SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
Ooh ok, dus omdat JIJ ergens klaar mee bent, mogen anderen dat niet meer posten in topics waar jij komt?quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar nu ff niet, genoeg gezien vandaag, ga dan maar naar andere topics. Heeft ook geen reet met BB te maken.
quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:35 schreef D. het volgende:
[..]
Doe zaterdag maar dan, als ze vieren dat Amy naar huis is
Lekker plassenquote:Op donderdag 20 januari 2022 20:37 schreef Kinga het volgende:
Vera schenkt iedere 5 minuten haar glas bij lijkt het wel...
Does lief voor chocoquote:Op donderdag 20 januari 2022 20:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ooh ok, dus omdat JIJ ergens klaar mee bent, mogen anderen dat niet meer posten in topics waar jij komt?
Zucht, laat maar, ga vooral doorquote:Op donderdag 20 januari 2022 20:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ooh ok, dus omdat JIJ ergens klaar mee bent, mogen anderen dat niet meer posten in topics waar jij komt?
Ze zijn binneeeeeeh, binnen in mijn hart, binnen in mijn ziel. binnehhhhhhquote:Op donderdag 20 januari 2022 20:38 schreef GayGuy het volgende:
Eindelijk een BB feest ZONDER muziek van Ali en Marco B🤣🤣
Het is idd de beter kutmuziek... oud en rechtenvrij.. veilig om ook op TV uit te zendenquote:Op donderdag 20 januari 2022 20:38 schreef GayGuy het volgende:
Eindelijk een BB feest ZONDER muziek van Ali en Marco B🤣🤣
Niks tegen Choco. Maar ik bepaal zelf wat ik post lijkt me.quote:
liefquote:Op donderdag 20 januari 2022 20:40 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Niks tegen Choco. Maar ik bepaal zelf wat ik post lijkt me.
Anyways!
Switchend tussen streams en de uitzending... AL die Julio kleren met vogels
Eerst vraag je , is het champagne, wij zeggen ja, je geloofd het nietquote:Op donderdag 20 januari 2022 20:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
je bent erg,het is geen alkohol
Pas op hoor, hij komt je achterna, als je ONDER de 18 bent🤣quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zijn binneeeeeeh, binnen in mijn hart, binnen in mijn ziel. binnehhhhhh
Dat was een rhetorische vraag neem ik aan?quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:41 schreef rinardo het volgende:
[..]
Eerst vraag je , is het champagne, wij zeggen ja, je geloofd het niet
dan vraag je is het alcohol, wij zeggen ja, je geloofd het niet, waarom vraag je het als je het toch niet geloofd.
quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:41 schreef D. het volgende:
[..]
Denk dat ie met een man is omdat dat makkelijker is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Ja, anders moeten ze dikke royalties betalen. T'is hier BB Australië niet he!quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:41 schreef Clasientje het volgende:
Allemaal ouwe rommel wordt er gedraaid
De meequote:Op donderdag 20 januari 2022 20:39 schreef D. het volgende:
[..]
De meeste dromen zijn bedrogquote:Op donderdag 20 januari 2022 20:39 schreef D. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
![]()
![]()
Ben niet in de stemming om te dansen
Beterschap gewenst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
ilde net zeggen is dit K3 voor gevorderden?quote:
Ja, hij mag het, Kristoff wordt afgestraft....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |