abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203296678
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 09:47 schreef Nine. het volgende:

[..]
Ik heb als jongeman geleerd dat je niet ongevraagd aan vrouwen mag zitten en dat lijkt me ook niet meer dan logisch. Kwestie van opvoeding?
Tja dat zou je denken hè. Toch is iets als ongevraagd dickpics sturen wel redelijk wijdverbreid.

Misschien toch een gebrek aan inlevingsvermogen en heel sterk hangen aan je eigen referentiekader? Zo van, zelf zouden ze wel de vrouwelijke equivalent ongevraagd als verrassing willen ontvangen.
Snap het alsnog niet, want het als zender eerst vragen doet niet af aan het plezier als diegene idd graag zo'n pic zou ontvangen. Toch willen velen blijkbaar een soort Russich Roulette qua consent spelen door het ongevraagd te sturen.

Alsof er in veel mannen gewoon een soort potloodventer schuilt en ze het ook opwindend vinden dat iemand hun dick heeft gezien als ze dat helemaal niet wilden.
pi_203296690
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 09:50 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
^O^

Wij hebben naar aanleiding van een incident in onze organisatie ooit allemaal verplicht een cursus sociale veiligheid gevolgd. Ik moet bekennen dat ik met m'n ogen rolde toen ik hoorde dat we dat moesten doen (iemand zit fout en ineens moeten we allemaal op cursus), maar het was een prima cursus die op een heel goede manier werd gegeven en voor een zinnige uitwisseling van gedachten met collega's zorgde.

Helaas maakte het he-le-maal geen verschil bij de collega's die de cursus het hardst nodig hadden. Die hebben zo'n bord voor hun kop dat ze door anderen, bij voorkeur leidinggevenden, ter verantwoording zouden moeten worden geroepen.
Bij ons werd zelfs tijdens de cursus vrolijk doorgegrapt door twee collega's onderling (M/V). Seksueel getint en overduidelijk grappig bedoeld en met wederzijdse instemming.

Tot een derde collega de opmerking maakte dat zij daar last van had. Dat werd een interessante discussie die veel mensen de ogen opende.
pi_203296732
Eigenlijk zouden ze overal een workshop sociale veiligheid moeten geven. Er gebeuren overal incidenten.
pi_203296733
quote:
3s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 09:51 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Ik betwijfel ten zeerst of het OM daar tijd voor vrij gaat maken.

Als dickpics inderdaad onder artikel 240 vallen dan breekt de hel los.
Misschien is het daar dan maar eens tijd voor, he?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_203296738
quote:
3s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 09:51 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Ik betwijfel ten zeerst of het OM daar tijd voor vrij gaat maken.

Als dickpics inderdaad onder artikel 240 vallen dan breekt de hel los.
En wat is daar mis mee in het geval van ongevraagde dickpics? Laat de digitale potloodventers maar bloeden hoor. Dat het klakkeloos kan maakt impliciet normaal wat niet normaal is.
  Miss 200.000.000! vrijdag 21 januari 2022 @ 09:58:21 #181
367000 roos94
pi_203296754
quote:
3s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 09:36 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Bregtje is slimmer dan je dacht.
Als ze bij Ali blijft na dit alles is ze niet echt slim
pi_203296765
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 09:57 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
En wat is daar mis mee in het geval van ongevraagde dickpics? Laat de digitale potloodventers maar bloeden hoor. Dat het klakkeloos kan maakt impliciet normaal wat niet normaal is.
Dat je het politie en justitie apparaat verder gaat belasten met een relatief onozel feit.

Er worden dagelijks krankzinnig veel dickpics verstuurd, op het prullenbakje klikken en opgelost.
speak only if it improves the silence.
pi_203296772
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 09:58 schreef roos94 het volgende:

[..]
Als ze bij Ali blijft na dit alles is ze niet echt slim
Sommige vrouwen, je gelooft het misschien niet blijven voor de poen.
  Miss 200.000.000! vrijdag 21 januari 2022 @ 09:59:41 #184
367000 roos94
pi_203296775
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 09:57 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Ja idd, waarom zou het oke zijn om random dickpics rond te strooien. Als iemand in de bus zijn aubergine laat zien dan is dat toch ook strafbaar?
  Tettenkoning vrijdag 21 januari 2022 @ 10:00:22 #185
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203296780
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 09:52 schreef Stepperoller het volgende:
Tja dat zou je denken hè. Toch is iets als ongevraagd dickpics sturen wel redelijk wijdverbreid.

Misschien toch een gebrek aan inlevingsvermogen en heel sterk hangen aan je eigen referentiekader? Zo van, zelf zouden ze wel de vrouwelijke equivalent ongevraagd als verrassing willen ontvangen.
Snap het alsnog niet, want het als zender eerst vragen doet niet af aan het plezier als diegene idd graag zo'n pic zou ontvangen. Toch willen velen blijkbaar een soort Russich Roulette qua consent spelen door het ongevraagd te sturen.

Alsof er in veel mannen gewoon een soort potloodventer schuilt en ze het ook opwindend vinden dat iemand hun dick heeft gezien als ze dat helemaal niet wilden.
Ja, dat is helaas best treurig. Ik zie er trouwens de lol niet van in om foto's van je pik rond te sturen.

Wat denk je daar in godsnaam mee te bereiken dan? Dat zo'n dame spontaan nat wordt en gelijk met je wil neuken? :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  vrijdag 21 januari 2022 @ 10:00:28 #186
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203296783
quote:
3s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 09:58 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Dat je het politie en justitie apparaat verder gaat belasten met een relatief onozel feit.

Er worden dagelijks krankzinnig veel dickpics verstuurd, op het prullenbakje klikken en opgelost.
Ik heb dat idee meer bij de infantiele zenders.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 10:01:01 #187
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_203296791
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 09:46 schreef Gutanoth het volgende:

[..]
dickpics zijn natuurlijk heel makkelijk te bewijzen, als het slachtoffer de whatsapp gesprekken heeft bewaard.
Je moet dus aan de dader vragen om een foto te maken van zijn Dick voor bewijsmateriaal.
Het kan zijn dat Linda nog foto's heeft liggen.
  Moderator vrijdag 21 januari 2022 @ 10:01:05 #188
5428 crew  miss_sly
pi_203296792
quote:

[..]

Opgelost? Vind je dat niet wat simpel?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_203296796
nee

[ Bericht 94% gewijzigd door Deisyy op 21-01-2022 10:13:14 ]
pi_203296798
quote:
3s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 09:38 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Plasman is geen advocaat van jeroen.
Wel hoor.

John heeft de woordvoerder en advocaat van Jeroen gesproken: Peter Plasman. Tijdens de uitzending laat John het volgende weten: ''Peter Plasman is advocaat. Er is aangifte gedaan tegen Jeroen van aanranding. Dat is een ernstig strafbaar feit. Daar staat een gevangenisstraf op. Plasman zegt namens Jeroen dat hij de aanranding met grote klem ontkent.”

https://www.rtlboulevard.(...)e-wijnhoven-aangifte
pi_203296808
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 10:00 schreef Nine. het volgende:

[..]
Ja, dat is helaas best treurig. Ik zie er trouwens de lol niet van in om foto's van je pik rond te sturen.

Wat denk je daar godsnaam mee te bereiken dan? Dat zo'n dame spontaan nat wordt en gelijk met je wil neuken? :')
Er zijn echt verdomd veel mannen die werkelijk denken dat een vrouw er warm van wordt. En de kick van het delen, speelt ook wel enorm.
Tja.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_203296810
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 10:00 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik heb dat gevoel meer bij de infantiele zenders.
We zijn het eens dat dit een vreemd soort volk is maar ik besteed de beperkte opsporingscapaciteit liever aan zinnige zaken.
pi_203296814
quote:
“Jeroen ontkent deze aantijging met klem, er is niets van waar. Op dit moment wordt er her en der de grootst mogelijke onzin verteld, Rietbergen blijft daar buiten”, aldus Peter Plasman. “We blijven bij de verklaringen. We wachten het verder allemaal af.”
bron
pi_203296822
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 09:52 schreef Stepperoller het volgende:

De Volkskrant had er ooit een aardig stuk over (Waarom blijven mannen ongevraagd dickpics versturen?). Samenvatting: mannen zijn geneigd hun aantrekkelijkheid voor vrouwen te overschatten en zien vriendelijkheid aan voor flirten, onzekerheid en een hang naar bevestiging, exhibitionisme met een lagere drempel vanwege de anonimiteit en - last but not least - het kan, het blijft onbestraft.

Ik zat zelf al jong op internet toen het nog een fenomeen in opkomst was en kreeg bijna dagelijks dickpics. Ik zal toen een jaar of 14 zijn geweest.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_203296824
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 08:42 schreef Noek het volgende:

Het zit gewoon in ons systeem zodat elk monnetje ook maar denkt dat het normaal is om te geilen op een tiener.
Of überhaupt altijd lopen te geilen of janken over iemands uiterlijk.

Net als @:Za heb ik ook veel ervaring met mannen die het zgn grappig vinden om aan je te zitten, van leraren tot zgn vrienden en heb het nooit licht opgevat. Heb mannen gewaarschuwd en ook wel eens sex gehad ondanks zeggen dat het te snel ging en liever niet maar om er maar vanaf te zijn maar gaan liggen omdat die me maar bleef duwen naar het bed.
Vaak wil je gewoon geen ruzie of confrontatie. Was nog jong en het is dan allemaal al ongemakkelijk genoeg. Heb daar verder geen last van want life happens. Wel is mijn blik op de wereld veranderd en bekijk ik de wereld met argusogen.
Een geloof wat je maagden belooft bijv. Hoor je eigenlijk wel wat daar gezegd wordt?
Mensen/mannen of vrouwen als @:Za die doen alsof er niks mis mee is, er is alles mis mee. Respect voor andermans grenzen zou normaal moeten zijn, niet andersom. Het is niet normaal om mensen zich ongemakkelijk te laten voelen. Nooit. Als je dat niet begrijpt dan ben je echt wel een achterlijke.

Omdat er zo ontzettend veel vrouwen zijn die wel iets hebben meegemaakt wat "ongemakkelijk" is of was, zijn we het normaal gaan vinden. Als iets maar vaak genoeg gebeurt, wordt het normaal.
Deze kan ook in het kader van:"Niet normaal maken wat niet normaal is."
Ik zeg niet dat er niets mis mee is.
Ik heb eerder aangegeven dat ik zelfs het ongevraagd en soms overmatig knuffelen en kussen van kleine kinderen door tantes/ooms/opa's/oma's/buren echt niet vind kunnen.
Als kind vond ik dat echt heel vervelend.

Ik heb wel gezegd, als je 16-18 bent vraagt je vriendje dingen van je waar je eigenlijk niet aan toe bent, ook in een relatie geven vrouwen bij geen zin soms toe.

Valt dit allemaal onder aanranding en verkrachtig, of is dit zoals het gaat in het leven?

Tijdens mijn werk op een kantoor kreeg ik vrijwel dagelijks een pets op mijn kont van mijn chef, dat deed hij bij iedereen. Ik heb het nooit als traumatisch ervaren. Tijdens mijn bijbaantjes in de horeca ging dat soms wat verder, en ook dat heb ik niet als trauma ervaren.

Ik zeg niet dat er niet mis mee is, want het begint al bij kleine kinderen die binnen de familie op de mond gelebberd worden door opa's en oma's. Blijkbaar is dat OK en lief en cute, en een klap op de kont aanranding.
Ik deel die mening niet.
Meer is het niet Noek.

Ook mensen die hun hond op de bek zoenen vind ik aanstootgevend om te zien btw.

Ik had het idee dat er een pedofielen netwerk ontmanteld zou worden. Wat ik heb gezien is een reflectie van het dagelijks leven.
De jager en de prooi, in een enkel geval is het ook weleens andersom, en zijn er seksueel agressieve vrouwen, herinner café de natte kat verhaal gate, ik noem geen namen.
pi_203296825
Als iemand zijn geslachtsdeel aan je toont op wat voor manier dan ook doet politie hier weinig aan als je dat meld. Het is geen aanranding of verkrachting ook al voelde je je er onveilig door.
Ze zeggen wel te kijken in die omgeving waar het gebeurde en vragen wel hoe die persoon eruit ziet maar vervolgens hoor je niks meer.
pi_203296832
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 10:01 schreef Mylene het volgende:

[..]
Wel hoor.

John heeft de woordvoerder en advocaat van Jeroen gesproken: Peter Plasman. Tijdens de uitzending laat John het volgende weten: ''Peter Plasman is advocaat. Er is aangifte gedaan tegen Jeroen van aanranding. Dat is een ernstig strafbaar feit. Daar staat een gevangenisstraf op. Plasman zegt namens Jeroen dat hij de aanranding met grote klem ontkent.”

https://www.rtlboulevard.(...)e-wijnhoven-aangifte
Nee hij heeft half8(de talkshow van johnny) laten weten dat plasman nadrukkelijk NIET als advocaat optreed maar als woordvoerder.
pi_203296838
quote:

[..]

Deze gedachtegang is de reden waarom ook ernstige zedenzaken veel te lang blijven liggen. Het heeft decennialang onvoldoende prioriteit gehad om tijd en mankracht voor vrij te maken.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-is-blamage-a4056217

Dat er dagelijks kranzinnig veel ongevraagde dickpics worden gestuurd wordt mogelijk gemaakt doordat het geen prioriteit heeft en men weet dat ze ermee weg kunnen. Terwijl het gewoon digitaal potloodventen is.

Of vind je het ook normaal dat de wijkagent geen tijd besteed aan een potloodventer in de wijk? Nee hè. Terwijl het qua impact geen groot verschil tussen digitaal en analoog hoeft te zijn voor slachtoffers. Door het geen prioriteit te geven in de digitale omgeving heeft het aantal potloodventers tot ongekende proporties kunnen uitgroeien.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 10:04:55 #199
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_203296846
nee

[ Bericht 98% gewijzigd door Deisyy op 21-01-2022 10:12:02 ]
pi_203296875
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 10:04 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Deze gedachtegang is de reden waarom ook ernstige zedenzaken veel te lang blijven liggen. Het heeft decennialang onvoldoende prioriteit gehad om tijd en mankracht voor vrij te maken.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-is-blamage-a4056217

Dat er dagelijks kranzinnig veel ongevraagde dickpics worden gestuurd wordt mogelijk gemaakt doordat het geen prioriteit heeft en men weet dat ze ermee weg kunnen. Terwijl het gewoon digitaal potloodventen is.

Of vind je het ook normaal dat de wijkagent geen tijd besteed aan een potloodventer in de wijk? Nee hè. Terwijl het qua impact geen groot verschil tussen digitaal en analoog hoeft te zijn voor slachtoffers. Door het geen prioriteit te geven in de digitale omgeving heeft het aantal potloodventers tot ongekende proporties kunnen uitgroeien.
Jij hebt liever dat verkrachtingen en (kinder)misbruik zaken blijven liggen omdat oom agent achter een dickpic aan moet??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')