quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow wij kunnen nog wel 2 mooie natuurstenen tegels gebruiken om onze speakers op te zetten!
Als hij dan toch bezig is, wij zoeken nog mooie natuurstenen tegels voor de badkamerquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow wij kunnen nog wel 2 mooie natuurstenen tegels gebruiken om onze speakers op te zetten!
weet iets veel mooiers dan tegelsquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als hij dan toch bezig is, wij zoeken nog mooie natuurstenen tegels voor de badkamer
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
weet iets veel mooiers dan tegels
Behangen en muis erachter plakken zekerquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
weet iets veel mooiers dan tegels
heb je de zakken van mini weer leeg gehaald?quote:
neequote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Behangen en muis erachter plakken zeker
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je de zakken van mini weer leeg gehaald?
Ah ja dat had je wel eens gepost idd. Was een bijzonder soort materiaal, weet ik me te herinneren.quote:
Muah, dan vind ik marmer of natuursteen toch mooier als ik moest kiezenquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dit hoort op een tegeltje. Domnivoor bakt u even een tegeltje?
Ik houd ook niet van donkere kleuren binnenshuis.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muah, dan vind ik marmer of natuursteen toch mooier als ik moest kiezen
Deze man snaptquote:Op dinsdag 18 januari 2022 17:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik houd ook niet van donkere kleuren binnenshuis.
Eend.quote:
Mooi greys. Ik krijg de laatste tijd ook commentaar over mijn vrij donkere antraciet laminaat in de woonkamer. Ze vinden wat in de hal, keuken, slaapkamer en hobbykamer veel mooier (licht grijs eiken laminaat).quote:
Maar het is ook stukje identificatie: als onze ziel gitzwart is is het fijn om in een ruimte te vertoeven die ook vrij donker van zichzelf is.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 17:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eend.![]()
Met donkere kleuren lijkt de ruimte kleiner.
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 17:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Maar het is ook stukje identificatie: als onze ziel gitzwart is is het fijn om in een ruimte te vertoeven die ook vrij donker van zichzelf is.![]()
Ik zou ook wel een zwarte brandende zon willen eigenlijk.
Ga je het occulte in?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 17:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Maar het is ook stukje identificatie: als onze ziel gitzwart is is het fijn om in een ruimte te vertoeven die ook vrij donker van zichzelf is.![]()
Ik zou ook wel een zwarte brandende zon willen eigenlijk.
Zit er al. Solid As Inner Black oftewel SAIB heet mijn groep. Jij voelt er zeker niets voor om je aan te melden?quote:
En toen? Hij leeft zeker nog steeds?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 17:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had vroeger een satanische hamster:
[ afbeelding ]
(Er zit ketchup in dat koperen bekertje.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |