Ja, want een veroordeling in een politiek proces wegens een politieke uitspraak is hetzelfde als een veroordeling wegens terrorisme.quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:08 schreef Tijger_m het volgende:
Als het een feit is dan is het waar. Als het geen feit is dan is het een mening. En iemand die zelf een strafrechterlijke veroordeling heeft moet wel stil zijn als het gaat om in de 2e Kamer thuis horen. Sahla is nergens voor veroordeeld, Wilders wel of was je dat voor het gemak even vergeten?
Wel dubieus inderdaad, maar het antwoord ga je nu niet krijgen.quote:Op woensdag 19 januari 2022 10:38 schreef Salina het volgende:
Geert viesmad.
Wel interessant, die adviseur van de VVD. Ik weet er het zijne niet van.
Ze doet haar best.quote:Op woensdag 19 januari 2022 10:41 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De voorzitter lekker geforceerd de orde bewaken.
Ze zal wel een telefoontje van Sigrid hebben gehad. "Hiervoor heb ik niet dat baantje voor je geritseld!!!".quote:Op woensdag 19 januari 2022 10:42 schreef Salina het volgende:
[..]
Ze doet haar best.
Misschien geleerd van gisteren.
Ja en Nee.quote:Op woensdag 19 januari 2022 10:41 schreef Salina het volgende:
Ik snap de gevoeligheid betreffende dit onderwerp Soumaya Sahla, maar laten we het nu echt over het regeerakkoord hebben. Dat is van belang voor Nederland.
Dit lijkt me meer een interne (Haagse) kwestie.
Hij werd niet genoemd bij de afwezigen, maar misschien hebben ze iemand anders naar voren geschovenquote:Op woensdag 19 januari 2022 10:46 schreef Bepje het volgende:
Is Sjerrie er vandaag wel, of zou hij nog steeds een kater hebben?
Ik volg de politiek niet zo van dichtbij eerlijk gezegd. Misschien heb je wel gelijk hoor, denk ik er te licht over.quote:Op woensdag 19 januari 2022 10:48 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Ja en Nee.
Als je terecht kritsch bent op de vermeende invloed van extreem rechts op FvD, moet je dit ook zijn bij de invloed van de Moslimbroeders, terroristen, extreem-linkse gekkies als Duyventak en Erdogan bij partijen als de PvdA, VVD, GL, D66 en DENK.
Maar eens dat dit onderwerp voor nu voldoende uitgekauwd is.
"Bokhoven is het niet eens met experts die zeggen dat de huidige variant van Rutte minder schadelijk is. “Er zijn daar misschien wel aanwijzingen voor. Maar het is nog te vroeg om die conclusie te trekken. Bovendien blijft het een zeer schadelijke politicus, dat verandert niet zomaar als hij een andere ideologische jas aantrekt. Bovendien weten we niet welke varianten van Rutte nog zullen volgen.”quote:Op woensdag 19 januari 2022 10:52 schreef Hexagon het volgende:
https://speld.nl/2022/01/19/nederland-moet-leren-leven-met-rutte/
Probleem is dat die Sahla nooit excuses heeft aangeboden, of afstand van haar daden heeft genomen. Als je dat bijvoorbeeld vergelijkt met Jason Walters (ook ex-lid Hofstadgroep), is het contrast wel erg groot. Zelf haar zus zegt dat deredicaliseren niet werkt. En een andere zus is kamerlid van D66.quote:Op woensdag 19 januari 2022 10:51 schreef Salina het volgende:
Ik geloof ergens ook wel dat mensen kunnen veranderen van mening en visie. Ik denk dat die Sahla ook nog erg jong was toen dit allemaal speelde (?).
Toch denk ik dat zo iemand (gelukkig) wel tot in het kleinste detail zal worden doorgelicht door de NCTV.quote:Op woensdag 19 januari 2022 10:56 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Probleem is dat die Sahla nooit excuses heeft aangeboden, of afstand van haar daden heeft genomen. Als je dat bijvoorbeeld vergelijkt met Jason Walters (ook ex-lid Hofstadgroep), is het contrast wel erg groot. Zelf haar zus zegt dat deredicaliseren niet werkt. En een andere zus is kamerlid van D66.
Eigenlijk wordt ons (en Wilders) gevraagd om de blauwe ogen van de VVD te geloven dat die Sahla geen veiligheidsrisico vormt. Want ze hebben hem en de beveiliging nooit op de hoogte gesteld.
Rutte moet er wel voor zorgen dat ik geld overhoud in mijn portemonnee. Maar heb het idee dat hij me meer ziet als pinautomaat.quote:Op woensdag 19 januari 2022 10:57 schreef LangeTabbetje het volgende:
Ook zoiets..... Rutte moet ervoor zorgen dat ik geld in mijn portemonnee heb....... Nee, Geertje, ik zelf werk elke dag hard dat ik geld in mijn portemonnee heb, dat is in eerste instantie de verantwoording van de mensen zelf.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |