vandaag gewoon al 13! nieuwe artikelen van de mediacourantquote:Evert Santegoeds heeft uitspraken over Marco Borsato ‘niet zo bedoeld’
Het was niet de bedoeling van Evert Santegoeds om het grensoverschrijdende gedrag van Marco Borsato te bagatelliseren. Hij vindt dat zijn uitspraken te veel uit de context zijn gerukt.
https://www.mediacourant.(...)ato-niet-zo-bedoeld/
Ik voel me zo'n beetje de enige in Nederland die niet zwanger is of een kind heeft van Douwe Bob of aangerand is door iemand die gerelateerd is aan de Voice.quote:
Keertje beleven hoe het voelt aan de andere kant van de seksueel overschreden grens zal vast wel heilzaam werken.quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:13 schreef Hexagon het volgende:
Rietbergen mag ook zeepjes gaan rapen
https://www.nu.nl/the-voi(...)roen-rietbergen.html
En uit zijn verband getrokken. Dat zoiets nou juist Evert Santegoeds moet overkomen, wat sneu zeg.quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Toch mooi, als iets opheft veroorzaakt, hebben ze het nooit zo bedoeld..
Money.quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als het wederzijds gewenst was en zonder dwang of machtsmisbruik, waarom zou je?
Hoe verdienen ze daar geld aan dan?quote:
Saai leventje joh.quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik voel me zo'n beetje de enige in Nederland die niet zwanger is of een kind heeft van Douwe Bob of aangerand is door iemand die gerelateerd is aan de Voice.
Oh en de afgelopen 2 jaar heb ik ook nog steeds een Covid-besmetting weten te vermijden
En dat is ook wat haar advocaat aangeeft: https://nos.nl/l/2413698quote:Op woensdag 19 januari 2022 15:18 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Slachtoffers realiseren wel vaker langere tijd niet dat hun grenzen zijn overschreden. Dit komt nogal victim blamend op me over.
Iets te snel hier gezet…..quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:30 schreef Stepperoller het volgende:
Oh huh, toen ik op verstuur drukte stond er nog wel iets in de quote :s
Was of is?quote:Op woensdag 19 januari 2022 18:41 schreef Momo het volgende:
Wel eens met Jan Roos dat veel meer mensen wisten dat Jeroen Rietbergen een viespeuk was.
Hij is een beetje in de warquote:Op woensdag 19 januari 2022 19:37 schreef maxi-mus het volgende:
Sjonnie drinkt de gifbeker wel leeg he. Nu over zijn pa.
Inderdaad ja. Natuurlijk ook net het nieuws van aangewaaide oom Jeroen gehoord. (en hij kan dit sowieso niet, maar dat geheel terzijde)quote:
Een strafrechtelijke vervolging maakt de weg vrij voor een civiele procedure.quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hoe verdienen ze daar geld aan dan?
Ik geloof er niets van .... Die blijft nog ff van de radarquote:Op woensdag 19 januari 2022 19:48 schreef RipCity het volgende:
JAAAH John morgen bij VI Vandaag of OP1.
Dat kan je niet maken als leider van het geheel.quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van .... Die blijft nog ff van de radar
Die gaat toch niet bij VI zitten man.quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat kan je niet maken als leider van het geheel.
Volgens Johnny gaat die na de uitzending van Boos ergens zitten maar niet bij hem of RTL. Blijven dus 2 opties open.
Hooguit bij Hlf8, maar het zou me niets verbazen als hij helemaal niet voor de camera komt.quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die gaat toch niet bij VI zitten man.
Shownieuws?quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat kan je niet maken als leider van het geheel.
Volgens Johnny gaat die na de uitzending van Boos ergens zitten maar niet bij hem of RTL. Blijven dus 2 opties open.
Johnny heeft net al aangegeven dat z’n vader niet bij hem om de tafel komt zitten en ook niet rtl 4.quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hooguit bij Hlf8, maar het zou me niets verbazen als hij helemaal niet voor de camera komt.
Nee, lijkt mij ook niet. Ik verwacht dat het een separate persconferentie wordt en John zich bij laat staan door zijn nieuwe wingman Hugo. John gaat wss door het stof en Hugo zal vertellen over een situatie waarbij John ook even naar de billen van Karin Bloemen greep.quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Die gaat toch niet bij VI zitten man.
quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:59 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nee, lijkt mij ook niet. Ik verwacht dat het een separate persconferentie wordt en John zich bij laat staan door zijn nieuwe wingman Hugo. John gaat wss door het stof en Hugo zal vertellen over een situatie waarbij John ook even naar de billen van Karin Bloemen greep.
[ afbeelding ]
#metooquote:Op woensdag 19 januari 2022 19:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik voel me zo'n beetje de enige in Nederland die niet zwanger is of een kind heeft van Douwe Bob of aangerand is door iemand die gerelateerd is aan de Voice.
Oh en de afgelopen 2 jaar heb ik ook nog steeds een Covid-besmetting weten te vermijden
Ik voel met je mee, het is mij ook allemaal nog niet overkomen.quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
We nagelen je met Pasen wel aan het kruis. Kijken of je een beetje op kunt krabbelen of niet maar ik heb sterke vermoedens dat je the chosen one bent.quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
inclusief hijzelf wellicht! heeft hij eigenlijk een vaste partner?quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:27 schreef KingRadler het volgende:
Heb wel te doen met John de Mol.
Nu moet hij weer een nieuw programma bedenken waar Predators los kunnen gaan.
Die schijnt het al jaren prima te vinden dat John anderen doet.quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:29 schreef Ole het volgende:
[..]
inclusief hijzelf wellicht! heeft hij eigenlijk een vaste partner?
Alle bedrijven daar die goed zijn in advies geven op gebied van crisis management en damage control: nu is de tijd om je fortuin te vergaren.quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:38 schreef superniger het volgende:
Dit is wel lekker cashen voor alle advocaten.
Die pakken minimaal 500 euro per uur.
Idd en ook niet bedreigd en beveiligd..quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Relatief veel directeuren hebben psychopathische trekjes, veel meer dan gemiddelde mensen. Dat berekenende, meedogenloze kan je ook vooruit helpen als je het weet te kanaliseren.quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:41 schreef Manusje_v_a het volgende:
Wat een enge, kleine, geniepige oogjes heeft John eigenlijk.
Ik heb ooit bij een bedrijf gewerkt met een directeur/eigenaar die denk ik een beetje dezelfde persoonlijkheid heeft als JdM. Briljant, bizar slim, en ontzettend eng. Schreeuwen als iemand een weerwoord had, de hele sfeer verzieken als hij een slechte dag had, mensen knetterhard terecht wijzen. En aan de andere kant wilde iedereen voor hem kruipen, want als hij dan positief over je was, dan voelde je je even de geweldigste persoon op aarde
Michael was nog wat erger inderdaad. Geen goede vergelijkingquote:Op woensdag 19 januari 2022 19:52 schreef Sofia35 het volgende:
Zo Johnny de mol was flink aan het stotteren net.
John de mol wil de uitzending van Boos afwachten en zal daarna reageren. Aldus Johnny
Waarom Freek Michael Jackson erbij moest halen is mij een raadsel, het is namelijk nooit bewezen dat Michael schuldig zou zijn geweest en hij is al jaren overleden.
l tig jaar samen met Els, vorig jaar getrouwd in parijsquote:Op woensdag 19 januari 2022 20:29 schreef Ole het volgende:
[..]
inclusief hijzelf wellicht! heeft hij eigenlijk een vaste partner?
of narcistisch..quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:45 schreef Perrin het volgende:
[..]
Relatief veel directeuren hebben psychopathische trekjes, veel meer dan gemiddelde mensen. Dat berekenende, meedogenloze kan je ook vooruit helpen als je het weet te kanaliseren.
Ah OK. Deze hebben we dan gemist in SHO!quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:52 schreef Mrmime het volgende:
A
[..]
l tig jaar samen met Els, vorig jaar getrouwd in parijs
Nav die bruiloft gaf Linda destijds aan dat het bij haar ook wel begon te kriebelen en misschien zelf ook wilde trouwenquote:Op woensdag 19 januari 2022 20:54 schreef Ole het volgende:
[..]
Ah OK. Deze hebben we dan gemist in SHO!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |