Dit is echt een topje van de ijsberg.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:52 schreef FlippingCoin het volgende:
Als er zo veel verhalen over zo iemand gaan... Tja.
Duh met wurgcontract . Meer dan 10.000 boete. Ik heb het 99k niet even hoorquote:Op donderdag 20 januari 2022 16:51 schreef Bolasie het volgende:
Maar één meisje is naar Sjon gekomen allen
Hij kan niet anders, puur damage control.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:53 schreef Aventura het volgende:
Dit is wel sportief van John de Mol.
Ik vermoed dat er nog veel meer gaat komen nu ja.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dit is echt een topje van de ijsberg.
Heel opvallend allemaal idd.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:53 schreef RipCity het volgende:
Vrouw van martijn Nieman heeft vanochtend ook al haar bedrijfspagina's op facebook offline gehaald.
Ja dan snap je het dus niet. Dan begrijp je niet dat nou net het probleem is, dat je dat als slachtoffer niet durft.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:52 schreef Aoibhin het volgende:
John 'er waren zoveel mogelijkheden om aan de bel te trekken'
Wel een flinke onderschatting van de machtsverhoudingen dan
Nee dat verwacht ik niet. Althans niet van de echte macht. Een Paul de Leeuw of Jos Brink blijven onschendbaar bijvoorbeeld. Die zijn ''te groot''. Zon Rietbergen stelt geen reet voor, gooi die maar voor de bus.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er nog veel meer gaat komen nu ja.
Damage control.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:53 schreef Aventura het volgende:
Als het stof neergedaald is dan gaan de loketten weer open en kan The Voice weer verder. De "rotte appels" zijn er dan weer uit. Hoogste kijkcijfers sinds jaren.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:52 schreef Aoibhin het volgende:
John 'er waren zoveel mogelijkheden om aan de bel te trekken'
Wel een flinke onderschatting van de machtsverhoudingen dan
Oh, hier trappen echt mensen in ja?quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:53 schreef Aventura het volgende:
Dat soort voorwaarden afgesloten met een consument (lees: een deelneemster) zijn onredelijk bezwarend en houden nooit stand bij de rechter. Implementatie van de Richtlijn 93/13/EEG betreffende oneerlijke bedingen in consumentenovereenkomsten.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:53 schreef Ole het volgende:
[..]
Duh met wurgcontract . Meer dan 10.000 boete. Ik heb het 99k niet even hoor
Ij was er niet bijquote:
Mijn gevoel zegt ook dat hij niet helemaal de waarheid verteld. Jeroen had over 2016 bekennen aan John en Linda.quote:
Ik begreep dat de kijkcijfers sowieso al in het slop waren geraakt en vorig jaar weer even waren opgeleefd met Jan als coach.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als het stof neergedaald is dan gaan de loketten weer open en kan The Voice weer verder. De "rotte appels" zijn er dan weer uit. Hoogste kijkcijfers sinds jaren.
Timelord Timquote:Op donderdag 20 januari 2022 16:56 schreef klaasweetalles het volgende:
KAN MIJ IEMAND DIT UITLEGGEN
MEER LIKES DAN VIEWS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Zijn zoon is ook een smeerpijp, horen we niks van.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt ook dat hij niet helemaal de waarheid verteld. Jeroen had over 2016 bekennen aan John en Linda.
Maar wel even een kanttekening: dat weten die mensjes vaak zelf niet.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:56 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat soort voorwaarden afgesloten met een consument (lees: een deelneemster) zijn onredelijk bezwarend en houden nooit stand bij de rechter. Implementatie van de Richtlijn 93/13/EEG betreffende oneerlijke bedingen in consumentenovereenkomsten.
Bullshit dus.
Hebben ze dit nooit uitgelegd op Harvard?quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:56 schreef klaasweetalles het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Mensen hebben de video een like gegeven zonder te kijken.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:56 schreef klaasweetalles het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Tuurlijk, maar als je ermee geconfronteerd wordt (bijv. zo'n boete krijgt) schakel je juridische hulp in. Je hoeft het ook niet zelf te weten. Daar heb je andere mensen voor.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar wel even een kanttekening: dat weten die mensjes vaak zelf niet.
Twee tegenstellingen al met wat andere mensen hebben verteld.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:57 schreef Ole het volgende:
En maar zweten.. ik denk dat hij leugendetector niet overleeft
Waarschijnlijk moet je ook een deel (50%?) van de video kijken voordat een view wordt geregistreerd.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mensen hebben de video een like gegeven zonder te kijken.
RT!quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:58 schreef Perrin het volgende:
Fucking veelzeggend dat geen van de bedrijven een protocol of enig beleid heeft op gebied van seksueel grensoverschrijdend gedrag. Maar ze vinden een veilige werkomgeving wel super belangrijk. Stelletje huickelaars.
Ze hebben zoveel macht. Het boeit niks en niemand kan er wat aan doenquote:Op donderdag 20 januari 2022 16:58 schreef Perrin het volgende:
Fucking veelzeggend dat geen van de bedrijven een protocol of enig beleid heeft op gebied van seksueel grensoverschrijdend gedrag. Maar ze vinden een veilige werkomgeving wel super belangrijk. Stelletje huickelaars.
Dat klopt maar het kan mensen wel tegenhouden om überhaupt iets naar buiten te brengen, uit angst.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:58 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar als je ermee geconfronteerd wordt (bijv. zo'n boete krijgt) schakel je juridische hulp in. Je hoeft het ook niet zelf te weten. Daar heb je andere mensen voor.
Views loopt altijd wat achter. Andere server dus niet altijd synchroon.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet je ook een deel (50%?) van de video kijken voordat een view wordt geregistreerd.
Ook dat klopt helemaal ouwe dibbes.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat klopt maar het kan mensen wel tegenhouden om überhaupt iets naar buiten te brengen, uit angst.
Alle kijkers die je video openen, leveren een video-view op. Kijkers hoeven de video dus niet in zijn geheel of een bepaald aantal seconden te bekijken om mee te tellen. Ook als iemand een video meerdere keren bekijkt, blijft het tellen als één viewquote:Op donderdag 20 januari 2022 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet je ook een deel (50%?) van de video kijken voordat een view wordt geregistreerd.
Ben nog niet zover, ben benieuwdquote:Op donderdag 20 januari 2022 16:58 schreef Benny het volgende:
Confrontatie met John de Mol is ook echt wel goud. Tim doet dit heel netjes
Oja, ook dat is een ding. Maar je moet wel echt een deel hebben gekeken ter registratie. Bij korte videos 50%, bij langere video's is het een gegeven hoeveelheid (10 minuten?)quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:59 schreef RipCity het volgende:
[..]
Views loopt altijd wat achter. Andere server dus niet altijd synchroon.
Oh, dat is dan anders dan ik dacht. Zo werkt het wel bijvoorbeeld op Spotify, namelijk.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alle kijkers die je video openen, leveren een video-view op. Kijkers hoeven de video dus niet in zijn geheel of een bepaald aantal seconden te bekijken om mee te tellen. Ook als iemand een video meerdere keren bekijkt, blijft het tellen als één view
Als Tim echt ballen heeft vraagt hij eventjes; Wat was dat met je zoon eigenlijk met dat Aziatische kereltje bij SBS? Waarom deed hij handtastelijk?quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:58 schreef Benny het volgende:
Confrontatie met John de Mol is ook echt wel goud. Tim doet dit heel netjes
Ik werk met heel veel grote bedrijven, zowel nationaal als internationaal, en kan je vertellen dat ontzettend grote bedrijven geen reet op orde hebben. Niet alleen op seksueel grensoverschrijdend gebied, maar ook bijvoorbeeld veiligheidsprotocollen voor het uitvoeren van (gevaarlijk) werk. Ik ben niet verbaasd.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:58 schreef Perrin het volgende:
Fucking veelzeggend dat geen van de bedrijven een protocol of enig beleid heeft op gebied van seksueel grensoverschrijdend gedrag. Maar ze vinden een veilige werkomgeving wel super belangrijk. Stelletje huichelaars.
En hij is de zwager van John de Mol....quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:01 schreef Aoibhin het volgende:
Sorry hoor, maar natuurlijk heeft Jeroen een machtspositie. Als hij in een positie zit dat hij dat kán schetsen, dan zit hij al in een machtspositie.
Daarbij is De Mol de machtigste mediaman van de wereld. Mensen vergeten dat eventjes.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:02 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik werk met heel veel grote bedrijven, zowel nationaal als internationaal, en kan je vertellen dat ontzettend grote bedrijven geen reet op orde hebben. Niet alleen op seksueel grensoverschrijdend gebied, maar ook bijvoorbeeld veiligheidsprotocollen voor het uitvoeren van (gevaarlijk) werk. Ik ben niet verbaasd.
Groupies heb ik als DRT-kenner veel last van @maxi-mus @wimderonquote:Op donderdag 20 januari 2022 17:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik geloof trouwens ook wel dat er meiden zijn die zo met Ali in bed zijn beland en het wel prima hebben gevonden (als een soort groupie), maar het is wel stuitend walgelijk om je vanuit je positie quabekendheid en macht zo op te dringen aan dames.
Ja, en al zou Jeroen echt niet de macht hebben binnen het bedrijf, dan nog inderdaad voor de buitenwereld is het gewoon een machtige man in een machtige positie. Dat hij er zolang gebruik van heeft kunnen maken zegt al genoegquote:Op donderdag 20 januari 2022 17:02 schreef Momo het volgende:
[..]
En hij is de zwager van John de Mol....
Nou hij heeft die docu gezien en reageerden meteen erna dus niet na eerst met een leger spin doctors en advocaten te hebben overlegd.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh, hier trappen echt mensen in ja?
Echt he... Al is het meer damage control dan domheid denk ikquote:Op donderdag 20 januari 2022 17:05 schreef rvtm het volgende:
John de Mol snapt niet dat kandidaten misschien tegen Jeroen Rietbergen opkeken vanwege de bandleider/zwager situatie.
Is hij echt zo dom? Volgens mij wel..
Tuurlijk wist hij wel wat ongeveer zou komen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:05 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nou hij heeft die docu gezien en reageerden meteen erna dus niet na eerst met een leger spin doctors en advocaten te hebben overlegd.
Thijs heeft Katja wel mogen aanduwen ouwe reusquote:Op donderdag 20 januari 2022 17:05 schreef girlnextdoor. het volgende:
Die gast die Tim belde om te zeggen dat John in gesprek zou gaan.. natúúrlijk is het een Römer, want het is één grote vriendjeskliek.
eerder het super neutrale programma shownieuwsquote:Op donderdag 20 januari 2022 17:05 schreef RipCity het volgende:
SJON gaat HEEL HEEL veel kritiek krijgen voor z'n reactie..
Denk dat die morgen nog wel in OP1 gaat zitten om dit beter te doen.
Ik vind het vrij naïef om te denken dat dit niet met advocaten is besproken.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:05 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nou hij heeft die docu gezien en reageerden meteen erna dus niet na eerst met een leger spin doctors en advocaten te hebben overlegd.
Zit altijd vertraging in de vieuws op yt.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:56 schreef klaasweetalles het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Door een heel legertje ongetwijfeld.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:05 schreef Momo het volgende:
Dit verhaal is door een advocaat in elkaar gezet.
Baantjer Junior, aldus Johan Derksenquote:Op donderdag 20 januari 2022 17:05 schreef girlnextdoor. het volgende:
Die gast die Tim belde om te zeggen dat John in gesprek zou gaan.. natúúrlijk is het een Römer, want het is één grote vriendjeskliek.
Vanaf 36 minuten gaat het over de reacties:quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:45 schreef Claudia_x het volgende:
Een samenvatting van de eerste 35 minuten:
Twee verhalen over Ali B. (gemeld in het voorjaar van 2021) en twee tips over Marco Borsato die binnenkwamen vormden de aanleiding voor het onderzoek van BOOS. BOOS dacht na over wat te doen en besloot de algemeen geformuleerde oproep te plaatsen in augustus 2021.
In totaal hebben 19 mensen zich naar aanleiding van de oproep gemeld, oud-kandidaten en (oud-)medewerkers van The Voice.
Jeroen Rietbergen heeft zich van 2010 tot 2021 misdragen. Hij stuurde o.a. dickpics. Iedereen wist ervan, maar door programmaleiding werd het afgedaan als een grapje of werd gezegd dat hij nu eenmaal zo is.
Drie jonge vrouwen hebben aan BOOS gemeld dat Marco Borsato hen ongevraagd heeft betast, vooral in werksferen. Eén ervan was medewerker bij The Voice en twee waren kandidaten bij The Voice Kids. Marco betastte een kandidaat van 14 op de barbecue en ging ermee door toen ze wegliep. Ook raakte hij een kandidaat van 13 geregeld aan en kwam hij te dichtbij. Een derde kandidaat heeft regelmatig gezien dat Marco aan kandidaten zat op de set: hij zou vooral hun heupen hebben aangeraakt. Iedereen wist dit wel.
De eerste persoon die aangifte heeft gedaan tegen Ali B., een meerderjarige vrouw, heeft aangifte gedaan van verkrachting. Hij wilde seks met haar hebben en zij was in shock, verstijfde en liet het gebeuren. Ali B. gaf aan dat hij dit vaker deed met meisjes en dat niemand hen zou geloven als ze erover zouden praten. Het OM vindt dat er voldoende aanleiding is om te denken dat er sprake is van een strafbaar feit. Met andere oud-kandidaten en met deelnemers van een schrijverskamp heeft Ali B. ongevraagd geprobeerd te zoenen en seks te hebben - in sommige gevallen leidde het tot seks onder druk.
kijk weg, victim blaiming... demnnnquote:Op donderdag 20 januari 2022 17:06 schreef Andromache het volgende:
Sjon heeft het nog steeds te weinig over begrenzen van werknemers/coaches/regisseurs, de hele mikmak. Teleurstellend. Eind van het liedje: meld je als slachtoffer. Hij snapt het patroon niet of wil het niet snappen.
Mwoah, ik denk dat hij wel ongeveer more or less kon inschatten wat voor verhaal er zou komen (ongepaste opmerkingen, handtastelijkheden etc.). Daarnaast is hij ook geen groetjes dus zal vast wel enigszins weten hoe en wat hij moet zeggen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:05 schreef Aventura het volgende:
[..]
?quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:05 schreef girlnextdoor. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |