SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Tussendoortje. Ze eten meestal rond 19u.quote:Op woensdag 19 januari 2022 16:03 schreef Rhosyn het volgende:
Zijn die pannenkoeken het avondeten of is het een tussendoortje?
Ja, Grace had het al over "optutten voor de mannen".quote:Op woensdag 19 januari 2022 15:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik geloof dat de jongens willen dat de meisjes vanavond een modeshow lopen .. of het ook gaat gebeuren.... ?
Tuinfluitert stuurde al een DM die ik te laat zagquote:Op woensdag 19 januari 2022 16:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
woensdag 19 januari 2022 @ 16:00:54
woensdag 19 januari 2022 @ 15:58:42
2 minuten en 14 seconden, Officieel geen kaap.
Tussendoortje.quote:Op woensdag 19 januari 2022 16:03 schreef Rhosyn het volgende:
Zijn die pannenkoeken het avondeten of is het een tussendoortje?
Hahahahahaha !!! Nu lachen wij, want Nouchine heeft haar koffer deze morgen al terug gekregen van Dimi.quote:Op woensdag 19 januari 2022 16:05 schreef sarah8106 het volgende:
ik heb nu net gestemd dat nouchine haar koffer terug moet krijgen hahahahahahahahahah
btw waarom staat leroy er niet op die had ik het nog wel gegund.....
Ik neem Dimi niet meer serieus nadat hij een koffer heeft geschenkt aan Nouchine, en niet aan vera.quote:Op woensdag 19 januari 2022 16:05 schreef Jockari het volgende:
Dimi en Vera flikflooien in de keuken.
*Vera is gestopt met Jockar volgen*quote:Op woensdag 19 januari 2022 16:06 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hahahahahaha !!! Nu lachen wij, want Nouchine heeft haar koffer deze morgen al terug gekregen van Dimi.
Daar moeten we gewoon lak aan gaan hebben. Gewoon een koppeltje op de bank wat mij betreft hoor. Opdonderen met je trucjes om het zo lang mogelijk vol te houden!quote:Op woensdag 19 januari 2022 16:06 schreef Angelflush het volgende:
Dimi knuffelt nu meer met Vera, komt waarschijnlijk omdat de mannen vanmorgen zeiden tegen hem dat ze een koppeltje niet zo gauw naar huis sturen. Dimi was er van overtuigd dat hij op de bank kwam.
Moa, ze zitten er allemaal lekker van te smikkelen.quote:Op woensdag 19 januari 2022 16:06 schreef Rhosyn het volgende:
Vette platgeslagen meelballen...brrrrr heel vies
Viel me ook al op. Denk omdat hij zijn koffer (samen met zijn immuniteit) heeft verloren bij het spel met Hanne.quote:Op woensdag 19 januari 2022 16:05 schreef sarah8106 het volgende:
ik heb nu net gestemd dat nouchine haar koffer terug moet krijgen hahahahahahahahahah
Verloren stem, heb het gisteren ook al gedaan, maar ze heeft hem inmiddels al terug. Dimi heeft hem haar gegund.quote:Op woensdag 19 januari 2022 16:05 schreef sarah8106 het volgende:
Buzzer komt zo, Buzzer komt zo, Buzzer komt zo, Buzzer komt zo, Buzzer komt zo, Buzzer komt zoquote:
Nostalgie ditquote:Op woensdag 19 januari 2022 16:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Buzzer komt zo, Buzzer komt zo, Buzzer komt zo, Buzzer komt zo, Buzzer komt zo, Buzzer komt zo
ja duuuuuuuuh ik vraag me af wie die wij is hahahahahahquote:Op woensdag 19 januari 2022 16:06 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hahahahahaha !!! Nu lachen wij, want Nouchine heeft haar koffer deze morgen al terug gekregen van Dimi.
Doet hij ook zelt. Niemand is verplicht om bij hem te komen zitten toch. Je kunt zelf aansluiting zoeken.quote:Op woensdag 19 januari 2022 16:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Julio zit daar moederziel alleen. Niemand die hem steunt /Met hem praat
Maar hij zit bij de knop.quote:Op woensdag 19 januari 2022 16:12 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Doet hij ook zelt. Niemand is verplicht om bij hem te komen zitten toch. Je kunt zelf aansluiting zoeken.
Die heeft de hele dag gesprekken en doet mee met spelletjes..Leroy die wordt links gelaten..bij deze ga ik ook stemmen voor Leroy.quote:Op woensdag 19 januari 2022 16:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Julio zit daar moederziel alleen. Niemand die hem steunt /Met hem praat
Ook daar kiest hij zelf voorquote:Op woensdag 19 januari 2022 16:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar hij zit bij de knop.
geen verloren stem want ik heb gestemd ik gunde het alleen geen van hun lolquote:Op woensdag 19 januari 2022 16:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Verloren stem, heb het gisteren ook al gedaan, maar ze heeft hem inmiddels al terug. Dimi heeft hem haar gegund.
Hij doet het wel fout. Je moet die camera eerst een naam geven.quote:Op woensdag 19 januari 2022 16:15 schreef Silves het volgende:
Net als de Nick, ff voor de camera aandacht zoeken met dat kut zingen..
Neequote:Op woensdag 19 januari 2022 16:17 schreef engine het volgende:
Weten we al wat Nouch gisteren in de DBK moest kiezen?
Samen volgende week op de bank als Eveline straks naar huis gaatquote:Op woensdag 19 januari 2022 16:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel heeft een vriendin voor het leven gevonden in Amy zegt ze. Lekker samen straks op het terras zitten.
.quote:Op woensdag 19 januari 2022 16:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Er komt toch een modeshow... omdat Grace dat graag wil.
Inderdaad, als hij Vera al gebruikt dan is de rest helemaal geen probleemquote:Op woensdag 19 januari 2022 16:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Dimi is een fanatieke speler. Die is zo met het spel bezig.
Valt alleen minder op. Hij zit nu al te rekenen voor over een aantal weken.
Die gaat zijn maatjes naaien om zelf verder te komen.
Ach. Lingerie is vaak onderdeel van een modeshow. Liever dat vera dat deel op zich neemt dan Nouchinequote:Op woensdag 19 januari 2022 16:18 schreef Jockari het volgende:
[..]
.
Zonde dat Vera dan haar koffer niet heeft
Noch niet?quote:Op woensdag 19 januari 2022 16:18 schreef Jockari het volgende:
[..]
.
Zonde dat Vera dan haar koffer niet heeft
quote:Op woensdag 19 januari 2022 16:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Amy is een soort calimero
Jij bent groot en ik ben klein dat is NIET eerlijk
He was niet mijn mening hoor, valt me nu gewoon op dat Dimi meer knuffelt nadat de mannen dat tegen hem zeiden vanmorgen.quote:Op woensdag 19 januari 2022 16:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar moeten we gewoon lak aan gaan hebben. Gewoon een koppeltje op de bank wat mij betreft hoor. Opdonderen met je trucjes om het zo lang mogelijk vol te houden!
Hadden ze gezegd dat die meer moest knuffelen whahahaquote:Op woensdag 19 januari 2022 16:25 schreef Angelflush het volgende:
[..]
He was niet mijn mening hoor, valt me nu gewoon op dat Dimi meer knuffelt nadat de mannen dat tegen hem zeiden vanmorgen.
Dimi heeft zegt dat hij tot de laatste 10 wil komen, hij zou er dan genoegen mee kan nemen om er half februari, begin maart uit te moeten.quote:Op woensdag 19 januari 2022 16:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Dimi is een fanatieke speler. Die is zo met het spel bezig.
Valt alleen minder op. Hij zit nu al te rekenen voor over een aantal weken.
Die gaat zijn maatjes naaien om zelf verder te komen.
Het enige wat ze steeds zei is dat ze niet heeft hoeven wisselen. Waarschijnlijk waren er 2 met gelijke hoeveelheid stemmen en heeft ze er 1 van op de bank moeten zetten.quote:Op woensdag 19 januari 2022 16:17 schreef engine het volgende:
Weten we al wat Nouch gisteren in de DBK moest kiezen?
begin aprilquote:Op woensdag 19 januari 2022 16:27 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Dimi heeft zegt dat hij tot de laatste 10 wil komen, hij zou er dan genoegen mee kan nemen om er half februari, begin maart uit te moeten.
Wanneer zal BB-finale zijn?
Maar ze zijn alle drie genomineerd?quote:Op woensdag 19 januari 2022 16:28 schreef Angelflush het volgende:
He
[..]
Het enige wat ze steeds zei is dat ze niet heeft hoeven wisselen. Waarschijnlijk waren er 2 met gelijke hoeveelheid stemmen en heeft ze er 1 van op de bank moeten zetten.
Salar mocht ook een koffer schenken of nemen. Wat deed die ook alweer?? Over move gesprokenquote:Op woensdag 19 januari 2022 16:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik neem Dimi niet meer serieus nadat hij een koffer heeft geschenkt aan Nouchine, en niet aan vera.
Zou werkelijk iedereen in dat huis doodnormaal vinden. En he tpubliek zou het enorm lief vinden. Dimi heeft hierbij een verschrikkelijke move gedaan
Dat is hetzelfde of kiezen tussen je vrouw en een vreemde. End at je je de vreemde mee neemt en dat je je vrouw achterlaat.quote:Op woensdag 19 januari 2022 16:29 schreef Harry het volgende:
[..]
Salar mocht ook een koffer schenken of nemen. Wat deed die ook alweer?? Over move gesproken
Dimi had de koffer uiteraard aan vriendin Vera moeten geven.quote:Op woensdag 19 januari 2022 16:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde of kiezen tussen je vrouw en een vreemde. End at je je de vreemde mee neemt en dat je je vrouw achterlaat.
Iemand: Wanneer je teruggaat naar huis, ga je dan weer roken Dimi?quote:Op woensdag 19 januari 2022 16:33 schreef MMXMMX het volgende:
Je hoort niemand over roken en of mobieltje !
Raar is dat
Hij vond dat teveel voor de hand liggend. Dat iedereen dat verwacht.quote:Op woensdag 19 januari 2022 16:35 schreef Harry het volgende:
[..]
Dimi had de koffer uiteraard aan vriendin Vera moeten geven.
Dat gebeurde niet. Dus klopt hier iets niet.....
Ik weet 't, maar dat vind ik dus niet kloppen. We zullen het zien.quote:Op woensdag 19 januari 2022 16:40 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij vond dat teveel voor de hand liggend. Dat iedereen dat verwacht.
En voor zichzelf kiezen vond hij ook niet goed.
Bleef Nouchine over.
D'r eigen vijand, loopt flink mee ook, Nawal's personal assistent hahaquote:Op woensdag 19 januari 2022 16:43 schreef greysbones het volgende:
tis me teveel de Amy show
die gaat er uit
Ze zei ook dat ze niet hoefde te kiezen dus niet wisselen en kiezen tussen de gonomineerden. Ik denk dat ze gewoon 1 keuze van de groep kon kiezen die niet genomineerd zou worden Zoiets zal het zijn en dan zou ze Salar gekozen hebben. Ze wist niet wie er genomineerd zouden zijn verder Moet wel zoiets zijn geweestquote:Op woensdag 19 januari 2022 16:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar ze zijn alle drie genomineerd?
ze zei straks dat ze kon schuivenquote:Op woensdag 19 januari 2022 16:48 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ze zei ook dat ze niet hoefde te kiezen dus niet wisselen en kiezen tussen de gonomineerden. Ik denk dat ze gewoon 1 keuze van de groep kon kiezen die niet genomineerd zou worden Zoiets zal het zijn en dan zou ze Salar gekozen hebben. Ze wist niet wie er genomineerd zouden zijn verder Moet wel zoiets zijn geweest
Kan ook maar ze gaf eerder aan dat ze niet kon wisselen maar goed We zullen zienquote:Op woensdag 19 januari 2022 16:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze zei straks dat ze kon schuiven
ze wist niet wie er waren genomineerd maar ze kon 1 iemand eraf halen en omwisselen
Zo te zien welquote:Op woensdag 19 januari 2022 16:47 schreef greysbones het volgende:
Sorry maar komt Dimi klaar of wat???
Klinkt erg vaag als je niet weet wie er genomineerd zijn.quote:Op woensdag 19 januari 2022 16:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze zei straks dat ze kon schuiven
ze wist niet wie er waren genomineerd maar ze kon 1 iemand eraf halen en omwisselen
AAAHHHHHquote:
het was in een gesprek met Nawel en Hanne op de slaapkamerquote:Op woensdag 19 januari 2022 16:51 schreef engine het volgende:
[..]
Klinkt erg vaag als je niet weet wie er genomineerd zijn.
"Ik verwijt het niemand en ik meen het oprecht, maar........." Ow nee, die is al naar huisquote:Op woensdag 19 januari 2022 16:51 schreef Koos1958 het volgende:
ik vind die amy zo een vreemd kind. Ze zegt ik wil niet liegen, maar kind dat doe je ook steeds en elke keer weer. En blijven zeggen dat ze niet roddelt maar ik heb toch vaak haar horen smoezen en roddelen met de anderen.
Amy: Ik wil tips van buiten, hoe ik het goed kan doen.En ik wil gewoon geen konten likken, ik heb het wel twee dagen geprobeerd, maar het lukt gewoon niet.quote:Op woensdag 19 januari 2022 16:51 schreef Koos1958 het volgende:
ik vind die amy zo een vreemd kind. Ze zegt ik wil niet liegen, maar kind dat doe je ook steeds en elke keer weer. En blijven zeggen dat ze niet roddelt maar ik heb toch vaak haar horen smoezen en roddelen met de anderen.
en dan heeft ze nog wel zo'n grote tongquote:Op woensdag 19 januari 2022 16:54 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Amy: Ik wil tips van buiten, hoe ik het goed kan doen.En ik wil gewoon geen konten likken, ik heb het wel twee dagen geprobeerd, maar het lukt gewoon niet.
deze topper heeft wel een fitnessmannetje verslagen met een uithoudingsvermogen challengequote:Op woensdag 19 januari 2022 16:51 schreef 5thencounter het volgende:
Vermoeid Kindje.. nog één kilootje eraf en het sodemietert om..![]()
[ afbeelding ]
Amy: Ik wil weten, hoe ik moet veranderen, gewoon niet overkomen als de bitch, maar soms wens ik dat ik meer bek heb.quote:Op woensdag 19 januari 2022 16:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dan heeft ze nog wel zo'n grote tong![]()
Dat heeft ze idd.. maar je duim op een gaatje houden of een marathon lopen.. het is maar waar je prioriteiten liggenquote:Op woensdag 19 januari 2022 16:56 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
deze topper heeft wel een fitnessmannetje verslagen met een uithoudingsvermogen challenge
Ja heeft Dimi gezegd maar dat hoeft niet te kloppen dus.quote:Op woensdag 19 januari 2022 16:59 schreef Monique___ het volgende:
he? peter zegt dat er 4 op dimi gestemd hadden.. dat heeft dimi hem gezegd?
Yep, en dit gaat amy zeker doorvertellen... gaat het nu echt beginnen?quote:Op woensdag 19 januari 2022 17:04 schreef freaky40 het volgende:
Nawel even volledig voor de bus gegooid door Peter...oh zo mee eens!
Ben ik ook benieuwd naar, maar denk dat hij dat wel durftquote:Op woensdag 19 januari 2022 17:06 schreef Monique___ het volgende:
Ik hoooop dat hij het ook tegen haar durft te zeggen.. en het liefst op deze manier haha
Iedereen zal het hier mee eens zijn, noesh misschien nietquote:Op woensdag 19 januari 2022 17:07 schreef Rhosyn het volgende:
Kristoff en Tobias zullen het wel met Peter eens zijn. Die hebben dat ook wel eens gezegd.
Ja!!! (En ja, hier ook de twijell)quote:Op woensdag 19 januari 2022 17:06 schreef Yolk het volgende:
Dit lijkt me interessant voor DGK Tegengas, maar ik twijfel over de spelling van zijn username.
Ik denk het niet. Heeft hij het lef niet voorquote:Op woensdag 19 januari 2022 17:07 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ben ik ook benieuwd naar, maar denk dat hij dat wel durft
Maakt niet uit, dit gesprek beter teveel dan te weinig taggen!quote:Op woensdag 19 januari 2022 17:08 schreef Tourniquet het volgende:
@:DGK_Tegengas
Peter loopt leeg over Nawel. Stream 1 ongeveer 17:02.
Spuit 11.![]()
We gaan het zienquote:Op woensdag 19 januari 2022 17:10 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Heeft hij het lef niet voor
Misschien wordt het toch iets te heftig voor BBquote:Op woensdag 19 januari 2022 17:10 schreef freaky40 het volgende:
Jammer dat het leeglopen van Peter door deze buzzertime weer teniet is gedaan..
Hij Ik zie Nawel gewoon praten bij de keuken dus Peter doet het niet tegen Nawalquote:Op woensdag 19 januari 2022 17:11 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Misschien wordt het toch iets te heftig voor BB
Wel een beetje geduld hebben hequote:Op woensdag 19 januari 2022 17:12 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Hij Ik zie Nawel gewoon praten bij de keuken dus Peter doet het niet tegen Nawal
ja toevallig he, op deze manier dit leuke gesprek afbreken, voordat het lieveling van BB gekwetst wordt..quote:Op woensdag 19 januari 2022 17:11 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Misschien wordt het toch iets te heftig voor BB
Heel onflatteus wat ze aan heeft...quote:Op woensdag 19 januari 2022 17:15 schreef Joyce-43 het volgende:
vond Noush in kleren van andere leuker gekleed als nu in der eigen kleding, en wat een geschreeuw zeg nu
Dit gaat echt nog wel gebeuren, zijn kookpunt is to the roof..quote:Op woensdag 19 januari 2022 17:19 schreef Clasientje het volgende:
Kom op Peter trek je mond open naar Nawel toe.
Mediawatjesquote:Op woensdag 19 januari 2022 17:14 schreef 5thencounter het volgende:
Koffie apparaat... godkolere.. komt er ooit nog eens wat negatiefs in deze WatjesBB?
Dat was ook mijn eerste gedachte toen ik haar zag inderdaad.quote:Op woensdag 19 januari 2022 17:11 schreef Million_Lights het volgende:
Ben ik de enige die vind dat Amy soms op Rita Ora lijkt?
Van een oud vrouwtje uit de thuiszorg gekregen denk ikquote:Op woensdag 19 januari 2022 17:18 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Heel onflatteus wat ze aan heeft...
Trouwens die Evelien zat hem aan te kijken die dacht waar komt dit vandaanquote:Op woensdag 19 januari 2022 17:22 schreef Gerrie_55 het volgende:
Hij was echt wel witheet hoor dat komt echt wel een keer tegen Nawel
Met Besjamelksaus erop.. heel lekkerquote:Op woensdag 19 januari 2022 17:25 schreef Li0nHeart het volgende:
En nu gaan ze op de 'ouderwetse' manier koffie maken??
quote:Op woensdag 19 januari 2022 17:25 schreef Li0nHeart het volgende:
En nu gaan ze op de 'ouderwetse' manier koffie maken??
die staat naast Peterquote:Op woensdag 19 januari 2022 17:29 schreef sarah8106 het volgende:
ben zeker dat amy nu een amy versie van peter verhaal aan nawel zit te vertellen lol
Hahaha ze zegt net ik wil dit wel doen koffie maken..quote:Op woensdag 19 januari 2022 17:29 schreef sarah8106 het volgende:
ben zeker dat amy nu een amy versie van peter verhaal aan nawel zit te vertellen lol
das echt een verwend dingquote:Op woensdag 19 januari 2022 17:31 schreef Tuinfluitert het volgende:
Grace: ben zo blij dat we nu zoetjes hebben.
Nouchine: En ik lust geen koffie, misschien moet ik dat leren drinken, waarom hebben jullie nou lange broeken aan?
Nawel: Omdat we nu naar buiten gaan en net doen of dat we op het terras zitten, dat heb ik nodig.
Tobiquote:Op woensdag 19 januari 2022 17:32 schreef Hunter het volgende:
Een van de mannen wordt opgemaakt. Hilarisch.
Evil niet, volgens mij viel het muntje bij haar ook ineensquote:Op woensdag 19 januari 2022 17:33 schreef greysbones het volgende:
wie zal het tegen Nawel vertellen
Evil of Amy
Ja, ik dacht ook al .. hey Jerrel is terugquote:Op woensdag 19 januari 2022 17:34 schreef Tourniquet het volgende:
Toby lijkt zo op Jerrel met die make-up.
tuurlijkquote:Op woensdag 19 januari 2022 17:34 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Zegt dat ze een paar keer per jaar luxe villa's huurt op Ibiza en in Spanje.
nee joh lekker laten sudderenquote:Op woensdag 19 januari 2022 17:35 schreef freaky40 het volgende:
Nou Peter, ga Nawel eens even de wind van voren geven en vertellen hoe de wereld in elkaar zit...Let's gooo!
Prioriteit is blijkbaar een bakkie filterkoffie.quote:Op woensdag 19 januari 2022 17:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou .. Peter is heel blij met het nieuwe koffieapparaat
Ze kan druk zijn, maar volgens mij heeft ze een goudenhartquote:Op woensdag 19 januari 2022 17:36 schreef greysbones het volgende:
ik vind grace wel echt lief met iedereen
Ik zit er ook met verbazing naar te kijken, of zal hij denken nog 1x, de laatste keer ouderwetse stijl in BBhuisquote:Op woensdag 19 januari 2022 17:36 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op woensdag 19 januari 2022 17:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ze kan druk zijn, maar volgens mij heeft ze een goudenhart
quote:Op woensdag 19 januari 2022 17:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[Vera]quote:Op woensdag 19 januari 2022 17:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ze kan druk zijn, maar volgens mij heeft ze een goudenhart
met dat apparaat was de koffie zo opquote:Op woensdag 19 januari 2022 17:37 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ik zit er ook met verbazing naar te kijken, of zal hij denk nog 1x, de laatste keer ouderwetse stijl in BBhuis
Haha... nou, goede keus van Leroyquote:Op woensdag 19 januari 2022 17:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
met dat apparaat was de koffie zo op
Maw, de koffie uit de kan is slappe meuk??, het is niet dat het apparaat koffie als brandstof om te werken gebruiktquote:Op woensdag 19 januari 2022 17:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
met dat apparaat was de koffie zo op
zijn logica is voor 1 kopje heb je veel meer koffie nodig met dat apparaat dan als je het met de hand doetquote:Op woensdag 19 januari 2022 17:41 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Maw, de koffie uit de kan is slappe meuk??, het is niet dat het apparaat koffie als brandstof om te werken gebruikt
Dat vind ik ook. En het is ook oprecht.quote:Op woensdag 19 januari 2022 17:36 schreef greysbones het volgende:
ik vind grace wel echt lief met iedereen
Vera is ook lief en 'echt' denk ik. Een heel lief meisje, maar ook wel wat naïef en kinderlijk.quote:
Ja klopt ook wel, ik snap wel waar het verlies ontstaat, waar een wil is is een weg.quote:Op woensdag 19 januari 2022 17:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
zijn logica is voor 1 kopje heb je veel meer koffie nodig met dat apparaat dan als je het met de hand doet
en dat klopt ook wel
Nee, ze wil koffiequote:Op woensdag 19 januari 2022 17:45 schreef Silves het volgende:
Euhhh Denk dat ze het gehoord heeft wijkt niet meer van peter af...spannend wacht op de uitbraak van peter!!!
Ja de prinses wil alles, ook nog als eerste..ze wil ook koffie leren maken, dat ze maar eens begint met de koffie te malen..quote:
Lekkerquote:
Verloren met een proef met Hanne.quote:Op woensdag 19 januari 2022 17:25 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Huh, was Leroy niet beschermd als nieuweling voor nominatie?
Nevermind, ik moet de streamverslagen niet achterstevoren lezen![]()
Wie?quote:Op woensdag 19 januari 2022 17:50 schreef suzi1 het volgende:
nu weet ik het, zij is 1 van de meiden van halal!
Niet volledig akkoord. BB organiseert challenges, maar vooral de bewoners zijn veel creatiever dan vroeger. Ze maken bijv. alle spelletjes zelf, zonder te zeuren bij BB om gunsten zoals vorig jaar.quote:Op woensdag 19 januari 2022 17:23 schreef 5thencounter het volgende:
Een bejaardenhuis is er nix bij, incl activiteiten afdeling.. als dit zo doorgaat wordt dit de met stip de meest waardeloze BB ooit.
Elke dag worden ze weer beloond in hun verblijf zodat ze met de dag gezapiger gaan rondhangen, waar is die belofte dat dit de meest heftge BB ooit gaat worden.. die paar kutspelletjes zijn gewoon beschamend
huh?quote:Op woensdag 19 januari 2022 17:50 schreef suzi1 het volgende:
Ja geen idee. Amy misschien?quote:Op woensdag 19 januari 2022 17:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar : vertrouw me, ik zal dat aan niemand vertellen.
Salar : Als ze slecht over jou gaat praten, dan kun je dit gebruiken als terugantwoord. Als je het nu gaat zeggen, gooi je olie op het vuur.
Nous : ik voel dat mensen mij minder gaan vertrouwen
Salar : Al die jongens steunen mij
(over wie gaat dat?)
Of chicorei zoals bij ons thuis vroeger. Dit is info die alleen de ouderen onder ons begrijpen denk ik.quote:Op woensdag 19 januari 2022 17:42 schreef Tuinfluitert het volgende:
Amy: Ik vind het zo gezellig koffie zelf malen.
Peter: En wanneer het op is, is het op, er moet ook nog een snufje zout in
Gooit Nawel nog even onder de busquote:
Dat heeft nog best lang geduurd.quote:Op woensdag 19 januari 2022 17:57 schreef Kinga het volgende:
Oh is de band tussen Salar en Nawel over? Dat ging nog sneller dan ik dacht..
Peter heeft straf, rode knop, hele week afwassenquote:Op woensdag 19 januari 2022 18:00 schreef Rhosyn het volgende:
Peter afwassen. En er staat er maar 1 af te drogen.
Hoezo? Waar zijn ze allemaal?
salar tochquote:Op woensdag 19 januari 2022 18:02 schreef Silves het volgende:
Crybaby wil niks meer met Cris te maken hebben, omg wat kan die troela niet tegen kritiek.
Ik denk wel dat die klik echt is. Betekent niet dat het eeuwig is.quote:Op woensdag 19 januari 2022 18:00 schreef Kinga het volgende:
Soms, heel soms twijfel ik of Salar, Nouchine ook maar zit te bezeiken...Of dat die klik wel echt is? Hij is zo geraffineerd bezig met iedereen.
Werdtijd Nawel ik had dat niet verwacht van jouquote:Op woensdag 19 januari 2022 17:57 schreef Kinga het volgende:
Oh is de band tussen Salar en Nawel over? Dat ging nog sneller dan ik dacht..
quote:Op woensdag 19 januari 2022 18:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee.. Kristof .. .hij speelt het spel superhard volgens Amy
Spaghetti zou Dimi zeggenquote:Op woensdag 19 januari 2022 18:03 schreef Lpracing het volgende:
Nawel die geen bondjes smeet. 🤣🤣 ik verslik me in mijn pasta.
Net andersom Amy is haar aan het vergiftigenquote:Op woensdag 19 januari 2022 18:01 schreef Koos1958 het volgende:
Nalar weer aan het stoken bij amy nu over salar en dimitri
Daarom dus.....quote:Op woensdag 19 januari 2022 18:08 schreef JosSmos37 het volgende:
Snap ni dat labiele Amy door die selecties geraakte. Zoveel waanideeën dat mens amai.
het is toch tv he.. zit toch altijd wel een labiel figuur inquote:Op woensdag 19 januari 2022 18:08 schreef JosSmos37 het volgende:
Snap ni dat labiele Amy door die selecties geraakte. Zoveel waanideeën dat mens amai.
Omdat het nu niet saai isquote:Op woensdag 19 januari 2022 18:08 schreef JosSmos37 het volgende:
Zou straf zijn. Nick uit de boerenkempen die niemand verstaat, en Amy uit het Gentse die ook niemand verstaat. Het woordje bruur is enkel nog maar gevallen bij kristof denk ik.quote:Op woensdag 19 januari 2022 18:10 schreef BB-King het volgende:
Amy kent Nick van vorig jaar goed zegt ze.
Ja Amy is Nick's favo zei diequote:Op woensdag 19 januari 2022 18:10 schreef BB-King het volgende:
Het ging schijnbaar tussen Amy en Nick bij het huis in ging, en toen is het Nick geworden.quote:Op woensdag 19 januari 2022 18:10 schreef BB-King het volgende:
Ik denk niet dat King Nick wakker ligt van Amy.quote:Op woensdag 19 januari 2022 18:12 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Het ging schijnbaar tussen Amy en Nick bij het huis in ging, en toen is het Nick geworden.
Geloof er geen zak van.quote:Op woensdag 19 januari 2022 18:12 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Het ging schijnbaar tussen Amy en Nick bij het huis in ging, en toen is het Nick geworden.
quote:
Ok wat de mannen gisteren dus deden/haddenquote:
Vind haar op een van die zussen lijken of denk je dat ze er één is?quote:Op woensdag 19 januari 2022 17:50 schreef suzi1 het volgende:
Verder was Nawel toentertijd pas ongeveer 10 jaar, want Meiden van Halal begon in 2005 en Nawel is nu 26.quote:Het was een praatprogramma dat werd gepresenteerd door de drie zussen Esmaa, Jihad en Hajar Alariachi.
Tegenpoolquote:Op woensdag 19 januari 2022 18:28 schreef Jockari het volgende:
Nouche tegen Hanne: Zo magar en uw botten en al...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |