Dit is echt een topje van de ijsberg.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:52 schreef FlippingCoin het volgende:
Als er zo veel verhalen over zo iemand gaan... Tja.
Duh met wurgcontract . Meer dan 10.000 boete. Ik heb het 99k niet even hoorquote:Op donderdag 20 januari 2022 16:51 schreef Bolasie het volgende:
Maar één meisje is naar Sjon gekomen allen
Hij kan niet anders, puur damage control.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:53 schreef Aventura het volgende:
Dit is wel sportief van John de Mol.
Ik vermoed dat er nog veel meer gaat komen nu ja.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dit is echt een topje van de ijsberg.
Heel opvallend allemaal idd.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:53 schreef RipCity het volgende:
Vrouw van martijn Nieman heeft vanochtend ook al haar bedrijfspagina's op facebook offline gehaald.
Ja dan snap je het dus niet. Dan begrijp je niet dat nou net het probleem is, dat je dat als slachtoffer niet durft.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:52 schreef Aoibhin het volgende:
John 'er waren zoveel mogelijkheden om aan de bel te trekken'
Wel een flinke onderschatting van de machtsverhoudingen dan
Nee dat verwacht ik niet. Althans niet van de echte macht. Een Paul de Leeuw of Jos Brink blijven onschendbaar bijvoorbeeld. Die zijn ''te groot''. Zon Rietbergen stelt geen reet voor, gooi die maar voor de bus.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er nog veel meer gaat komen nu ja.
Damage control.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:53 schreef Aventura het volgende:
Als het stof neergedaald is dan gaan de loketten weer open en kan The Voice weer verder. De "rotte appels" zijn er dan weer uit. Hoogste kijkcijfers sinds jaren.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:52 schreef Aoibhin het volgende:
John 'er waren zoveel mogelijkheden om aan de bel te trekken'
Wel een flinke onderschatting van de machtsverhoudingen dan
Oh, hier trappen echt mensen in ja?quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:53 schreef Aventura het volgende:
Dat soort voorwaarden afgesloten met een consument (lees: een deelneemster) zijn onredelijk bezwarend en houden nooit stand bij de rechter. Implementatie van de Richtlijn 93/13/EEG betreffende oneerlijke bedingen in consumentenovereenkomsten.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:53 schreef Ole het volgende:
[..]
Duh met wurgcontract . Meer dan 10.000 boete. Ik heb het 99k niet even hoor
Ij was er niet bijquote:
Mijn gevoel zegt ook dat hij niet helemaal de waarheid verteld. Jeroen had over 2016 bekennen aan John en Linda.quote:
Ik begreep dat de kijkcijfers sowieso al in het slop waren geraakt en vorig jaar weer even waren opgeleefd met Jan als coach.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als het stof neergedaald is dan gaan de loketten weer open en kan The Voice weer verder. De "rotte appels" zijn er dan weer uit. Hoogste kijkcijfers sinds jaren.
Timelord Timquote:Op donderdag 20 januari 2022 16:56 schreef klaasweetalles het volgende:
KAN MIJ IEMAND DIT UITLEGGEN
MEER LIKES DAN VIEWS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Zijn zoon is ook een smeerpijp, horen we niks van.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt ook dat hij niet helemaal de waarheid verteld. Jeroen had over 2016 bekennen aan John en Linda.
Maar wel even een kanttekening: dat weten die mensjes vaak zelf niet.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:56 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat soort voorwaarden afgesloten met een consument (lees: een deelneemster) zijn onredelijk bezwarend en houden nooit stand bij de rechter. Implementatie van de Richtlijn 93/13/EEG betreffende oneerlijke bedingen in consumentenovereenkomsten.
Bullshit dus.
Hebben ze dit nooit uitgelegd op Harvard?quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:56 schreef klaasweetalles het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Mensen hebben de video een like gegeven zonder te kijken.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:56 schreef klaasweetalles het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Tuurlijk, maar als je ermee geconfronteerd wordt (bijv. zo'n boete krijgt) schakel je juridische hulp in. Je hoeft het ook niet zelf te weten. Daar heb je andere mensen voor.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar wel even een kanttekening: dat weten die mensjes vaak zelf niet.
Twee tegenstellingen al met wat andere mensen hebben verteld.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:57 schreef Ole het volgende:
En maar zweten.. ik denk dat hij leugendetector niet overleeft
Waarschijnlijk moet je ook een deel (50%?) van de video kijken voordat een view wordt geregistreerd.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mensen hebben de video een like gegeven zonder te kijken.
RT!quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:58 schreef Perrin het volgende:
Fucking veelzeggend dat geen van de bedrijven een protocol of enig beleid heeft op gebied van seksueel grensoverschrijdend gedrag. Maar ze vinden een veilige werkomgeving wel super belangrijk. Stelletje huickelaars.
Ze hebben zoveel macht. Het boeit niks en niemand kan er wat aan doenquote:Op donderdag 20 januari 2022 16:58 schreef Perrin het volgende:
Fucking veelzeggend dat geen van de bedrijven een protocol of enig beleid heeft op gebied van seksueel grensoverschrijdend gedrag. Maar ze vinden een veilige werkomgeving wel super belangrijk. Stelletje huickelaars.
Dat klopt maar het kan mensen wel tegenhouden om überhaupt iets naar buiten te brengen, uit angst.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:58 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar als je ermee geconfronteerd wordt (bijv. zo'n boete krijgt) schakel je juridische hulp in. Je hoeft het ook niet zelf te weten. Daar heb je andere mensen voor.
Views loopt altijd wat achter. Andere server dus niet altijd synchroon.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet je ook een deel (50%?) van de video kijken voordat een view wordt geregistreerd.
Ook dat klopt helemaal ouwe dibbes.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat klopt maar het kan mensen wel tegenhouden om überhaupt iets naar buiten te brengen, uit angst.
Alle kijkers die je video openen, leveren een video-view op. Kijkers hoeven de video dus niet in zijn geheel of een bepaald aantal seconden te bekijken om mee te tellen. Ook als iemand een video meerdere keren bekijkt, blijft het tellen als één viewquote:Op donderdag 20 januari 2022 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet je ook een deel (50%?) van de video kijken voordat een view wordt geregistreerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |