Dit moeten ze ook verbieden. Mijn halve bod bestaat uit Franse ploegen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb Zingle al dus ben weggebleven bij die ellende van Cofidis en ben bij de andere Franse ploegen gaan shoppen.
Cimolai sterk overwogen maar uiteindelijk niet gedaan. Blijft wel een baasje al viel hij me vorig jaar een beetje tegen.quote:
Vieze Mads blijft ook altijd over. Waarschijnlijk omdat ie elk jaar weer net iets te dik is om er 30 miljoen op te zettenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgend jaar allemaal op bieden!!
Huldequote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als ik voorzitter van de UCI word doeken we al die treurige Franse ploegen op.
@:Mani89 steunt deze motie.
Hebben we alweer 200 posts vol ja?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:34 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik vrees dat Wim nog 110 posts wacht
Veel slechter dan de laatste voorzitters kan het niet wordenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als ik voorzitter van de UCI word doeken we al die treurige Franse ploegen op.
@:Mani89 steunt deze motie.
Cofidis inderdaad.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:33 schreef Steven184 het volgende:
Waar rijdt Kokkaar Eigenlijk? Cofidis ofzo? Die Franse ploegen zijn 1 grote incestpartij
Ik had hem in de winterstop verkocht en toen werd hij WK.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vieze Mads blijft ook altijd over. Waarschijnlijk omdat ie elk jaar weer net iets te dik is om er 30 miljoen op te zetten
Die had ik wel sterk overwogen in R1quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vieze Mads blijft ook altijd over. Waarschijnlijk omdat ie elk jaar weer net iets te dik is om er 30 miljoen op te zetten
De stress heeft nu definitief toegeslagenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hebben we alweer 200 posts vol ja?
Ik wilde gisteren nog posten dat het een stuk rustiger is dan eerdere jaren
Vorig jaar de meeste biedingen in ronde 1 geloof ikquote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sheffield?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:35 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb op een hardnekkig oude tip van @:koffieplanter geboden.
Omdat iedereen bang was dat iedereen daar een monsterbod op zou uitbrengen. Waardoor iedereen in ronde 2 alsnog een monsterbod op hem doet.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:31 schreef Slobeend het volgende:
Waarom heeft niemand de eerste ronde op Fabio geboden?
Iemand van Ineos?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:35 schreef Slobeend het volgende:
Nee man, die maken het spel juist leuk, dat een random Fransman voor 20 miljoen weg gaat.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:35 schreef Steven184 het volgende:
Zullen we een jaar doen zonder Franse ploegen?
Samequote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die had ik wel sterk overwogen in R1
Rebellin?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:36 schreef Aguero het volgende:
Maar goed, deze ronde is dood en begraven. We gaan door voor het dorre hout van het profpeloton.
Dit blijft fenomenaal.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat iedereen bang was dat iedereen daar een monsterbod op zou uitbrengen. Waardoor iedereen in ronde 2 alsnog een monsterbod op hem doet.
Fransen zijn altijd veel te populair hier.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee man, die maken het spel juist leuk, dat een random Fransman voor 20 miljoen weg gaat.
Ik weet nog toen we hem allemaal uitlachen met z'n dikke pens aan het begin van het seizoenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had hem in de winterstop verkocht en toen werd hij WK.
Deze ronde werd 1 groot succes toch?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:36 schreef Aguero het volgende:
Maar goed, deze ronde is dood en begraven. We gaan door voor het dorre hout van het profpeloton.
Aan mij!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had hem in de winterstop verkocht en toen werd hij WK.
Ook waarquote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee man, die maken het spel juist leuk, dat een random Fransman voor 20 miljoen weg gaat.
Sevillaquote:
Met een reden, er zijn extreem veel van die kleine Franse koersen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:37 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Fransen zijn altijd veel te populair hier.
Die zou vorig jaar nog meerdere keren punten hebben opgeleverd.quote:
Zeker waar.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Met een reden, er zijn extreem veel van die kleine Franse koersen.
Verdomme.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:35 schreef Slobeend het volgende:
Rebellin had al punten opgeleverd voordat ik geboren wasquote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die zou vorig jaar nog meerdere keren punten hebben opgeleverd.
Lijkt me sterkquote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:39 schreef Slobeend het volgende:
Zul je zien dat een Carapaz alsnog voor een schijntje weggaat.
De echt matige niet; het type Gaudin dat zo log is dat ie alleen functioneert als de weg kapot genoeg isquote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:37 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Fransen zijn altijd veel te populair hier.
Goeie strategie is vaak wel om gewoon op renners te bieden die niet populair zijn op Fokquote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb nooit zo begrepen waarom iedereen tegen Més is, ik vind hem wel sympathiek
Die rijdt ook veel te weinig koersenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:39 schreef Slobeend het volgende:
Ik had daarom Karrepats wel overwogen voor 5 mln ofzo maar uiteindelijk niet gedaan.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:39 schreef Slobeend het volgende:
Ah, Bert De Backer.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De echt matige niet; het type Gaudin dat zo log is dat ie alleen functioneert als de weg kapot genoeg isEn dat dan 3x per jaar.
Fuck off.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zeker waar.
Volgend jaar maar 50 miljoen bieden op Cosnefroy.
Klassementsrijders zijn mij meestal te duur voor wat je er voor terug krijgt.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die rijdt ook veel te weinig koersen
Maar bijna elke Fransman rijdt wel een per ongeluk in de punten.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De echt matige niet; het type Gaudin dat zo log is dat ie alleen functioneert als de weg kapot genoeg isEn dat dan 3x per jaar.
Fransen, belgen en Spaanse puncheurs zijn vaak vrij goed in dit spelletje ja. Al is de tijd dat je ze had voor de bongo bongo Tour helaas voorbijquote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zeker waar.
Volgend jaar maar 50 miljoen bieden op Cosnefroy.
Maar die strategie is algemeen bekend en werkt dus minder goedquote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Goeie strategie is vaak wel om gewoon op renners te bieden die niet populair zijn op FokHeb je een behoorlijk team voor een schijntje, in ronde 1.
Wie is Multilul?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:40 schreef wimderon het volgende:
7x Kung
6x Dupont
6x Pieter Menten
6x Turgis
6x Bram van Poppel
5x Connor Zwift
5x Mes
5x Sep
5x Serrano
4x Rune
4x Tobias H
4x Mader
4x Big Hugh
4x Landa
4x Skin
4x Mareczko
4x Lenny
4x Fortunato
4x Teuns
4x Vocsnor
4x Krek
4x Multilul
4x Sjon
4x Zana
4x Aniolkowski (maar niet door Bob)
Geeft altijd wel weer voer aan de puntenfetisjtenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Klassementsrijders zijn mij meestal te duur voor wat je er voor terug krijgt.
Inderdaad, al moet je dan wel bijna standaard een L incalculeren voor de grote rondes, maar dat moet je dan maar voor lief nemenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Klassementsrijders zijn mij meestal te duur voor wat je er voor terug krijgt.
Zou het ja? Heb toch het idee dat er best wat renners op te pikken zijn nog, maar wel minder ja.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar die strategie is algemeen bekend en werkt dus minder goed
Ik weet nog dat Heywoodu voor de Afrikaan ging dat het jaar er voor wonquote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fransen, belgen en Spaanse puncheurs zijn vaak vrij goed in dit spelletje ja. Al is de tijd dat je ze had voor de bongo bongo Tour helaas voorbij
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:40 schreef wimderon het volgende:
7x Kung
6x Dupont
6x Pieter Menten
6x Turgis
6x Bram van Poppel
5x Connor Zwift
5x Mes
5x Sep
5x Serrano
4x Rune
4x Tobias H
4x Mader
4x Big Hugh
4x Landa
4x Skin
4x Mareczko
4x Lenny
4x Fortunato
4x Teuns
4x Vocsnor
4x Krek
4x Multilul
4x Sjon
4x Zana
4x Aniolkowski (maar niet door Bob)
Geloof ik niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:43 schreef Mani89 het volgende:
Nog niemand van mijn lijstje genoemd, heerlijk.
Ik weet nog dat ik voor het BikeAid fenomeen ging. Geen punten.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik weet nog dat Heywoodu voor de Afrikaan ging dat het jaar er voor wonGeen succes.
Wim pleasen hequote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:44 schreef Slobeend het volgende:
We posten echt heel snel met zijn allen.
Bubbelbadquote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:44 schreef Slobeend het volgende:
Met een budget van 2 miljoen heb ik de bekende namen maar links laten liggen.quote:
Ik wil slapen. Over 4 uur er weer uit.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:44 schreef Slobeend het volgende:
Had hem ook overwogen. Is wel een goede coureur met potentie voor betere uitslagen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Swift minder onder de radar dan ik had gehoopt.
Fabio voor nada?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:44 schreef hhh38 het volgende:
Ik ben over een kwartier jarig jongens, ik wil een cadeautje
Alvast gefeliciteerd 😌quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:44 schreef hhh38 het volgende:
Ik ben over een kwartier jarig jongens, ik wil cadeautjes
Heel veel budget voor de volgende ronde?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:44 schreef hhh38 het volgende:
Gefeliciteerd, je wordt @hhh39 dan ?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:44 schreef hhh38 het volgende:
Dat was mooi geweest, maar 41,12 ben ik ook akkoord mee. De kans is ongeveer 99% dat iemand er nog overheen zit helaasquote:
Lag nie aan mijquote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:41 schreef Faraday01 het volgende:
WIm berooft ons allemaal weer van onze nachtrust
Dankquote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je wordt @:hhh39 dan ?
Dit, maar met Küng. -nagelbijt-quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ik dikke mes heb is de avond geslaagd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |