SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
niet alleen in verhalen vertellen, hij is zelf ook slechtquote:Op woensdag 19 januari 2022 22:18 schreef greysbones het volgende:
zou je hier ook een mention overloadnote kunnen krijgen?
Salar is slecht in verhalen vertellen
ik wen een beetje aan hemquote:Op woensdag 19 januari 2022 22:19 schreef just me het volgende:
[..]
niet alleen in verhalen vertellen, hij is zelf ook slecht
quote:
Uhuh. Toevallig nu hij zien nieuwe mooie kleertjes heeft!quote:
doe ikquote:Op woensdag 19 januari 2022 22:20 schreef just me het volgende:
[..]dat kan maar hou hem in de gaten!!
In alles, of alleen in bed?😅quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:19 schreef just me het volgende:
[..]
niet alleen in verhalen vertellen, hij is zelf ook slecht
quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Uhuh. Toevallig nu hij zien nieuwe mooie kleertjes heeft!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ik hoef niet te weten hoe hij in bed is, hij is jonger dan mijn zoonquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:22 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
echt wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:22 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
echt wel
Grootste minpunt van Salar. Al geloof ik ondertussen wel dat hij hetero isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
ja is zo'n verwende mooiboyquote:Op woensdag 19 januari 2022 22:23 schreef engine het volgende:
[..]
Grootste minpunt van Salar. Al geloof ik ondertussen wel dat hij hetero is
je kunt beter de verraders kijken op videolandquote:Op woensdag 19 januari 2022 22:24 schreef B00STER het volgende:
Dit is al het tweede seizoen dat ik dit spel niet begrijp
beide jaquote:Op woensdag 19 januari 2022 22:26 schreef Joyce-43 het volgende:
word er nou alleen een sheriff aangewezen of ook een moordenaar, ik snap er nog steeds niet veel van
Moa. Meer een "In het land der blinden"quote:
Er klopt gewoon niks van.quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:26 schreef Joyce-43 het volgende:
word er nou alleen een sheriff aangewezen of ook een moordenaar, ik snap er nog steeds niet veel van en wat moet de sheriff doen
Geniaal programma is datquote:Op woensdag 19 januari 2022 22:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt beter de verraders kijken op videoland
dan snap je het echte spel
Ik hoop dat dat interessanter is dan dit.quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
is voor ons kijkers ook leukerquote:Op woensdag 19 januari 2022 22:26 schreef BB-King het volgende:
Snap niks van dit spel en zie er de lol niet van in.
Doe dan hints ofzo.
ja erg leuk!quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:27 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat interessanter is dan dit.
De Verraders is gebaseerd op Weerwolven.quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is van de makers van WIDMquote:Op woensdag 19 januari 2022 22:27 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat interessanter is dan dit.
En op mijn Marketing Manager.quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:28 schreef greysbones het volgende:
ik weet nu waar Hanne op lijkt
een Bratz poppetje![]()
![]()
ja vorig jaar gekeken op tv, maar is toch wat anders als dit vind ikquote:
Dit spelen zequote:Op woensdag 19 januari 2022 22:26 schreef BB-King het volgende:
Snap niks van dit spel en zie er de lol niet van in.
Doe dan hints ofzo.
kom maar sherrif, kom maarquote:
WIDM ook nooit gezien. Maar nu ik Videoland heb, toch maar eens De Verraders gekeken. Best vermakelijk!quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:29 schreef B00STER het volgende:
[..]
Geloof het of niet, ik ben één van die 5 Nederlanders die ook dat nog nooit gezien heeft.
Shame on youquote:Op woensdag 19 januari 2022 22:29 schreef B00STER het volgende:
[..]
Geloof het of niet, ik ben één van die 5 Nederlanders die ook dat nog nooit gezien heeft.
Dat is het wel zo'n beetje. De Sherrif moet achterhalen wie er zit te knipogen, voor hij zelf geknipoogd wordt.quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:30 schreef Flow3r het volgende:
Enige wat ik begrijp is dat ze aangewezen moordenaar moet knipogen naar zijn slachtoffers, dan zijn ze dood als ze dat zien
Geen idee wat de rest doet
Hetzelfde als Nawel meestal doet. Slapen😉quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:30 schreef Flow3r het volgende:
Enige wat ik begrijp is dat de aangewezen moordenaar moet knipogen naar zijn slachtoffers, dan zijn ze dood als ze dat zien
Geen idee wat de rest doet
Kijk! Daar had ik wat aan.quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:29 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Dit spelen ze
https://nl.scoutwiki.org/Knipoogmoordenaartje
als ik moordernaartje zo lees dan spelen ze het idd nog fout ook ivm de sheriffquote:Op woensdag 19 januari 2022 22:28 schreef Whuzz het volgende:
[..]
De Verraders is gebaseerd op Weerwolven.
"Moordenaartje" is de basisschool versie daarvan.
https://www.spelactief.nl(...)e%20knipogen%20geeft.
is niet shemalequote:Op woensdag 19 januari 2022 22:32 schreef suzi1 het volgende:
wat staat die shemale bij het aanrecht?
Die heeft zich verstoptquote:
doe jij dat nooit?quote:
succes met je andere actiequote:Op woensdag 19 januari 2022 22:41 schreef Whuzz het volgende:
* Whuzz gaat pitten.
Actie is wel voorbij vandaag. Tot morgen COS!
quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:41 schreef Whuzz het volgende:
* Whuzz gaat pitten.
Zelden. Maar ik kijk ook niet echt in spiegels dus voor mij is dat allemaal best raar gedrag.quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
doe jij dat nooit?
even voelen of je nog pecs hebt?
nooit?quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:42 schreef engine het volgende:
[..]
Zelden. Maar ik kijk ook niet echt in spiegels dus voor mij is dat allemaal best raar gedrag.
Welke actie?😉 het verjaardagsfeestje van Truus van 3 hoog is nog spectaculairder joh🤣quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:41 schreef Whuzz het volgende:
* Whuzz gaat pitten.
was je daar ookquote:Op woensdag 19 januari 2022 22:43 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Welke actie?😉 het verjaardagsfeestje van Truus van 3 hoog is nog spectaculairder joh🤣
Dat zeg ik toch niet? Maar ik heb bijv. geen spiegel in huis waarin ik meer zie dan m'n hoofd. Outfit checken ofzo nooit dus.quote:
ah zoquote:Op woensdag 19 januari 2022 22:44 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? Maar ik heb bijv. geen spiegel in huis waarin ik meer zie dan m'n hoofd. Outfit checken ofzo nooit dus.
weg van Nawelquote:Op woensdag 19 januari 2022 22:46 schreef engine het volgende:
Ik vind Eveline lief en leuk. Volgens mij is het een fijn persoon als ze een beetje de kans krijgt in de groep
Nawel weg, goed ideequote:
Ze is nooit echt bij Nawel geweest. Ze trekt best wel haar eigen plan.quote:
Dit is zo'n onzin altijd. Als ze deze week overleeft is er volgende week weer een hele nieuwe situatie.quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:49 schreef C.A.I het volgende:
Eveline heeft haar eigen graf gegraven toen ze haar haat spuwde in de meidengroep van 4 tegen vera paar dagen terug
Vind haar niet meer zo vervelend als in het begin. Maar heb nog steeds het gevoel dat ze daar niet op haar plek zit. Kan natuurlijk nog komen maar denk dat ze het niet gaat redden. Vanavond is ze voor het eerst iets opener geweest. Traantjes gezien bij haar toen ze vertelde dat ze het er zwaar mee had dat haar ouders twee jaar geleden op latere leeftijd uit elkaar zijn gegaan. Denk dat het zaterdagquote:Op woensdag 19 januari 2022 22:46 schreef engine het volgende:
Ik vind Eveline lief en leuk. Volgens mij is het een fijn persoon als ze een beetje de kans krijgt in de groep
Was er nog een aanleiding voor deze foto? Wel aardig voor het streamverslag.. maar was gewoon omdat ze het leuk vonden?quote:
Weet ik niet hoor, ik zie dat ze zich "veiliger" voelt bij een aantal mensenquote:
Gewoon omdat ze het leuk vondenquote:Op woensdag 19 januari 2022 22:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Was er nog een aanleiding voor deze foto? Wel aardig voor het streamverslag.. maar was gewoon omdat ze het leuk vonden?
Inderdaad gewoon mooi poseren omdat ze zich hadden opgetut en het leuk vonden.quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Was er nog een aanleiding voor deze foto? Wel aardig voor het streamverslag.. maar was gewoon omdat ze het leuk vonden?
Als ze maar niet de token in een pot zalf gaat verstoppen.quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:49 schreef freaky40 het volgende:
Krijg Danielle vibes van Eveline...en we weten allemaal hoe dat is afgelopen vorig jaar, en niet alleen met Danielle...
Ja in de groep voelt ze zich niet thuis. Maar in persoonlijke gesprekken mag ik er graag naar luisterenquote:Op woensdag 19 januari 2022 22:50 schreef cheanny het volgende:
[..]
Vind haar niet meer zo vervelend als in het begin. Maar heb nog steeds het gevoel dat ze daar niet op haar plek zit. Kan natuurlijk nog komen maar denk dat ze het niet gaat redden. Vanavond is ze voor het eerst iets opener geweest. Traantjes gezien bij haar toen ze vertelde dat ze het er zwaar mee had dat haar ouders twee jaar geleden op latere leeftijd uit elkaar zijn gegaan. Denk dat het zaterdagEvelien is...
Je bent niet de enige....quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:24 schreef B00STER het volgende:
Dit is al het tweede seizoen dat ik dit spel niet begrijp
De link die @LonesomeFairy net plaatste maakte het iets duidelijker voor me. Dat is een versie die ik ook ken uit mijn jeugd:quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je bent niet de enige....
of het is zo simpel dat ik de lol er niet van inzie of ik begrijp het hele spel niet.
je wil het niet snappen. en terecht!quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
of het is zo simpel dat ik de lol er niet van inzie of ik begrijp het hele spel niet.
Ja daarom wel leuk om te zien hoe ze zich ontwikkeld in zo'n groep. Laagje voor laagje als een ui gepeld worden of veilig in je comfort zone blijven. Alleen ben ik bang dat ze tot nu toe te kleurloos is geweest. En het enige dat ze liet zien was het gekonkel met de andere meiden. Maakt je niet echt populair. Maar even zaterdag afwachten of ze nog een kans gaat krijgen.quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:56 schreef engine het volgende:
Ja in de groep voelt ze zich niet thuis. Maar in persoonlijke gesprekken mag ik er graag naar luisteren
Dat laatste denk ik, niet teveel over nadenken dan is het best grappig.quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vorig jaar speelden ze het spel weerwolven. Wat ze dit jaar doen is iets anders. Hun eigen verzonnen versie ervan en niet te vergelijken met het eigenlijke spel.quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee geen aanleiding, doen ze vaak, zeggen ze ''even een foto voor Bigbrother'' en dan gaan ze voor die camera staan, vermoed dat ze voor dat BB begon hier instructies voor kregen.quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Tena Lady?quote:Op woensdag 19 januari 2022 23:04 schreef Lonneke1983 het volgende:
Vind Hanne ook wel iets weg hebben van Natalia Tena [ afbeelding ]
Dat wist ik met weerwolven ook nietquote:Op woensdag 19 januari 2022 23:03 schreef engine het volgende:
[..]
Vorig jaar speelden ze het spel weerwolven. Wat ze dit jaar doen is iets anders. Hun eigen verzonnen versie ervan en niet te vergelijken met het eigenlijke spel.
Hier snap ik ook niks van. Geen idee wanneer je gewonnen of verloren hebt.
Als je naar iemand knipoogt, dus Dimi is bij voorbaat af.quote:Op woensdag 19 januari 2022 23:03 schreef engine het volgende:
[..]
Vorig jaar speelden ze het spel weerwolven. Wat ze dit jaar doen is iets anders. Hun eigen verzonnen versie ervan en niet te vergelijken met het eigenlijke spel.
Hier snap ik ook niks van. Geen idee wanneer je gewonnen of verloren hebt.
quote:Op woensdag 19 januari 2022 23:03 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nee geen aanleiding, doen ze vaak, zeggen ze ''even een foto voor Bigbrother'' en dan gaan ze voor die camera staan, vermoed dat ze voor dat BB begon hier instructies voor kregen.
Gewoon een Raar-Kristof-Dansjequote:Op woensdag 19 januari 2022 23:04 schreef engine het volgende:
Waar komt dat rare dansje vandaan trouwens? Wat kristof nu ook weer doet in die slaapkamer.
Dank je! Hier staan zelfs alle gezichten op.quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:56 schreef cheanny het volgende:
[..]
Inderdaad gewoon mooi poseren omdat ze zich hadden opgetut en het leuk vonden.
Heb er ook eentje gemaakt:
[ afbeelding ]
Graag gedaan! Jij bedankt voor je mooie verslagenquote:Op woensdag 19 januari 2022 23:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Dank je! Hier staan zelfs alle gezichten op.
Ik kan met de beste wil in de wereld die jongen niet verstaan. Soms wat woordjes.quote:Op woensdag 19 januari 2022 23:13 schreef engine het volgende:
Dimi praat alsof hij er maanden in gaat blijvenkan weg!
Soms versta ik een zinnetjequote:Op woensdag 19 januari 2022 23:14 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik kan met de beste wil in de wereld die jongen niet verstaan. Soms wat woordjes.
Ow yeahquote:Op woensdag 19 januari 2022 23:15 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik vind dat jij een sticker verdient.
Patatquote:Op woensdag 19 januari 2022 23:16 schreef engine het volgende:
Gaat trouwens niet in zijn voordeel werken dat half Nederland hem niet verstaat.
Er is flink bezuinigd op de GGZ dus ik snap wel dat de commercie in dat gat springt.quote:Op woensdag 19 januari 2022 23:20 schreef suzi1 het volgende:
evelien groeit en staat open. kwetsbaar opstelling is goed blabla
quote:Op woensdag 19 januari 2022 23:17 schreef B00STER het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik dat deed ging die zoemer af, dat doe ik niet nog een keer.
Aankomende wekenquote:Op woensdag 19 januari 2022 23:20 schreef cheanny het volgende:
Wat ik uit het gebrabbel heb verstaan is dat het ging over Nawel met haar prinsessegedrag en Amy's gekonkel. En ook nog even over gesloten Evelien. En beetje bespreken hoe ze het de aankomende weken willen gaan aanpakken.
Ja echt waarquote:
Ik irriteer me liever aan mensen die ik kan verstaan. Is Belgenland eigenlijk een open inrichting?quote:Op woensdag 19 januari 2022 23:25 schreef engine het volgende:
Dimi, Tobias en Kristof vind ik ook alle drie eigenlijk net niet om leuk te vinden.
quote:Op woensdag 19 januari 2022 23:24 schreef rinardo het volgende:
Dimitri die iedereen goedenacht wenst en vera vergeet
https://twitter.com/i/status/1483922622014439433
[ twitter ]
Ik ben er blij mee. Versta er af en toe echt helemaal niks van;)quote:Op woensdag 19 januari 2022 23:32 schreef suzi1 het volgende:
is het overigens nodig dat ik t vertaal? haha
Vooral van Kristoff krijg ik de kriebels, die gedraagt zich alsof hij daar de bedrijfleider isquote:Op woensdag 19 januari 2022 23:25 schreef engine het volgende:
Dimi, Tobias en Kristof vind ik ook alle drie eigenlijk net niet om leuk te vinden.
Ik vind Dimi soms ook heel irritant. Die stem trek ik sowieso al niet zo goed.quote:Op woensdag 19 januari 2022 23:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vooral van Kristoff krijg ik de kriebels, die gedraagt zich alsof hij daar de bedrijfleider is![]()
EN dat verschrikkelijke valse zingen van hem
maar alez, ik zit 4,5 minuten achter. je zit te spoileren voor mij!quote:Op woensdag 19 januari 2022 23:35 schreef engine het volgende:
Nouch heeft een gigantisch voordeel gekregen met op de knop drukken en verder hebben ze er eigenlijk niks mee gedaan. Daar heeft Kristof wel gelijk in. Hij heeft 4x gedrukt en het heeft hem niks gedaan of opgeleverd.
Wat denk je van Vera.quote:Op woensdag 19 januari 2022 23:36 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind Dimi soms ook heel irritant. Die stem trek ik sowieso al niet zo goed.
Ze lezen meequote:Op woensdag 19 januari 2022 23:44 schreef spapaars het volgende:
Raar weer hoor, 2 slaapkamerstreams en er zijn nog mensen in het huis.
Zal het wel verkeerd gezien hebben bij het wisselen van streams maar dacht dat ik Peter zag met Nawel die in een soort knuffel stonden en waar hij Nawel haar rug masseerde.quote:Op woensdag 19 januari 2022 23:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Peter is helemaal klaar met Nawel. Dat wordt drama.
Ze hebben je gelezenquote:Op woensdag 19 januari 2022 23:44 schreef spapaars het volgende:
Heel raarquote:Op woensdag 19 januari 2022 23:44 schreef spapaars het volgende:
Ja, rightquote:
Zou wel kunnen, maar net op de slaapkamer was hij heel duidelijk. Het is niet goed.quote:Op woensdag 19 januari 2022 23:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zal het wel verkeerd gezien hebben bij het wisselen van streams maar dacht dat ik Peter zag met Nawel die in een soort knuffel stonden en waar hij Nawel haar rug masseerde.
Belachelijk. Gisteren ook al. Zitten er meer op.quote:Op woensdag 19 januari 2022 23:44 schreef spapaars het volgende:
was er weinig vanavond, maar ik roll the tapes wel backquote:Op woensdag 19 januari 2022 23:56 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Is eerder vanavond toch wel vaak in beeld geweest.
BB / [Bewoner] Veraquote:Op donderdag 20 januari 2022 00:00 schreef odie22 het volgende:
[..]
was er weinig vanavond, maar ik roll the tapes wel back
is voor het laten uitdrogen van een puistquote:Op donderdag 20 januari 2022 00:01 schreef engine het volgende:
Amy nog altijd met tandpasta (toch?) op haar lip trouwens
quote:Op donderdag 20 januari 2022 00:02 schreef engine het volgende:
Amy is vol vertrouwen dat ze erin gaat blijven
Zalf, zal ze echt zelf niet doorhebben dat het er een beetje raar uitziet.quote:Op donderdag 20 januari 2022 00:01 schreef engine het volgende:
Dacht dat ze zalf zei daarstraks.quote:Op donderdag 20 januari 2022 00:02 schreef suzi1 het volgende:
[..]
is voor het laten uitdrogen van een puist
Wat denk je zelf? Ik denk volgespoten.quote:Op donderdag 20 januari 2022 00:03 schreef Paul het volgende:
Hee liefies. Zijn de lippen van Amy eigenlijk echt of ingespoten?
ohhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 20 januari 2022 00:01 schreef engine het volgende:
100% echt ingespoten.quote:Op donderdag 20 januari 2022 00:03 schreef Paul het volgende:
Hee liefies. Zijn de lippen van Amy eigenlijk echt of ingespoten?
Weet niet zekerquote:Op donderdag 20 januari 2022 00:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Ik denk volgespoten.
Ja okay maar als je meer voor lul loopt met tandpasta dan met een puist heeft het weinig zin meerquote:Op donderdag 20 januari 2022 00:02 schreef suzi1 het volgende:
[..]
is voor het laten uitdrogen van een puist
plak er gwn een pleister opquote:Op donderdag 20 januari 2022 00:04 schreef engine het volgende:
[..]
Ja okay maar als je meer voor lul loopt met tandpasta dan met een puist heeft het weinig zin meer
Maar het zit net onder haar mondhoek toch. Das dan geen koortslip, ik heb er verder godzijdank geen idee van, nooit gehad nog en hoop het zo te houden.quote:Op donderdag 20 januari 2022 00:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Amy had toch last van een koortslip
Volgens mij snapt ze niet zo goed dat er camera's in dat huis hangenquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2022 00:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ooit zal je een duidelijk antwoord krijgen.
Een koortslip is het Herpes virus. Meestal zit dat idd op je lip, maar soms ook ergens anders op je gezicht, of nog erger (ik zal niet in details treden).quote:Op donderdag 20 januari 2022 00:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar het zit net onder haar mondhoek toch. Das dan geen koortslip, ik heb er verder godzijdank geen idee van, nooit gehad nog en hoop het zo te houden.
watje, paul is hier geen mod hoorquote:Op donderdag 20 januari 2022 00:07 schreef B00STER het volgende:
[..]
Een koortslip is het Herpes virus. Meestal zit dat idd op je lip, maar soms ook ergens anders op je gezicht, of nog erger (ik zal niet in details treden).
daar zit camouflagestift opgesmeerd zag ik eerder vandaagquote:Op donderdag 20 januari 2022 00:08 schreef engine het volgende:
En ik zie rechts op haar gezicht nog een pukkel. Waarom krijgt die pukkel dan gaan tandpasta?
Ja maar van afstand minder zichtbaar dan een klodder wit in je mondhoek. Tenzij grote dikke witte kop erop maar dan knijp je dat gewoon uit, dan is het rood maar ook dat is minder erg dan een klodder wit in je mondhoek.quote:Op donderdag 20 januari 2022 00:07 schreef suzi1 het volgende:
nou een puist kan er toch echt heel vies uitzien
Hahaha, ik wil er vooral zelf niet aan denken!! Voor de duidelijkheid, ook zelf geen ervaring. Google het maar lekkerquote:Op donderdag 20 januari 2022 00:08 schreef odie22 het volgende:
[..]
watje, paul is hier geen mod hoor
Herpes ja en omg nog erger dan je lip, mijn fantasie gaat er alweer vandoor, ander onderwerp graag.quote:Op donderdag 20 januari 2022 00:07 schreef B00STER het volgende:
[..]
Een koortslip is het Herpes virus. Meestal zit dat idd op je lip, maar soms ook ergens anders op je gezicht, of nog erger (ik zal niet in details treden).
kan ze beter dat hele smoelwerk camoufleren, dat mens ziet er toch niet uitquote:Op donderdag 20 januari 2022 00:08 schreef suzi1 het volgende:
[..]
daar zit camouflagestift opgesmeerd zag ik eerder vandaag
Iedereen heeft een hekel aan mij boehoeeeeequote:Op donderdag 20 januari 2022 00:08 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
huilmodus, wat moeten de mensen wel niet denken van mij![]()
![]()
Discriminatiequote:Op donderdag 20 januari 2022 00:08 schreef engine het volgende:
En ik zie rechts op haar gezicht nog een pukkel. Waarom krijgt die pukkel dan gaan tandpasta?
Nou ja, in principe kunnen we het bij lip houden. Vrij breed begrip hequote:Op donderdag 20 januari 2022 00:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Herpes ja en omg nog erger dan je lip, mijn fantasie gaat er alweer vandoor, ander onderwerp graag.
quote:Op donderdag 20 januari 2022 00:10 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou ja, in principe kunnen we het bij lip houden. Vrij breed begrip he
All pukkels matter!quote:
ja ze heeft herpes oftewel een koortslipquote:Op donderdag 20 januari 2022 00:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dacht dat ze zalf zei daarstraks.
Ja lekker toch, met zijn allen uit hetzelfde potje, ik had dat gewoon geweigerd. Nu gebruik ik al niet veel producten maar potjes delen met anderen gaat mij echt te ver.quote:Op donderdag 20 januari 2022 00:10 schreef C.A.I het volgende:
dat is de beruchte koortslip waar dat zalf op zit meeste dames gebruiken de potjes hierdoor al niet meer en walgen ervan tja onvermijdelijk met zn allen in pot
maak daar gelijk een gasmasker van lol ik overdrijf ffkes meequote:Op donderdag 20 januari 2022 00:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]toch mijn antwoord nu.
En ze kan ook met mondkapje gaan lopen, zien we die overdreven dikke lippen ook niet.
Jip en net geleerd dat dat ook op andere plekken dan je mond kan gaat zitten.quote:Op donderdag 20 januari 2022 00:13 schreef sarah8106 het volgende:
[..]
ja ze heeft herpes oftewel een koortslip
Des te meer lip des te meer kans ook, denk ik ergens.quote:Op donderdag 20 januari 2022 00:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]toch mijn antwoord nu.
En ze kan ook met mondkapje gaan lopen, zien we die overdreven dikke lippen ook niet.
Ja ook geinig en dan zwaar ademen en zeggen, Luke i am youre fatherquote:Op donderdag 20 januari 2022 00:13 schreef C.A.I het volgende:
[..]
maak daar gelijk een gasmasker van lol ik overdrijf ffkes mee![]()
Dat denk ik dan weer niet, maakt niet uit of je dikke of dunne lippen hebt volgens mij.quote:Op donderdag 20 januari 2022 00:14 schreef B00STER het volgende:
[..]
Des te meer lip des te meer kans ook, denk ik ergens.
Dat denk ik ook, maar ik moest wat hequote:Op donderdag 20 januari 2022 00:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat denk ik dan weer niet, maakt niet uit of je dikke of dunne lippen hebt volgens mij.
Ja bizar he, komt misschien wel door de koffie.quote:Op donderdag 20 januari 2022 00:15 schreef utopia2.0 het volgende:
Zijn ze ziek? Nog steeds wakker en licht in de tent?
Dat is waar.quote:Op donderdag 20 januari 2022 00:16 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar ik moest wat he
geswitchedquote:Op donderdag 20 januari 2022 00:17 schreef JDB94 het volgende:
Amy had de hele buurt gesnitched in de tweede wereld oorlog
Zwaar mislukt ja.quote:Op donderdag 20 januari 2022 00:17 schreef Krambo het volgende:
Amy wilde niet wenen op tv..
Dat is een Mission impossible gebleken
ze zit nu op stream 1quote:Op donderdag 20 januari 2022 00:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zwaar mislukt ja.
Nu praat ze over een foto van haar en familie die is gegoogled door mensen en gevonden was op flair en artikel erbij blah blah blah en dat ze toen ging wenen goh en oh streamwissel nu naar slapende mensen. Regie is haar ook zat geloof ik.
Heeft ze ze nu wel of niet, ik snapte het niet meer, ze had wel gestudeerd en iets met bachelor ook. Vaag gedoe allemaal.quote:Op donderdag 20 januari 2022 00:23 schreef suzi1 het volgende:
ze denken dat ik heel wijs ben enzo. maar heb geeneen diploma
ik had het over mezelfquote:Op donderdag 20 januari 2022 00:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heeft ze ze nu wel of niet, ik snapte het niet meer, ze had wel gestudeerd en iets met bachelor ook. Vaag gedoe allemaal.
Ik ook, BB ff wisselen naar anderen hoor, alles beter dan dit toch.quote:Op donderdag 20 januari 2022 00:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Ben dat gesprek van Amy, Nawel, en Leroy zo zat.
Ze is een zieke nerd zei zequote:Op donderdag 20 januari 2022 00:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heeft ze ze nu wel of niet, ik snapte het niet meer, ze had wel gestudeerd en iets met bachelor ook. Vaag gedoe allemaal.
Ja, heel slim dus, daarom een witte klodder in je mondhoek.quote:Op donderdag 20 januari 2022 00:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ze is een zieke nerd zei zemet boekenmuziek in haar piano ofzoiets.
Volgens zeggen heeft ze een koortslip (herpes) daarom mogen ze ook allemaal haar lipstiftquote:Op donderdag 20 januari 2022 00:07 schreef ChocoFan het volgende:
Als je dacht dat het niet erger kon, smeert ze dus zalf of tandpasta in haar mondhoek en loopt uren rond ermee, doe het dan als je gaat slapen. Echt hoor.
hoezo weet je? is zij nog inquote:Op donderdag 20 januari 2022 00:26 schreef C.A.I het volgende:
Andere gesprek van Vera en Hannah graag Febo
Je hebt boeken slim en levenservaringen slim of hoe zoiets heet. Jullie snappen me vast wel.quote:Op donderdag 20 januari 2022 00:26 schreef suzi1 het volgende:
ik ken ook iemand met bachelors enzo. maar sorry, slim is ze echt niet. je kan boeken uit je kop leren en wat al niet meer, maar of dat nou echt iets over slim zijn zegt, ik betwijfel dat
ja maar zelfs met een berg levenservaring kan je nog steeds dom zijnquote:Op donderdag 20 januari 2022 00:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je hebt boeken slim en levenservaringen slim of hoe zoiets heet. Jullie snappen me vast wel.
quote:Op donderdag 20 januari 2022 00:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Volgens zeggen heeft ze een koortslip (herpes) daarom mogen ze ook allemaal haar lipstift
lenen en oogpotlood gebruiken
Ze mot nog wel bidden ja.quote:Op donderdag 20 januari 2022 00:28 schreef Flow3r het volgende:
Grace zit alweer te gapen
Straks weer opblijven voor haar momentje
Ja inderdaad.quote:Op donderdag 20 januari 2022 00:28 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja maar zelfs met een berg levenservaring kan je nog steeds dom zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |