat huis.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
geeft niks![]()
ik weet het dus ook niet
vind het ook best lang
Peter wordt in dit geval wel lichtelijk genaaid
ik hoor dat dagelijks hahaquote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ah is me nog niet op te gevallen
Ja, nou, Nederland-België, dat is wel een heel ding. Wat een afstand. Nagenoeg onoverbrugbaar. Taalbarriëre, gedoe met munteenheden (allemaal andere euro's!quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Vera : ik ben ook benieuwd hoe dat dan gaat, stel Dimi en ik gaan hierna nog echt lang verder, wat superleuk zou zijn vind ik. Dan is het wel Nederland Belgie. Ik heb nooit een long distance relationship gehad. Mijn ex woonde in mijn straat, dat was 3 minuten lopen.
https://i.gyazo.com/b720f0d62eba7120bcede415cd0ce673.gif
Is toch leuk straks iedereen verliefdquote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:42 schreef suzi1 het volgende:
waarom willen ze allemaal stelletjes maken
nawel die grace opjut over tobias
peter die amy opjut om te gaan voor leroy
vera die vraagt of hanne voor iemand zou gaan als die binnenkomt en haar type is
etc enz
Was dat voor of na het wurgseks verhaal?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Dimi heeft dus gister gezegd waar Vera bij zat : 'Long distance ga ik nooit meer doen!!'
Vera : 'Toen dacht ik ook ... ok'
nou harstikke leuk engine <3quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:43 schreef engine het volgende:
[..]
Is toch leuk straks iedereen verliefd
Tobias zei dat, die had iets met een Française.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Dimi heeft dus gister gezegd waar Vera bij zat : 'Long distance ga ik nooit meer doen!!'
Vera : 'Toen dacht ik ook ... ok'
Peter en Julio vergeten!quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:43 schreef engine het volgende:
[..]
Als het maar snel genoeg weer stuk gaat jaquote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:43 schreef engine het volgende:
[..]
Peter lijkt liever tegen een ander tekeer te gaan over zijn frustratie tegenover bijvoorbeeld een Nawelquote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:42 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dat voedt alleen maar z'n ergernis tegen de mensen die helemaal niks doen daar in dat huis.
Het wordt tijd voor een confrontatie![]()
Toch?
Vorig jaar nl tegen bequote:
ik had daar zo mijn hoop op gezet, maar hij doet dus evengoed alleen via anderenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Peter lijkt liever tegen een ander tekeer te gaan over zijn frustratie tegenover bijvoorbeeld een Nawel
als het daadwerkelijk zelf te zeggen
vind dit wel beter te doen dan NL tegen Belgiequote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:46 schreef engine het volgende:
[..]
Vorig jaar nl tegen be
Dit jaar koppeltje tegen koppeltje
vamosquote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe heette die ook al weer
uit de bus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |