Je was de enige niet.quote:Op donderdag 20 januari 2022 13:55 schreef dud0r het volgende:
Duurde lang. ik was al bezig met openen
Zelfs Rietbergen opent ze veel sneller.quote:Op donderdag 20 januari 2022 13:55 schreef dud0r het volgende:
Duurde lang. ik was al bezig met openen
quote:Op donderdag 20 januari 2022 13:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zelfs Rietbergen opent ze veel sneller.
dan sla je die overquote:Op donderdag 20 januari 2022 14:25 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb geen zin in aankomende weel
;9
Wat is er dan?quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:25 schreef Rafeiro het volgende:
;9
Zet de tijd stil!quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:25 schreef Rafeiro het volgende:
;9
2x uwv, 5x ambulant. 1x poh, 2 uur huishoudelijke hup[ en dan mis ik vast wat.quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:34 schreef maily het volgende:
Op donderdag 20 januari 2022 14:25 schreef Rafeiro het volgende:
Dat klinkt wel positief! Hup!quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:38 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
2x uwv, 5x ambulant. 1x poh, 2 uur huishoudelijke hup en dan mis ik vast wat.
Beetje teveel gewoon.
Ahhhh fuck, ja dat wil ik zeker wel geloven ja!quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:38 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
2x uwv, 5x ambulant. 1x poh, 2 uur huishoudelijke hup[ en dan mis ik vast wat.
Beetje teveel gewoon.
quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:05 schreef Rafeiro het volgende:
Ik hoop dat ik zo bed haal, ik verga van de pijn.
Balen man, succes ermee.quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:15 schreef Rafeiro het volgende:
Gewoon even geen Raffie willen zujn ::P
Ik kackel wel dur.
quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:15 schreef Rafeiro het volgende:
Gewoon even geen Raffie willen zujn ::P
Ik kackel wel dur.
hoe is het met maanlichtquote:
beetje hetzelfde. slecht geslapen. kind dat verkouden is en besmettingen in de klas heeft dus net wezen testen. werk is een beetje hectisch. zal blij zijn als de uitslag negatief is en zo snel mogelijk binnen komt zodat ik nog wat leuks met hem kan doen dit weekend. beetje ontspannen.quote:
Oh bah allemaal bah.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
beetje hetzelfde. slecht geslapen. kind dat verkouden is en besmettingen in de klas heeft dus net wezen testen. werk is een beetje hectisch. zal blij zijn als de uitslag negatief is en zo snel mogelijk binnen komt zodat ik nog wat leuks met hem kan doen dit weekend. beetje ontspannen.
ja vanavond even potje gamen met wat menschen ipv de laptop aan te hebben en werk te verzetten.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:40 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oh bah allemaal bah.
Ontspannen is altijd een goed idee
Goedzo! ook even aan jezelf denkenquote:Op donderdag 20 januari 2022 16:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja vanavond even potje gamen met wat menschen ipv de laptop aan te hebben en werk te verzetten.
Goede Middag Uwe Eendelijkheidquote:Op donderdag 20 januari 2022 17:16 schreef Superbadeendje het volgende:
Goede middag mensen van het goede leven.
Zijne hooheid.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goede Middag Uwe Eendelijkheid
quote:
Hooi vreet ik nietquote:
Hoe is het met onze lieflijke mevrouw?quote:
Ik moet toch maar eens op zoek gaan naar een nieuw toetsenbord.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hooi vreet ik niet![]()
Worteltjes moet ik hebben
Gaat z'n gangetje, ogen waren nog steeds goed..Had lenzen controle, binnenkort wel andere lenzen uit proberenquote:Op donderdag 20 januari 2022 17:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe is het met onze lieflijke mevrouw?
Of een nieuwe groenteboerquote:Op donderdag 20 januari 2022 17:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet toch maar eens op zoek gaan naar een nieuw toetsenbord.
Van woede of om te gaan eten?quote:
Als je trekt hebt, lijkt mij dat wel een goed ideequote:
llebei wel.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van woede of om te gaan eten?
het is meer dat het kind ook gevoerd moet worden en op tijd naar bedquote:Op donderdag 20 januari 2022 17:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als je trekt hebt, lijkt mij dat wel een goed idee
Dus dan ga je de keuken in en ga je kokenquote:Op donderdag 20 januari 2022 17:36 schreef dud0r het volgende:
misschien a
[..]
llebei wel.
maar het laatste voornamelijk
[..]
het is meer dat het kind ook gevoerd moet worden en op tijd naar bed
ja ja, ik ben al onderwegquote:Op donderdag 20 januari 2022 17:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dus dan ga je de keuken in en ga je koken
Altijd luisteren naar Mrsl.quote:
niet al te gekke dingen zeggen hequote:Op donderdag 20 januari 2022 17:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Altijd luisteren naar Mrsl.
Dat doe ik toch nooit?quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Altijd luisteren naar Mrsl.
Jij bent de enige waar ik naar luister.quote:
En naar Lotjequote:Op donderdag 20 januari 2022 17:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent de enige waar ik naar luister.
Maar dat is meestal niet vrijwillig.quote:
Ohquote:Op donderdag 20 januari 2022 17:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar dat is meestal niet vrijwillig.
Tja, vrouwen...quote:
Wanneer mag je andere gaan proberen?quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetje, ogen waren nog steeds goed..Had lenzen controle, binnenkort wel andere lenzen uit proberen
Moeten nog besteld worden..quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wanneer mag je andere gaan proberen?
Ah oké. Waarom krijg je eigenlijk andere?quote:
Omdat de lenzen die ik nu heb niet meer optimaal werken, laten minder zuurstof door dan de andere die ik mag proberen.. En de lenzen die ik nu hebbe worden over een paar maanden niet meer gemaaktquote:Op donderdag 20 januari 2022 17:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah oké. Waarom krijg je eigenlijk andere?
Ow, waarom blijven ze die lenzen dan niet meer maken?quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Omdat de lenzen die ik nu heb niet meer optimaal werken, laten minder zuurstof door dan de andere die ik mag proberen.. En de lenzen die ik nu hebbe worden over een paar maanden niet meer gemaakt
Ze stoppen met het produceren van het materiaal wat ze nodig hebbenquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, waarom blijven ze die lenzen dan niet meer maken?
Ze moet meer worteltjes eten, die zijn goed voor de ogen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, waarom blijven ze die lenzen dan niet meer maken?
Daar is het al té laat voor en ik ben niet gek op worteltjesquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze moet meer worteltjes eten, die zijn goed voor de ogen.
Niet?quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daar is het al té laat voor en ik ben niet gek op worteltjes
Ah oké. Dan hopen dat de nieuwe lenzen beter bevallenquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ze stoppen met het produceren van het materiaal wat ze nodig hebben
Ik had vroeger verse worteltjes uit de tuin.quote:
Door veel worteltjes te eten blijf je mooie vrouwen heel goed zienquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze moet meer worteltjes eten, die zijn goed voor de ogen.
Wel zonder zand neem ik aanquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had vroeger verse worteltjes uit de tuin.
Schuurt wel de maag zeggen ze.. of kennen met dat spreekwoord ook al nietquote:
Same!quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had vroeger verse worteltjes uit de tuin.
Dat spreekwoord ken ik welquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Schuurt wel de maag zeggen ze.. of kennen met dat spreekwoord ook al niet
Even langs de broek vegen of onder de waterpomp.quote:
We hebben het over wortels, eikel.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:29 schreef ToT het volgende:
Die groene aardappels die boven de grond groeien zijn ook altijd zo lekker!
En ik zei dat ik wel meer van het land af vrat!quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We hebben het over wortels, eikel.
Lekker pompenquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Even langs de broek vegen of onder de waterpomp.
Je bent de enige niet.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:33 schreef ToT het volgende:
[..]
En ik zei dat ik wel meer van het land af vrat!
quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:37 schreef Mickytjuh het volgende:
Avond mensen
Ik ben snel ff broodje afbakken..
Heb om half acht een hele leuke beeldvormende avond over....
Eenzaamheid
Met ons ben je nooit eenzaam.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:37 schreef Mickytjuh het volgende:
Avond mensen
Ik ben snel ff broodje afbakken..
Heb om half acht een hele leuke beeldvormende avond over....
Eenzaamheid
Een mooie groene?quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..], we hadden een mooie waterpomp naast het huis.
Ik denk dat ik dat ga inbrengen..quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met ons ben je nooit eenzaam.
En kleine beentjes?quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:37 schreef Superbadeendje het volgende:
quote:
Same, een bruine.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:37 schreef Superbadeendje het volgende:
Pittoresk hoor.quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:41 schreef ToT het volgende:
[..]Bloody hell, geen misselijk pandje!
Leuk!quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:49 schreef Superbadeendje het volgende:
En hij deed het ook.
[ afbeelding ]
Heb niet zoveel foto's waar ik op sta, wel dia's die ik nog steeds om wil zetten naar foto'squote:Op donderdag 20 januari 2022 18:49 schreef Superbadeendje het volgende:
En hij deed het ook.
[ afbeelding ]
Ik heb wel wat foto's uit mijn jeugd, maar niet bijzonder veel. En daarna een hele tijd niks / nauwelijks wat.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb niet zoveel foto's waar ik op sta, wel dia's die ik nog steeds om wil zetten naar foto's
Samen met mijn zusje, ik denk rond 1984.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb niet zoveel foto's waar ik op sta, wel dia's die ik nog steeds om wil zetten naar foto's
Dat is wel jammer..quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb wel wat foto's uit mijn jeugd, maar niet bijzonder veel. En daarna een hele tijd niks / nauwelijks wat.
Beetje Afrikaantjes water gevenquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:49 schreef Superbadeendje het volgende:
En hij deed het ook.
[ afbeelding ]
Ja m'n ouders vonden het te duur, en er waren niet echt veel gelegenheden waarbij je nou echt foto's gaat maken. (We leefden onder de armoedegrens.)quote:
Ah zo.. nee dan zijn er idd wel andere dingen die op dat moment belangrijker zijn..quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja m'n ouders vonden het te duur, en er waren niet echt veel gelegenheden waarbij je nou echt foto's gaat maken. (We leefden onder de armoedegrens.)
Ja en toen ik op mezelf ging wonen, was ik ook niet echt van de selfies.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah zo.. nee dan zijn er idd wel andere dingen die op dat moment belangrijker zijn..
Wat is het toppunt van discriminatie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Maak die ook maar zelden hoor. en sowieso vind ik foto's waar ik op sta nooit echt mooi... behalve toen ik een kleine Loveable was..quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en toen ik op mezelf ging wonen, was ik ook niet echt van de selfies.
Same.quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maak die ook maar zelden hoor. en sowieso vind ik foto's waar ik op sta nooit echt mooi... behalve toen ik een kleine Loveable was..
Jaa verschrikkelijk, maar wat je nu aan hebt vindt denk je over 20 jaar ook van... dat ik dat gedragen hebquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Same.
En zeker foto's uit de '90s met de mode uit die tijd...ehhh....
quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat is het toppunt van discriminatie?Hoe noem je een Ethiopiër met een baret op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jaa verschrikkelijk, maar wat je nu aan hebt vindt denk je over 20 jaar ook van... dat ik dat gedragen heb
quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hoe noem je een Ethiopiër met een baret op?Ik hoefde de spoiler niet eens te openen, ik ken ze nog allemaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Vast ook hoe een Ethiopiër uit de boom valt?quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoefde de spoiler niet eens te openen, ik ken ze nog allemaal.
Zijn vriend viel recht naar beneden, die had een splinter in zijn vinger.quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Vast ook hoe een Ethiopiër uit de boom valt?
(En dan met je hand een dwarrelend blad na doen.)
Ik ken ook echt zoveel foute racistische grappenquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoefde de spoiler niet eens te openen, ik ken ze nog allemaal.
Er was een betere, van een stel dames van rond de 75 met broeken uit de jaren '80 of zo.quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ken ook echt zoveel foute racistische grappenhoe fout het ook is, ik moet er altijd ontzettend om lachen
Van mij mag die trend blijven, dan kun je gemakkelijker de betere dames uit de mongooltjes eruit pikkenquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Er was een betere, van een stel dames van rond de 75 met broeken uit de jaren '80 of zo.
Van mij mag die modetrend echt HEEL snel verdwijnen; laat die stringetjes er maar weer boven uit steken!
Yay whaletailsquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Er was een betere, van een stel dames van rond de 75 met broeken uit de jaren '80 of zo.
Van mij mag die modetrend echt HEEL snel verdwijnen; laat die stringetjes er maar weer boven uit steken!
"In het stamcafe klaagt 'n Belg tegen zijn vrienden dat hij alles alquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:10 schreef ToT het volgende:
[..]Truth!
Iets met chocoladerepen enzo....
quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
"In het stamcafe klaagt 'n Belg tegen zijn vrienden dat hij alles al
heeft geprobeerd maar dat hij het niet voor elkaar krijgt om zijn vrouw nog een orgasme te bezorgen...
Ze ligt daar maar wat te zuchten en te steunen maar verder gebeurt er niks..."
Daar weet ik wel wat op" zegt een van zijn vrienden...
Je huurt een Neger in en zet die aan het voeteneind met een palmblad en
terwijl jij met je vrouw bezig bent, moet hij gaan waaieren met dat blad.... zal jij eens zien wat er gebeurt"
De man huurt dus een grote Neger in, voorziet hem van een enorm palmblad,zet hem aan het voeteneind van het bed en kruipt op zijn vrouw terwijl die Neger waaiert'...maar tot zijn grote frustratie komt zijn vrouw net als anders niet verder dan een beetje gepiep en gezucht... het fel begeerde orgasme blijft uit.
Uiteindelijk springt de Belg uit bed'.... pakt dat palmblad van de Neger af,,,, en zegt:'....Laat mij nou eens even wapperen met dat blad en probeer jij het eens met mijn vrouw...."
De Neger kruipt bij zijn vrouw in bed terwijl de Belg met het palmblad waaiert....en,,,, verdomd' ... zijn vrouw krijgt de ene gillende orgasme na de andere...
Zie je nou",,,, SUKKEL!",,, zegt die Belg , tegen die Neger ....
ZOoooo'......moet je dus waaieren!"
Die ken ik.quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
"In het stamcafe klaagt 'n Belg tegen zijn vrienden dat hij alles al
heeft geprobeerd maar dat hij het niet voor elkaar krijgt om zijn vrouw nog een orgasme te bezorgen...
Ze ligt daar maar wat te zuchten en te steunen maar verder gebeurt er niks..."
Daar weet ik wel wat op" zegt een van zijn vrienden...
Je huurt een Neger in en zet die aan het voeteneind met een palmblad en
terwijl jij met je vrouw bezig bent, moet hij gaan waaieren met dat blad.... zal jij eens zien wat er gebeurt"
De man huurt dus een grote Neger in, voorziet hem van een enorm palmblad,zet hem aan het voeteneind van het bed en kruipt op zijn vrouw terwijl die Neger waaiert'...maar tot zijn grote frustratie komt zijn vrouw net als anders niet verder dan een beetje gepiep en gezucht... het fel begeerde orgasme blijft uit.
Uiteindelijk springt de Belg uit bed'.... pakt dat palmblad van de Neger af,,,, en zegt:'....Laat mij nou eens even wapperen met dat blad en probeer jij het eens met mijn vrouw...."
De Neger kruipt bij zijn vrouw in bed terwijl de Belg met het palmblad waaiert....en,,,, verdomd' ... zijn vrouw krijgt de ene gillende orgasme na de andere...
Zie je nou",,,, SUKKEL!",,, zegt die Belg , tegen die Neger ....
ZOoooo'......moet je dus waaieren!"
Kijken of je deze kentquote:
Klinkt interessant, maakt me wel nieuwsgierigquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:16 schreef ToT het volgende:
Ik weet er nog eentje over een neger met een grote neus in een gaybar, maar die moet je eigenlijk uitbeelden.
Nog eens schieten.quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:18 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Kijken of je deze kent![]()
Wat moet je doen als je een neger onder het bloed door je tuin ziet kruipen?
quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:19 schreef Superbadeendje het volgende:
De Paus is in Afrika om een paar dagen tot rust te komen.
In zijn Pausmobiel rijdt hij langs een rivier als hij plotseling een enorm gekrakeel hoort ergens langs de oever.
Hij rijdt er naartoe en daar aangekomen ziet hij een Marokkaan in het water spartelen, die in grote paniek probeert te ontkomen aan de kaken van een 4 meter lange krokodil.
Op hetzelfde moment komt er een speedboat aangevaren met daarin 3 blanke mannen.
Eén van de mannen schiet onmiddellijk op de krokodil en raakt hem in de kop, waardoor het beest stil in het water komt te liggen.
De andere 2 mannen trekken de drenkeling, bloedend en half bewusteloos, uit het water en beginnen met roeispanen op de krokodil in te slaan.
Vervolgens trekken ze de nu inmiddels dode krokodil uit het water.
Plotseling horen de mannen iemand schreeuwen dat ze naar de kant moeten komen.
Het blijkt de Paus te zijn. Als de mannen bij de Paus zijn aangekomen zegt deze :
"Ik geef U mijn zegen voor deze dappere en onbaatzuchtige redding.
In deze wereld waar discriminatie nog steeds aan de orde van de dag is, is uw optreden een lichtend voorbeeld voor de manier waarop alle landen en rassen met elkaar in harmonie zouden moeten leven."
De Paus geeft allen de zegen en rijdt weg in een wolk zand.
Nadat de Paus is weggereden zegt de man met het geweer, "Wie was dat eigenlijk?"
"Geen idee" zegt de schutter, "hij weet in ieder geval geen moer over de jacht op krokodillen.
Is ons aas nog bruikbaar of moeten we een nieuwe Marokkaan in het water gooien?"
quote:
In het kort: zitten 2 kerels in de gaybar en ze zien daar een neger met een enorm grote neus.quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Klinkt interessant, maakt me wel nieuwsgierig![]()
quote:
Wat moet je doen als een baby in rondjes rondkruipt?quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]Ah ja, ik wist dat ik hem kende!
Net als dat iemand in paniek naar buiten rent omdat zijn schoonmoeder uit het raam gesprongen is.
"Want ze heeft het overleefd!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat moet je doen als een baby in rondjes rondkruipt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gast!
![]()
Waarom hebben negers rode ogen nadat ze seks hebben gehad?quote:
Wat zit er in de hoek en wordt zwart?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is blauw en oranje en ligt op de bodem van het zwembad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is de overeenkomst tussen een baby en een pannenkoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is de gelijkenis tussen een meisje en een goede fles wijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat moet je doen als een baby in rondjes rondkruipt?@greysbones lees dit eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Pepperspray?quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:26 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Waarom hebben negers rode ogen nadat ze seks hebben gehad?![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat zit er in de hoek en wordt zwart?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is blauw en oranje en ligt op de bodem van het zwembad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is de overeenkomst tussen een baby en een pannenkoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is de gelijkenis tussen een meisje en een goede fles wijn?Die laatste!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat zit er in de hoek en wordt zwart?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is blauw en oranje en ligt op de bodem van het zwembad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is de overeenkomst tussen een baby en een pannenkoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is de gelijkenis tussen een meisje en een goede fles wijn?Christus, te erg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die laatste is ook van I like my women like my scotch
12 year old and mixed up with coke.![]()
Idd, breng jij maar weer even de orde op zaken.quote:
Was ook eentje met wat je moet doen als je de eendjes kruimeltjes brood gaat voeren.
Eerst de Ethiopiërs wegjagen.![]()
![]()
Klein meisje staat met vader onder de douche, en kijkt naar de pik van haar vader. Ze vraagt, "Pappa, wanneer krijg ik zo'n ding tussen m'n benen?" Vader: "Straks, als je moeder weg is."quote:
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.![]()
Kermit in een Frans restaurant?quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:33 schreef maily het volgende:
Het heeft 2 poten en zit onder het bloed![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Klein meisje staat met vader onder de douche, en kijkt naar de pik van haar vader. Ze vraagt, "Pappa, wanneer krijg ik zo'n ding tussen m'n benen?" Vader: "Straks, als je moeder weg is."
Damn!
Voor die plottwist zat ik aan een Engelse limerick te denken:
There was once a girl from Wick
Who asked her mom "What is a dick?"
"Well dear Annie
it goes up your fanny
and jumps up and down till it's sick."![]()
Laatst werd hier geschreven over heksen .... @drakin ?
Gezocht: West-Brabantse vrouwen die hekserij beoefenen![]()
Lolquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:35 schreef ToT het volgende:
[..]Damn!
"Well dear Annie
it goes up your fanny
and jumps up and down till it's sick."![]()
Nog eentje dan...
"Jolanda uit Epe vraagt aan haar vader: "Pap, mag ik van¬avond de auto lenen?" "Tuurlijk, moet je me wel eerst even pijpen". Jolanda begint te pijpen en zegt: "Gatver pa, je snikkel ruikt naar strond!". "Ja", zegt pa, "je broertje heeft sinds kort ook z'n rijbewijs."
Wel een hele aangename manier van kotsenquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:35 schreef ToT het volgende:
[..]Damn!
"Well dear Annie
it goes up your fanny
and jumps up and down till it's sick."
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Lol![]()
Nog eentje dan...
"Jolanda uit Epe vraagt aan haar vader: "Pap, mag ik van¬avond de auto lenen?" "Tuurlijk, moet je me wel eerst even pijpen". Jolanda begint te pijpen en zegt: "Gatver pa, je snikkel ruikt naar strond!". "Ja", zegt pa, "je broertje heeft sinds kort ook z'n rijbewijs."
![]()
![]()
Ja er zijn wel meer grappen in deze sfeer.
Racistische grappen zijn ff wat veiliger!![]()
![]()
Strondquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Lol![]()
Nog eentje dan...
Uw ADH vitamine Worst
Moppen over kikkers ook:quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
Racistische grappen zijn ff wat veiliger!
Een beeld van een vrouw staat aan de kassa van een dierenzaak aan te schuiven met het katteneten dat ze juist gekocht heeft, als haar oog valt op een advertentie:
‘Beffende kikkers, ¤ 12,50 per stuk !’
Ze denkt even na en zegt stilletjes aan de verkoper
‘geef mij maar zo ene’.
Hij geeft haar de kikker, en zegt ‘goed de gebruiksaanwijzing lezen!
Veel plezier ermee !’
Thuisgekomen doet ze de doos open en leest de gebruiksaanwijzing
1. Neem een warme douche
2. Gebruik een geurende bodymilk
3. Ga naakt op het bed liggen
4. Zet de kikker tussen uw benen
Ze doet precies wat er staat, maar er gebeurt niets.
Allee, hoe komt dat nu?
Ik zal eens opnieuw beginnen, en een andere bodymilk gebruiken,
misschien was het niet de juiste geur’
Ze begint het hele ritueel opnieuw:
douche, bodymilk, bloot op bed en kikker tussen haar benen.
Maar niks!
‘Verdorie, wat nu!
Ik heb toch alles gedaan wat ik moest doen.
Ik zal eens naar de winkel bellen.’
‘Nondedju’ zegt de verkoper
‘da’s nu al den 3de vandaag bij wie dat niet gaat’
Ik zal eens afkomen.
5 minuten later staat hij bij haar.
‘Laat mij eens precies zien wat ge allemaal gedaan hebt’ vraagt hij.
De vrouw volgt opnieuw de aanwijzingen,
en legt dus de kikker tussen haar benen, maar niks.
De verkoper grijpt de kikker vast,
kijkt hem diep in de ogen en zegt:
‘OK vriend, ik zal het nog één keer voordoen …!’Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik ken genoeg heksen, en ook echte heksen, maar west brabant is net te verquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:35 schreef maily het volgende:
Laatst werd hier geschreven over heksen .... @:drakin ?
Gezocht: West-Brabantse vrouwen die hekserij beoefenenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]O zo fout deze grapjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oh fuck..zie dat nu pasquote:mijn excuses
Gelukkig schrijf je fuck wel goed.quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh fuck..zie dat nu pasmijn excuses
![]()
![]()
Is deze serie leuk? https://www.moviemeter.nl(...)zijn%20hoede%20neemt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
maily zit nu te huilen.quote:
Ken ik niet ......quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:43 schreef Mrsloveable het volgende:
Is deze serie leuk? https://www.moviemeter.nl(...)zijn%20hoede%20neemt.![]()
Een inbreker sluipt bij een klooster naar binnen, op zoek naar gouden bekers en kandelaars enzo, maar gleed eerst uit en viel in de blubber.quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wel een hele aangename manier van kotsen
Eenmaal in het klooster besloot hij naar de doucheruimte te gaan om zich te gaan douchen.
Ze hadden allemaal kleine zeepjes, dus pakte hij er een hand vol van en ging zich afsoppen om zo snel mogelijk zo veel mogelijk oppervlak te kunnen reinigen voor hij weer op dievenpad kon gaan, toen plotseling de nonnetjes de doucheruimte in kwamen om te douchen.
"Kut, snel wat verzinnen! Die meiden hebben nog nooit een man gezien, dus denken ze misschien dat ik een standbeeld ben als ik hartstikke stil blijf staan!"
Een standbeeld met zeepjes in de handen? Uhhhh kut, snel in de mond stoppen!
De naakte dames kwamen de douche in en al snel ging zijn jongeheer recht overeind staan bij het zien van al dit wondermooie natuurschoon.
"Hee, een standbeeld in een douche? En waar zijn de borsten op dat beeld? En wat is dat rare ding tussen haar benen?"
1 van de naakte nonnetjes duwde de lul van de dief naar beneden die van de schrik een zeepje uitspuugde.
"Oh! Een zeepjesautomaat!"
De dames duwden steeds zijn lul naar beneden en telkens spuugde hij een zeepje uit, maar bij het laatste nonnetje waren de zeepjes op.
Die deerne rukte en sjorde aan die lul, maar er kwam geen nieuw zeepje uit de mond.
En maar rukken en sjorren: "OHHHH SHAMPOO!!!!!"![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In Den Haag hoeven ze zeker niet zo'n oproep te doen?quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:35 schreef maily het volgende:
Laatst werd hier geschreven over heksen .... @:drakin ?
Gezocht: West-Brabantse vrouwen die hekserij beoefenenUw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Een inbreker sluipt bij een klooster naar binnen, op zoek naar gouden bekers en kandelaars enzo, maar gleed eerst uit en viel in de blubber.
Eenmaal in het klooster besloot hij naar de doucheruimte te gaan om zich te gaan douchen.
Ze hadden allemaal kleine zeepjes, dus pakte hij er een hand vol van en ging zich afsoppen om zo snel mogelijk zo veel mogelijk oppervlak te kunnen reinigen voor hij weer op dievenpad kon gaan, toen plotseling de nonnetjes de doucheruimte in kwamen om te douchen.
"Kut, snel wat verzinnen! Die meiden hebben nog nooit een man gezien, dus denken ze misschien dat ik een standbeeld ben als ik hartstikke stil blijf staan!"
De naakte dames kwamen de douche in en al snel ging zijn jongeheer recht overeind staan bij het zien van al dit wondermooie natuurschoon.
"Hee, een standbeeld in een douche? En waar zijn de borsten op dat beeld? En wat is dat rare ding tussen haar benen?"
1 van de naakte nonnetjes duwde de lul van de dief naar beneden die van de schrik een zeepje uitspuugde.
De dames duwden steeds zijn lul naar beneden en telkens spuugde hij een zeepje uit, maar bij het laatste nonnetje waren de zeepjes op.
Die deerne rukte en sjorde aan die lul, maar er kwam geen nieuw zeepje uit de mond.
En maar rukken en sjorren: "OHHHH SHAMPOO!!!!!"![]()
![]()
Poolse film, wat denk je zelf?quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:43 schreef Mrsloveable het volgende:
Is deze serie leuk? https://www.moviemeter.nl(...)zijn%20hoede%20neemt.
Overigens heb ik niet zo genoten van Squid game, had hem bijna afgezet maar ben erdoorheen gekomen uiteindelijk.![]()
Ok danquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
Racistische grappen zijn ff wat veiliger!![]()
"Waarom spant een Somalische moeder een touwtje door de tuin?
Dan kunnen de kinderen in de schaduw spelen."
Dat is ook al een oude die ik vergeten ben.quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Een inbreker sluipt bij een klooster naar binnen, op zoek naar gouden bekers en kandelaars enzo, maar gleed eerst uit en viel in de blubber.
En maar rukken en sjorren: "OHHHH SHAMPOO!!!!!"
ken ik nietquote:
als ik niet kijk, heb ik het niet gezien,
weet ik er niks van
kunnen ze mij niks maken
dus ik kijk niet![]()
Whehehe, doet me aan stotterende Leo denken.quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moppen over kikkers ook:
Een beeld van een vrouw staat aan de kassa van een dierenzaak aan te schuiven met het katteneten dat ze juist gekocht heeft, als haar oog valt op een advertentie:
‘Beffende kikkers, ¤ 12,50 per stuk !’
Ze denkt even na en zegt stilletjes aan de verkoper
‘geef mij maar zo ene’.
Hij geeft haar de kikker, en zegt ‘goed de gebruiksaanwijzing lezen!
Veel plezier ermee !’
Thuisgekomen doet ze de doos open en leest de gebruiksaanwijzing
1. Neem een warme douche
2. Gebruik een geurende bodymilk
3. Ga naakt op het bed liggen
4. Zet de kikker tussen uw benen
Ze doet precies wat er staat, maar er gebeurt niets.
Allee, hoe komt dat nu?
Ik zal eens opnieuw beginnen, en een andere bodymilk gebruiken,
misschien was het niet de juiste geur’
Ze begint het hele ritueel opnieuw:
douche, bodymilk, bloot op bed en kikker tussen haar benen.
Maar niks!
‘Verdorie, wat nu!
Ik heb toch alles gedaan wat ik moest doen.
Ik zal eens naar de winkel bellen.’
‘Nondedju’ zegt de verkoper
‘da’s nu al den 3de vandaag bij wie dat niet gaat’
Ik zal eens afkomen.
5 minuten later staat hij bij haar.
‘Laat mij eens precies zien wat ge allemaal gedaan hebt’ vraagt hij.
De vrouw volgt opnieuw de aanwijzingen,
en legt dus de kikker tussen haar benen, maar niks.
De verkoper grijpt de kikker vast,
kijkt hem diep in de ogen en zegt:
‘OK vriend, ik zal het nog één keer voordoen …!’
Die wilde hoertjes beffen, maar die stonden het niet toe.
"M...m...m...mag ikikikik dedan wel ererer aan reruiken?"
Ja prima.
"Mememememaar zezou je memememe dan niet eens om memememeijn neNAAM vragen?"
- "Okee, hoe heet je dan?" verzucht het hoertje.
Met zijn snuit nog steeds tussen haar benen: "LeleleleleleleleleleleleleleleleLEO!"
En dat met nog 1x voor doen ken ik nog van Rode Oortjes / Nounou met een hond die meisjes zou neuken!![]()
![]()
Het is een serie.. Maar de taal tja misschien dat het wel mee valt.. kijk ook wel eens Zweedse of Deense seriesquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Poolse film, wat denk je zelf?
Overigens heb ik niet zo genoten van Squid game, had hem bijna afgezet maar ben erdoorheen gekomen uiteindelijk."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Als je zoveel achter elkaar ontkent dan is het gewoon waar.quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:46 schreef maily het volgende:
[..]
ken ik niet
als ik niet kijk, heb ik het niet gezien,
weet ik er niks van
kunnen ze mij niks maken
dus ik kijk niet![]()
![]()
Als er weer ergens een ramp was gebeurd, dan had je de volgende dag al moppen erover.
Met de Heineken ontvoering had ik er zelf nog eentje bedacht op de dag dat zijn pink opgestuurd werd.quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:50 schreef Superbadeendje het volgende:
Als er weer ergens een ramp was gebeurd, dan had je de volgende dag al moppen erover.
"Waarom werd zijn pink opgestuurd? Zijn hoofd paste niet door de brievenbus."
Van de Herald of free enterprise waren er ook wel genoeg.![]()
De Harold of free enterprise idd en de vliegramp in de Bijlmer.quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Met de Heineken ontvoering had ik er zelf nog eentje bedacht op de dag dat zijn pink opgestuurd werd.
"Waarom werd zijn pink opgestuurd? Zijn hoofd paste niet door de brievenbus."
Van de Harold of free enterprise waren er ook wel genoeg.
Ja idd, soms ook echt geniaal gevonden, wel superfout natuurlijk, maar tochquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:50 schreef Superbadeendje het volgende:
Ook die idd ja!quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De Harold of free enterprise idd en de vliegramp in de Bijlmer.
Maar tegenwoordig heb je het toch wel een heel stuk minder, omdat politiek incorrect zijn eigenlijk haast niet meer kan.![]()
Hoewel ik echt wel zeker ben dat er inmiddels aardig wat grappen over The Voice gemaakt zullen zijn, met name met Borsato.
Ik maakte zelf sowieso al opmerkingen van dat hij voorlopig geen worst meer hoeft te laten zien op zijn bbq's.![]()
Ik heb wel eens Deense (of was het nou Zweeds of Finse) misdaadseries gezien wat ik erg goed vondquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Het is een serie.. Maar de taal tja misschien dat het wel mee valt.. kijk ook wel eens Zweedse of Deense series
Weet je wat het is: Squid game vond ik vreselijk omdat er zo overdreven werd geacteerd en daarnaast lees ik lippen (automatisme) en hun monden staan altijd open aan het einde van een zin en ja hoe grappig dit ook mag klinken voor jullie, dat gaat gewoon irriteren voor mij.![]()
Eergisteren nog bij 2e aflevering een serie uitgezet op Netflix, kon er niet meer tegen tegen al die amai dit amai dat en andere Belgische stopwoordjes. Bleek een Belgische serie te zijn.![]()
Vermoeiende mensen zijn dat altijd die zo zwaar beledigd en verontwaardigd reagerenquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook die idd ja!
Maar tegenwoordig heb je het toch wel een heel stuk minder, omdat politiek incorrect zijn eigenlijk haast niet meer kan.
Wist je dat er ook een Nederlander is omgekomen?quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook die idd ja!
Maar tegenwoordig heb je het toch wel een heel stuk minder, omdat politiek incorrect zijn eigenlijk haast niet meer kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Vond ik ook erg tegenvallen, heb het dan ook niet af gekeken.. Oh dat vind ook wel storend denk ik, en ook al hoor ik Belgen op de stream van BB.. Vind ik Nederlands toch echt 10 x mooier klinken..quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik heb wel eens Deense (of was het nou Zweeds of Finse) misdaadseries gezien wat ik erg goed vond
Weet je wat het is: Squid game vond ik vreselijk omdat er zo overdreven werd geacteerd en daarnaast lees ik lippen (automatisme) en hun monden staan altijd open aan het einde van een zin en ja hoe grappig dit ook mag klinken voor jullie, dat gaat gewoon irriteren voor mij.![]()
Eergisteren nog bij 2e aflevering een serie uitgezet op Netflix, kon er niet meer tegen tegen al die amai dit amai dat en andere Belgische stopwoordjes. Bleek een Belgische serie te zijn.
[ Bericht 0% gewijzigd door Lovely op 20-01-2022 20:04:02 ]"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat idd, humor is ook vaak een middel om iets te verwerken.quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:57 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vermoeiende mensen zijn dat altijd die zo zwaar beledigd en verontwaardigd reageren
quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wist je dat er ook een Nederlander is omgekomen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doet me denken aan afgelopen zaterdag met de gifjes op de Frontpage; iemand in alien kostuum die een neger de stuipen op het lijf jaagt met een bord, maar wat er op die bord stond was gephotoshopped naar een uitnodiging voor een banenmarkt, en die neger maar angstig wegrennen in dat filmpje.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:57 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vermoeiende mensen zijn dat altijd die zo zwaar beledigd en verontwaardigd reageren![]()
![]()
Hier kun je snel al een mop van maken?quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:50 schreef Superbadeendje het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-en-belandt-in-water![]()
quote:Ja Aziaten en negers is geen goede combinatie, behalve in het geval van mevrouw ToT dan!
(Afrikaanse vader, Aziatische moeder.)
Wel een keer op een HBO meegemaakt dat een Afrikaan zich enorm hitsig gedroeg tegenover een piepklein chinees meisje.
"Ahhhh KIJK nou toch, opbloeiende liefde!" zei een bibliothecaresse helemaal vertederd, maar ik zag dat dat arme grietje helemaal verstijfd was van de angst met de arm van die Afrikaan helemaal om zich heen!![]()
![]()
Het komt hieruit:quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Als je zoveel achter elkaar ontkent dan is het gewoon waar.
![]()
Mensen zijn tegenwoordig te snel op hun teentjes getrapt.quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:04 schreef maily het volgende:
[..]
Hier kun je snel al een mop van maken?
https://www.telegraaf.nl/(...)-en-belandt-in-water
Heb je zoveel gedaan vandaag?quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
ben kapoet
klaar met deze week
Nu maar lekker beentjes om hoog met een kop koffie of fris"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]Doet me denken aan afgelopen zaterdag met de gifjes op de Frontpage; iemand in alien kostuum die een neger de stuipen op het lijf jaagt met een bord, maar wat er op die bord stond was gephotoshopped naar een uitnodiging voor een banenmarkt, en die neger maar angstig wegrennen in dat filmpje.
![]()
"Een Marokkaan die een baan wil gaat op een dag op stap naar het uitzendbureau. Hij komt aan op de plek en vraagt "mevrouw ik zoek werk". Zegt de medewerkster, "is goed, je krijgt een al opgebouwde onderneming en een vermogen van een miljoen euro." "Om het af te maken krijg je ook een limousine van de zaak." Zegt de mocro "je maakt een grapje zekr" Antwoord de vrouw, "ja, duhh, maar jij begon"And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.![]()
nee gewoon een slopende weekquote:Op donderdag 20 januari 2022 20:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb je zoveel gedaan vandaag?
Nu maar lekker beentjes om hoog met een kop koffie of fris
Fok niet de plek om er over te zeuren
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Aaaaah je hebt eindelijk een UIquote:Op donderdag 20 januari 2022 20:11 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]![]()
"Een Marokkaan die een baan wil gaat op een dag op stap naar het uitzendbureau. Hij komt aan op de plek en vraagt "mevrouw ik zoek werk". Zegt de medewerkster, "is goed, je krijgt een al opgebouwde onderneming en een vermogen van een miljoen euro." "Om het af te maken krijg je ook een limousine van de zaak." Zegt de mocro "je maakt een grapje zekr" Antwoord de vrouw, "ja, duhh, maar jij begon"![]()
![]()
Arme meidquote:Op donderdag 20 januari 2022 20:05 schreef ToT het volgende:
[..]Ja Aziaten en negers is geen goede combinatie, behalve in het geval van mevrouw ToT dan!
(Afrikaanse vader, Aziatische moeder.)
Wel een keer op een HBO meegemaakt dat een Afrikaan zich enorm hitsig gedroeg tegenover een piepklein chinees meisje.
"Ahhhh KIJK nou toch, opbloeiende liefde!" zei een bibliothecaresse helemaal vertederd, maar ik zag dat dat arme grietje helemaal verstijfd was van de angst met de arm van die Afrikaan helemaal om zich heen!![]()
Jaaa..i've joined the clubquote:Op donderdag 20 januari 2022 20:11 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Aaaaah je hebt eindelijk een UI
Ah ok, zeuren mag altijd hoorquote:Op donderdag 20 januari 2022 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee gewoon een slopende week
Fok niet de plek om er over te zeuren
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:11 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]![]()
"Een Marokkaan die een baan wil gaat op een dag op stap naar het uitzendbureau. Hij komt aan op de plek en vraagt "mevrouw ik zoek werk". Zegt de medewerkster, "is goed, je krijgt een al opgebouwde onderneming en een vermogen van een miljoen euro." "Om het af te maken krijg je ook een limousine van de zaak." Zegt de mocro "je maakt een grapje zekr" Antwoord de vrouw, "ja, duhh, maar jij begon"Damn!
Mijn broer heeft het wel eens meegemaakt; stond bij een uitzendbureau toen er een neger in een deftig driedelig pak naar binnen kwam.
"Sorry, we hebben momenteel geen productiewerk!" werd er direct tegen hem gezegd.
Kerel sputterde nog tegen, maar er werd niet naar hem geluisterd.![]()
Een paar dagen later hadden anderen het ook eindelijk een keer door en toen werden ze uit elkaar gehouden.quote:![]()
Sow...quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]Damn!
Mijn broer heeft het wel eens meegemaakt; stond bij een uitzendbureau toen er een neger in een deftig driedelig pak naar binnen kwam.
"Sorry, we hebben momenteel geen productiewerk!" werd er direct tegen hem gezegd.
Kerel sputterde nog tegen, maar er werd niet naar hem geluisterd.
Als dat geen... wordtquote:Op donderdag 20 januari 2022 20:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jij gaat Mickytjuh leuk vinden. Zij is ook zo van het mopsen snachts op DTS.Uw ADH vitamine Worst
micky post ook in BBquote:Op donderdag 20 januari 2022 20:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jij gaat Mickytjuh leuk vinden. Zij is ook zo van het mopsen snachts op DTS.![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik dacht dat ik kijkgeschiedenis van netflix kon zien maar kan hem ff nie vinden? Is dat eruit gesloopt?quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vond ik ook erg tegenvallen, heb het dan ook niet af gekeken.. Oh dat vind ook wel storend denk ik, en ook al hoor ik Belgen op de stream van BB.. Vind ik Nederlands toch echt 10 x mooier klinken..![]()
DTS ZUIGTquote:Op donderdag 20 januari 2022 20:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee nee nee, ik kan me de laatste keer dat je dat organiseerde in DTS nog herinneren![]()
![]()
Lala groeten?quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
dweilen? schoonmaken? reinigen? Welk woord zoek je![]()
![]()
Ja dat was uit een periode waar het nog gezellig kon zijn. Toen was jij nog niet aktief geloof ik?quote:![]()
Is er nog wel, op het poppetje gaan met je pijltje dan zie je account staan, naar beneden scrollen daar weer wat aanklikken dan zie je kijk activiteit staanquote:Op donderdag 20 januari 2022 20:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik kijkgeschiedenis van netflix kon zien maar kan hem ff nie vinden? Is dat eruit gesloopt?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
ja daar was ik ook aan het kijken. Ik kijk wel voor de 3e keer want 3 maal is scheepsrecht.quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is er nog wel, op het poppetje gaan met je pijltje dan zie je account staan, naar beneden scrollen daar weer wat aanklikken dan zie je kijk activiteit staan![]()
Jawel toen madam april er nog was en already in use in 2018 of 2019quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja dat was uit een periode waar het nog gezellig kon zijn. Toen was jij nog niet aktief geloof ik?![]()
De meeste die ik ken zijn relatief onschuldig.quote:
Ondanks dat ik er ook wel een paar over concentratiekampen ken!![]()
![]()
Foute moppen kent iedereen wel.quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:23 schreef ToT het volgende:
[..]
De meeste die ik ken zijn relatief onschuldig.
Ondanks dat ik er ook wel een paar over concentratiekampen ken!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Gevind! Ik moest mijn naam onderin ook nog eens aanklikken om iets uit te vouwen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is er nog wel, op het poppetje gaan met je pijltje dan zie je account staan, naar beneden scrollen daar weer wat aanklikken dan zie je kijk activiteit staan![]()
het is groen en gaat van de berg afquote:Op donderdag 20 januari 2022 20:23 schreef ToT het volgende:
[..]
De meeste die ik ken zijn relatief onschuldig.
Ondanks dat ik er ook wel een paar over concentratiekampen ken!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nou?quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is groen en gaat van de berg af![]()
![]()
Ja soms moet je even verder kijken (klikken) dan je neus lang isquote:Op donderdag 20 januari 2022 20:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Gevind! Ik moest mijn naam onderin ook nog eens aanklikken om iets uit te vouwen.
Het is groen en heeft een lul in z'n reet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is hier geen DTSquote:Op donderdag 20 januari 2022 20:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee nee nee, ik kan me de laatste keer dat je dat organiseerde in DTS nog herinneren![]()
![]()
Was geen Netflix maar Prime zie ik nu: https://www.primevideo.co(...)Z0/ref=atv_set_wh_dpquote:Op donderdag 20 januari 2022 20:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is er nog wel, op het poppetje gaan met je pijltje dan zie je account staan, naar beneden scrollen daar weer wat aanklikken dan zie je kijk activiteit staan
Ik heb me onwijs zitten storen op de overacting en de Belgische opmerkingen steeds. Alee, amai en nog meer typische Belgische woorden.![]()
Awel zulle!quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Was geen Netflix maar Prime zie ik nu: https://www.primevideo.co(...)Z0/ref=atv_set_wh_dp
Ik heb me onwijs zitten storen op de overacting en de Belgische opmerkingen steeds. Alee, amai en nog meer typische Belgische woorden.![]()
![]()
Sla-wine?quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:27 schreef greysbones het volgende:
het is groen en het raast van de berg![]()
![]()
We kunnen dit wel ombouwen naar een soort DTS, we geven elkaar voortaan punten voor elke bericht. Ik geef jou een 4 voor je bericht. Wat geef je voor de mijne?quote:![]()
![]()
Oh Prime heb ik nog niet, misschien dat ik Videoland wel op zeg en Prime neemquote:Op donderdag 20 januari 2022 20:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Was geen Netflix maar Prime zie ik nu: https://www.primevideo.co(...)Z0/ref=atv_set_wh_dp
Ik heb me onwijs zitten storen op de overacting en de Belgische opmerkingen steeds. Alee, amai en nog meer typische Belgische woorden.
Jammer dan van zo'n serie eigenlijk.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ga ik niet aan beginnen .....quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
We kunnen dit wel ombouwen naar een soort DTS, we geven elkaar voortaan punten voor elke bericht. Ik geef jou een 4 voor je bericht. Wat geef je voor de mijne?![]()
Prime = 1e maand gratis daarna 3 euro en heeft zoveel goeie series. the man from the high castle, bosch , the expanse, the boys enz enzquote:Op donderdag 20 januari 2022 20:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh Prime heb ik nog niet, misschien dat ik Videoland wel op zeg en Prime neem
Jammer dan van zo'n serie eigenlijk..![]()
Kermit onder de autoquote:Op donderdag 20 januari 2022 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
het is groen en zit onder een auto![]()
Grace zou echt je nieuwe Shelly kunnen zijnquote:
maar dan vrolijkThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hoe weet een negerin dat ze zwanger is?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh goedkoop zegquote:Op donderdag 20 januari 2022 20:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Prime = 1e maand gratis daarna 3 euro en heeft zoveel goeie series. the man from the high castle, bosch , the expanse, the boys enz enz![]()
Dat is wel de moeite waard dus
quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:37 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hoe weet een negerin dat ze zwanger is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
slecht!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:37 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hoe weet een negerin dat ze zwanger is?Tegen het licht houden. Tenminste zo ken ik hem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Lapo = Laatste postquote:
Fipo = first post
Sepo = Second post
Kaap is als iemand anders een nieuw topic opent in plaats van degene die dus laatste post in het topic had
quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Grace zou echt je nieuwe Shelly kunnen zijn
maar dan vrolijk
quote:
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Wat kan je het beste doen met kapotte TL-buizen?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ah! Kijk Fipo wist ik, maar de rest dan weer niet haha. Dank je, jij mag blijven.quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lapo = Laatste post
Fipo = first post
Sepo = Second post
Kaap is als iemand anders een nieuw topic opent in plaats van degene die dus laatste post in het topic had![]()
Dank, ik ga wel weer.quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:44 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ah! Kijk Fipo wist ik, maar de rest dan weer niet haha. Dank je, jij mag blijven.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: