abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203270982

Welkom in het Commentaar op Streams topic.

De Streams:
NL (videoland)
[Stream 1] [Stream 2]
Videoland is 14 dagen gratis te proberen. Daarna betaal je ¤4,99 (met reclame) of ¤7,99 (zonder reclame) per maand

BE (Goplay.be):
[Stream 1]
Kanaal 247 voor Telenet klanten in Vlaanderen
Kanaal 472 voor Telenet klanten in Brussel

SPOILER: Waar op tv te bekijken?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Bewoners

Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic

Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen

Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic

Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_203270987
pi_203271004
woensdag 19 januari 2022 @ 16:00:54
woensdag 19 januari 2022 @ 15:58:42

2 minuten en 14 seconden, Officieel geen kaap.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  woensdag 19 januari 2022 @ 16:03:24 #4
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_203271021
Zijn die pannenkoeken het avondeten of is het een tussendoortje?
No mercy for animal abusers
pi_203271030
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 16:03 schreef Rhosyn het volgende:
Tussendoortje. Ze eten meestal rond 19u.
pi_203271031
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 15:54 schreef Li0nHeart het volgende:

[..]
Ik geloof dat de jongens willen dat de meisjes vanavond een modeshow lopen .. of het ook gaat gebeuren.... ?
Ja, Grace had het al over "optutten voor de mannen".
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_203271039
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 16:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
woensdag 19 januari 2022 @ 16:00:54
woensdag 19 januari 2022 @ 15:58:42

2 minuten en 14 seconden, Officieel geen kaap.
Tuinfluitert stuurde al een DM die ik te laat zag
pi_203271041
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 16:03 schreef Rhosyn het volgende:
Tussendoortje.

Kan geen avondeten zijn. Zie geen bechamelsaus.
pi_203271051
Dimi en Vera flikflooien in de keuken.
pi_203271054
ik heb nu net gestemd dat nouchine haar koffer terug moet krijgen hahahahahahahahahah

btw waarom staat leroy er niet op die had ik het nog wel gegund.....
pi_203271071
quote:
14s.gif Op woensdag 19 januari 2022 16:05 schreef sarah8106 het volgende:
ik heb nu net gestemd dat nouchine haar koffer terug moet krijgen hahahahahahahahahah

Hahahahahaha !!! Nu lachen wij, want Nouchine heeft haar koffer deze morgen al terug gekregen van Dimi.
pi_203271076
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 16:05 schreef Jockari het volgende:
Dimi en Vera flikflooien in de keuken.
Ik neem Dimi niet meer serieus nadat hij een koffer heeft geschenkt aan Nouchine, en niet aan vera.

Zou werkelijk iedereen in dat huis doodnormaal vinden. En he tpubliek zou het enorm lief vinden. Dimi heeft hierbij een verschrikkelijke move gedaan
pi_203271077
Dimi knuffelt nu meer met Vera, komt waarschijnlijk omdat de mannen vanmorgen zeiden tegen hem dat ze een koppeltje niet zo gauw naar huis sturen. Dimi was er van overtuigd dat hij op de bank kwam.
  woensdag 19 januari 2022 @ 16:06:39 #14
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_203271081
Vette platgeslagen meelballen...brrrrr heel vies
pi_203271086
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 16:06 schreef Jockari het volgende:

[..]
Hahahahahaha !!! Nu lachen wij, want Nouchine heeft haar koffer deze morgen al terug gekregen van Dimi.
*Vera is gestopt met Jockar volgen*
:(
pi_203271096
Dan stem ik op Vera, om haar koffer terug te krijgen
pi_203271104
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 16:06 schreef Angelflush het volgende:
Dimi knuffelt nu meer met Vera, komt waarschijnlijk omdat de mannen vanmorgen zeiden tegen hem dat ze een koppeltje niet zo gauw naar huis sturen. Dimi was er van overtuigd dat hij op de bank kwam.
Daar moeten we gewoon lak aan gaan hebben. Gewoon een koppeltje op de bank wat mij betreft hoor. Opdonderen met je trucjes om het zo lang mogelijk vol te houden!
Allemaal cabaretteketet!
pi_203271111
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 16:06 schreef Rhosyn het volgende:
Vette platgeslagen meelballen...brrrrr heel vies
Moa, ze zitten er allemaal lekker van te smikkelen.
Tobias wilde eigenlijk niet, maar toen hij ze zag/rook ineens wel.

Dus zal allemaal wel meevallen.
Ik zie ook liever flensjes, maar het zal vast niet verschrikkelijk zijn.
pi_203271120
Gone...
pi_203271128
quote:

Viel me ook al op. Denk omdat hij zijn koffer (samen met zijn immuniteit) heeft verloren bij het spel met Hanne.
pi_203271138

Als Dimi het niet doet voor Vera, doen wij van het publiek toch :+ ?
pi_203271142
De buzzer gaat zo?
pi_203271143
quote:

Verloren stem, heb het gisteren ook al gedaan, maar ze heeft hem inmiddels al terug. Dimi heeft hem haar gegund.
Allemaal cabaretteketet!
pi_203271151
Julio zit daar moederziel alleen. Niemand die hem steunt /Met hem praat :r
pi_203271159
quote:
2s.gif Op woensdag 19 januari 2022 16:10 schreef Benny het volgende:
De buzzer gaat zo?
Buzzer komt zo, Buzzer komt zo, Buzzer komt zo, Buzzer komt zo, Buzzer komt zo, Buzzer komt zo

pi_203271165
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 16:11 schreef Whuzz het volgende:

[..]
Buzzer komt zo, Buzzer komt zo, Buzzer komt zo, Buzzer komt zo, Buzzer komt zo, Buzzer komt zo

Nostalgie dit
pi_203271176
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 16:06 schreef Jockari het volgende:

[..]
ja duuuuuuuuh ik vraag me af wie die wij is hahahahahah
pi_203271177
Dimi is een fanatieke speler. Die is zo met het spel bezig.
Valt alleen minder op. Hij zit nu al te rekenen voor over een aantal weken.
Die gaat zijn maatjes naaien om zelf verder te komen.
pi_203271181
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 16:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Doet hij ook zelt. Niemand is verplicht om bij hem te komen zitten toch. Je kunt zelf aansluiting zoeken.
pi_203271192
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 16:12 schreef Whuzz het volgende:

[..]
Doet hij ook zelt. Niemand is verplicht om bij hem te komen zitten toch. Je kunt zelf aansluiting zoeken.
Maar hij zit bij de knop.
pi_203271193
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 16:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die heeft de hele dag gesprekken en doet mee met spelletjes..Leroy die wordt links gelaten..bij deze ga ik ook stemmen voor Leroy.
pi_203271195

pi_203271202
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 16:13 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Maar hij zit bij de knop.
Ook daar kiest hij zelf voor :?

En misschien vind hij het wel ff lekker rustig.
Als ik een week in dat huis zat met dat gejengel van die vrouwen zijn ook liever naast een knop in siberië gaan zitten ;)
pi_203271212

Ik heb een favoriet BB gifje
pi_203271215
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 16:10 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Verloren stem, heb het gisteren ook al gedaan, maar ze heeft hem inmiddels al terug. Dimi heeft hem haar gegund.
geen verloren stem want ik heb gestemd ik gunde het alleen geen van hun lol
pi_203271220
Net als de Nick, ff voor de camera aandacht zoeken met dat kut zingen..
pi_203271231
quote:
2s.gif Op woensdag 19 januari 2022 16:15 schreef Silves het volgende:
Net als de Nick, ff voor de camera aandacht zoeken met dat kut zingen..
Hij doet het wel fout. Je moet die camera eerst een naam geven.
pi_203271242
Amy is een soort calimero

Jij bent groot en ik ben klein dat is NIET eerlijk :'(

pi_203271257
Nawel heeft een vriendin voor het leven gevonden in Amy zegt ze. Lekker samen straks op het terras zitten.
pi_203271258
Vera tegen Dimi: Even mijn nagels mooi maken voor vanavonddddd! *)
Dimi: Huh? Wasser vanavond? }:|

Nah. Dat wordt weer niet neuken.
pi_203271266
Er komt toch een modeshow... omdat Grace dat graag wil.
pi_203271267
Weten we al wat Nouch gisteren in de DBK moest kiezen?
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_203271273
quote:
2s.gif Op woensdag 19 januari 2022 16:17 schreef engine het volgende:
Nee
pi_203271275
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 16:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel heeft een vriendin voor het leven gevonden in Amy zegt ze. Lekker samen straks op het terras zitten.
Samen volgende week op de bank als Eveline straks naar huis gaat :D
pi_203271279
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 16:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Er komt toch een modeshow... omdat Grace dat graag wil.
.
Zonde dat Vera dan haar koffer niet heeft
pi_203271291
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 16:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Inderdaad, als hij Vera al gebruikt dan is de rest helemaal geen probleem
pi_203271294
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 16:18 schreef Jockari het volgende:

[..]
.
Ach. Lingerie is vaak onderdeel van een modeshow. Liever dat vera dat deel op zich neemt dan Nouchine ;)
pi_203271301
Gone...
pi_203271308
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 16:18 schreef Jockari het volgende:

[..]
.
Noch niet?

Wij als publiek gaan he ttoch haar gunnen Jongens :d
pi_203271335
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 16:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Amy is een soort calimero

Jij bent groot en ik ben klein dat is NIET eerlijk :'(

pi_203271375
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 16:07 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Daar moeten we gewoon lak aan gaan hebben. Gewoon een koppeltje op de bank wat mij betreft hoor. Opdonderen met je trucjes om het zo lang mogelijk vol te houden!
He was niet mijn mening hoor, valt me nu gewoon op dat Dimi meer knuffelt nadat de mannen dat tegen hem zeiden vanmorgen.
pi_203271387
Batterijwissel
  woensdag 19 januari 2022 @ 16:27:40 #53
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_203271403
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 16:25 schreef Angelflush het volgende:

[..]
He was niet mijn mening hoor, valt me nu gewoon op dat Dimi meer knuffelt nadat de mannen dat tegen hem zeiden vanmorgen.
Hadden ze gezegd dat die meer moest knuffelen whahaha
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
  woensdag 19 januari 2022 @ 16:27:43 #54
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_203271404
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 16:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Dimi heeft zegt dat hij tot de laatste 10 wil komen, hij zou er dan genoegen mee kan nemen om er half februari, begin maart uit te moeten.

Wanneer zal BB-finale zijn?
pi_203271417
He
quote:
2s.gif Op woensdag 19 januari 2022 16:17 schreef engine het volgende:
Het enige wat ze steeds zei is dat ze niet heeft hoeven wisselen. Waarschijnlijk waren er 2 met gelijke hoeveelheid stemmen en heeft ze er 1 van op de bank moeten zetten.
pi_203271419
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 16:27 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]
Dimi heeft zegt dat hij tot de laatste 10 wil komen, hij zou er dan genoegen mee kan nemen om er half februari, begin maart uit te moeten.

Wanneer zal BB-finale zijn?
begin april
pi_203271428
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 16:28 schreef Angelflush het volgende:
He
[..]
Het enige wat ze steeds zei is dat ze niet heeft hoeven wisselen. Waarschijnlijk waren er 2 met gelijke hoeveelheid stemmen en heeft ze er 1 van op de bank moeten zetten.
Maar ze zijn alle drie genomineerd?
  woensdag 19 januari 2022 @ 16:29:27 #58
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_203271431
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 16:06 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Ik neem Dimi niet meer serieus nadat hij een koffer heeft geschenkt aan Nouchine, en niet aan vera.

Zou werkelijk iedereen in dat huis doodnormaal vinden. En he tpubliek zou het enorm lief vinden. Dimi heeft hierbij een verschrikkelijke move gedaan
Salar mocht ook een koffer schenken of nemen. Wat deed die ook alweer?? Over move gesproken ;)
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_203271440
quote:
2s.gif Op woensdag 19 januari 2022 16:29 schreef Harry het volgende:

[..]
Salar mocht ook een koffer schenken of nemen. Wat deed die ook alweer?? Over move gesproken ;)
Dat is hetzelfde of kiezen tussen je vrouw en een vreemde. End at je je de vreemde mee neemt en dat je je vrouw achterlaat.
pi_203271455
Je hoort niemand over roken en of mobieltje !
Raar is dat
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
  woensdag 19 januari 2022 @ 16:35:49 #61
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_203271472
EN zo gaat ook deze vreselijk zeikweek roemloos naar een einde.. 3 genomineerden waarvan iedereen al weel dat ExitJankmuiltje Eeemie de boel gaat redden.. iedereen blij nog een week vrij }:|
  woensdag 19 januari 2022 @ 16:35:55 #62
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_203271473
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 16:30 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Dat is hetzelfde of kiezen tussen je vrouw en een vreemde. End at je je de vreemde mee neemt en dat je je vrouw achterlaat.
Dimi had de koffer uiteraard aan vriendin Vera moeten geven.
Dat gebeurde niet. Dus klopt hier iets niet.....
  woensdag 19 januari 2022 @ 16:38:00 #63
384473 Tuinfluitert
pi_203271488
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 16:33 schreef MMXMMX het volgende:

Je hoort niemand over roken en of mobieltje !
Raar is dat
Iemand: Wanneer je teruggaat naar huis, ga je dan weer roken Dimi?
Dimi: Weet ik nog niet.
  woensdag 19 januari 2022 @ 16:40:12 #64
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_203271509
quote:
2s.gif Op woensdag 19 januari 2022 16:35 schreef Harry het volgende:

[..]
Dimi had de koffer uiteraard aan vriendin Vera moeten geven.
Dat gebeurde niet. Dus klopt hier iets niet.....
Hij vond dat teveel voor de hand liggend. Dat iedereen dat verwacht.
En voor zichzelf kiezen vond hij ook niet goed.
Bleef Nouchine over.
  woensdag 19 januari 2022 @ 16:41:19 #65
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_203271524
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 16:40 schreef Rhosyn het volgende:

[..]
Hij vond dat teveel voor de hand liggend. Dat iedereen dat verwacht.
En voor zichzelf kiezen vond hij ook niet goed.
Bleef Nouchine over.
Ik weet 't, maar dat vind ik dus niet kloppen. We zullen het zien.
pi_203271527
POLL
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  woensdag 19 januari 2022 @ 16:42:58 #67
384473 Tuinfluitert
pi_203271537
Hanne: Is dit onweer in de lucht?
Peter: Een vrachtvliegtuig.
Leroy: Die komt landen.
  woensdag 19 januari 2022 @ 16:43:01 #68
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_203271538
tis me teveel de Amy show
die gaat er uit
Thinking is difficult, that’s why most people judge
pi_203271559
Amy is eigenlijk superlief en wil alleen maar plezier maken :)
pi_203271562
quote:
99s.gif Op woensdag 19 januari 2022 16:43 schreef greysbones het volgende:
tis me teveel de Amy show
die gaat er uit
D'r eigen vijand, loopt flink mee ook, Nawal's personal assistent haha
  woensdag 19 januari 2022 @ 16:47:13 #71
421867 greysbones
pi_203271581
Sorry maar komt Dimi klaar of wat???
pi_203271594
Tobias tegen Amy : Ik leef niet in een sprookje, ik weet dat er voorkeuren zijn met wie je wel en met wie je niet omgaat, maar ik denk dat het bevordelijk is voor de sfeer in het huis als er wat minder in de kamer wordt gezeten.
Amy : Wij zitten daar heel veel he
Tobias : Waar is slecht tegen kan is dat gefluister de hele tijd. Als er iets is, zeg het , spreek het uit, dan weten we dat en kunnen we door en kom er vooral lekker bij. Want we zijn allemaal leuke mensen, allemaal spontaan, sociaal en volwassen genoeg om het met elkaar leuk te hebben, ookal moeten we elkaar nomineren. Ik denk dat dat echt zal werken voor de sfeer in het huis. En dat is niet speciaal naar jou toe, maar voor iedereen.
pi_203271595
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 16:29 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Maar ze zijn alle drie genomineerd?
Ze zei ook dat ze niet hoefde te kiezen dus niet wisselen en kiezen tussen de gonomineerden. Ik denk dat ze gewoon 1 keuze van de groep kon kiezen die niet genomineerd zou worden Zoiets zal het zijn en dan zou ze Salar gekozen hebben. Ze wist niet wie er genomineerd zouden zijn verder Moet wel zoiets zijn geweest
  woensdag 19 januari 2022 @ 16:48:22 #74
384473 Tuinfluitert
pi_203271596
Nawel: Is Amy nog steeds in de badkamer?
  woensdag 19 januari 2022 @ 16:49:03 #75
421867 greysbones
pi_203271608
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 16:48 schreef Lillfex het volgende:

[..]
Ze zei ook dat ze niet hoefde te kiezen dus niet wisselen en kiezen tussen de gonomineerden. Ik denk dat ze gewoon 1 keuze van de groep kon kiezen die niet genomineerd zou worden Zoiets zal het zijn en dan zou ze Salar gekozen hebben. Ze wist niet wie er genomineerd zouden zijn verder Moet wel zoiets zijn geweest
ze zei straks dat ze kon schuiven
ze wist niet wie er waren genomineerd maar ze kon 1 iemand eraf halen en omwisselen
pi_203271621
Wat heeft dat moeilijk kind toch een para mind..Ikke ikke en ik ben zooo zielig.
pi_203271625
quote:
99s.gif Op woensdag 19 januari 2022 16:49 schreef greysbones het volgende:

[..]
ze wist niet wie er waren genomineerd maar ze kon 1 iemand eraf halen en omwisselen
Kan ook maar ze gaf eerder aan dat ze niet kon wisselen maar goed We zullen zien
  woensdag 19 januari 2022 @ 16:50:53 #78
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_203271627
quote:
99s.gif Op woensdag 19 januari 2022 16:47 schreef greysbones het volgende:
Sorry maar komt Dimi klaar of wat???
Zo te zien wel :o

8)7
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_203271632
amy: ik wil er niet meer over praten. Stapt ze nu zeker naar de volgende personen met ditzelfde zeur verhaal.
pi_203271636
ik vind die amy zo een vreemd kind. Ze zegt ik wil niet liegen, maar kind dat doe je ook steeds en elke keer weer. En blijven zeggen dat ze niet roddelt maar ik heb toch vaak haar horen smoezen en roddelen met de anderen.
pi_203271642
quote:
99s.gif Op woensdag 19 januari 2022 16:49 schreef greysbones het volgende:

[..]
Klinkt erg vaag als je niet weet wie er genomineerd zijn.
  woensdag 19 januari 2022 @ 16:51:53 #82
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_203271646
Vermoeid Kindje.. nog één kilootje eraf en het sodemietert om.. :{

pi_203271649
Amy : met Salar gaat het nooit klikken, zowel bij mij als bij Eveline niet. Hij heeft ons de kans niet gegeven. Ik heb gesprekken gehoord, dat hoeft hij niet te doen, wij zijn ook mensen met gevoelens. Ik heb hem dat ook gezegd, ik wil daar ook allemaal niks meer over zeggen (sic) want ik wil niet roddelen achter zijn rug. Maar hij heeft wel een bepaalde perceptie rond mij gecreeerd, van Amy is degene die iedereen tegen mij opzet, Amy is gevaarlijk, dus zij moet weg. Dat is slecht voor de groepssfeer.

Maar als je met de mensen spreekt die dicht bij mij staan, dan hoor je dat ik superlief ben en eigenlijk alleen maar plezier wil maken.
  woensdag 19 januari 2022 @ 16:52:47 #84
421867 greysbones
pi_203271658
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 16:50 schreef Ireth het volgende:

[..]
Zo te zien wel :o

[ afbeelding ]

8)7
AAAHHHHH

AAHHHHHHHHH
quote:
2s.gif Op woensdag 19 januari 2022 16:51 schreef engine het volgende:

[..]
Klinkt erg vaag als je niet weet wie er genomineerd zijn.
het was in een gesprek met Nawel en Hanne op de slaapkamer
was bezig en had de stream aan staan
maar vergeten even DGK te taggen
pi_203271663
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 16:51 schreef Koos1958 het volgende:
ik vind die amy zo een vreemd kind. Ze zegt ik wil niet liegen, maar kind dat doe je ook steeds en elke keer weer. En blijven zeggen dat ze niet roddelt maar ik heb toch vaak haar horen smoezen en roddelen met de anderen.
"Ik verwijt het niemand en ik meen het oprecht, maar........." Ow nee, die is al naar huis _O-
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_203271676
Leroy vastberaden. Zit hij er al lang?
  woensdag 19 januari 2022 @ 16:54:42 #87
421867 greysbones
pi_203271684
Nawel is al weer moe _O- _O- _O-
  woensdag 19 januari 2022 @ 16:54:44 #88
384473 Tuinfluitert
pi_203271686
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 16:51 schreef Koos1958 het volgende:
Amy: Ik wil tips van buiten, hoe ik het goed kan doen.En ik wil gewoon geen konten likken, ik heb het wel twee dagen geprobeerd, maar het lukt gewoon niet.
pi_203271696
Drama in huis is voor ons leuk om naar te kijken, maar Amy heeft het woord drama uitgevonden. Klagen, janken, zeuren. Klaar mee, ze mag van mij meteen naar huis, kan ze daar verder janken
if it's meant to be, it will be
  woensdag 19 januari 2022 @ 16:56:05 #90
421867 greysbones
pi_203271701
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 16:54 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]
Amy: Ik wil tips van buiten, hoe ik het goed kan doen.En ik wil gewoon geen konten likken, ik heb het wel twee dagen geprobeerd, maar het lukt gewoon niet.
en dan heeft ze nog wel zo'n grote tong _O- _O-
pi_203271704
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 16:51 schreef 5thencounter het volgende:
Vermoeid Kindje.. nog één kilootje eraf en het sodemietert om.. :{

[ afbeelding ]
deze topper heeft wel een fitnessmannetje verslagen met een uithoudingsvermogen challenge _O_
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
  woensdag 19 januari 2022 @ 16:57:25 #92
384473 Tuinfluitert
pi_203271715
quote:
99s.gif Op woensdag 19 januari 2022 16:56 schreef greysbones het volgende:

[..]
en dan heeft ze nog wel zo'n grote tong _O- _O-
Amy: Ik wil weten, hoe ik moet veranderen, gewoon niet overkomen als de bitch, maar soms wens ik dat ik meer bek heb.
  woensdag 19 januari 2022 @ 16:58:29 #93
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_203271726
quote:
7s.gif Op woensdag 19 januari 2022 16:56 schreef MacDeMarco het volgende:

[..]
deze topper heeft wel een fitnessmannetje verslagen met een uithoudingsvermogen challenge _O_
Dat heeft ze idd.. maar je duim op een gaatje houden of een marathon lopen.. het is maar waar je prioriteiten liggen _O-
pi_203271740
he? peter zegt dat er 4 op dimi gestemd hadden.. dat heeft dimi hem gezegd?
pi_203271754
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 16:59 schreef Monique___ het volgende:
he? peter zegt dat er 4 op dimi gestemd hadden.. dat heeft dimi hem gezegd?
Ja heeft Dimi gezegd maar dat hoeft niet te kloppen dus.
pi_203271771
Hahaah.... Amy brengt rapport uit bij Peter en Eveline.
Ik heb zo'n goed gesprek gehad met Tobias en Dimi. Ze zeiden: het klopt gewoon niet, de mensen die dicht bij u staan zeggen iets heel anders dan het beeld van de giftige persoon zoals jij wordt beschreven. Gif he, da's wel een woord.

De enige die iets van woorden van die strekking heeft gezegd in dat gesprek was Amy zelf !!! :)
pi_203271775
Peter klinkt geïrriteerd. Hij wil Nawel eens flink aanpakken in de groep.
  woensdag 19 januari 2022 @ 17:02:38 #98
421867 greysbones
pi_203271776
Peter is klaar met Nawel *O* *O* *O*
pi_203271778
moet wel lachen nu met Peter... klopt... die doet ook de ganse dag geen klote haha en ligt de hele dag in bed..
hoop dat hij het haar zegt
pi_203271785
Sow, Peter over Nawel.

Shots fired.
pi_203271788
Hij heeft zo gelijk!! Dit gaat niet lang meer goed :D
pi_203271789
lachen dit. Nawel doet ook niks.. voegt ook niks toe.
pi_203271790
Petertjuuuhhh
pi_203271791
Goeie Peter heeft zo gelijk!!!! 100 plus
pi_203271794
weeeeeeee peter gaat los hahahahahahha
pi_203271797
prinses van perzie hahahaha
  woensdag 19 januari 2022 @ 17:04:26 #107
421867 greysbones
pi_203271801
dit gaat regelrecht naar Nawel _O- _O-
  woensdag 19 januari 2022 @ 17:04:39 #108
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_203271803
quote:
99s.gif Op woensdag 19 januari 2022 17:02 schreef greysbones het volgende:
Peter is klaar met Nawel *O* *O* *O*
*O*
pi_203271804
Nawel even volledig voor de bus gegooid door Peter...oh zo mee eens!
Allemaal cabaretteketet!
pi_203271806
Hij loopt helemaal leeg over Nawel hahaha, prachtig.
pi_203271817
petertjuhhhhhhh doe dat! _O_
  woensdag 19 januari 2022 @ 17:05:57 #112
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_203271821
Go Peter! Go Peter!! Go Peter!!!

*O* *O* *O* *O* *O*
pi_203271822
Go Peter ! hij heeft zo gelijk !
pi_203271823
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 17:04 schreef freaky40 het volgende:
Nawel even volledig voor de bus gegooid door Peter...oh zo mee eens!
Yep, en dit gaat amy zeker doorvertellen... gaat het nu echt beginnen?
  woensdag 19 januari 2022 @ 17:06:17 #115
421867 greysbones
pi_203271824
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 17:05 schreef suzi1 het volgende:
petertjuhhhhhhh doe dat! _O_
lekkere ouwe relnicht _O- _O- _O-
pi_203271826
Heerlijk dit
Allemaal cabaretteketet!
pi_203271827
Ik hoooop dat hij het ook tegen haar durft te zeggen.. en het liefst op deze manier haha
  woensdag 19 januari 2022 @ 17:06:26 #118
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_203271828
Dit moet echt in de uitzending _O-
pi_203271829
Eindelijk drama op de goeie manier..
pi_203271830
quote:
99s.gif Op woensdag 19 januari 2022 17:06 schreef greysbones het volgende:

[..]
hier kijk/leef ik voor :D
pi_203271832
Heerlijk en nu ook nog tegen nawel zeggen
pi_203271835
Dit lijkt me interessant voor DGK Tegengas, maar ik twijfel over de spelling van zijn username. :@
pi_203271840
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 17:06 schreef Monique___ het volgende:
Ik hoooop dat hij het ook tegen haar durft te zeggen.. en het liefst op deze manier haha
Ben ik ook benieuwd naar, maar denk dat hij dat wel durft
pi_203271843
@DGK_Tegengas : stream 1, vanaf ongeveer 17:00 uur, Peter die leegloopt over Nawel.
  woensdag 19 januari 2022 @ 17:07:42 #125
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_203271847
Kristoff en Tobias zullen het wel met Peter eens zijn. Die hebben dat ook wel eens gezegd.
pi_203271848
Leroy had de rode knop
Leef, alsof het je laatste dag is !!!
  woensdag 19 januari 2022 @ 17:08:08 #127
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_203271849
Leroy rode knop, haal hem maar van de nominatie af!

Wel jammer, dit breekt de tirannie van Peter....
pi_203271850
@DGK_Tegengas

Peter loopt leeg over Nawel. Stream 1 ongeveer 17:02.

Spuit 11. :(
  woensdag 19 januari 2022 @ 17:08:19 #129
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_203271853
Leroy knop gedrukt.

Vrijstelling?
pi_203271854
Leroy hopelijk een negatieve suprise. ~O>
Allemaal cabaretteketet!
pi_203271856
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 17:07 schreef Rhosyn het volgende:
Kristoff en Tobias zullen het wel met Peter eens zijn. Die hebben dat ook wel eens gezegd.
Iedereen zal het hier mee eens zijn, noesh misschien niet
  woensdag 19 januari 2022 @ 17:08:57 #132
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_203271860
Leroy moet naar de gameroom.

Veel geschreeuw.
pi_203271865
Koffie apparaat en BBQ, keuzes keuzes
  woensdag 19 januari 2022 @ 17:09:11 #134
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_203271867
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 17:06 schreef Yolk het volgende:
Dit lijkt me interessant voor DGK Tegengas, maar ik twijfel over de spelling van zijn username. :@
Ja!!! (En ja, hier ook de twijell)
pi_203271868
game room koffieapparaat bbq kruiden
  woensdag 19 januari 2022 @ 17:09:28 #136
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_203271870
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 17:09 schreef Ireth het volgende:

[..]
Ja!!! (En ja, hier ook de twijell)
@DGK_Tegengas
pi_203271871
BBQ, kruiden, koffieapp..luxe.en lekker geen overleg.
pi_203271874
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 17:07 schreef Fikkert2 het volgende:

[..]
Ben ik ook benieuwd naar, maar denk dat hij dat wel durft
Ik denk het niet. Heeft hij het lef niet voor
  woensdag 19 januari 2022 @ 17:10:15 #139
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_203271875
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 17:08 schreef Tourniquet het volgende:
@:DGK_Tegengas

Peter loopt leeg over Nawel. Stream 1 ongeveer 17:02.

Spuit 11. :(
Maakt niet uit, dit gesprek beter teveel dan te weinig taggen!
pi_203271876
quote:
99s.gif Op woensdag 19 januari 2022 17:06 schreef greysbones het volgende:

[..]
hij is er echt klaar mee lol
pi_203271879
Jammer dat het leeglopen van Peter door deze buzzertime weer teniet is gedaan..
Allemaal cabaretteketet!
pi_203271882
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 17:10 schreef Lillfex het volgende:

[..]
Ik denk het niet. Heeft hij het lef niet voor
We gaan het zien
pi_203271884
Ben ik de enige die vind dat Amy soms op Rita Ora lijkt?
pi_203271888
Ik wist het zodra de 3 genomineerde buiten zijn gaat die Roze knop aan.

Ik denk dat Leroy mag kiezen: Barbecue, koffie of nominatie af hahaha

Oh toch geen vrijstelling
pi_203271889
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 17:10 schreef freaky40 het volgende:
Jammer dat het leeglopen van Peter door deze buzzertime weer teniet is gedaan..
Misschien wordt het toch iets te heftig voor BB :'(
pi_203271895
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 17:11 schreef Fikkert2 het volgende:

[..]
Hij Ik zie Nawel gewoon praten bij de keuken dus Peter doet het niet tegen Nawal
pi_203271899
hij scoort punten met het koffiezetapparaat
pi_203271903
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 17:12 schreef Lillfex het volgende:

[..]
Hij Ik zie Nawel gewoon praten bij de keuken dus Peter doet het niet tegen Nawal
Wel een beetje geduld hebben he _O-
pi_203271909
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 17:11 schreef Fikkert2 het volgende:

[..]
ja toevallig he, op deze manier dit leuke gesprek afbreken, voordat het lieveling van BB gekwetst wordt..
  woensdag 19 januari 2022 @ 17:14:01 #150
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_203271910
Koffie apparaat... godkolere.. komt er ooit nog eens wat negatiefs in deze WatjesBB? }:|
pi_203271914
Likeurtjes?

Of gewoon siroopjes voor in de koffie.
  woensdag 19 januari 2022 @ 17:14:56 #152
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_203271917
Jessus Grace hou je schreeuwbek }:|
  woensdag 19 januari 2022 @ 17:15:35 #153
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_203271924
vond Noush in kleren van andere leuker gekleed als nu in der eigen kleding, en wat een geschreeuw zeg nu
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
pi_203271925
balies en andere likeurtjes voor koffie, als ze op zijn aanvullen in de minimall
pi_203271949
Het is hetzelfde espresso-apparaat wat we eerder al in de mini-mall zagen in de promo-foto's.
https://www.princesshome.(...)ule-01.249412.01.001

Gaat daarmee wel een tijdje duren om voor 14 man koffie te maken. :P

pi_203271955
quote:
2s.gif Op woensdag 19 januari 2022 17:15 schreef Joyce-43 het volgende:
vond Noush in kleren van andere leuker gekleed als nu in der eigen kleding, en wat een geschreeuw zeg nu
Heel onflatteus wat ze aan heeft...
pi_203271959
Kom op Peter trek je mond open naar Nawel toe.
pi_203271967
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 17:19 schreef Clasientje het volgende:
Kom op Peter trek je mond open naar Nawel toe.
Dit gaat echt nog wel gebeuren, zijn kookpunt is to the roof..
pi_203271973
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 17:14 schreef 5thencounter het volgende:
Koffie apparaat... godkolere.. komt er ooit nog eens wat negatiefs in deze WatjesBB? }:|
Mediawatjes *O* *O* *O*
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_203271990
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 17:11 schreef Million_Lights het volgende:
Ben ik de enige die vind dat Amy soms op Rita Ora lijkt?
Dat was ook mijn eerste gedachte toen ik haar zag inderdaad.
pi_203271993
Hij was echt wel witheet hoor dat komt echt wel een keer tegen Nawel :Y
  woensdag 19 januari 2022 @ 17:22:37 #162
384473 Tuinfluitert
pi_203271996
Vera: ik wil zo wel douchen.
Julio: Maar Peter moet nog afwassen, dan moeten jullie die minuten verdelen, hij wil wel met heet water afwassen.
pi_203272001
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 17:18 schreef Angelique61 het volgende:

[..]
Heel onflatteus wat ze aan heeft...
Van een oud vrouwtje uit de thuiszorg gekregen denk ik
Nieuw is niet altijd beter.
  woensdag 19 januari 2022 @ 17:23:11 #164
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_203272003
Een bejaardenhuis is er nix bij, incl activiteiten afdeling.. als dit zo doorgaat wordt dit de met stip de meest waardeloze BB ooit.

Elke dag worden ze weer beloond in hun verblijf zodat ze met de dag gezapiger gaan rondhangen, waar is die belofte dat dit de meest heftge BB ooit gaat worden.. die paar kutspelletjes zijn gewoon beschamend :N
pi_203272006
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 17:19 schreef Hunter het volgende:

[..]
Mediawatjes *O* *O* *O*
Jaaaaa was leukkkkk
pi_203272019
ik wil de groene kamer zien NUUUUUUUU
pi_203272026
En nu gaan ze op de 'ouderwetse' manier koffie maken??
pi_203272036
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 17:22 schreef Gerrie_55 het volgende:
Hij was echt wel witheet hoor dat komt echt wel een keer tegen Nawel :Y
Trouwens die Evelien zat hem aan te kijken die dacht waar komt dit vandaan
pi_203272038
Huh, was Leroy niet beschermd als nieuweling voor nominatie?

Nevermind, ik moet de streamverslagen niet achterstevoren lezen :')
Nieuw is niet altijd beter.
  woensdag 19 januari 2022 @ 17:26:16 #170
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_203272041
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 17:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Met Besjamelksaus erop.. heel lekker :Y
pi_203272068
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 17:25 schreef Li0nHeart het volgende:
o|O
pi_203272074
ben zeker dat amy nu een amy versie van peter verhaal aan nawel zit te vertellen lol
  woensdag 19 januari 2022 @ 17:31:06 #173
421867 greysbones
pi_203272098
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 17:29 schreef sarah8106 het volgende:
ben zeker dat amy nu een amy versie van peter verhaal aan nawel zit te vertellen lol
die staat naast Peter
  woensdag 19 januari 2022 @ 17:31:11 #174
384473 Tuinfluitert
pi_203272099
Grace: ben zo blij dat we nu zoetjes hebben.
Nouchine: En ik lust geen koffie, misschien moet ik dat leren drinken, waarom hebben jullie nou lange broeken aan?
Nawel: Omdat we nu naar buiten gaan en net doen of dat we op het terras zitten, dat heb ik nodig.
pi_203272103
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 17:29 schreef sarah8106 het volgende:
Hahaha ze zegt net ik wil dit wel doen koffie maken..
pi_203272112
Een van de mannen wordt opgemaakt. Hilarisch.
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  woensdag 19 januari 2022 @ 17:32:16 #177
421867 greysbones
pi_203272115
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 17:31 schreef Tuinfluitert het volgende:
Grace: ben zo blij dat we nu zoetjes hebben.
Nouchine: En ik lust geen koffie, misschien moet ik dat leren drinken, waarom hebben jullie nou lange broeken aan?
Nawel: Omdat we nu naar buiten gaan en net doen of dat we op het terras zitten, dat heb ik nodig.
das echt een verwend ding
pi_203272118
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 17:32 schreef Hunter het volgende:
Een van de mannen wordt opgemaakt. Hilarisch.
Tobi :D
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
  woensdag 19 januari 2022 @ 17:33:13 #179
421867 greysbones
pi_203272123
wie zal het tegen Nawel vertellen
Evil of Amy
pi_203272134
quote:
99s.gif Op woensdag 19 januari 2022 17:33 schreef greysbones het volgende:
wie zal het tegen Nawel vertellen
Evil of Amy
Evil niet, volgens mij viel het muntje bij haar ook ineens
pi_203272136
quote:
99s.gif Op woensdag 19 januari 2022 17:31 schreef greysbones het volgende:

[..]
die staat naast Peter
ja zie het net lol
pi_203272138
Toby lijkt zo op Jerrel met die make-up. :{
  woensdag 19 januari 2022 @ 17:34:31 #183
384473 Tuinfluitert
pi_203272139
quote:
99s.gif Op woensdag 19 januari 2022 17:32 schreef greysbones het volgende:

[..]
das echt een verwend ding
Zegt dat ze een paar keer per jaar luxe villa's huurt op Ibiza en in Spanje.
  woensdag 19 januari 2022 @ 17:34:45 #184
130755 Kinga
versier hier
pi_203272143
Heb het idee dat Hanne beter integreert dan een Eveline of Amy he..? Ze doet gewoon leuk en gezellig mee kletsen..
pi_203272145
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 17:34 schreef Tourniquet het volgende:
Toby lijkt zo op Jerrel met die make-up. :{
Ja, ik dacht ook al .. hey Jerrel is terug
  woensdag 19 januari 2022 @ 17:34:56 #186
421867 greysbones
pi_203272146
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 17:34 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]
Zegt dat ze een paar keer per jaar luxe villa's huurt op Ibiza en in Spanje.
tuurlijk 8)7
pi_203272150
pi_203272161
Nou Peter, ga Nawel eens even de wind van voren geven en vertellen hoe de wereld in elkaar zit... ~O> Let's gooo!
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 19 januari 2022 @ 17:36:02 #189
421867 greysbones
pi_203272163
ik vind grace wel echt lief met iedereen
pi_203272165
Nou .. Peter is heel blij met het nieuwe koffieapparaat ;)
  woensdag 19 januari 2022 @ 17:36:36 #191
421867 greysbones
pi_203272168
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 17:35 schreef freaky40 het volgende:
Nou Peter, ga Nawel eens even de wind van voren geven en vertellen hoe de wereld in elkaar zit... ~O> Let's gooo!
nee joh lekker laten sudderen
tot Evil of Amy het doorlult >:)
pi_203272184
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 17:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Prioriteit is blijkbaar een bakkie filterkoffie. :P
pi_203272185
quote:
99s.gif Op woensdag 19 januari 2022 17:36 schreef greysbones het volgende:
Ze kan druk zijn, maar volgens mij heeft ze een goudenhart :Y
pi_203272190
quote:
Ik zit er ook met verbazing naar te kijken, of zal hij denken nog 1x, de laatste keer ouderwetse stijl in BBhuis
  woensdag 19 januari 2022 @ 17:38:05 #195
421867 greysbones
pi_203272195
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 17:37 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]
:Y :Y :Y
pi_203272198
quote:
pi_203272201
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 17:37 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]
[Vera]
Is ook zo!
[/Vera]
  woensdag 19 januari 2022 @ 17:38:27 #198
421867 greysbones
pi_203272203
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 17:37 schreef Fikkert2 het volgende:

[..]
Ik zit er ook met verbazing naar te kijken, of zal hij denk nog 1x, de laatste keer ouderwetse stijl in BBhuis
met dat apparaat was de koffie zo op
pi_203272212
quote:
99s.gif Op woensdag 19 januari 2022 17:38 schreef greysbones het volgende:

[..]
Haha... nou, goede keus van Leroy
pi_203272216
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 17:38 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
[Vera]
Is ook zo!
[/Vera]
Denk het ook wel ja
pi_203272222
Peter is wel een top talentje voor RLS begrippen. Hij mag zich enkel nog meer roeren daar in de club, en dan komt het helemaal goed met hem. Hij heeft het wel in zich, dat bleek maar.
Allemaal cabaretteketet!
pi_203272230
Hoezo een nieuw koffie machine?
pi_203272232
quote:
99s.gif Op woensdag 19 januari 2022 17:38 schreef greysbones het volgende:

[..]
Maw, de koffie uit de kan is slappe meuk??, het is niet dat het apparaat koffie als brandstof om te werken gebruikt
  woensdag 19 januari 2022 @ 17:41:17 #204
130755 Kinga
versier hier
pi_203272233
We love Peter O+
  woensdag 19 januari 2022 @ 17:41:41 #205
421867 greysbones
pi_203272240
is er uberhaupt iemand eten aan het maken>?
  woensdag 19 januari 2022 @ 17:42:38 #206
421867 greysbones
pi_203272249
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 17:41 schreef Fikkert2 het volgende:

[..]
Maw, de koffie uit de kan is slappe meuk??, het is niet dat het apparaat koffie als brandstof om te werken gebruikt
zijn logica is voor 1 kopje heb je veel meer koffie nodig met dat apparaat dan als je het met de hand doet
en dat klopt ook wel
  woensdag 19 januari 2022 @ 17:42:41 #207
384473 Tuinfluitert
pi_203272250
Amy: Ik vind het zo gezellig koffie zelf malen.
Peter: En wanneer het op is, is het op, er moet ook nog een snufje zout in
pi_203272252
quote:
99s.gif Op woensdag 19 januari 2022 17:36 schreef greysbones het volgende:
Dat vind ik ook. En het is ook oprecht.
Van sommigen heb ik het idee dat ze medebewoners troosten om goed in de picture te komen, maar Grace is echt een empathisch mens.

Ze kan soms wat druk zijn, en dat zingen is :X , maar naast Thobias gun ik Grace op dit moment de overwinning het meeste omdat ze authentiek lijkt te zijn en ondanks veel tegenslagen in haar leven ook zo vrolijk blijft. :Y
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
  woensdag 19 januari 2022 @ 17:43:04 #209
130755 Kinga
versier hier
pi_203272256
Julio laat zich even verwennen, is wel een tut geloof ik.
pi_203272269
Nawel commentaar, die wil geen half kopske, Peter zegt ik krijg er 12 halve kopjes uit dan is het op en heeft iedereen koffie, Nawel ja maar ik wil een normaal kopske koffie,Peter zegt, nou dan maak jij nog maar een pot dan kost het dubbel koffie, op is op. volle kopjes is 6 uit de kan halfvolle kopjes 12.
pi_203272271
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 17:38 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
[Vera]
Is ook zo!
[/Vera]
Vera is ook lief en 'echt' denk ik. Een heel lief meisje, maar ook wel wat naïef en kinderlijk.
Grace straalt meer levenservaring uit.
pi_203272279
Euhhh Denk dat ze het gehoord heeft wijkt niet meer van peter af...spannend wacht op de uitbraak van peter!!!
pi_203272286
quote:
99s.gif Op woensdag 19 januari 2022 17:42 schreef greysbones het volgende:

[..]
zijn logica is voor 1 kopje heb je veel meer koffie nodig met dat apparaat dan als je het met de hand doet
en dat klopt ook wel
Ja klopt ook wel, ik snap wel waar het verlies ontstaat, waar een wil is is een weg.
pi_203272287
quote:
2s.gif Op woensdag 19 januari 2022 17:45 schreef Silves het volgende:
Euhhh Denk dat ze het gehoord heeft wijkt niet meer van peter af...spannend wacht op de uitbraak van peter!!!
Nee, ze wil koffie
pi_203272288
Here we go
pi_203272295
ze weten wie genomineerd zijn????
pi_203272300
Hmm, nawee wil niet echt happen
pi_203272302
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 17:46 schreef Li0nHeart het volgende:

[..]
Nee, ze wil koffie
Ja de prinses wil alles, ook nog als eerste..ze wil ook koffie leren maken, dat ze maar eens begint met de koffie te malen..
pi_203272309
Koffie koffie koffie KOFFIE
pi_203272315
Ja, ik ben 'n gebruiker
Het pure spul dus zonder de suiker
pi_203272318
nu weet ik het, zij is 1 van de meiden van halal!
pi_203272322
wist dat ik haar ergens van kende
  Moderator woensdag 19 januari 2022 @ 17:51:45 #223
388664 crew  Dotteke
pi_203272329
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 17:49 schreef woveleed het volgende:
Koffie koffie koffie KOFFIE
Lekker c_/
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_203272330
Zouden ze het bonnetje nog hebben van het koffieapparaat?
pi_203272331
Nous huilen
  woensdag 19 januari 2022 @ 17:52:26 #226
130755 Kinga
versier hier
pi_203272335
Nouchine weer aan het janken? En Salar weer erop in praten...
pi_203272339
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 17:25 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Huh, was Leroy niet beschermd als nieuweling voor nominatie?

Nevermind, ik moet de streamverslagen niet achterstevoren lezen :')
Verloren met een proef met Hanne.
pi_203272340
Leroy moet naar de DBK
pi_203272348
be
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 17:51 schreef suzi1 het volgende:
wist dat ik haar ergens van kende
Wie bedoel je?
pi_203272357
nawel
pi_203272359
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 17:50 schreef suzi1 het volgende:
Wie? :D
pi_203272368
Salar : vertrouw me, ik zal dat aan niemand vertellen.
Salar : Als ze slecht over jou gaat praten, dan kun je dit gebruiken als terugantwoord. Als je het nu gaat zeggen, gooi je olie op het vuur.
Nous : ik voel dat mensen mij minder gaan vertrouwen
Salar : Al die jongens steunen mij

(over wie gaat dat?)
pi_203272369
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 17:23 schreef 5thencounter het volgende:
Een bejaardenhuis is er nix bij, incl activiteiten afdeling.. als dit zo doorgaat wordt dit de met stip de meest waardeloze BB ooit.

Elke dag worden ze weer beloond in hun verblijf zodat ze met de dag gezapiger gaan rondhangen, waar is die belofte dat dit de meest heftge BB ooit gaat worden.. die paar kutspelletjes zijn gewoon beschamend :N
Niet volledig akkoord. BB organiseert challenges, maar vooral de bewoners zijn veel creatiever dan vroeger. Ze maken bijv. alle spelletjes zelf, zonder te zeuren bij BB om gunsten zoals vorig jaar.
  woensdag 19 januari 2022 @ 17:54:54 #234
421867 greysbones
pi_203272379
quote:
huh?
pi_203272380
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 17:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar : vertrouw me, ik zal dat aan niemand vertellen.
Salar : Als ze slecht over jou gaat praten, dan kun je dit gebruiken als terugantwoord. Als je het nu gaat zeggen, gooi je olie op het vuur.
Nous : ik voel dat mensen mij minder gaan vertrouwen
Salar : Al die jongens steunen mij

(over wie gaat dat?)
Ja geen idee. Amy misschien?
pi_203272389
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 17:42 schreef Tuinfluitert het volgende:
Amy: Ik vind het zo gezellig koffie zelf malen.
Peter: En wanneer het op is, is het op, er moet ook nog een snufje zout in
Of chicorei zoals bij ons thuis vroeger. Dit is info die alleen de ouderen onder ons begrijpen denk ik.
pi_203272390
Salar is grappig :D
pi_203272393
Maar Meiden van Halal zijn geen Belgen :P Dus dat kan Nawel niet zijn
pi_203272396
Peter gefrustreerd over Nawel
  woensdag 19 januari 2022 @ 17:56:18 #240
421867 greysbones
pi_203272397
quote:
2s.gif Op woensdag 19 januari 2022 17:55 schreef engine het volgende:
Salar is grappig :D
likeable het spel spelen
knap _O_
pi_203272399
Salar : als het met mij goed is is het met jou ook goed. Ik weet dat ik alleen jou 100% kan vertrouwen.
Nous : Waarom dan?
Salar : Dat weet ik niet, dat voelt gewoon zo.
pi_203272402
Salar heeft gewoon gelijk
pi_203272412
quote:
99s.gif Op woensdag 19 januari 2022 17:56 schreef greysbones het volgende:

[..]
likeable het spel spelen
knap _O_
Gooit Nawel nog even onder de bus :D
  woensdag 19 januari 2022 @ 17:57:06 #244
130755 Kinga
versier hier
pi_203272414
Oh is de band tussen Salar en Nawel over? Dat ging nog sneller dan ik dacht..
pi_203272420
Ze stond alleen maar te wachten op de eerste kop koffie madam Nawel }:| bank dat ze wat te kort komt
pi_203272422
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 17:57 schreef Kinga het volgende:
Dat heeft nog best lang geduurd.
Allemaal cabaretteketet!
pi_203272424
Salar heeft niks meer met Nawel ... helemaal niks meer zegt ie
  woensdag 19 januari 2022 @ 17:59:01 #248
15600 BB-King
Long live the King!
pi_203272448
De gebroeders Salar praten met Nouchine.

O het is een spiegel.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  woensdag 19 januari 2022 @ 18:00:17 #249
130755 Kinga
versier hier
pi_203272463
Soms, heel soms twijfel ik of Salar, Nouchine ook maar zit te bezeiken...Of dat die klik wel echt is? Hij is zo geraffineerd bezig met iedereen.
  woensdag 19 januari 2022 @ 18:00:57 #250
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_203272476
Peter afwassen. En er staat er maar 1 af te drogen.

Hoezo? Waar zijn ze allemaal?
pi_203272492
Nalar weer aan het stoken bij amy nu over salar en dimitri
pi_203272494
"Het" zit nog recht. Uniek !!!

pi_203272497
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 18:00 schreef Rhosyn het volgende:
Peter afwassen. En er staat er maar 1 af te drogen.

Hoezo? Waar zijn ze allemaal?
Peter heeft straf, rode knop, hele week afwassen
pi_203272500
Crybaby wil niks meer met Cris te maken hebben, omg wat kan die troela niet tegen kritiek.
pi_203272507
quote:
2s.gif Op woensdag 19 januari 2022 18:02 schreef Silves het volgende:
Crybaby wil niks meer met Cris te maken hebben, omg wat kan die troela niet tegen kritiek.
salar toch
pi_203272517
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 18:00 schreef Kinga het volgende:
Soms, heel soms twijfel ik of Salar, Nouchine ook maar zit te bezeiken...Of dat die klik wel echt is? Hij is zo geraffineerd bezig met iedereen.
Ik denk wel dat die klik echt is. Betekent niet dat het eeuwig is.
pi_203272519
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 18:02 schreef Koos1958 het volgende:

[..]
salar toch
Ze zei net ook met Kristof
pi_203272520
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 17:57 schreef Kinga het volgende:
Werdtijd Nawel ik had dat niet verwacht van jou
pi_203272523
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 18:02 schreef Koos1958 het volgende:

[..]
salar toch
Nee.. Kristof .. .hij speelt het spel superhard volgens Amy
pi_203272525
Nawel die geen bondjes smeet. 🤣🤣 ik verslik me in mijn pasta.
  woensdag 19 januari 2022 @ 18:04:52 #261
421867 greysbones
pi_203272544
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 18:03 schreef Li0nHeart het volgende:

[..]
Nee.. Kristof .. .hij speelt het spel superhard volgens Amy
_O- _O- _O-
die roddelt zich van het ene in het andere gesprek
pi_203272545
Het is geen bed, maar ze gaat steeds platter liggen onder de tafel.
  woensdag 19 januari 2022 @ 18:06:01 #263
421867 greysbones
pi_203272552
waarom krijgt Nawel geen zendercheck??
pi_203272554
Buiten Nawel die uithaalt naar Salar. Ze vindt 'm manipulatief, maar wil niet zulke woorden gebruiken. En dan lukt ook niet bij haar zegt ze.
  woensdag 19 januari 2022 @ 18:06:06 #265
130755 Kinga
versier hier
pi_203272556
Nawel gooit wel haar eigen glazen in door zo te bonden met Amy. Die vertrekt sowieso zaterdag. Salar en Nouchine laten haar echt wel vallen... en dan heeft ze alleen Grace nog.
pi_203272559
Nawal wisselt sneller van vrienden dan van kleren....
  Moderator woensdag 19 januari 2022 @ 18:06:36 #267
18653 crew  D.
pi_203272564
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 18:03 schreef Lpracing het volgende:
Nawel die geen bondjes smeet. 🤣🤣 ik verslik me in mijn pasta.
Spaghetti zou Dimi zeggen :Y
pi_203272574
Niet te doen dat ruisen van die kleding
pi_203272575
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 18:01 schreef Koos1958 het volgende:
Nalar weer aan het stoken bij amy nu over salar en dimitri
Net andersom Amy is haar aan het vergiftigen
  woensdag 19 januari 2022 @ 18:07:20 #270
130755 Kinga
versier hier
pi_203272576
Wat zijn ze uberhaupt zo obsessed met Salar. Als je hem niet vertrouwt, dan dump hem lekker en be done with it. Dat gezeeeeeeur.
pi_203272591
Snap ni dat labiele Amy door die selecties geraakte. Zoveel waanideeën dat mens amai.
pi_203272600
Nawel : ik doe wel mee aan BB, nee, niet voor het geld, om mijn moeder hoef ik niet voor het geld.

Tenminste dat versta ik ... dat Gents..
pi_203272601
schakel ik de stream weer in na het eten, weeeer Amy over haar gezever maar nu met nawel..
pi_203272605
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 18:08 schreef JosSmos37 het volgende:
Snap ni dat labiele Amy door die selecties geraakte. Zoveel waanideeën dat mens amai.
Daarom dus.....
pi_203272608
quote:
het is toch tv he.. zit toch altijd wel een labiel figuur in
pi_203272612
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 18:09 schreef juul. het volgende:
Daarom dus.....
yah i get it :) Zijn we zeker dat Amy niet stiekem Karen noemt?
pi_203272616
quote:
Omdat het nu niet saai is
  woensdag 19 januari 2022 @ 18:10:35 #278
15600 BB-King
Long live the King!
pi_203272619
Amy kent Nick van vorig jaar goed zegt ze.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_203272622
ZENDERCHECK :R
pi_203272632
Kan er trouwens bij het stemmen wie in het huis moet blijven niet een 4e optie bij ‘geen van de drie’.
pi_203272646
quote:
7s.gif Op woensdag 19 januari 2022 18:10 schreef BB-King het volgende:
Zou straf zijn. Nick uit de boerenkempen die niemand verstaat, en Amy uit het Gentse die ook niemand verstaat. Het woordje bruur is enkel nog maar gevallen bij kristof denk ik.
pi_203272649
quote:
Ja Amy is Nick's favo zei die
pi_203272650
quote:
Het ging schijnbaar tussen Amy en Nick bij het huis in ging, en toen is het Nick geworden.
pi_203272651
De Febo zit bij de Febo...
pi_203272652
Ge moe u show krijge..zegt crykut tegen de ander..ja daar zit ze ook in BB om volgers en roem te krijgen..
pi_203272659
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 18:12 schreef Lonneke1983 het volgende:

[..]
Het ging schijnbaar tussen Amy en Nick bij het huis in ging, en toen is het Nick geworden.
Ik denk niet dat King Nick wakker ligt van Amy.
pi_203272673
Ik had het idee dat Nouch huilend op haar bed zat omdat ze ingeruild is voor Amy
pi_203272701
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 18:12 schreef Lonneke1983 het volgende:

[..]
Geloof er geen zak van.
pi_203272745
Wat gaat er nu weer gebeuren
pi_203272757
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 18:19 schreef Mrsloveable het volgende:
Modeshow vrouwen denk ik.
pi_203272763
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 18:19 schreef Mrsloveable het volgende:
modeshow.
pi_203272770
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 18:20 schreef Jockari het volgende:

[..]
Modeshow vrouwen denk ik.
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 18:20 schreef Monique___ het volgende:

[..]
modeshow.
Ok wat de mannen gisteren dus deden/hadden
pi_203272789
Erger dan een kippenhok dit
pi_203272820
Evelien: "ik zal toch iets aan moeten doen, ik heb niks"

Leipe shit ouwe
pi_203272837
pak mijn zender ff leroy??? wtf loop zelf
pi_203272872
quote:
Vind haar op een van die zussen lijken of denk je dat ze er één is?

Als het het laatste is; dat klopt niet:
https://nl.wikipedia.org/wiki/De_Meiden_van_Halal

quote:
Het was een praatprogramma dat werd gepresenteerd door de drie zussen Esmaa, Jihad en Hajar Alariachi.
Verder was Nawel toentertijd pas ongeveer 10 jaar, want Meiden van Halal begon in 2005 en Nawel is nu 26. :P
  woensdag 19 januari 2022 @ 18:28:20 #297
384473 Tuinfluitert
pi_203272882
Grace: Welke maat tieten heb jij?
Amy: Nee, deze BH is te klein.
Nawel: Heeft iemand voor mij een BH, ik heb helemaal geen BH, mijn tieten hangen,
pi_203272885
Nouche tegen Hanne: Zo mager en uw botten en al...
pi_203272895
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 18:28 schreef Jockari het volgende:
Nouche tegen Hanne: Zo magar en uw botten en al...
Tegenpool
  woensdag 19 januari 2022 @ 18:33:04 #300
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_203272947
Is die föhn nou al genomineerd??? :X
  woensdag 19 januari 2022 @ 18:35:32 #301
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_203272983
Dicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')