Dit is beter als wat hij nu heeftquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoe het vanmiddag was:
[ afbeelding ]
Vindt het in een puntje lopend achter ook veel leuker.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
beetje een rare overloop van heel kort naar een beetje haar naar veel
Tobi heeft het gelukkig nietquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:05 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik vind die pispotten kapsels echt geen gezicht.
Zijn normale werk is niet beter.quote:
Bloempotje. Daar schaamde je je vroeger enorm voor. Dat was een kapsel voor arme mensen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:02 schreef Tourniquet het volgende:
Zier er toch niet uit? Of ligt dat aan mij?
[ afbeelding ]
En Julioquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:06 schreef Flory het volgende:
[..]
Tobi heeft het gelukkig niet![]()
Nu Peter nog
Hij had misschien alleen zijkanten/achter klein beetje moeten korte scherenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt het in een puntje lopend achter ook veel leuker.
abo heb ik basicquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:05 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Neem een abbo en zet hem op je blokkeerlijst. Hele probleem opgelost
wil ik ook niet gekquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik ook an jou,maar je kenn me niet, vorall kenn ik je niet
Is gezelligquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:09 schreef 5thencounter het volgende:
BB-Show aan te komen? Film avond?
[ afbeelding ]
Komt Kitty op bezoek?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:09 schreef 5thencounter het volgende:
BB-Show aan te komen? Film avond?
[ afbeelding ]
Begrijp je punt. Ik vind die behoorlijk lelijk.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:06 schreef suzi1 het volgende:
[..]
laten we het nog eens over de lippen van amy hebben?
hoe doe ik datquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:05 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Neem een abbo en zet hem op je blokkeerlijst. Hele probleem opgelost
1 was groter dan de ander dus vandaar naar boven afgerond, ipv de te grote borst te downseizen geloof ik (aanname)quote:
kitty was beter vb geweestquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:11 schreef Harry het volgende:
[..]
Begrijp je punt. Ik vind die behoorlijk lelijk.
Maar die lippen zijn nep. Toegevoegd.
Iemands normale uiterlijk bekritiseren vind ik van een andere orde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |