quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Met aircoen electrische ramen
soberso werkende ramen
die je al rijdend kan sluiten
en 5 deuren
en geen schroevendraaier en kniptang voor het geval je de al-geMacGuyverde lichtschakelaar moet MacGuyveren
terugschakelen van 3 naar 2 zonder eerst ook in de 1 te moeten roeren
goed werkende ruitenwissers
werkende sproeier achter
deurhendels die vast zitten
geen olie ruiken als je flink gas geeft
niet krabben aan de binnenkant
![]()
Maar 1 bekerhouder
Nee,quote:
Hoe op ze ook zijn dat doet toch altijd pijn hè.quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:59 schreef Lonaa het volgende:
Volgende week ophalen en de framboosrode roestbak daar achterlaten.![]()
Nu naar bed
110?quote:
Echt hèquote:Op woensdag 19 januari 2022 22:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hoe op ze ook zijn dat doet toch altijd pijn hè.
Ohhh daar zou ik echt heel naar van worden.quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:20 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Echt hè![]()
En dat je dan heel voorzichtig en netjes je trouwe autootje parkeert bij de sloop, en ze hem dan met een heftruck 'opscheppen', waarbij ze eerst nog eens missen en half in de flank van je auto rammen...![]()
En dat je dan wegloopt en nog een keer achterom kijkt....
Ik heb het plaatje/merkje van het stuur nog
Fijn dat je die al uitsluit, want dat was inderdaad mijn tweede optiequote:Op woensdag 19 januari 2022 22:21 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee, het lijkt me geen Landrover Defender.
Ooohquote:Op woensdag 19 januari 2022 22:20 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Echt hè![]()
En dat je dan heel voorzichtig en netjes je trouwe autootje parkeert bij de sloop, en ze hem dan met een heftruck 'opscheppen', waarbij ze eerst nog eens missen en half in de flank van je auto rammen...![]()
En dat je dan wegloopt en nog een keer achterom kijkt....
Ik heb het plaatje/merkje van het stuur nog
Wat is nog meer 110 dan? Enige associatie is de Defender 110, oftewel lange wielbasis.quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Fijn dat je die al uitsluit, want dat was inderdaad mijn tweede optie
Hyundaiquote:Op woensdag 19 januari 2022 22:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wat is nog meer 110 dan? Enige associatie is de Defender 110, oftewel lange wielbasis.
quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:51 schreef Lonaa het volgende:
Met aircoen electrische ramen
soberso werkende ramen
die je al rijdend kan sluiten
en 5 deuren
en geen schroevendraaier en kniptang voor het geval je de al-geMacGuyverde lichtschakelaar moet MacGuyveren
terugschakelen van 3 naar 2 zonder eerst ook in de 1 te moeten roeren
goed werkende ruitenwissers
werkende sproeier achter
deurhendels die vast zitten
geen olie ruiken als je flink gas geeft
niet krabben aan de binnenkant
![]()
Maar 1 bekerhouder
Ik heb er ook op cruisecontrol op zitten, maar ik gebruik het nooitquote:Op donderdag 20 januari 2022 08:14 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Ik ben in Stad, met de subaru. Hele fijne auto, met een echte cruisecontrol. En betrouwbaar want al ruim 20 jaar oud en doet het nog prima.
Lekker vooruit in een parkeervak geprakt, zo eentje met een vluchthaventje stoep erachter, dus over de stoep rijden en dan netjes recht en krap op de auto ervoor in het vak landen.
ik zou niet meer zonder kunnen. Onze heeft adaptive cruise control, dat vind ik zeker met lange stukken op de snelweg echt ideaal.quote:Op donderdag 20 januari 2022 08:17 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik heb er ook op cruisecontrol op zitten, maar ik gebruik het nooit(Vriend wel, die is er helemaal fan van.)
Ah ja dat is wel beter ja. Ik weet eigenlijk niet eens of de andere (vriend zijn) auto dat wel heeft. De mijne in elk geval niet, en dan sta je hier op de A59 nog continu op de rem/moet je weer instellen want dat is altijd een zooitje qua verkeer.quote:Op donderdag 20 januari 2022 08:33 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik zou niet meer zonder kunnen. Onze heeft adaptive cruise control, dat vind ik zeker met lange stukken op de snelweg echt ideaal.
Oh, goede! Dat ga ik eens doen! (Mijne is niet super vochtig, maar toch af en toe net een dun laagje en ik heb geen voorruitverwarming)quote:Op donderdag 20 januari 2022 08:34 schreef Jagärtrut het volgende:
Klinkt als een hele vooruitgang trouwens, Lonaa. Dat bevriezen van de ramen had onze oude auto ook. Die we in Zweden hadden. Daar zat zoveel vocht in, dat er soms een cm dikke laag ijs binnen op de ramen zat.
Wat daar wel helpt is kattenbakvulling in oude sokken in de auto leggen, dat slurpt het vocht op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor lange stukken rijden is dit zo heerlijkquote:Op donderdag 20 januari 2022 08:33 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik zou niet meer zonder kunnen. Onze heeft adaptive cruise control, dat vind ik zeker met lange stukken op de snelweg echt ideaal.
quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:01 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb trouwens ook nog naar verwachting goede ontwikkelingen op het werk:
FijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weet je zeker dat je geen Hummer hebt?quote:Op donderdag 20 januari 2022 08:14 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Ik ben in Stad, met de subaru. Hele fijne auto, met een echte cruisecontrol. En betrouwbaar want al ruim 20 jaar oud en doet het nog prima.
Lekker vooruit in een parkeervak geprakt, zo eentje met een vluchthaventje stoep erachter, dus over de stoep rijden en dan netjes recht en krap op de auto ervoor in het vak landen.
quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:01 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb trouwens ook nog naar verwachting goede ontwikkelingen op het werk:
Leest als een goede ontwikkelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik vind dat altijd net voelen alsof je ongemerkt incontinent geworden bent...quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Huidige auto heeft ook stuurwiel- en stoelverwarming. ToastyAl zou ik daar wel buiten kunnen.
Jaquote:Op donderdag 20 januari 2022 09:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd net voelen alsof je ongemerkt incontinent geworden bent...
Ja ik heb wel geluk dat ik kennelijk over delen weg rij waar de snelheidscontroles coulant zijnquote:Op donderdag 20 januari 2022 09:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je geen Hummer hebt?
Cruisecontrol liefdeOp kantoordagje rijd ik kilometers op een 80km weg die uitnodigt tot harder rijden. CC aan en ik hoef nergens op te letten. Heeft me vast ook wat boetes bespaard.
Huidige auto heeft ook stuurwiel- en stoelverwarming. ToastyAl zou ik daar wel buiten kunnen.
AC en CC… NOOIT!
Ja, vond ik ook. Helemaal toen ze zelf ook nog over die andere poli en anesthesie begon, want dat leek eerst even van tafel (en dat vond ik toch wel heel jammer). Zo wordt alles gecombineerd wat me tof lijkt!quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Leest als een goede ontwikkeling
Ohh stuurverarming lijkt me heerlijk!quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Cruisecontrol liefdeOp kantoordagje rijd ik kilometers op een 80km weg die uitnodigt tot harder rijden. CC aan en ik hoef nergens op te letten. Heeft me vast ook wat boetes bespaard.
AC en CC… NOOIT!
Ja. Datzelfde gevoel had ik gisteren toen er een konijn over mijn broek plaste. Om dat nu ook telkens in de auto te hebben...quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd net voelen alsof je ongemerkt incontinent geworden bent...
Niet in de file staan is nog goddelijkerquote:Op donderdag 20 januari 2022 09:24 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Dynamische cruise control en een automaat, in de file automatisch meerijden met langzamer en sneller rijden. Goddelijk.
Ik vraag elke dag of al die mensen even opzij willen gaan, want dat is inderdaad waar. Maar tot nu toe werkt niks; het vriendelijk vragen, omkopen, schelden....quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Niet in de file staan is nog goddelijker
in 2030 schijnt dat zo te zijn.quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
true, maar dit geldt natuurlijk voor elke situatie waar je niet alleen op de weg zit. Gewoon gepaste afstand van je voorganger houden, automatisch, en sneller reagerend dan jij dat kanquote:Op donderdag 20 januari 2022 09:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
Gelukkig is er nog een partij die voor de arbeider opkomtquote:Op donderdag 20 januari 2022 09:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
in 2030 schijnt dat zo te zijn.
dan is iedereen , behoudens de veelverdieners in de politiek, accountancy of bancaire sector, niet meer in staat autorijden uit inkomen door werken te betalen, is alleen de randstad nog mobiel met werkend en frequent OV en zijn files dus verleden tijd. Wat een succes zal dat zijn.
En vergeet niet het knallende succes van 200.000 nieuwe woningen in de drie Noordelijke provincies, om de landelijkheid van die regio te beschermen.
Je bedoelt zo'n partij waarvan de top-politici zodra ze uit de politiek stappen ineens banen hebben die over het algemeen geassocieerd worden met de partij waar ze altijd zo tegen zijn geweest?quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Gelukkig is er nog een partij die voor de arbeider opkomt
En daar zonder technische achtergrond, ondanks protesten een eredoctoraat van een technische universiteit van heeft gekregenquote:Op donderdag 20 januari 2022 09:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je bedoelt zo'n partij waarvan de top-politici zodra ze uit de politiek stappen ineens banen hebben die over het algemeen geassocieerd worden met de partij waar ze altijd zo tegen zijn geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |