Je was de enige niet.quote:Op donderdag 20 januari 2022 13:55 schreef dud0r het volgende:
Duurde lang. ik was al bezig met openen
Zelfs Rietbergen opent ze veel sneller.quote:Op donderdag 20 januari 2022 13:55 schreef dud0r het volgende:
Duurde lang. ik was al bezig met openen
quote:Op donderdag 20 januari 2022 13:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zelfs Rietbergen opent ze veel sneller.
dan sla je die overquote:Op donderdag 20 januari 2022 14:25 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb geen zin in aankomende weel
;9
Wat is er dan?quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:25 schreef Rafeiro het volgende:
;9
Zet de tijd stil!quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:25 schreef Rafeiro het volgende:
;9
2x uwv, 5x ambulant. 1x poh, 2 uur huishoudelijke hup[ en dan mis ik vast wat.quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:34 schreef maily het volgende:
Op donderdag 20 januari 2022 14:25 schreef Rafeiro het volgende:
Dat klinkt wel positief! Hup!quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:38 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
2x uwv, 5x ambulant. 1x poh, 2 uur huishoudelijke hup en dan mis ik vast wat.
Beetje teveel gewoon.
Ahhhh fuck, ja dat wil ik zeker wel geloven ja!quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:38 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
2x uwv, 5x ambulant. 1x poh, 2 uur huishoudelijke hup[ en dan mis ik vast wat.
Beetje teveel gewoon.
quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:05 schreef Rafeiro het volgende:
Ik hoop dat ik zo bed haal, ik verga van de pijn.
Balen man, succes ermee.quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:15 schreef Rafeiro het volgende:
Gewoon even geen Raffie willen zujn ::P
Ik kackel wel dur.
quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:15 schreef Rafeiro het volgende:
Gewoon even geen Raffie willen zujn ::P
Ik kackel wel dur.
hoe is het met maanlichtquote:
beetje hetzelfde. slecht geslapen. kind dat verkouden is en besmettingen in de klas heeft dus net wezen testen. werk is een beetje hectisch. zal blij zijn als de uitslag negatief is en zo snel mogelijk binnen komt zodat ik nog wat leuks met hem kan doen dit weekend. beetje ontspannen.quote:
Oh bah allemaal bah.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
beetje hetzelfde. slecht geslapen. kind dat verkouden is en besmettingen in de klas heeft dus net wezen testen. werk is een beetje hectisch. zal blij zijn als de uitslag negatief is en zo snel mogelijk binnen komt zodat ik nog wat leuks met hem kan doen dit weekend. beetje ontspannen.
ja vanavond even potje gamen met wat menschen ipv de laptop aan te hebben en werk te verzetten.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:40 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oh bah allemaal bah.
Ontspannen is altijd een goed idee
Goedzo! ook even aan jezelf denkenquote:Op donderdag 20 januari 2022 16:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja vanavond even potje gamen met wat menschen ipv de laptop aan te hebben en werk te verzetten.
Goede Middag Uwe Eendelijkheidquote:Op donderdag 20 januari 2022 17:16 schreef Superbadeendje het volgende:
Goede middag mensen van het goede leven.
Zijne hooheid.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goede Middag Uwe Eendelijkheid
quote:
Hooi vreet ik nietquote:
Hoe is het met onze lieflijke mevrouw?quote:
Ik moet toch maar eens op zoek gaan naar een nieuw toetsenbord.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hooi vreet ik niet![]()
Worteltjes moet ik hebben
Gaat z'n gangetje, ogen waren nog steeds goed..Had lenzen controle, binnenkort wel andere lenzen uit proberenquote:Op donderdag 20 januari 2022 17:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe is het met onze lieflijke mevrouw?
Of een nieuwe groenteboerquote:Op donderdag 20 januari 2022 17:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet toch maar eens op zoek gaan naar een nieuw toetsenbord.
Van woede of om te gaan eten?quote:
Als je trekt hebt, lijkt mij dat wel een goed ideequote:
llebei wel.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van woede of om te gaan eten?
het is meer dat het kind ook gevoerd moet worden en op tijd naar bedquote:Op donderdag 20 januari 2022 17:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als je trekt hebt, lijkt mij dat wel een goed idee
Dus dan ga je de keuken in en ga je kokenquote:Op donderdag 20 januari 2022 17:36 schreef dud0r het volgende:
misschien a
[..]
llebei wel.
maar het laatste voornamelijk
[..]
het is meer dat het kind ook gevoerd moet worden en op tijd naar bed
ja ja, ik ben al onderwegquote:Op donderdag 20 januari 2022 17:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dus dan ga je de keuken in en ga je koken
Altijd luisteren naar Mrsl.quote:
niet al te gekke dingen zeggen hequote:Op donderdag 20 januari 2022 17:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Altijd luisteren naar Mrsl.
Dat doe ik toch nooit?quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Altijd luisteren naar Mrsl.
Jij bent de enige waar ik naar luister.quote:
En naar Lotjequote:Op donderdag 20 januari 2022 17:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent de enige waar ik naar luister.
Maar dat is meestal niet vrijwillig.quote:
Ohquote:Op donderdag 20 januari 2022 17:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar dat is meestal niet vrijwillig.
Tja, vrouwen...quote:
Wanneer mag je andere gaan proberen?quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetje, ogen waren nog steeds goed..Had lenzen controle, binnenkort wel andere lenzen uit proberen
Moeten nog besteld worden..quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wanneer mag je andere gaan proberen?
Ah oké. Waarom krijg je eigenlijk andere?quote:
Omdat de lenzen die ik nu heb niet meer optimaal werken, laten minder zuurstof door dan de andere die ik mag proberen.. En de lenzen die ik nu hebbe worden over een paar maanden niet meer gemaaktquote:Op donderdag 20 januari 2022 17:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah oké. Waarom krijg je eigenlijk andere?
Ow, waarom blijven ze die lenzen dan niet meer maken?quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Omdat de lenzen die ik nu heb niet meer optimaal werken, laten minder zuurstof door dan de andere die ik mag proberen.. En de lenzen die ik nu hebbe worden over een paar maanden niet meer gemaakt
Ze stoppen met het produceren van het materiaal wat ze nodig hebbenquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, waarom blijven ze die lenzen dan niet meer maken?
Ze moet meer worteltjes eten, die zijn goed voor de ogen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, waarom blijven ze die lenzen dan niet meer maken?
Daar is het al té laat voor en ik ben niet gek op worteltjesquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze moet meer worteltjes eten, die zijn goed voor de ogen.
Niet?quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daar is het al té laat voor en ik ben niet gek op worteltjes
Ah oké. Dan hopen dat de nieuwe lenzen beter bevallenquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ze stoppen met het produceren van het materiaal wat ze nodig hebben
Ik had vroeger verse worteltjes uit de tuin.quote:
Door veel worteltjes te eten blijf je mooie vrouwen heel goed zienquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze moet meer worteltjes eten, die zijn goed voor de ogen.
Wel zonder zand neem ik aanquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had vroeger verse worteltjes uit de tuin.
Schuurt wel de maag zeggen ze.. of kennen met dat spreekwoord ook al nietquote:
Same!quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had vroeger verse worteltjes uit de tuin.
Dat spreekwoord ken ik welquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Schuurt wel de maag zeggen ze.. of kennen met dat spreekwoord ook al niet
Even langs de broek vegen of onder de waterpomp.quote:
We hebben het over wortels, eikel.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:29 schreef ToT het volgende:
Die groene aardappels die boven de grond groeien zijn ook altijd zo lekker!
En ik zei dat ik wel meer van het land af vrat!quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We hebben het over wortels, eikel.
Lekker pompenquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Even langs de broek vegen of onder de waterpomp.
Je bent de enige niet.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:33 schreef ToT het volgende:
[..]
En ik zei dat ik wel meer van het land af vrat!
quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:37 schreef Mickytjuh het volgende:
Avond mensen
Ik ben snel ff broodje afbakken..
Heb om half acht een hele leuke beeldvormende avond over....
Eenzaamheid
Met ons ben je nooit eenzaam.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:37 schreef Mickytjuh het volgende:
Avond mensen
Ik ben snel ff broodje afbakken..
Heb om half acht een hele leuke beeldvormende avond over....
Eenzaamheid
Een mooie groene?quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..], we hadden een mooie waterpomp naast het huis.
Ik denk dat ik dat ga inbrengen..quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met ons ben je nooit eenzaam.
En kleine beentjes?quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:37 schreef Superbadeendje het volgende:
quote:
Same, een bruine.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:37 schreef Superbadeendje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |