Ja, dat waren betere tijden.quote:Op donderdag 20 januari 2022 13:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Remember the good old days voordat max Verstappen hype, dat F1 live topics nog leuk en onderhoudend waren
Paniek en crisis.quote:
Toen had jij nog geen account, dus ben je tóch badderharing?quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, dat waren betere tijden.
Ik ben vele oud-users. Ik noem daarbij geen namen omdat dat niet relevant meer is.quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:03 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Toen had jij nog geen account, dus ben je tóch badderharing?
Joh.quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:03 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Toen had jij nog geen account, dus ben je tóch badderharing?
quote:De presentatrice gaat tevens in op beschuldigingen aan haar adres dat ze afwist van het grensoverschrijdende gedrag van Rietbergen. Ze vindt dat sommige media op een "afschuwelijke manier" met het nieuws omgaan.
Dat wist Linda wel, dit lijken me eerder krokodillentranen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:16 schreef KingRadler het volgende:
Of heeft Linda nooit geweten dat ze uit elkaar zijn geweest en hij in therapie is gegaan.
Die afschuwelijk manier is dat ze niet over de slachtoffers hebben vooral? Of bedoeld Linda de mensen die kritiek hebben op haar en John de Mol. Mensen die al eerder wisten van de viespeukerij en hem gewoon op die plek lieten zitten?quote:
Had Rietbergen nog een relatie met van Lexmond toen Linda er mee vandoor ging? Dat vind ik toch altijd zo mooi, als vrouwen er vandoor gaan met iemand die nog een relatie heeft en dan vervolgens er mee geconfronteerd worden dat hij gewoon vreemd blijft gaan.quote:
Jep. Zoals je er aan komt kom je er ook weer vanaf.quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Had Rietbergen nog een relatie met van Lexmond toen Linda er mee vandoor ging? Dat vind ik toch altijd zo mooi, als vrouwen er vandoor gaan met iemand die nog een relatie heeft en dan vervolgens er mee geconfronteerd worden dat hij gewoon vreemd blijft gaan.
Dat is gek, doet hij normaal nooit!
Ik zou niet kunnen kiezen tussen Lieke en Linda, dus dat snap ik dan wel weer. Fuck, marry, kill met Lieke, Linda en een willekeurige voice kandidaat. Lastig.quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jep. Zoals je er aan komt kom je er ook weer vanaf.
Daar zijn apparaten voor in de handel. Alleen zeggen die niets terug.quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Nu maar eens kijken hoe zij haar intimiteitsvacuumop gaat lossen
![]()
Rietbergen ging inderdaad al vreemd met Linda toen hij nog met Lieke wasquote:Op donderdag 20 januari 2022 14:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Had Rietbergen nog een relatie met van Lexmond toen Linda er mee vandoor ging? Dat vind ik toch altijd zo mooi, als vrouwen er vandoor gaan met iemand die nog een relatie heeft en dan vervolgens er mee geconfronteerd worden dat hij gewoon vreemd blijft gaan.
Dat is gek, doet hij normaal nooit!
Wie zijn die twee uit Dubai?quote:
https://fightthenewdrug.o(...)-of-male-sex-robots/quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:24 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Daar zijn apparaten voor in de handel. Alleen zeggen die niets terug.
Het lijkt me echt heel vernederend als je partner zich zo gedragen heeft als Jeroen Rietbergen en iedereen weet datquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:25 schreef SEMTEX het volgende:
Oh wacht, wel... 1 regeltje.. en voor de rest is het vooral: "wee mij, ik heb het zo zwaar, media boehoe, stuur bloemen"
[ afbeelding ]
In haar directe omgeving zijn er daar iig verdacht veel van.quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:30 schreef KingRadler het volgende:
Linda heeft een zwak voor foute mannen
Tsja, ze is opgegroeid omringd door die maffia typesquote:Op donderdag 20 januari 2022 14:30 schreef KingRadler het volgende:
Linda heeft een zwak voor foute mannen
Anders: Thuis tijdens werk?quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Lastig, thuis en werk zijn bij mij eigenlijk hetzelfde.
Is ze dan slachtoffer, of heeft ze daar zelf ook nog een aandeel in?quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:31 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Tsja, ze is opgegroeid omringd door die maffia types
Het is gewoon een zaad poll. Echt, sommige mensen kunnen betere een andere hobby zoeken die niets met statistiek en onderzoek te maken heeft.quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:34 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik mis de optie "in het Kremlin samen met Poetin"
wie zouden de deelnemers zijn bij de Verraders? Een van de besproken mannen?quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
RTL past programmering aan na The Voice-schandaal: De Verraders uitgesteld![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.ad.nl/dossier(...)uitgesteld~a4625eea/
Ja ik zie op internet ook wel reacties langskomen van dat Linda het teveel over zichzelf heeft en meer moet stilstaan bij de stachtoffers van het misbruik. Terwijl ik denk; tenzij uiteindelijk blijkt dat ze hier allemaal veel meer van wist (daar is nu geen aanleiding toe) is zij ook gewoon slachtoffer.quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:26 schreef potjecreme het volgende:
Linda is op een bepaalde manier toch ook een slachtoffer. Prima dat zij het over haar verdriet heeft.
Ik zie een foto van Art Rooijakkers bij dat artikel.Zou mijn vermoeden dan toch kloppen?quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:37 schreef E.T. het volgende:
[..]
wie zouden de deelnemers zijn bij de Verraders? Een van de besproken mannen?
Gezien de b-garnituur die mee deed aan het laatste seizoen (oke dat was wel een Videoland seizoen) zie ik een Ali of Marco er nog niet aan meedoen. En Jeroen is nu pas een BNerquote:Op donderdag 20 januari 2022 14:37 schreef E.T. het volgende:
[..]
wie zouden de deelnemers zijn bij de Verraders? Een van de besproken mannen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |