Oh, dat leg ik wel even in DM uit danquote:Op woensdag 19 januari 2022 20:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Foshizzel met het instellen van haar avatar op een mobiel.
Toppie.quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh, dat leg ik wel even in DM uit dan
Oh..ik dacht met mn tieten ofzoquote:Op woensdag 19 januari 2022 20:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Foshizzel met het instellen van haar avatar op een mobiel.
Dat kan ik wel zonder haar hulp.quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh..ik dacht met mn tieten ofzo![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
![]()
Kan Ali B je wel mee helpen!quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
![]()
of Marco Bquote:Op woensdag 19 januari 2022 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan Ali B je wel mee helpen!Handoplegging enzo.
Ben niet zo van de leipe mocroflavorquote:Op woensdag 19 januari 2022 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Alles wat eindigt op een Bquote:
Die hadden ze al jaren geleden in een hele diepe put moeten mieteren.quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Marco erbijquote:Op woensdag 19 januari 2022 20:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die hadden ze al jaren geleden in een hele diepe put moeten mieteren.
Idd, die gast kan niets maar op tv moet hij overal met zijn smoel tussen zitten.quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Marco erbij
jan erin
en de put dempen
Het bestand van die gif die je gemaakt had is te groot, is 57 kb en mag maar 51 zijn ofzo, en weet ff niet hoe ik dat aan moet passenquote:Op woensdag 19 januari 2022 20:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, die gast kan niets maar op tv moet hij overal met zijn smoel tussen zitten.
@ToT weet dat vast welquote:Op woensdag 19 januari 2022 20:41 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Het bestand van die gif die je gemaakt had is te groot, is 57 kb en mag maar 51 zijn ofzo, en weet ff niet hoe ik dat aan moet passen
Daar heb ik idd niet op gelet.quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:41 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Het bestand van die gif die je gemaakt had is te groot, is 57 kb en mag maar 51 zijn ofzo, en weet ff niet hoe ik dat aan moet passen
Ik ook wel.quote:
ook goedquote:
Dank u.quote:
Gelukt!quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar heb ik idd niet op gelet.
Ik heb hem even aangepast, nu moet het wel gaan.
[ afbeelding ]
jouw? of jou?quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe is het met jou mini man dan?
Nee, want ik eet geen korstjesquote:
Je krijgt er ook spierballen van,dus hup eten die korstjesquote:
spierballen en borstjesquote:Op woensdag 19 januari 2022 20:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je krijgt er ook spierballen van,dus hup eten die korstjes
quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
jouw? of jou?
want zo klein ben ik nou ook weer niet hoor
quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:11 schreef maily het volgende:
Zie hier het reclamebord uit Roosendaal:
[ afbeelding ]
Ik ken het gezegde ook al heel lang.quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:11 schreef maily het volgende:
Zie hier het reclamebord uit Roosendaal:
[ afbeelding ]
Ik hoor/lees het vandaag pas voor het eerstquote:Op woensdag 19 januari 2022 21:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ken het gezegde ook al heel lang.
quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik hoor/lees het vandaag pas voor het eerst
Ik eet wel wat scoops proteine poeder extreaquote:Op woensdag 19 januari 2022 20:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je krijgt er ook spierballen van,dus hup eten die korstjes
wij komen niet uit zo'n rare regio.quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik hoor/lees het vandaag pas voor het eerst
Krijg je extra spierballen vanquote:Op woensdag 19 januari 2022 21:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik eet wel wat scoops proteine poeder extrea
Nee gelukkig nietquote:Op woensdag 19 januari 2022 21:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
wij komen niet uit zo'n rare regio.
Mensen in een inrichting worden zeer beschermd opgevoed.quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wij kennen tenminste vockingworstquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mensen in een inrichting worden zeer beschermd opgevoed.
Ja en domtorentjesquote:
Worstjes op mijn borstjes?quote:
Ook voor de Utrechtersquote:
jazeker. vroeger toch wel 1 keer per jaar dat ik daar kwam.quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:33 schreef Lavenderr het volgende:
Zijn jullie ook weleens in Alkmaar geweest? En goedenavond allen
Jep.quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:33 schreef Lavenderr het volgende:
Mooie stad he?quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
jazeker. vroeger toch wel 1 keer per jaar dat ik daar kwam.
heb wel liever broodje ben dan broodje mario.quote:
Niks mis met Brabantquote:Op woensdag 19 januari 2022 21:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
geen idee, ik kwam er alleen om de jaarlijkse trainingsjam bij te wonen dus we zaten voornamelijk buiten de stadquote:
het is dat m'n lieffie daar woont en vandaan komt maar anders....quote:
En, wat vond je er van? Zeker naar de kaasmarkt geweest? Maar Alkmaar heeft veel meer hoor. Zo'n gezellige winkelstraat bijvoorbeeld. Langestraat en De Laat.quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
geen idee, ik kwam er alleen om de jaarlijkse trainingsjam bij te wonen dus we zaten voornamelijk buiten de stad
Nee.quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:33 schreef Lavenderr het volgende:
Huh? Welk nummer? Waar? Heb ik ff gemistquote:Op woensdag 19 januari 2022 21:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
heb wel liever broodje ben dan broodje mario.
Dat nummer wat ik eerder plaatste is ook utrechtse glorie
Wat is er met alkmaar?quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:33 schreef Lavenderr het volgende:
Oh ja, dat is waar ook. Geloof dat ze er nu niet meer woont.quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:37 schreef maily het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik ken wel iemand die er gewoond heeft .... @:DJMO
Nee, ze resideert nu in Catstricumquote:Op woensdag 19 januari 2022 21:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar ook. Geloof dat ze er nu niet meer woont.
gewoond heeft idd. woon nu 'op stand' in Castricumquote:Op woensdag 19 januari 2022 21:37 schreef maily het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik ken wel iemand die er gewoond heeft .... @:DJMO
Ben er maar 1x in mn leven geweest, en blijkbaar zit er ook een Schots restaurant, maar daar ben ik dan (nog) niet heen geweestquote:Op woensdag 19 januari 2022 21:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En, wat vond je er van? Zeker naar de kaasmarkt geweest? Maar Alkmaar heeft veel meer hoor. Zo'n gezellige winkelstraat bijvoorbeeld. Langestraat en De Laat.
quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:37 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Huh? Welk nummer? Waar? Heb ik ff gemist
Aha! Ik ken het niet! Ga zo ff luisterenquote:Op woensdag 19 januari 2022 21:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Deze.
Sinister souls is van utrechtse bodem.
net als black sun empire.
Alleen de Achterdamquote:Op woensdag 19 januari 2022 21:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niks. Wil gewoon mijn stadje even promoten.
is dat de hoerenbuurt daar?quote:
Ik ben overigens blij dat ik er weg ben. Ben dankbaar dat ik er heb mogen wonen, maar na hoe ik behandeld ben door diverse instanties, ben ik nog dankbaarder dat ik onderdak heb gevonden in Castricum.quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niks. Wil gewoon mijn stadje even promoten.
Zijn de instanties daar beter? Of krijg je na verloop ook weer zelfde shit?quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben overigens blij dat ik er weg ben. Ben dankbaar dat ik er heb mogen wonen, maar na hoe ik behandeld ben door diverse instanties, ben ik nog dankbaarder dat ik onderdak heb gevonden in Castricum.
Aangezien mijn kinderen niet meer thuis wonen (dankzij de falende instanties in Alkmaar) verwacht ik dat ik niet nog een keer met dezelfde shit te maken krijg.quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zijn de instanties daar beter? Of krijg je na verloop ook weer zelfde shit?
Onvergetelijk al die nachten dat je daar ben moeten gaan ophalen toen je stom dronken weer korting probeerde te krijgenquote:
jij stond er anders ook gewoon net zo dronken vriendquote:Op woensdag 19 januari 2022 22:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Onvergetelijk al die nachten dat je daar ben moeten gaan ophalen toen je stom dronken weer korting probeerde te krijgen![]()
Dat is incorrect en tevens onjuist!quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij stond er anders ook gewoon net zo dronken vriend
quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is incorrect en tevens onjuist!![]()
![]()
Ik heb een keer met alcohol op achter het stuur gezeten en daar heb ik tot op de dag van vandaag nog steeds een litteken van![]()
had ik niet verwacht van jou Hemaquote:Op woensdag 19 januari 2022 22:12 schreef hemarookworst het volgende:
En dan door een pooier in elkaar gerost worden
dat ik een pooier ben of dat ik iemand in elkaar rosquote:Op woensdag 19 januari 2022 22:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
had ik niet verwacht van jou Hema
dat eerstequote:Op woensdag 19 januari 2022 22:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat ik een pooier ben of dat ik iemand in elkaar ros
quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:13 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hoer Aquote:Op woensdag 19 januari 2022 22:13 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Waarom niet beidequote:Op woensdag 19 januari 2022 22:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat ik een pooier ben of dat ik iemand in elkaar ros
Dus je bent er donderdag weer bij zoals gebruikelijk op de achterdam?quote:
Yes indeedquote:
Hahaha daar moest ik ook al aan denkenquote:
Wanneer je een bos schaamhaar naar buiten gooitquote:
The 70's called...quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wanneer je een bos schaamhaar naar buiten gooit
Snorting speedquote:Op woensdag 19 januari 2022 22:59 schreef B00STER het volgende:
[..]
Smelly feet
Smoking weed,
Trick or treat
Maakt het er niet beter opquote:Op woensdag 19 januari 2022 23:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Toen bestond ik nog niet eens
90's kids zijn de beste kids, dat is een algemeen feitquote:
Ben geboren in '79, opgegroeid in de jaren 80 en 90..gen X roeleertquote:Op woensdag 19 januari 2022 23:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
90's kids zijn de beste kids, dat is een algemeen feit
You're in the lead,quote:Op woensdag 19 januari 2022 23:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Snorting speed
Follow my lead
Drinking meed
Ergo geen 90's kid ergo boomerquote:Op woensdag 19 januari 2022 23:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ben geboren in '79, opgegroeid in de jaren 80 en 90..gen X roeleert
Hell yeah. Je weet wel, de generatie die nog wat kon en kan hebben.quote:Op woensdag 19 januari 2022 23:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ben geboren in '79, opgegroeid in de jaren 80 en 90..gen X roeleert
Precies dat ja!quote:Op woensdag 19 januari 2022 23:10 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hell yeah. Je weet wel, de generatie die nog wat kon en kan hebben.
quote:
Ja joh, hoe denk je dat ik aan die tieten van mij komquote:Op woensdag 19 januari 2022 23:11 schreef B00STER het volgende:
En die hun korstjes opaten, om het maar even bij de TT te houden
Dit klinkt alsof ik ze gezien heb of er weet van heb! Ik ontken alles (ik kan zo bij The Voice)quote:Op woensdag 19 januari 2022 23:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja joh, hoe denk je dat ik aan die tieten van mij kom
Je zit al in de muziekindustrie hè?quote:Op woensdag 19 januari 2022 23:20 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof ik ze gezien heb of er weet van heb! Ik ontken alles (ik kan zo bij The Voice)
Au. Tot dusver win je de pijnlijkste 'touché' van 2022 haha!quote:Op woensdag 19 januari 2022 23:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Je zit al in de muziekindustrie hè?
quote:Op woensdag 19 januari 2022 23:21 schreef B00STER het volgende:
[..]
Au. Tot dusver win je de pijnlijkste 'touché' van 2022 haha!
You ain't seen nothing yetquote:Op woensdag 19 januari 2022 23:24 schreef B00STER het volgende:
[..]
En nog een cheerleader ook! Wordt steeds beter
Oh really?quote:Op woensdag 19 januari 2022 23:24 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik moet meteen aan Pulp Fiction denken!
quote:
Ik snapte de associatiequote:
Hoeft nietquote:Op woensdag 19 januari 2022 23:29 schreef B00STER het volgende:
[..]
Kom op nou met me!
[..]
Oh gelukkig. Ik werd al bang.
Ja sinds eerder op de avond zo'n beetjequote:
Oh! Ik was er niet de hele tijd bij.quote:Op woensdag 19 januari 2022 23:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja sinds eerder op de avond zo'n beetje
Prima tochquote:Op woensdag 19 januari 2022 23:33 schreef B00STER het volgende:
[..]
Oh! Ik was er niet de hele tijd bij.
Ach ja, zit wel te denken aan een andere avatar ondertussen, ff kijken of het luktquote:Op woensdag 19 januari 2022 23:34 schreef B00STER het volgende:
[..]onaanvaardbaar! De avond is voor ontspanning, maar werk liep uit.
Ik ben erg benieuwd!quote:Op woensdag 19 januari 2022 23:37 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ach ja, zit wel te denken aan een andere avatar ondertussen, ff kijken of het lukt
Geluktquote:
Ja pas maar opquote:
quote:
quote:
Jij dacht ik gooi er nog een 'Corstje' tussendoor?quote:
Ja ik zag hem net staan op mijn youtubepagina, verse stream van twee uur geledenquote:Op donderdag 20 januari 2022 00:11 schreef B00STER het volgende:
[..]
Wow!
[..]
Jij dacht ik gooi er nog een 'Corstje' tussendoor?
Niet slechtquote:
Ja de meute slaapt toch alquote:
quote:
Ja....ik doe niet aan disneyliedjesquote:
You just didquote:Op donderdag 20 januari 2022 00:20 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja....ik doe niet aan disneyliedjes
Uhm..i beg to differquote:
quote:
quote:
Nou scoor je pas punten!quote:
Nu pas?quote:
Ik heb al zó veel goeie nummers geplaatstquote:
Zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 20 januari 2022 00:47 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ben ondertussen benieuwd of ze al spijt hebben dat ze me hebben uitgenodigd.
Ah joh, grow somequote:Op donderdag 20 januari 2022 00:49 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nee jij bent lekker voor je zelfvertrouwen
Alleen je quote-systeem?quote:
Ja best welquote:
Ik kende hem niet tot dat nummer over 'wild roses' met Kylie Minogue, sindsdien ben ik me gaan verdiepen in zijn muziek. Ik vind zijn stem geweldig, met name als hij zware delen doet.quote:
quote:
Ik HOU van melancholische muziek...dus ook van Nick Cavequote:Op donderdag 20 januari 2022 00:57 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik kende hem niet tot dat nummer over 'wild roses' met Kylie Minogue, sindsdien ben ik me gaan verdiepen in zijn muziek. Ik vind zijn stem geweldig, met name als hij zware delen doet.
quote:
quote:
quote:
quote:
Oude mannenplasjetijdquote:
Afgelopen kerst ff hoi tegen die kerel gezegd.quote:
greysbabequote:
tot 0430 wakker gelegen. Ook omdat m'n kind aan het hoesten was en wakker was.quote:
aahquote:Op donderdag 20 januari 2022 08:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
tot 0430 wakker gelegen. Ook omdat m'n kind aan het hoesten was en wakker was.
Oeffff, dat is kut zeg!quote:Op donderdag 20 januari 2022 08:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
tot 0430 wakker gelegen. Ook omdat m'n kind aan het hoesten was en wakker was.
ik houd 'm thuis vandaag. zijn al 2 besmettingen bij hem in de klas en met dat hoesten gaat hij niet naar school nu.quote:Op donderdag 20 januari 2022 08:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah
we have a winner![]()
en hoe is het nu met kind?
gewoon een thuistestje?quote:Op donderdag 20 januari 2022 08:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik houd 'm thuis vandaag. zijn al 2 besmettingen bij hem in de klas en met dat hoesten gaat hij niet naar school nu.
moet alleen nog even een test afspraak maken bij het GGD voor hem. Even het zekere voor het onzekere.
thuistest is niet geldig om hem weer naar school te laten gaan.quote:
Groot gelijk! Sterkte!quote:Op donderdag 20 januari 2022 08:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik houd 'm thuis vandaag. zijn al 2 besmettingen bij hem in de klas en met dat hoesten gaat hij niet naar school nu.
moet alleen nog even een test afspraak maken bij het GGD voor hem. Even het zekere voor het onzekere.
kan natuurlijk ook met een gewone pcr testquote:Op donderdag 20 januari 2022 08:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
thuistest is niet geldig om hem weer naar school te laten gaan.
Wil het ook niet frauderen en dat de thuistest een valse negatief geeft en hij alsnog mensen besmet
kan ook met een gewone pcr test klopt maar die kans is aanzienlijk minder dan als ik het zelftestquote:Op donderdag 20 januari 2022 09:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan natuurlijk ook met een gewone pcr test
maar gewoon doen wat je zelf prettig vind
en hopelijk is hij snel weer opgeknapt(slaap jij ook beter)
zal jou eens een keer lekker verwennenquote:
een kopje koffie IN doen?quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:07 schreef greysbones het volgende:
ga je me een kopje koffie in doen?
wat de piepjes is er toch met FOK
quotes die niet verschijnen
sloom etc
ja ik weet niet wat je allemaal bedoelt hoorquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja ik weet niet wat je allemaal bedoelt hoor
ik heb nog wel aangeboden je te komen verwennen. dus hoezo niet liefquote:
als dat het enige isquote:Op donderdag 20 januari 2022 09:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb nog wel aangeboden je te komen verwennen. dus hoezo niet lief
nou nou nouquote:
ik kom je wel even lekker knuffelen en verzorgen danquote:Op donderdag 20 januari 2022 09:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
don't mess with a tired woman
quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik kom je wel even lekker knuffelen en verzorgen dan
Dat moet ook gebeurenquote:Op donderdag 20 januari 2022 10:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel hoor!Ben hier wat aan het schoonmaken ondertussen.
niemand doet lief vandaagquote:
en dat terwijl het zonnetje schijnt vandaagquote:
hier nog nietquote:Op donderdag 20 januari 2022 10:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
en dat terwijl het zonnetje schijnt vandaag
Goed plan.quote:
ik zit vol goede plannen.quote:
Ik ook maar soms laat de uitvoering wat te wensen over.quote:
quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2022 12:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook maar soms laat de uitvoering wat te wensen over.
quote:you know me I had plans, but they just disappeared to the back of my mind
?quote:Op donderdag 20 januari 2022 13:06 schreef hemarookworst het volgende:
de dts azc mag weer geopend worden
Oh jee, wat dan?quote:Op donderdag 20 januari 2022 13:06 schreef hemarookworst het volgende:
Jazekerquote:Op donderdag 20 januari 2022 13:10 schreef ToT het volgende:
Nou ja, zolang men maar gezellig is, is men welkom!
Het was best rustig daar, dus denk niet dat er ineens mensen hier in topic binnen komenquote:Op donderdag 20 januari 2022 13:10 schreef ToT het volgende:
Och, het is weer eens dichtgemurpt?
Nieuwe lui in Viva in 3...2...1....
Wat heb je veel UI's johquote:Op donderdag 20 januari 2022 13:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Het was best rustig daar, dus denk niet dat er ineens mensen hier in topic binnen komen
is het weer zoverquote:Op donderdag 20 januari 2022 13:06 schreef hemarookworst het volgende:
wel als ze het voorgoed dicht latenquote:Op donderdag 20 januari 2022 13:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en zeker niet de laatste keer
quote:Op donderdag 20 januari 2022 13:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
wel als ze het voorgoed dicht laten
Of mensen moeten niet zo jammer over puntenquote:Op donderdag 20 januari 2022 13:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
wel als ze het voorgoed dicht laten
Maar het was blijkbaar sowieso niet zo druk in het topic? Dan zullen er weinig mensen zitten te stuiteren om ergens verder te kunnen posten.quote:Op donderdag 20 januari 2022 13:47 schreef dud0r het volgende:
De dagbagger en hier blijven trouwens verdacht rustig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |