SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FPCL Croky Cup:
Volgt mogelijk
Puntentelling:
Citius, Altius, Fortius.
In dit topic de teasers, in het volgende topic een niet werkende link naar dropbox.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:06 schreef DecoAoreste het volgende:
Zal me benieuwen of Wim over de brug komt nu.
Hij heeft niets gezegd volgens mijquote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:06 schreef DecoAoreste het volgende:
Hardop gelachen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In dit topic de teasers, in het volgende top een niet werkende link naar dropbox.
Wim kijkt nog even hoeveel er op Dupont moet.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:06 schreef DecoAoreste het volgende:
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In dit topic de teasers, in het volgende topic een niet werkende link naar dropbox.
Dat was geen teaser. Dat een teaser noemen is hetzelfde als Hitler die de Endlosung aankondigt een teaser noemen over wat hij met de joden van plan is. @AllesKaputtquote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:08 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Jawel, iets met Mani en een zekere Est.
Wat bedoel je precies?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Mani is al wel de tweede keer dat ik geen bod uit breng op iemand. Weer een goede call.
Ik bedoel of we het topic moesten volposten voor de uitslagquote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:08 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Jawel, iets met Mani en een zekere Est.
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:08 schreef Steven184 het volgende:
Wim zit lekker met zijn voeten op tafel borrelnootjes te eten
De vraag is: Is het waar? Of zit hij je alleen maar te stangen?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat was geen teaser. Dat een teaser noemen is hetzelfde als Hitler die de Endlosung aankondigt een teaser noemen over wat Hitler met de joden van plan is. @:alleskaputt
Oh, nee. Dat was gewoon een aanname.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik bedoel of we het topic moesten volposten voor de uitslag
Nee dit is waar, ik ken mijn Wim. Maar de gelukkige kan zich melden want ik heb 0,33 miljoen geboden op mijn Rijm.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
De vraag is: Is het waar? Of zit hij je alleen maar te stangen?
Voorzichtig ordinair.quote:
0,40-45quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee dit is waar, ik ken mijn Wim. Maar de gelukkige kan zich melden want ik heb 0,33 miljoen geboden op mijn Rijm.
Dat bot is ook wel een fikse belediging tov Rahimi.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee dit is waar, ik ken mijn Wim. Maar de gelukkige kan zich melden want ik heb 0,33 miljoen geboden op mijn Rijm.
Ik had nog 2.5 miljoen te besteden he. Al had ik dus niet verwacht dat er nog een gek mij zou overbieden.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Eerst durfde ik niet op Gaudu en nu niet op Raim.
Ik heb nooit geen geld.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat bot is ook wel een fikse belediging tov Rahimi.
Het nichtje van ;quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Voorzichtig ordinair.
Ik heb van de week geprobeerd mijn ballen te scheren met een tondeuse. Dat is pas pijn.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:12 schreef Fretwork het volgende:
Ik heb net mn halve duim eraf geraspt, maar dat zal wel weer niks zijn vergeleken met de pijn van zo.
Sorry ik spreek een beetje straatengels.quote:
Je had nog 2,5 miljoen voor 5 renners en je had niet eens de helft over voor Raim?quote:
'Snel'. HAHAHAquote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:01 schreef wimderon het volgende:
We zijn wel compleet, dus laten we dan maar extra snel gaan verwerken!
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sorry ik spreek een beetje straatengels.
Tennis is inderdaad geen sport, daarom heel slim dat nichtje Krajicek wat anders is gaan doen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het nichtje van ;
(ik zeg het maar even omdat jij tennis geen sport vindt)
Ik had iemand anders heel erg op het oog, waarvan ik nu achteraf denk, waarom eigenlijk?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je had nog 2,5 miljoen voor 5 renners en je had niet eens de helft over voor Raim?
https://www.bobdehuisbaas.nl/quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sorry ik spreek een beetje straatengels.
Ik dacht even dat je het nichtje vanquote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het nichtje van ;
(ik zeg het maar even omdat jij tennis geen sport vindt)
Omdat ze er geen reet van kon. Of dacht jij dat ze pech had?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tennis is inderdaad geen sport, daarom heel slim dat nichtje Krajicek wat anders is gaan doen.
Dit is correct.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
https://www.bobdehuisbaas.nl/
Ik neem aan dat dit een verwijzing was tenminste.
Ik weet nog wel dat zij eerst een kort pittig kapsel had. Toen zag ik er eerlijk gezegd geen grootverdiener op OnlyFans in.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat ze er geen reet van kon. Of dacht jij dat ze pech had?
Toen had ze volgens mij ook nog niet zulke grote tennisballen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat zij eerst een kort pittig kapsel had. Toen zag ik er eerlijk gezegd geen grootverdiener op OnlyFans in.
WE hebben nu twee Nederlandse mannen die het goed doen! En die vrij normaal zijn.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nederlandse tennissers kunnen er overigens allemaal niets van toch? En het zijn allemaal ontzettende debielen, zoals die Haasse en de altijd mentaal stabiele Kiki Bertens.
Merkwaardige sp... bezigheid.
Kiki Bertens wil werpen. Ik hoop dat jeugdzorg al een tentje voor de deur heeft opgesteld.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nederlandse tennissers kunnen er overigens allemaal niets van toch? En het zijn allemaal ontzettende debielen, zoals die Haasse en de altijd mentaal stabiele Kiki Bertens.
Je loopt duidelijk een jaar achter. We hebben ineens weer tennissers in de top-100.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kiki Bertens is wel echt next level mentaal instabiel. Maar die was inmiddels gestopt toch?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wanneer zou daar de beerput eens open gaan?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:17 schreef Momo het volgende:
Zullen we anders over het songfestival gaan praten?
Hmm lastige kwestiequote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:16 schreef Mani89 het volgende:
Teasers zijn het leukste onderdeel van dit topic. En Wim laat ons gewoon zitten.
Kiek is al zwanger.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kiki Bertens wil werpen. Ik hoop dat jeugdzorg al een tentje voor de deur heeft opgesteld.
Bertens was een mentaal wrak als tennister maar is wel binnen en kan nu moedertje spelenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zet zo Eskimo Callboy nog even aan.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:17 schreef Momo het volgende:
Check!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:15 schreef Momo het volgende:
Is nog iemand voor een Dumb and dumber thema gegaan met Danny en Dylan?
Ja!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:17 schreef Momo het volgende:
S10-godinquote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:17 schreef Momo het volgende:
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:18 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik zet zo Eskimo Callboy nog even aan.
Qua tennis loop ik toch al snel een jaar of tien achter.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je loopt duidelijk een jaar achter. We hebben ineens weer tennissers in de top-100.
Een die zelfs 29 partijen op rij ongeslagen isquote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
WE hebben nu twee Nederlandse mannen die het goed doen! En die vrij normaal zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
Titel spreekt me alvast niet erg aanquote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik luister nu deze net gereleasde uit Finland
Djokovic. De ontzettende vervelende klootzak Djokovic. Die was echt 100% fout in de oorlog geweest.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Qua tennis loop ik toch al snel een jaar of tien achter.
Of nouja, misschien ook niet, want Nadal, Federer en Djokovic zijn nog steeds de beste tennissers toch?
Kijk, het wielrennen heeft ook Rebellin, Mancebo en Sevilla, maar die winnen de Tour niet meer.
Dit vind ik inderdaad wel vrij matig aan tennis. Naast dat het, nou ja, echt gruwelijk saai is.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Qua tennis loop ik toch al snel een jaar of tien achter.
Of nouja, misschien ook niet, want Nadal, Federer en Djokovic zijn nog steeds de beste tennissers toch?
Kijk, het wielrennen heeft ook Rebellin, Mancebo en Sevilla, maar die winnen de Tour niet meer.
Ik ben jarenlang trainingmaatje geweest van iemand die jarenlang top 3 in zijn leeftijdsklasse was in NL. Alles voor gelaten en gedaan, tot hij besloot dat hij op zijn 18e gewoon lekker wilde gaan stappen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zou gewoon rustig wat drinken met Karremans.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Djokovic. De ontzettende vervelende klootzak Djokovic. Die was echt 100% fout in de oorlog geweest.
Is ze al zwanger?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:17 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Kiki Bertens is wel echt next level mentaal instabiel. Maar die was inmiddels gestopt toch?
Het is geen gebash op christenen hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:19 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Titel spreekt me alvast niet erg aanMaar ik zal hem een eerlijke kans geven!
Ik heb dat met basketbalquote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:20 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dit vind ik inderdaad wel vrij matig aan tennis. Naast dat het, nou ja, echt gruwelijk saai is.
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is geen gebash op christenen hoor
Thiemo?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:20 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik ben jarenlang trainingmaatje geweest van iemand die jarenlang top 3 in zijn leeftijdsklasse was in NL. Alles voor gelaten en gedaan, tot hij besloot dat hij op zijn 18e gewoon lekker wilde gaan stappen.
Ouders wel lekker wat geld gekost.
Binnen een maand nadat ze gestopt was ofzo. Het is een zoontje dus niet weer zo'n labiel geval.quote:
Groot gelijk had ie.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:20 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik ben jarenlang trainingmaatje geweest van iemand die jarenlang top 3 in zijn leeftijdsklasse was in NL. Alles voor gelaten en gedaan, tot hij besloot dat hij op zijn 18e gewoon lekker wilde gaan stappen.
Ouders wel lekker wat geld gekost.
Jawel, die kon alleen niet serveren.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vroeger had je tenminste nog Sjeng Schalken.
Die kon er ook geen reet van.
paar kwartfinales en een halve? finale grand slam. Zo slecht was die toch niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit zou ik bijna smaad willen noemen. Sjeng was een legende.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dan moet-ie geen ober worden hihahoquote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Jawel, die kon alleen niet serveren.
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:22 schreef wimderon het volgende:
Fabio Jakobsen gaat hartjes breken. 25 miljoen is niet genoeg. 30 miljoen is niet genoeg. 40,45 miljoen is niet genoeg. Voor de drie die nog hoger dan dat zaten is het nog even sidderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |