abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203266320
*O* :D
pi_203266344
Geert viesmad.

Wel interessant, die adviseur van de VVD. Ik weet er het zijne niet van.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_203266380
Meneer Rutte, je kan geen specifiek antwoord geven, maar dat boeit Wilders ook helemaal niet, puur effectbejag.... hij weet maar veel te goed dat Rutte niet ingaat op beveiligings details
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_203266386
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 00:08 schreef Tijger_m het volgende:
Als het een feit is dan is het waar. Als het geen feit is dan is het een mening. En iemand die zelf een strafrechterlijke veroordeling heeft moet wel stil zijn als het gaat om in de 2e Kamer thuis horen. Sahla is nergens voor veroordeeld, Wilders wel of was je dat voor het gemak even vergeten?
Ja, want een veroordeling in een politiek proces wegens een politieke uitspraak is hetzelfde als een veroordeling wegens terrorisme. :')
pi_203266392
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 10:38 schreef Salina het volgende:
Geert viesmad.

Wel interessant, die adviseur van de VVD. Ik weet er het zijne niet van.
Wel dubieus inderdaad, maar het antwoord ga je nu niet krijgen.
pi_203266400
Ik snap de gevoeligheid betreffende dit onderwerp Soumaya Sahla, maar laten we het nu echt over het regeerakkoord hebben. Dat is van belang voor Nederland.
Dit lijkt me meer een interne (Haagse) kwestie.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_203266404
De voorzitter lekker geforceerd de orde bewaken. :')
pi_203266420
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 10:41 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De voorzitter lekker geforceerd de orde bewaken. :')
Ze doet haar best.

Misschien geleerd van gisteren. ;)
pi_203266445
Op zich zie ik wel het nut om veroordeelde terroristen als (externe) ervaringsdeskundige te horen. Maar om ze nu lid te maken van vaste interne advies commissies en prominent een plekje te geven op de VVD website gaat natuurlijk wel een beetje ver. Vermoed dat de VVD hier inmiddels ook spijt van heeft. Maar haar weghalen zou betekenen dat ze Wilders indirect gelijk geven.
pi_203266447
Geert is nog immer boos, onderonsje met Fleur :), trillend vingertje
pi_203266460
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 10:42 schreef Salina het volgende:

[..]
Ze doet haar best.

Misschien geleerd van gisteren. ;)
Ze zal wel een telefoontje van Sigrid hebben gehad. "Hiervoor heb ik niet dat baantje voor je geritseld!!!".
pi_203266520
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 10:41 schreef Salina het volgende:
Ik snap de gevoeligheid betreffende dit onderwerp Soumaya Sahla, maar laten we het nu echt over het regeerakkoord hebben. Dat is van belang voor Nederland.
Dit lijkt me meer een interne (Haagse) kwestie.
Ja en Nee.

Als je terecht kritsch bent op de vermeende invloed van extreem rechts op FvD, moet je dit ook zijn bij de invloed van de moslimbroeders, terroristen, extreem-linkse gekkies als Duyventak en Erdogan bij partijen als de PvdA, VVD, GL, D66 en DENK.

Maar eens dat dit onderwerp voor nu voldoende uitgekauwd is.
pi_203266561
quote:
5s.gif Op woensdag 19 januari 2022 10:46 schreef Bepje het volgende:
Is Sjerrie er vandaag wel, of zou hij nog steeds een kater hebben?
Hij werd niet genoemd bij de afwezigen, maar misschien hebben ze iemand anders naar voren geschoven
pi_203266568
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 10:48 schreef Aurelius het volgende:

[..]
Ja en Nee.

Als je terecht kritsch bent op de vermeende invloed van extreem rechts op FvD, moet je dit ook zijn bij de invloed van de Moslimbroeders, terroristen, extreem-linkse gekkies als Duyventak en Erdogan bij partijen als de PvdA, VVD, GL, D66 en DENK.

Maar eens dat dit onderwerp voor nu voldoende uitgekauwd is.
Ik volg de politiek niet zo van dichtbij eerlijk gezegd. Misschien heb je wel gelijk hoor, denk ik er te licht over.
Terecht ook wel dat je zegt dat (al dan niet) veroordeelde terroristen een schat aan kennis hebben en als ervaringsdeskundige kunnen dienen trouwens. Keep your enemies close. Voor zover ze dat nu nog zijn natuurlijk. Ik geloof ergens ook wel dat mensen kunnen veranderen van mening en visie. Ik denk dat die Sahla ook nog erg jong was toen dit allemaal speelde (?).
  woensdag 19 januari 2022 @ 10:52:48 #215
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203266585
Kamerleden zijn lekker aan het Tweeten, zie afgelopen minuut tweets van Wilders(OK denk door iemand anders), en Den Haan
pi_203266595
Die mevrouw Marijnissen is echt niet van het niveau van haar vader.......
pi_203266599
quote:
"Bokhoven is het niet eens met experts die zeggen dat de huidige variant van Rutte minder schadelijk is. “Er zijn daar misschien wel aanwijzingen voor. Maar het is nog te vroeg om die conclusie te trekken. Bovendien blijft het een zeer schadelijke politicus, dat verandert niet zomaar als hij een andere ideologische jas aantrekt. Bovendien weten we niet welke varianten van Rutte nog zullen volgen.”

Sommige mensen vinden dat we Rutte gewoon z’n gang moeten laten gaan. Dat zou volgens hen de meest natuurlijke manier zijn. Bokhoven is het daar niet mee eens. “Leren leven met Rutte betekent niet dat we hem zomaar rond moeten laten razen. We moeten alleen accepteren dat hij ons niet meer gaat verlaten, en een manier vinden om hier zo weinig mogelijk last van te ervaren.”

:D
  woensdag 19 januari 2022 @ 10:55:21 #219
429333 GlennQuagmire
giggity giggity
pi_203266612
Wilders weer met Kaag I :')
pi_203266624
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 10:51 schreef Salina het volgende:
Ik geloof ergens ook wel dat mensen kunnen veranderen van mening en visie. Ik denk dat die Sahla ook nog erg jong was toen dit allemaal speelde (?).
Probleem is dat die Sahla nooit excuses heeft aangeboden, of afstand van haar daden heeft genomen. Als je dat bijvoorbeeld vergelijkt met Jason Walters (ook ex-lid Hofstadgroep), is het contrast wel erg groot. Zelf haar zus zegt dat deredicaliseren niet werkt. En een andere zus is kamerlid van D66.

Eigenlijk wordt ons (en Wilders) gevraagd om de blauwe ogen van de VVD te geloven dat die Sahla geen veiligheidsrisico vormt. Want ze hebben hem en de beveiliging nooit op de hoogte gesteld.
pi_203266630
Ook zoiets..... Rutte moet ervoor zorgen dat ik geld in mijn portemonnee heb....... Nee, Geertje, ik zelf werk elke dag hard dat ik geld in mijn portemonnee heb, dat is in eerste instantie de verantwoording van de mensen zelf.....
pi_203266639
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 10:56 schreef Aurelius het volgende:

[..]
Probleem is dat die Sahla nooit excuses heeft aangeboden, of afstand van haar daden heeft genomen. Als je dat bijvoorbeeld vergelijkt met Jason Walters (ook ex-lid Hofstadgroep), is het contrast wel erg groot. Zelf haar zus zegt dat deredicaliseren niet werkt. En een andere zus is kamerlid van D66.

Eigenlijk wordt ons (en Wilders) gevraagd om de blauwe ogen van de VVD te geloven dat die Sahla geen veiligheidsrisico vormt. Want ze hebben hem en de beveiliging nooit op de hoogte gesteld.
Toch denk ik dat zo iemand (gelukkig) wel tot in het kleinste detail zal worden doorgelicht door de NCTV.
pi_203266646
Wilders weer met z'n bejaarden die maar 1x in de week mogen schijten. :')
pi_203266647
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 10:57 schreef LangeTabbetje het volgende:
Ook zoiets..... Rutte moet ervoor zorgen dat ik geld in mijn portemonnee heb....... Nee, Geertje, ik zelf werk elke dag hard dat ik geld in mijn portemonnee heb, dat is in eerste instantie de verantwoording van de mensen zelf.....
Rutte moet er wel voor zorgen dat ik geld overhoud in mijn portemonnee. Maar heb het idee dat hij me meer ziet als pinautomaat. :+
pi_203266653
F-a-t-z-o-e-n
V-a-t-s-o-e-n
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')