SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
You sound reasonable...Time to up my medication.
Rustig aan vandaag dan maar...quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:41 schreef just me het volgende:
Mijn tempo was vandaag een beetje te hoog, ik ga lui bankhangen
fijne muziekavond
Ik had ooit de eerste Nike Air's, maar dat was ver voor de gabbertijd.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:49 schreef Rafeiro het volgende:
Aussie nooit gehad geloof ik, Cavello wel.
Goedemorgen Diaan.quote:Op woensdag 19 januari 2022 08:38 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Per vandaag hebben we er een thuiswerker bij... Lennon. Zijn school is t/m maandag gesloten vanwege het hoge aantal besmettingen. Hij heeft nu online les en zijn toetsweek volgende week is uitgesteld naar februari. School pakt dit goed aan vind ik, communicatie is ook erg goed. Lennon vindt het ook wel prima geloof ik.
quote:
Goedemorgen just me en brother52.quote:
Niet alle kinderen hoor, er zijn ook kinderen die er heel ziek van wordenquote:Op woensdag 19 januari 2022 08:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Diaan.
Lennon is niet besmet?
Ik blijf het een apart iets vinden dat kinderen er weinig hinder van ondervinden. Wat is er bij hun anders dan bij volwassenen.
Net zoals bij volwassenenquote:Op woensdag 19 januari 2022 09:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Niet alle kinderen hoor, er zijn ook kinderen die er heel ziek van worden
quote:Op woensdag 19 januari 2022 13:05 schreef just me het volgende:
[..]
Net zoals bij volwassenen
De een heeft er geen last van en de ander maanden.
Ik noem geen namenquote:Op woensdag 19 januari 2022 13:38 schreef Melting het volgende:
[..]Wie heeft er nou maanden last van?
quote:
gezellige bezigheid op deze druilerige dag !quote:Op woensdag 19 januari 2022 16:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Allemaal nuttige dingen gevonden bij de kringloop, waaronder 3 van onze favoriete borden, nu hebben we er 6 in totaal en kunnen er andere minder fijne weer weg. En uiteraard nog wat dingen van Ikea voor in het nieuwe huis.
We wilden ergens gaan wandelen en daarna naar de naastgelegen kringloopwinkel, maar toen we aankwamen begon het al te regenen ipv pas een uur later, dus toen plan maar een beetje aangepast en een rondje langs 3 winkels gedaan. Ook een fijne stevige stamper voor stamppot gevonden, onze huidige is zo’n lullig ding dat je niet fijn kunt vasthouden en er kracht mee zetten is ook een uitdaging, ooit aangeschaft omdat die van mijn oma twintig jaar vaatwasser niet had overleefd. En nog heel hip van Blond Amsterdam ook https://www.bol.com/nl/nl(...)er/9200000103624966/quote:Op woensdag 19 januari 2022 16:43 schreef just me het volgende:
[..]
gezellige bezigheid op deze druilerige dag !
Ingetuned.quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:01 schreef DJ11 het volgende:
En de uitzending is begonnen(nu nog luisteraars, maar goed)
Farley 'Jackmaster' Funk feat. Darryl Pandy - Love Can't Turn Around
Gutenabend.quote:
Het is te hopen van wel, anders heb je geen internet en kun je ook geen Radio 49 luisterenquote:Op woensdag 19 januari 2022 19:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Gutenabend.
Ik moet tijdens het luisteren nog even mijn tv en mediabox testen.
Heb een nieuw modem en mijn 2 routers er tussenuit gegooid, en even testen of alles nu nog werkt.
Mijn pc werkt wel gewoon.quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is te hopen van wel, anders heb je geen internet en kun je ook geen Radio 49 luisteren
Wat moet je met al die wifi-netwerken dan? Leid je een heel imperium?quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Mijn pc werkt wel gewoon.
Maar ik ben van 4 wifi netwerken naar 3 gegaan. Dus moest even kijken of het nog werkt.
Ssstt.... niet verder vertellen.quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wat moet je met al die wifi-netwerken dan? Leid je een heel imperium?
Klinkt.... ingewikkeldquote:Op woensdag 19 januari 2022 19:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Ssstt.... niet verder vertellen.
Voorheen had ik 2 routers met elk 2 wifi netwerken. Was puur omdat ik 7 poorten nodig had voor mijn kabels.
Nu gebruik alleen mijn modem als wifi. Die heeft 2 wifi netwerken voor mezelf, en 1 voor gasten.
En ik heb er een switch tussen gezet, met 8 poorten. Probleem opgelost.
Nee hoor. Want dan had ik het ook niet gesnapt.quote:
Tjingelingelinge mix?quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:19 schreef DJ11 het volgende:
Fogel is niet in de buurt, dus kan ik dit verantwoord draaien:Annie - My Heartbeat (Röyksopp's Mindre Tilgjengelige remix)
Als jij het maar snapt.quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee hoor. Want dan had ik het ook niet gesnapt.
Moet nou alleen morgen op het werk nog testen of ik mijn NAS-en nog kan bereiken.
Het betekent in het Noors vast iets.quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:21 schreef DJ11 het volgende:
"Minder beschikbare remix" komt eruit rollen.
Gelukkig hier wel beschikbaar.
Symph.quote:
Is het dan vers van de pers of heet van de naald?quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:34 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: gloednieuwe muziek, vandaag uitgekomen
Heet van de pers en vers van de naald.quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Is het dan vers van de pers of heet van de naald?
quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Heet van de pers en vers van de naald.
Beidequote:Op woensdag 19 januari 2022 19:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Is het dan vers van de pers of heet van de naald?
Ja ja... en die hebben ze zeker Dolly genoemd?quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:42 schreef Melting het volgende:
Japanse onderzoekers presenteerden
Iets dat nog nooit was vertoond
Een team van wetenschappers
Heeft daar onlangs een pipo gekloond.
Dat weet ik dan weer niet.quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja ja... en die hebben ze zeker Dolly genoemd?
Dit was de juiste versiequote:Op woensdag 19 januari 2022 19:51 schreef DJ11 het volgende:
Dit schijnt de reguliere versie te zijn (ik zie nergens een studioversie)Kyteman - Sorry (Live in Tivoli)
quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:57 schreef DJ11 het volgende:
Nu:Robert Palmer - Best Of Both Worlds
Hierna: voordat de wolf oma opeet, geef 'm een banaan![]()
![]()
Ik hoop dat we er niets meer van horen.quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:00 schreef DJ11 het volgende:
Dit heeft iets te maken met een bepaald liedjesfestival.... We horen er vast nog meer van....
[ afbeelding ]Subwoolfer - Give That Wolf A Banana
Dit is een deelnemer aan het Noorse nationale Songfestival. Ik gok maar zo dat dit hun inzending wordt. Leuke clip erbij, mysterieuze act met gele wolvenmaskers...quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik hoop dat we er niets meer van horen.
Ik vind Erasure een prima band, maar dit hadden ze wel achterwege mogen latenquote:Op woensdag 19 januari 2022 20:04 schreef DJ11 het volgende:
Afkomstig van hun EP ABBA-esque, waarvan Take A Chance On Me de bekendste track is. Maar deze staat er ook op:Erasure - Lay All Your Love On Me
Toch was die EP zeer succesvol. Hun enige #1-single in Engeland.quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vind Erasure een prima band, maar dit hadden ze wel achterwege mogen laten
Welterusten.quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga nog ff een programma terugkijken op npo start en dan richting bed, ben doodop. Bedankt tot zover weer
quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:17 schreef DJ11 het volgende:
O ja, deze...
Lenny Kuhr - Maar Ja
Ik hoef niet uit te leggen van wie dit een verzoekje is.
Het lijkt erop hè? (Goedenavond, trouwens)quote:
Zekerquote:Op woensdag 19 januari 2022 20:19 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dit is gewoon een leuk liedje..... maar ja.....
Wel een leuk nummer.quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ha die Livelink![]()
Niet echt een binnenkom-nummer, maar jaSparks - Left Out In The Cold
Nee Lennon niet. In zijn klas zitten er ook maar 2 die besmet waren.quote:Op woensdag 19 januari 2022 08:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Diaan.
Lennon is niet besmet?
Ik blijf het een apart iets vinden dat kinderen er weinig hinder van ondervinden. Wat is er bij hun anders dan bij volwassenen.
Wat zei de dokter van je schouder?quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:24 schreef Rafeiro het volgende:
Ja goedenavond, had een hete douche genomen voor de schouder en even gaan liggen daarna en keihard in slaap gevallen. Maar ja, die "zzz's"hebben we maar vast binnen.
Moet ook gebeurenquote:Op woensdag 19 januari 2022 20:27 schreef Diaan73 het volgende:
Sorry ben niet aan het luisteren... We zijn tv aan het kijken.
Heel mooi, ja. Wat is er Smart aan?quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:29 schreef MadMaster het volgende:
Ben nog even druk met het installeren/instellen van de SmartRadio die ik vanmiddag aangeschaft heb voor bij mijn thuiswerkplek.
Is het geen plaatje?
[ afbeelding ]
Ziet er netjes uit. Goede recensies?quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:29 schreef MadMaster het volgende:
Ben nog even druk met het installeren/instellen van de SmartRadio die ik vanmiddag aangeschaft heb voor bij mijn thuiswerkplek.
Is het geen plaatje?
[ afbeelding ]
Euh...quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Heel mooi, ja. Wat is er Smart aan?
Ja, bijna alleen maar.quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit. Goede recensies?
Nog niks, maar maandag nieuwe kans. Dan moet ik naar de verzekeringsarts van het UWV en dat is wel echt een moetje dus die kan ik niet ontsnappenquote:Op woensdag 19 januari 2022 20:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat zei de dokter van je schouder?
Oh wow! Ik krijg al keuzestress als ik het leesquote:Op woensdag 19 januari 2022 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Euh...
Hij heeft Internet Radio, DAB+, FM, Bluetooth, WLAN, Spotify Connect, stereo, is draadloos te koppelen aan externe speakers, is te bedienen met een afstandsbediening of via Wifi vanaf je telefoon etc. etc.
Mag eigenlijk ook wel voor die prijs.quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, bijna alleen maar.
Er zijn genoeg van dit soort apparaten, maar ik wilde er één met een goed geluid.
En dat heeft deze zeker...
Ik dacht dat je al een afspraak had gemaakt? Afgezegd weer?quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:35 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nog niks, maar maandag nieuwe kans. Dan moet ik naar de verzekeringsarts van het UWV en dat is wel echt een moetje dus die kan ik niet ontsnappen![]()
Gaat daar primair niet om de schouder maar als arts kan dat er wel even bij.
Zie er wel tegenop, maar raffie - dokterst is als Gargamel = smurfen.
Ik haat ze (niet persoonlijk)
Overigens denk ik niet dat die UWV-arts ook naar je schouder gaat kijken, maar misschien ben ik wat te pessimistisch op dit punt.quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:35 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nog niks, maar maandag nieuwe kans. Dan moet ik naar de verzekeringsarts van het UWV en dat is wel echt een moetje dus die kan ik niet ontsnappen![]()
Gaat daar primair niet om de schouder maar als arts kan dat er wel even bij.
Zie er wel tegenop, maar raffie - dokterst is als Gargamel = smurfen.
Ik haat ze (niet persoonlijk)
Voorlopig zitten we nog wel (deels) thuis, dus dan maar de gemakken er ook bij...quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Mag eigenlijk ook wel voor die prijs.
Ook een prima regenachtig nummerquote:Op woensdag 19 januari 2022 20:42 schreef DJ11 het volgende:
En geloof het of niet, maar dit nummer had ik voor vanavond al klaargezet. Past ineens perfect bij het verzoekje van Livelink (of omgekeerd)The Fortunes - Here Comes That Rainy Day Feeling Again
En toen -ie solo ging, was z'n eerste hit meteen alweer Americanos. Inderdaad wel raar.quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:46 schreef Melting het volgende:
Gaat ie nou alweer naar Hollywood? Wat heeft die vent daar zo vaak te zoeken?
Dat hij daar blijft dan.
Hij wordt telkens weer weggestuurd. Te aanstootgevend voor die Amerikanen.quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:46 schreef Melting het volgende:
Gaat ie nou alweer naar Hollywood? Wat heeft die vent daar zo vaak te zoeken?
Dat hij daar blijft dan.
FGTH was ook voor de Britten te aanstootgevend... Relax werd door de BBC geboycot, destijds. Desondanks werd het een enorme hit.quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij wordt telkens weer weggestuurd. Te aanstootgevend voor die Amerikanen.
quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij wordt telkens weer weggestuurd. Te aanstootgevend voor die Amerikanen.
Gelukkig zou hij jaren later, in 2021, toch de top-10 van DJ11's jaarlijst halen.quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:51 schreef livelink het volgende:
We zijn net live getuige van het moment dat Frankie eruit werd geschopt.
Toch een beetje een schrale troostquote:Op woensdag 19 januari 2022 20:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gelukkig zou hij jaren later, in 2021, toch de top-10 van DJ11's jaarlijst halen.
quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch een beetje een schrale troost
Ik denk dat ik het nog nooit eerder gehoord heb.quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:55 schreef DJ11 het volgende:
Een soort van (bijna) vergeten 70s-liedje:England Dan & John Ford Coley - I'd Really Love To See You Tonight
Waarom niet het origineel? Dat is beter dan dit en Tupacquote:Op woensdag 19 januari 2022 20:57 schreef DJ11 het volgende:
Sorry, MM... even de oren dicht
Ik knikker deze er toch in. Aangezien "Changes" van Tupac als een meesterwerk wordt gezien, snap ik niet waarom we deze dance-cover van Bruce Hornsby anders zouden benaderen....Undercover - The Way It Is
Dit is een erg slechte, DJ11.quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:57 schreef DJ11 het volgende:
Ik knikker deze er toch in. Aangezien "Changes" van Tupac als een meesterwerk wordt gezien, snap ik niet waarom we deze dance-cover van Bruce Hornsby anders zouden benaderen....Undercover - The Way It Is
Heel recent nog gedraaidquote:Op woensdag 19 januari 2022 21:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Waarom niet het origineel? Dat is beter dan dit en Tupac
Oké, het wordt dus geen repeat (om in Q Music-termen te spreken)quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Oké, het wordt dus geen repeat (om in Q Music-termen te spreken)
Heb het staartje nog meegepikt en ik begrijp het wel.quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:57 schreef DJ11 het volgende:
Was ooit de openingstrack van mijn 12/8-uitzending (#128). Dit is pas de eerste keer sindsdien dat ik het nummer weer draai. Eigenlijk te weinig, want het is best goed gedaan.quote:
Ben benieuwd..... ik wacht al zo lang.quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:17 schreef DJ11 het volgende:
Deze Zweedse zanger heeft al meerdere mooie nummers op z'n naam, zoals Domino en I Don't Need Your Love. Maar deze nieuwe plaat overtreft die nummers zonder meer. Erg fijn vind ik dit:Isak Danielson - Good Things Come To Those Who Wait
Klinkt inderdaad niet slecht. Nog erg jong trouwens.quote:
Beetje Hozier-achtig, vind ikquote:Op woensdag 19 januari 2022 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad niet slecht. Nog erg jong trouwens.
2022 hopelijk jouw gouden handdruk.quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben benieuwd..... ik wacht al zo lang.
quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:20 schreef livelink het volgende:
[..]
2022 hopelijk jouw gouden handdruk.
Oh ja, dat kan natuurlijk ook (niet)quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:21 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Hoopte eigenlijk op de hoofdprijs in de loterij.
quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja, dat kan natuurlijk ook (niet)
Dat wist ik ook niet.quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:26 schreef DJ11 het volgende:
De "Jude" in Hey Jude van The Beatles; nooit geweten, hoorde het deze week in De Slimste Mens. "Jude" verzorgt de slotsong:Julian Lennon - Saltwater
Het heette oorspronkelijk ook Hey Jules lees ik net. Ik wist het ook niet.quote:
Goedemorgen.quote:
Hier is het nu droog. Vannacht heeft het wel geregend, ja.quote:Op donderdag 20 januari 2022 06:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Daar ook zo'n regenachtige dag?
Wat een leuke verrassing!quote:Op donderdag 20 januari 2022 08:00 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Donker, regen, bah!
Gisteren onverwacht kabouter bezoek gehad, ze waren bij opa geweest en dachten kom we zitten vlakbij oma en dan gaan we daar eten en spelen
ze hadden wel gevraagd of ik thuis was hoorquote:
Ben benieuwd hoe deze bevalt...we zoeken ook nog zoiets voor de keuken nu we onze Soundtouch niet kunnen uitbreidenquote:Op woensdag 19 januari 2022 20:29 schreef MadMaster het volgende:
Is het geen plaatje?
[ afbeelding ]
Lekker hèquote:
Waarom kun je die niet uitbreiden?quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe deze bevalt...we zoeken ook nog zoiets voor de keuken nu we onze Soundtouch niet kunnen uitbreiden![]()
Goedemorgen
Omdat de uitbreiding niet meer wordt gemaakt en verkochtquote:Op donderdag 20 januari 2022 10:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom kun je die niet uitbreiden?
Hij bevalt uitstekend...quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe deze bevalt...we zoeken ook nog zoiets voor de keuken nu we onze Soundtouch niet kunnen uitbreiden![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij bevalt uitstekend...![]()
[ afbeelding ]
koud, nat en vreselijk veel windquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:02 schreef Melting het volgende:
Was het vandaag ook zo koud bij jullie?
Minder bonen eten dan.quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:02 schreef just me het volgende:
[..]
koud, nat en vreselijk veel wind
quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:03 schreef livelink het volgende:
Ja, ik ben er ook. Reclame-raaddag? Reisorganisatie
Goede avond.quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:06 schreef brother52 het volgende:
Xavier Rudd had ik moeten herkennen, die heb ik nog wel eens live gezien.
quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Minder bonen eten dan.![]()
![]()
Sorry.... kon het niet laten.
Maar met zo'n weer kun je het beste binnenblijven.
Ja, ik weet het... daar gaan mijn punkrock credits.quote:
Daar heb je een punt.quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:07 schreef just me het volgende:
[..]![]()
soms heb je 'n afspraak en dan moet je wel je warme huis uit.
Maar er was ook zon en na de zon kwam regen en toen hagelquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar heb je een punt.
Maar anders lekker binnen blijven.
Je kent het spreekwoord hè?quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:09 schreef just me het volgende:
[..]
Maar er was ook zon en na de zon kwam regen en toen hagel
Welke smaak? Houd zelf wel van kaneel of pistache.quote:
sneeuwballen gegooid ?quote:
Frikandel speciaal (ketchup)…quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Welke smaak? Houd zelf wel van kaneel of pistache.
Volgende week misschien…quote:
dan zeg je, ik ben daar niet dol opquote:
Heeft 'ie nog nooit gegeten, frikandel speciaal ijs.quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:16 schreef just me het volgende:
[..]
dan zeg je, ik ben daar niet dol op
quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:16 schreef just me het volgende:
[..]
dan zeg je, ik ben daar niet dol op
Ik lust geen frikandel.quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heeft 'ie nog nooit gegeten, frikandel speciaal ijs.
Maat de boer niet kent…
preciesquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heeft 'ie nog nooit gegeten, frikandel speciaal ijs.
Maat de boer niet kent…
Niet?quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet?
Onze buren hebben Corona en hebben hun geur en smaak verloren.
Ik heb ze geadviseerd om alles te eten wat ze normaal gesproken niet lekker vinden…
quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet?
Ik heb ze geadviseerd om alles te eten wat ze normaal gesproken niet lekker vinden…
Ja wat is het nu, wil je een dagje helpen of een dagje gezellig met je collega naar Amsterdam ?quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:22 schreef Melting het volgende:
Zit erover te denken om komende week of de week erna een keer naar Amsterdam te gaan met een collega, om dar onze winkel even vooruit te helpen. Gewoon even er tussenuit.
Kan best lang duren trouwens. Mijn dochter verloor in juli haar smaak en geur en heeft het nog steeds niet helemaal terug (wel grotendeels).quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet?
Gewoon doen!quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:22 schreef Melting het volgende:
Zit erover te denken om komende week of de week erna een keer naar Amsterdam te gaan met een collega, om daar onze winkel even vooruit te helpen. Gewoon even er tussenuit.
Heb er geen dagtaak aan, om daar bezig te zijn. Dus collega (van een andere afdeling) is nog wat aan het verzinnen om mee te kunnen. Maar is niet fit, dus misschien ga ik wel alleen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:23 schreef just me het volgende:
[..]
Ja wat is het nu, wil je een dagje helpen of een dagje gezellig met je collega naar Amsterdam ?
quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb er geen dagtaak aan, om daar bezig te zijn. Dus collega (van een andere afdeling) is nog wat aan het verzinnen om mee te kunnen. Maar is niet fit, dus misschien ga ik wel alleen.
Zijn er bepaalde geuren/smaken die ze nog niet herkend, of is het wisselend?quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Kan best lang duren trouwens. Mijn dochter verloor in juli haar smaak en geur en heeft het nog steeds niet helemaal terug (wel grotendeels).
Lijkt me heel raar, om dat mee te maken.quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Kan best lang duren trouwens. Mijn dochter verloor in juli haar smaak en geur en heeft het nog steeds niet helemaal terug (wel grotendeels).
Nee, ze ruikt overall gewoon minder nog steeds.quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Zijn er bepaalde geuren/smaken die ze nog niet herkend, of is het wisselend?
Dat lijkt me erg vervelend.quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ze ruikt overall gewoon minder nog steeds.
Als je deze niet zou kennen, zou zou je je moeten schamen inderdaad.quote:
Dacht dat het wel weer eens tijd werd voor een bekende.quote:
Ik had al zo'n vermoeden. Daarom had ik je alvast welkom geheten.quote:
Ik heb geen mondkapje voor de trein is de corona-versie.quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb geen mondkapje voor de trein is de corona-versie.
quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb geen mondkapje voor de trein is de corona-versie.
quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:51 schreef Melting het volgende:
@:livelink: wist je dat het kapsel van just me, bijna hetzelfde is als deze van Dolly Parton?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |