SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Is het weer knutseldagquote:
Tis de halve week niks doen dagquote:
Klopt, slaat nergens op.. gewoon van zondag tot vrijdag elke dag een spel opdracht etc...quote:
Ja, heb al eerder voorgesteld dat ze veel meer met die nominatiepinnen moeten doen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Klopt, slaat nergens op.. gewoon van zondag tot vrijdag elke dag een spel opdracht etc...
Zou idd geen heel gek idee zijnquote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, heb al eerder voorgesteld dat ze veel meer met die nominatiepinnen moeten doen.
Laat mensen met een pin echt strijden om die te behouden. Elke dag moet je met opdrachten en spellen die pin verdedigen.
BB vindt Nouch waarschijnlijk te mager geworden.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:05 schreef Whuzz het volgende:
Noes krijgt een snack. Nou. Spannend weer
Nee, want dan zou het onze favoriete snack zijnquote:
Nee, dat hadden ze allemaal zelf door gegeven.. of ik heb dat stemmen gemistquote:
Ze heeft veel vrienden zoals ze het nu presenteert. Dat is wel een ander liedjequote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:04 schreef rinardo het volgende:
Kitty is zichzelf goed aan het promoten
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Echt he, waarvoor krijgt zij toch steeds voorrang.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Waarom nou weer fucking Nous die iets krijgt
Het mens heeft al genoeg verdiend.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:08 schreef engine het volgende:
Wat leuk dat Nouch wat krijgtheeft ze wel verdiend.
En het dan op het scherm in de woonkamer laten zien, zoals in Australiëquote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:08 schreef Whuzz het volgende:
Wat een faal weer.
Wacht dan tot NA het avondeten, geef haar een enorme zak patat en zeg dat ze in de gameroom moet gaan zitten tot het op is.
Hebben wij dat beslist?quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:08 schreef suzi1 het volgende:
mss kan leroy haar een keer een lollie geven
Ik herinner me ook niet dat ik dit mee kon beslissen. Die twist zal het zelf maken zij, indrukwekkende twist alweer.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hebben wij dat beslist?
Benieuwd wat de twist is dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |