Een beetje dom geweest?quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:40 schreef KingRadler het volgende:
Linda was misschien een beetje blind, boter op haar hoofd.
Nee... want Art.quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:39 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik zie een foto van Art Rooijakkers bij dat artikel.Zou mijn vermoeden dan toch kloppen?
Open relatie. Super geil om niet te weten wiens liefdessap er nog aan zijn piemel zit als je hem aflebbert.quote:
Maar dat expeditie Robinson seizoen is zeker niet het 1e Videoland seizoen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:37 schreef E.T. het volgende:
[..]
wie zouden de deelnemers zijn bij de Verraders? Een van de besproken mannen?
Ik vermoed dat heel Hillywood vol zit met dit soort tuig. Kan me niet voorstellen dat dit alleen bij een programma als The Voice gebeurd. Als het al geen seksuele intimidatie is, dan wel veel drugsgebruik en sowieso veel "keurige" BN'er mannen die aan de lopende band vreemdgaan.quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
In haar directe omgeving zijn er daar iig verdacht veel van.
In Vught weten ze wel raad hier meequote:Op donderdag 20 januari 2022 14:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ali B zou zomaar eens de langstzittende Voice-coach ooit kunnen worden.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ twitter ]
Koffie over het beeldscherm![]()
#howcanimakethisaboutmequote:Op donderdag 20 januari 2022 14:54 schreef alopio het volgende:
Wat een walgelijke reactie van Linda de Mol. Ik ik ik ik ik… want zij is zielig, zij is slachtoffer, zij heeft het zwaar.
Oja. En een kleine bijzin voor de echte slachtoffers, maar daarna…weer over Linda
Of ze er nou vanaf wist of niet, toch wel heel sneu voor haar als je zo en plein public te kakken wordt gezet door je eigen vent…😕quote:
Zout of zoet?quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:45 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb echt popcorn gekocht![]()
Was vanmiddag toch in de supermarkt.
Maar de uitzending zelf is waarschijnlijk best naar voor de betrokkenen, dus dan is popcorn eten niet zo aardig. Misschien beter bewaren voor als John de Mol aanschuift in een talkshow.
Dat zie je vaker in delen van de maatschappij waar de lokroep van de roem luid klinkt. De top van de wetenschap, geopolitieke clubs, topsport, grote multinationals. Dat zijn bij uitstek plekken waar de toehoorders van de lokroep kwetsbaar zijn en de machthebbers hun macht uitbuiten in hun primitieve behoeften.quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vermoed dat heel Hillywood vol zit met dit soort tuig. Kan me niet voorstellen dat dit alleen bij een programma als The Voice gebeurd. Als het al geen seksuele intimidatie is, dan wel veel drugsgebruik en sowieso veel "keurige" BN'er mannen die aan de lopende band vreemdgaan.
Ja maar zelfs als je een open relatie zou hebben is het nog niet zo leuk (understatement) als je partner tienermeisjes fysiek lastig valt door zijn macht te misbruiken.quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Open relatie. Super geil om niet te weten wiens liefdessap er nog aan zijn piemel zit als je hem aflebbert.
Maar ja, dan moet alles wel met wederzijdse instemming zijn geweest. Anders is het vies en ben je slachtoffer.
Die zag ik ook jaquote:Op donderdag 20 januari 2022 14:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ali B zou zomaar eens de langstzittende Voice-coach ooit kunnen worden.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ twitter ]
Koffie over het beeldscherm![]()
Oftewel een ordinaire golddigger die zich omhooggeneukt heeftquote:Op donderdag 20 januari 2022 14:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Rietbergen ging inderdaad al vreemd met Linda toen hij nog met Lieke was
Ik heb ook nog van die magnetron popcorn liggen zie ik netquote:Op donderdag 20 januari 2022 14:45 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb echt popcorn gekocht![]()
Was vanmiddag toch in de supermarkt.
Maar de uitzending zelf is waarschijnlijk best naar voor de betrokkenen, dus dan is popcorn eten niet zo aardig. Misschien beter bewaren voor als John de Mol aanschuift in een talkshow.
Ben ik heel onaardig en onempathisch (zal wel weer) als ik denk, leuk voor je dat je benadrukt dat je geen vazen meer hebt voor alle bloemen en dat de deur van je kapitale villa platgelopen wordt door vrienden en kennissen en collega's?quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:54 schreef alopio het volgende:
Wat een walgelijke reactie van Linda de Mol. Ik ik ik ik ik… want zij is zielig, zij is slachtoffer, zij heeft het zwaar.
Oja. En een kleine bijzin voor de echte slachtoffers, maar daarna…weer over Linda
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |