Helaas, hij heeft een oogontsteking gekregen die hij niet heeft overleefd.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 17:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En toen? Hij leeft zeker nog steeds?
Dan moet je hier niet komenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 17:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik houd ook niet van donkere kleuren binnenshuis.
Onze keuken is ook behoorlijk donker qua kleuren.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 17:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Mooi greys. Ik krijg de laatste tijd ook commentaar over mijn vrij donkere antraciet laminaat in de woonkamer. Ze vinden wat in de hal, keuken, slaapkamer en hobbykamer veel mooier (licht grijs eiken laminaat).
Klinkt heel mooi.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Onze keuken is ook behoorlijk donker qua kleuren.
Zwarte/grijs/roestbruine leisteen tegels
Bronzenmuur/wittemuur/en getegelde visgraat(antraciet)
En een houten keuken en met betonnen blad
Maar heb hele grote ramen
In het hele huis
Dank uquote:
Je zus haar? Was dat kort of halflang haar en viel het lopen mee?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:04 schreef Mrsloveable het volgende:
Kak een beetje in, ben vanmiddag naar mijn zus haar gelopen
huis*quote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je zus haar? Was dat kort of halflang haar en viel het lopen mee?
Succes, ik beloof mezelf van alles maar nakomen, ho maar. Wat ben ik toch een hufter.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:06 schreef Mickytjuh het volgende:
Avond.
Ik ga over een uurtje studeren. Dit is een belofte aan mijzelf..waarvan akte
Ik ga je hier aan houden. En anders kom ik je slaan.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:06 schreef Mickytjuh het volgende:
Avond.
Daarom zet ik het hier neer...op fok zijn altijd mensen die je streng toespreken als je het niet nakomt.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Succes, ik beloof mezelf van alles maar nakomen, ho maar. Wat ben ik toch een hufter.![]()
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Succes, ik beloof mezelf van alles maar nakomen, ho maar. Wat ben ik toch een hufter.![]()
Zeg ik ook tegen mezelf maar dan word ik boos en ga ik lopen schelden en daar kan ik weer niet tegen. Vicieuze cirkel.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Waarom dingen vandaag doen als er een morgen komt?
Gelukkig heb je mij nogquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:08 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Daarom zet ik het hier neer...op fok zijn altijd mensen die je streng toespreken als je het niet nakomt.
Al is dat vooral in DTS vanuit eigenbelang
Ik hou je er aanquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:06 schreef Mickytjuh het volgende:
Avond.
Omdat gisteren is geweest en nooit weer komtquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Waarom dingen vandaag doen als er een morgen komt?
Streng toespreken, ja dat klinkt wel als @greysbonesquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:08 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Daarom zet ik het hier neer...op fok zijn altijd mensen die je streng toespreken als je het niet nakomt.
Al is dat vooral in DTS vanuit eigenbelang
quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Streng toespreken, ja dat klinkt wel als @:greysbones
Weet je hoe vaak ze deze smiliebij mij gebruikt per week?
En waarom stel je het uit? Is het iets wat je niet leuk vindt om te doen of?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
komt haar dominatrix kant weer naar boven deze week?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Streng toespreken, ja dat klinkt wel als @:greysbones
Weet je hoe vaak ze deze smiliebij mij gebruikt per week?
"omdat het straks ook wel kan"quote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En waarom stel je het uit? Is het iets wat je niet leuk vindt om te doen of?
En dan is het straks, en is het eigenlijk té laat omdat het bed tijd isquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
"omdat het straks ook wel kan"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |