SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Is het weer knutseldagquote:
Tis de halve week niks doen dagquote:
Klopt, slaat nergens op.. gewoon van zondag tot vrijdag elke dag een spel opdracht etc...quote:
Ja, heb al eerder voorgesteld dat ze veel meer met die nominatiepinnen moeten doen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Klopt, slaat nergens op.. gewoon van zondag tot vrijdag elke dag een spel opdracht etc...
Zou idd geen heel gek idee zijnquote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, heb al eerder voorgesteld dat ze veel meer met die nominatiepinnen moeten doen.
Laat mensen met een pin echt strijden om die te behouden. Elke dag moet je met opdrachten en spellen die pin verdedigen.
BB vindt Nouch waarschijnlijk te mager geworden.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:05 schreef Whuzz het volgende:
Noes krijgt een snack. Nou. Spannend weer
Nee, want dan zou het onze favoriete snack zijnquote:
Nee, dat hadden ze allemaal zelf door gegeven.. of ik heb dat stemmen gemistquote:
Ze heeft veel vrienden zoals ze het nu presenteert. Dat is wel een ander liedjequote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:04 schreef rinardo het volgende:
Kitty is zichzelf goed aan het promoten
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Echt he, waarvoor krijgt zij toch steeds voorrang.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Waarom nou weer fucking Nous die iets krijgt
Het mens heeft al genoeg verdiend.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:08 schreef engine het volgende:
Wat leuk dat Nouch wat krijgtheeft ze wel verdiend.
En het dan op het scherm in de woonkamer laten zien, zoals in Australiëquote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:08 schreef Whuzz het volgende:
Wat een faal weer.
Wacht dan tot NA het avondeten, geef haar een enorme zak patat en zeg dat ze in de gameroom moet gaan zitten tot het op is.
Hebben wij dat beslist?quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:08 schreef suzi1 het volgende:
mss kan leroy haar een keer een lollie geven
Ik herinner me ook niet dat ik dit mee kon beslissen. Die twist zal het zelf maken zij, indrukwekkende twist alweer.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hebben wij dat beslist?
Benieuwd wat de twist is dan
Ik niet, denk mensen op insta ofz..quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hebben wij dat beslist?
Yup dat dus. Zelf friet/patat (kies zelf maar) snijden, mayo maken. Nou nou, poe poe.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:10 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik herinner me ook niet dat ik dit mee kon beslissen. Die twist zal het zelf maken zij, indrukwekkende twist alweer.
Dat ze hem zelf moet maken, begrijp ikquote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hebben wij dat beslist?
En dat heb je niet met ons gedeeld?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Je kon op een insta post reageren wie je zijn of haar favoriete snack het meest gunde. Is alleen afgelopen zaterdag al gevraagd.
Geruchten gaan, een beurt.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:12 schreef Jockari het volgende:
Heeft Vera eigenlijk al iets gekregen buiten dat verzoeknummer gisteren ?
!quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:12 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Yup dat dus. Zelf friet/patat (kies zelf maar) snijden, mayo maken. Nou nou, poe poe.
Dat weet alleen Dimiquote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:12 schreef Jockari het volgende:
Heeft Vera eigenlijk al iets gekregen buiten dat verzoeknummer gisteren ?
Bang voor nominatiequote:
Lekker fris danquote:Op vrijdag 21 januari 2022 09:54 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Heb haar nog nooit met nat haar gezien. Alle andere vrouwen lopen regelmatig met een tulband rond.
Dafuqquote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
!
Ik schreef friet/patat! Welke mod zit hier te sneak editen
Vrije keuze voor iedereen!
getrakteerd nog wel voor haar vrienden..... Kan je zien hoeveel ze voor haar vrienden overheeft om zoveel op tafel te zetten.....heeft het brood uit haar mond moeten sparen. En dan toch ontzettend eenzaam zijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:04 schreef rinardo het volgende:
Kitty is zichzelf goed aan het promoten
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Sorry was nog niet actief hier op dat moment.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:12 schreef Hunter het volgende:
[..]
En dat heb je niet met ons gedeeld?
En ook niemand die dat hier even meldt.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Je kon op een insta post reageren wie je zijn of haar favoriete snack het meest gunde. Is alleen afgelopen zaterdag al gevraagd.
Door haarzelf bedoelt ze zekerquote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zegt Nawel nu: Het is lang geleden dat de badkamer nog eens gedaan is?
Al een kwartier over dat make-upspiegeltje aan het wrijven... Hoopt zo dadelijk dat er een geest uit komt.quote:
wooow dat vind ik wel heftig, dat mods onze teksten veranderen? Not Donequote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
!
Ik schreef friet/patat! Welke mod zit hier te sneak editen
Vrije keuze voor iedereen!
Inderdaadquote:
Of een pattat tegen uwen appel.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Inderdaad
Wie zegt nu patat.![]()
Pattaten zijn aardappelen. En daar kan je friet van maken
Patat gaat tenminste nog over het ingrediënt. Friet geeft alleen de bereidingswijze weer. Je zegt toch ook niet “we eten vanavond gekookt” of “doe mij maar een portie gebakken”.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Inderdaad
Wie zegt nu patat.![]()
Pattaten zijn aardappelen. En daar kan je friet van maken
Ze hadden het er net over dat ze geen dweil hebben, hadden al een paar keer gevraagd, maar niet gekregen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb ze wel nog nooit zien dweilen met nat?
Ouderwets op de knietjes dan maar 😉quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nawel blijft maar aan het spiegeltje schrobben.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:22 schreef b_engeltje het volgende:
Ou
[..]
Ouderwets op de knietjes dan maar 😉
Met haar handen op het hoofd, kijkend tegen een muur aan.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:22 schreef b_engeltje het volgende:
Ou
[..]
Ouderwets op de knietjes dan maar 😉
Geen dweil ??? Wat is Nawel dan ?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:20 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze hadden het er net over dat ze geen dweil hebben, hadden al een paar keer gevraagd, maar niet gekregen.
Zal na de uitzending deze avond zijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:25 schreef b_engeltje het volgende:
Trouwens raar dat we nog niet mogen stemmen
Wie er blijft of gaat
Het is al bekend via tv wie er genomineerd zijn, dacht dat je daarna altijd gelijk kan stemmenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal na de uitzending deze avond zijn.
Lol ik had het verkeerd gequotequote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Met haar handen op het hoofd, kijkend tegen een muur aan.
Nieuw soort 24u opdracht![]()
Niet gezien.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is al bekend via tv wie er genomineerd zijn, dacht dat je daarna altijd gelijk kan stemmen
Ja precies dat aangaat denk ik dat de knop nog wel een functie gaat krijgen hierinquote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is al bekend via tv wie er genomineerd zijn, dacht dat je daarna altijd gelijk kan stemmen
Misschien komt er nog iets?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niet gezien.
Maar idd, dan zou je nu al moeten kunnen stemmen.
Uitzending stopte met de nominaties, maar niet met de uitslag. Dacht ikquote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dan heb ik mij vergist, dacht dat die ook te zien waren, mijn excuusquote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:29 schreef Hunter het volgende:
[..]
Uitzending stopte met de nominaties, maar niet met de uitslag. Dacht ik
Nee, via de uitzending is alleen nog maar de 3e genomineerde bekend. Niet wie er de meeste stemmen hebben gehad. Wij weten dat omdat ze het woensdag al in het huis hebben laten zien.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kleine correctie .. ook die koffie was toen met de hand gezet. Peter heeft direct gezegd dat ze het apparaat niet gaan gebruiken.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:30 schreef Verida het volgende:
@:engine. Ze hebben wel het koffiezet apparaat uitgeprobeerd, Iedereen kreeg een half kopje. Nawel vond dat te weinig, die wilde een hele kop vol, vervolgens heeft ze haar halve kopje niet leeggedronken, want de koffie was te koud![]()
Het was toen duidelijk dat 1 keer koffie zetten met het apparaat heel veel meer bonen zou kosten dan op de gewone manier koffie zetten.
Gewone uitzending.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is er vrijdag ook nog een aflevering? of is dat samenvatting van de week?
Ja vanavond gewoon een uitzendingquote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is er vrijdag ook nog een aflevering? of is dat samenvatting van de week?
Was vorige week ook na de uitzending van vrijdag pasquote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:28 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ja precies dat aangaat denk ik dat de knop nog wel een functie gaat krijgen hierin
Te raar dat 36 uur voor live shows er nog niet gestemd mag worden
Dan heb ik dat door elkaar gehaald, ga al sinds gisteren avond steeds kijken of je al stemmen kanquote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, via de uitzending is alleen nog maar de 3e genomineerde bekend. Niet wie er de meeste stemmen hebben gehad. Wij weten dat omdat ze het woensdag al in het huis hebben laten zien.
Ik had begrepen dat dit met het apparaat was gezetquote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Kleine correctie .. ook die koffie was toen met de hand gezet. Peter heeft direct gezegd dat ze het apparaat niet gaan gebruiken.
Ik heb het live gezien .. dat was niet zoquote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:32 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat dit met het apparaat was gezet
Nee toch, ze laten iemand toch meestal broeden op dit idee?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
Was vorige week ook na de uitzending van vrijdag pas
Ik zal het onmiddelijk van je wolk brengen:quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:32 schreef b_engeltje het volgende:
Het cadeautje voor nouche vind ik wel grappig
Ze eten al dagen "slecht" of teminste het is niet jum jum
Nou moet mag/nouche zelf friet bakken, dan draait de maag van de andere bewoners echt wel om , daat ga je trek/honger van krijgen en dan ook nog het zien van het eten
Ik vind bb niet zo zeer hard maar wel op een leuke manier bewoners tegen elkaar uit aan het spelen
Ik geloof je zo hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik heb het live gezien .. dat was niet zo
Nope, er waren meteen al aantal die zeiden, als we lang gebruik van de koffie willen maken zou ik het met de hand zetten want het apparaat vraagt veel meer koffie, peter ging meteen aan de slag met de koffiefilter en kokend water.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:32 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat dit met het apparaat was gezet
Mag dat dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik zal het onmiddelijk van je wolk brengen:
Ze gaat alles delen. Niets tegen elkaar uitzetten
Eens, ze spelen ze echt goed tegen elkaar uit op deze manier, heel slimquote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:32 schreef b_engeltje het volgende:
Het cadeautje voor nouche vind ik wel grappig
Ze eten al dagen "slecht" of teminste het is niet jum jum
Nou moet mag/nouche zelf friet bakken, dan draait de maag van de andere bewoners echt wel om , daat ga je trek/honger van krijgen en dan ook nog het zien van het eten
Ik vind bb niet zo zeer hard maar wel op een leuke manier bewoners tegen elkaar uit aan het spelen
Zit denk ik wel wat in want het is een espresso-apparaat. Als je daarmee voor 14 man koffie moet maken moet je 7 keer dat piston vullen etc. En het zal veel langer duren.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:34 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nope, er waren meteen al aantal die zeiden, als we lang gebruik van de koffie willen maken zou ik het met de hand zetten want het apparaat vraagt veel meer koffie, peter ging meteen aan de slag met de koffiefilter en kokend water.
Kunnen de koffie uit het apparaat toch ook hergebruikenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:38 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zit denk ik wel wat in want het is een espresso-apparaat. Als je daarmee voor 14 man koffie moet maken moet je 7 keer dat piston vullen etc. En het zal veel langer duren.
Inderdaad, maar dat is meer geklooi dan de koffie meteen handmatig te zettenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:39 schreef b_engeltje het volgende:
Ze
[..]
Kunnen de koffie uit het apparaat toch ook hergebruiken
Half om half met verse koffie als ze het met de hand zetten?
Mee eens!quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:42 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Eveline ziet er 10 keer beter uit zonder krullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |