Oh, dat leg ik wel even in DM uit danquote:Op woensdag 19 januari 2022 20:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Foshizzel met het instellen van haar avatar op een mobiel.
Toppie.quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh, dat leg ik wel even in DM uit dan
Oh..ik dacht met mn tieten ofzoquote:Op woensdag 19 januari 2022 20:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Foshizzel met het instellen van haar avatar op een mobiel.
Dat kan ik wel zonder haar hulp.quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh..ik dacht met mn tieten ofzo![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
![]()
Kan Ali B je wel mee helpen!quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
![]()
of Marco Bquote:Op woensdag 19 januari 2022 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan Ali B je wel mee helpen!Handoplegging enzo.
Ben niet zo van de leipe mocroflavorquote:Op woensdag 19 januari 2022 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Alles wat eindigt op een Bquote:
Die hadden ze al jaren geleden in een hele diepe put moeten mieteren.quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Marco erbijquote:Op woensdag 19 januari 2022 20:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die hadden ze al jaren geleden in een hele diepe put moeten mieteren.
Idd, die gast kan niets maar op tv moet hij overal met zijn smoel tussen zitten.quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Marco erbij
jan erin
en de put dempen
Het bestand van die gif die je gemaakt had is te groot, is 57 kb en mag maar 51 zijn ofzo, en weet ff niet hoe ik dat aan moet passenquote:Op woensdag 19 januari 2022 20:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, die gast kan niets maar op tv moet hij overal met zijn smoel tussen zitten.
@ToT weet dat vast welquote:Op woensdag 19 januari 2022 20:41 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Het bestand van die gif die je gemaakt had is te groot, is 57 kb en mag maar 51 zijn ofzo, en weet ff niet hoe ik dat aan moet passen
Daar heb ik idd niet op gelet.quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:41 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Het bestand van die gif die je gemaakt had is te groot, is 57 kb en mag maar 51 zijn ofzo, en weet ff niet hoe ik dat aan moet passen
Ik ook wel.quote:
ook goedquote:
Dank u.quote:
Gelukt!quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar heb ik idd niet op gelet.
Ik heb hem even aangepast, nu moet het wel gaan.
[ afbeelding ]
jouw? of jou?quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe is het met jou mini man dan?
Nee, want ik eet geen korstjesquote:
Je krijgt er ook spierballen van,dus hup eten die korstjesquote:
spierballen en borstjesquote:Op woensdag 19 januari 2022 20:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je krijgt er ook spierballen van,dus hup eten die korstjes
quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
jouw? of jou?
want zo klein ben ik nou ook weer niet hoor
quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:11 schreef maily het volgende:
Zie hier het reclamebord uit Roosendaal:
[ afbeelding ]
Ik ken het gezegde ook al heel lang.quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:11 schreef maily het volgende:
Zie hier het reclamebord uit Roosendaal:
[ afbeelding ]
Ik hoor/lees het vandaag pas voor het eerstquote:Op woensdag 19 januari 2022 21:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ken het gezegde ook al heel lang.
quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik hoor/lees het vandaag pas voor het eerst
Ik eet wel wat scoops proteine poeder extreaquote:Op woensdag 19 januari 2022 20:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je krijgt er ook spierballen van,dus hup eten die korstjes
wij komen niet uit zo'n rare regio.quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik hoor/lees het vandaag pas voor het eerst
Krijg je extra spierballen vanquote:Op woensdag 19 januari 2022 21:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik eet wel wat scoops proteine poeder extrea
Nee gelukkig nietquote:Op woensdag 19 januari 2022 21:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
wij komen niet uit zo'n rare regio.
Mensen in een inrichting worden zeer beschermd opgevoed.quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wij kennen tenminste vockingworstquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mensen in een inrichting worden zeer beschermd opgevoed.
Ja en domtorentjesquote:
Worstjes op mijn borstjes?quote:
Ook voor de Utrechtersquote:
jazeker. vroeger toch wel 1 keer per jaar dat ik daar kwam.quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:33 schreef Lavenderr het volgende:
Zijn jullie ook weleens in Alkmaar geweest? En goedenavond allen
Jep.quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:33 schreef Lavenderr het volgende:
Mooie stad he?quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
jazeker. vroeger toch wel 1 keer per jaar dat ik daar kwam.
heb wel liever broodje ben dan broodje mario.quote:
Niks mis met Brabantquote:Op woensdag 19 januari 2022 21:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
geen idee, ik kwam er alleen om de jaarlijkse trainingsjam bij te wonen dus we zaten voornamelijk buiten de stadquote:
het is dat m'n lieffie daar woont en vandaan komt maar anders....quote:
En, wat vond je er van? Zeker naar de kaasmarkt geweest? Maar Alkmaar heeft veel meer hoor. Zo'n gezellige winkelstraat bijvoorbeeld. Langestraat en De Laat.quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
geen idee, ik kwam er alleen om de jaarlijkse trainingsjam bij te wonen dus we zaten voornamelijk buiten de stad
Nee.quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:33 schreef Lavenderr het volgende:
Huh? Welk nummer? Waar? Heb ik ff gemistquote:Op woensdag 19 januari 2022 21:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
heb wel liever broodje ben dan broodje mario.
Dat nummer wat ik eerder plaatste is ook utrechtse glorie
Wat is er met alkmaar?quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:33 schreef Lavenderr het volgende:
Oh ja, dat is waar ook. Geloof dat ze er nu niet meer woont.quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:37 schreef maily het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik ken wel iemand die er gewoond heeft .... @:DJMO
Nee, ze resideert nu in Catstricumquote:Op woensdag 19 januari 2022 21:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar ook. Geloof dat ze er nu niet meer woont.
gewoond heeft idd. woon nu 'op stand' in Castricumquote:Op woensdag 19 januari 2022 21:37 schreef maily het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik ken wel iemand die er gewoond heeft .... @:DJMO
Ben er maar 1x in mn leven geweest, en blijkbaar zit er ook een Schots restaurant, maar daar ben ik dan (nog) niet heen geweestquote:Op woensdag 19 januari 2022 21:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En, wat vond je er van? Zeker naar de kaasmarkt geweest? Maar Alkmaar heeft veel meer hoor. Zo'n gezellige winkelstraat bijvoorbeeld. Langestraat en De Laat.
quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:37 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Huh? Welk nummer? Waar? Heb ik ff gemist
Aha! Ik ken het niet! Ga zo ff luisterenquote:Op woensdag 19 januari 2022 21:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Deze.
Sinister souls is van utrechtse bodem.
net als black sun empire.
Alleen de Achterdamquote:Op woensdag 19 januari 2022 21:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niks. Wil gewoon mijn stadje even promoten.
is dat de hoerenbuurt daar?quote:
Ik ben overigens blij dat ik er weg ben. Ben dankbaar dat ik er heb mogen wonen, maar na hoe ik behandeld ben door diverse instanties, ben ik nog dankbaarder dat ik onderdak heb gevonden in Castricum.quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niks. Wil gewoon mijn stadje even promoten.
Zijn de instanties daar beter? Of krijg je na verloop ook weer zelfde shit?quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben overigens blij dat ik er weg ben. Ben dankbaar dat ik er heb mogen wonen, maar na hoe ik behandeld ben door diverse instanties, ben ik nog dankbaarder dat ik onderdak heb gevonden in Castricum.
Aangezien mijn kinderen niet meer thuis wonen (dankzij de falende instanties in Alkmaar) verwacht ik dat ik niet nog een keer met dezelfde shit te maken krijg.quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zijn de instanties daar beter? Of krijg je na verloop ook weer zelfde shit?
Onvergetelijk al die nachten dat je daar ben moeten gaan ophalen toen je stom dronken weer korting probeerde te krijgenquote:
jij stond er anders ook gewoon net zo dronken vriendquote:Op woensdag 19 januari 2022 22:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Onvergetelijk al die nachten dat je daar ben moeten gaan ophalen toen je stom dronken weer korting probeerde te krijgen![]()
Dat is incorrect en tevens onjuist!quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij stond er anders ook gewoon net zo dronken vriend
quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is incorrect en tevens onjuist!![]()
![]()
Ik heb een keer met alcohol op achter het stuur gezeten en daar heb ik tot op de dag van vandaag nog steeds een litteken van![]()
had ik niet verwacht van jou Hemaquote:Op woensdag 19 januari 2022 22:12 schreef hemarookworst het volgende:
En dan door een pooier in elkaar gerost worden
dat ik een pooier ben of dat ik iemand in elkaar rosquote:Op woensdag 19 januari 2022 22:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
had ik niet verwacht van jou Hema
dat eerstequote:Op woensdag 19 januari 2022 22:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat ik een pooier ben of dat ik iemand in elkaar ros
quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:13 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hoer Aquote:Op woensdag 19 januari 2022 22:13 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Waarom niet beidequote:Op woensdag 19 januari 2022 22:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat ik een pooier ben of dat ik iemand in elkaar ros
Dus je bent er donderdag weer bij zoals gebruikelijk op de achterdam?quote:
Yes indeedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |