Ali B, Marco B, Jeroen R, kies maarquote:Op zaterdag 22 januari 2022 13:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar dan kan je mij weer de schuld geven, ik heb niemand om te beschuldigen.
Zal het onthouden voor de volgende keer.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 13:35 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ali B, Marco B, Jeroen R, kies maar
Potje tafelvoetbal gespeeld vier jaar geleden met Doc van FOK! toen ik opgenomen was in Zevenaar. Aftrap en ik schoot gelijk in eigendoel. Gelijk gestopt. Leuker kon het niet meer worden.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 13:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
1 potje gespeeld en na 2 beurten had ik hem goed. Beter gaat het niet worden, dus ik stop maar op mijn hoogtepunt.
ga gewoon wegquote:Op zaterdag 22 januari 2022 13:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zal het onthouden voor de volgende keer.
Ik ga dadelijk denk ik een wijntje drinken. (dan weet je dat)quote:
Weekend gifdump #33 (15)quote:Op zaterdag 22 januari 2022 15:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ga dadelijk denk ik een wijntje drinken. (dan weet je dat)
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 15:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
@monkyyyquote:Op zaterdag 22 januari 2022 15:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit is misschien een hele domme vraag maar rode of witte wijn?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 15:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
wat ordinair @Cocoquote:Op zaterdag 22 januari 2022 15:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Weekend gifdump #33 (15)
[ afbeelding ]
jaquote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit is misschien een hele domme vraag maar rode of witte wijn?
(als er nu een user 'ja' zegt mag diegene corona krijgen)
Welke variant?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
(als er nu een user 'ja' zegt mag diegene corona krijgen)
Ik weet het nog nietquote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga een genottelijke pizza maken
Net visite met achterlating van één lekkerbekje. Andere lekkerbekje net verorbert.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Met plakken kaas?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geraspte kaasquote:
Wat een gekkie ben je toch.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |