Uitspraken van wat ze hebben geschreven wel. Gesproken door een acteur/actrice.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:12 schreef Mariposas het volgende:
Laten ze ook ondersteunend beeldmateriaal zien zoals schermprinten van whatsapp oid?
Succes daarmeequote:Op donderdag 20 januari 2022 16:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mja, ik kan ook aangifte tegen Mark Rutte doen voor verkrachting.
Ik hoor daarover nu alleen nog maar vage verhalen over heupen en misschien een beetje billen aanraken. Vind dit nog niet meteen heel wereldschokkendquote:Op donderdag 20 januari 2022 16:13 schreef Hexagon het volgende:
Vanavond Marco en Leontien definitief uit elkaar
Van kinderen hè!quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:14 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik hoor daarover nu alleen nog maar vage verhalen over heupen en misschien een beetje billen aanraken. Vind dit nog niet meteen heel wereldschokkend
Dit inderdaad. Vrouwen kunnen hier in de toekomst ernstig misbruik van maken als ze willen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:14 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik hoor daarover nu alleen nog maar vage verhalen over heupen en misschien een beetje billen aanraken. Vind dit nog niet meteen heel wereldschokkend
Hangt een beetje van de setting af he, als je op een foto gaan en je slaat je arm er om heen, en je raakt heel misschien een mm bil aan, kan dat voor diegene of ouder apart voelen, maar wil niet zeggen dat je bewust iemand aanrandt.quote:
Stuur ook regelmatig wat naar hem terug, niks mis mee.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:16 schreef Nober het volgende:
Die zoon van 'Hatseflats' Gillis stuurt ook naaktfilmpjes rond weten we dankzij Roddelpraat.
In een klap van de MC Hammer van Nederland de Suge Knight van Nederlandquote:Op donderdag 20 januari 2022 16:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Gewoon verkrachting van Ali B. dus. Van meerdere minderjarige meisjes.
Maan heeft wel een carrière, oh wacht die deed vast geen aangifte.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Gewoon verkrachting van Ali B. dus. Van meerdere minderjarige meisjes.
Nu wij eruit liggen wil ik je wat aanbieden Nober.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Maan heeft wel een carrière, oh wacht die deed vast geen aangifte.
Alleen het deel van Jeroen nog gezien, maar dat is niet discutabel hoor.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:20 schreef Bananenpap het volgende:
Verhalen over Jeroen Rietbergen en Marco Borsato zijn discutabel, maar dat van Ali B is echt walgelijk.
Eens net zo om zu kotzenquote:Op donderdag 20 januari 2022 16:21 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Alleen het deel van Jeroen nog gezien, maar dat is niet discutabel hoor.
Maar een slap verhaal natuurlijk dat die gast er anno 22 nog gewoon zat.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:22 schreef StephanL het volgende:
Respect dat John daar voor de camera gaat zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |