SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB / [bewoner] Julio
BB / [Bewoner] Leroy
BB / [Bewoner] Hanne
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Ik hoop op nominatiequote:
quote:
Hahaha, kom op huiliesquote:Op maandag 17 januari 2022 20:51 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Flauw hoor!
Drukt 1 keer en dan dit.
Hanne en bedankt ik dacht alleen haha.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:49 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nee, grace en die nieuwe... uuhmmm
Die gaat niet meer drukken.quote:
ze hebben je gehoordquote:Op maandag 17 januari 2022 20:53 schreef Whuzz het volgende:
Jammer dat BB wéér niet streng is. Koken Nouchine, werd geholen. Nu weer geholpen.
Kom op BB. HARDER!
Haha ja.quote:
Met afwassen? Ja ik ben tv kijken en heb streams even niet aanquote:
Die heeft er de hele dag gezeten om te drukken......totdat ze de vrijstelling van Nouche kreeg.quote:
en nous mocht wel geholpen wordenquote:Op maandag 17 januari 2022 20:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
BB stem: Voor alle duidelijkheid: TTobias aanmmoedigen mag, helpen niet!
Wel heel erg oneerlijk inderdaad. Er word met 2 maten gemeten.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
en nous mocht wel geholpen worden![]()
![]()
![]()
![]()
Ja. Bluf uiteraard. No way dat hij dat gaat doen.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:56 schreef Silves het volgende:
Was het Tobias die net zei...ik ga gewoon wel overdag met badjas lopen??
quote:Op maandag 17 januari 2022 20:56 schreef Silves het volgende:
Was het Tobias die net zei...ik ga gewoon wel overdag met badjas lopen??
Mss een kleine straf van BB..quote:Op maandag 17 januari 2022 20:57 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja. Bluf uiteraard. No way dat hij dat gaat doen.
quote:Op maandag 17 januari 2022 20:58 schreef Lonneke1983 het volgende:
Tobias zal wel om Nawel heen moeten verschonen.
In zijn eentje alle bedden verschonenquote:
Als iemand dit kan zonder te zeuren is hij het wel.......quote:Op maandag 17 januari 2022 20:59 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wel een goede reactie. Niet zeuren.
Gewoon aanvaarden.
Ze moeten 1 week vullen met die onzin..quote:Op maandag 17 januari 2022 20:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
BB Bemoeit zich meer in het huishouden. En dat vind ik wel een positieve verandering vergeleken met vorig seizoen.
Vorig jaar waren de bewoners daar ook veel meer mee bezigquote:Op maandag 17 januari 2022 20:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
BB Bemoeit zich meer in het huishouden. En dat vind ik wel een positieve verandering vergeleken met vorig seizoen.
Moa, viel wel mee volgens mij. Beetje friemelen enzo.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:02 schreef Kinga het volgende:
Uhm WAT is er gebeurd tussen dimi en vera? Waar heeft ze het over in de uitzending... is er iets met de handjes onder de dekentjes gebeurd?
okequote:Op maandag 17 januari 2022 20:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
In zijn eentje alle bedden verschonen
Ja en op haar knieen met tandenborstel het huis schrobben..quote:Op maandag 17 januari 2022 21:02 schreef zodeju het volgende:
Nu nog Nawel .....toiletten verschonen en de doucheputjes.
Die drukt niet meer. Zeker nu niet meer.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:02 schreef zodeju het volgende:
Nu nog Nawel .....toiletten verschonen en de doucheputjes.
zij zei ochtend zij heeft niks gedaanquote:Op maandag 17 januari 2022 21:02 schreef Kinga het volgende:
Uhm WAT is er gebeurd tussen dimi en vera? Waar heeft ze het over in de uitzending... is er iets met de handjes onder de dekentjes gebeurd?
Niks. Beetje voelen.quote:
ze zei on stream er is niks gebeurtquote:Op maandag 17 januari 2022 21:02 schreef Kinga het volgende:
Of vooraf een lijstje bekend maken aan het publiekquote:Op maandag 17 januari 2022 21:04 schreef Sluiper72 het volgende:
Ik zou het wel goed vinden mocht BB iedere keer zijn keuze kunnen staven dat het wel die opdracht is of was dat achter de knop zat doormiddel van een briefje die er al op voorhand ligt,desnoods genummerd en verzegeld op voorhand.
Nu heb ik zoiets van BB kan het alaminute veranderen.
ho's in this housequote:Op maandag 17 januari 2022 21:06 schreef engine het volgende:
Nou ze zijn gestopt met spelletje spelen maar dit is ook niks
Steniging.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:06 schreef Flow3r het volgende:
Wat als ze weigeren een opdracht uit te voeren ?
Buitenquote:Op maandag 17 januari 2022 21:06 schreef Flow3r het volgende:
Wat als ze weigeren een opdracht uit te voeren ?
Dat is wat ze laten zien, op streams lagen ze net niet in beeld dus tja... who knowsquote:Op maandag 17 januari 2022 21:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Niks. Beetje voelen.
Maar Vera denkt dat alles in beeld wordt gebracht alsof dit BBornhub is.
dat is altijd zoquote:Op maandag 17 januari 2022 21:07 schreef mario390 het volgende:
hoezo is dat met vera van 13..jan
erst vanavond nu ? ze zijn wat achter
met de uitzendingen
Heb ook het idee dat het er net aan ligt wie er drukt.....quote:Op maandag 17 januari 2022 21:04 schreef Sluiper72 het volgende:
Ik zou het wel goed vinden mocht BB iedere keer zijn keuze kunnen staven dat het wel die opdracht is of was dat achter de knop zat doormiddel van een briefje die er al op voorhand ligt,desnoods genummerd en verzegeld op voorhand.
Nu heb ik zoiets van BB kan het alaminute veranderen.
Niet?quote:
slaat nergens op dit, ze moeten wel bewijs tonen dat deze opdracht in de planning stond voordat Toby op de knop druktequote:Op maandag 17 januari 2022 21:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb ook het idee dat het er net aan ligt wie er drukt.....
Ze doen een Mariootje....quote:Op maandag 17 januari 2022 21:07 schreef mario390 het volgende:
hoezo is dat met vera van 13..jan
erst vanavond nu ? ze zijn wat achter
met de uitzendingen
jawelquote:Op maandag 17 januari 2022 21:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
normal niet,nur was nu de zondag intussen
heb zo een flauw vermoeden dat nawel dit niet had hoeven doenquote:Op maandag 17 januari 2022 21:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
slaat nergens op dit, ze moeten wel bewijs tonen dat deze opdracht in de planning stond voordat Toby op de knop drukte
Geen pruik.. valt niet af.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:11 schreef Silves het volgende:
Zit eigenlijk te wachten op het moment dat Grace haar pruik eens afvalt, lijkt wel een uitgedroogde plant..ze zou dit zo als mop kunnen gebruiken om te dweilen..
dat denk ik ook niet neequote:Op maandag 17 januari 2022 21:12 schreef Thorelf het volgende:
[..]
heb zo een flauw vermoeden dat nawel dit niet had hoeven doen
Doet mij denken aan Fizzgig.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:11 schreef Silves het volgende:
Zit eigenlijk te wachten op het moment dat Grace haar pruik eens afvalt, lijkt wel een uitgedroogde plant..ze zou dit zo als mop kunnen gebruiken om te dweilen..
het is weave ... dat is echt vastgenaaid... gaat niet zomaar los. Dat laatste klopt helemaal.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:14 schreef Silves het volgende:
[..]
ook extensions kunnen los schieten,het is een groot stofnest boven op dat hoofd..
Mega Tobiquote:
Vroegúh (ergens vorige eeuw) in een hotel gewerkt en elke ochtend bedden verschonen. Kan veel sneller ditquote:Op maandag 17 januari 2022 21:14 schreef greysbones het volgende:
hoe sloom kun je zijn met bedden verschonen
Klote bedden daar boven.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:14 schreef greysbones het volgende:
hoe sloom kun je zijn met bedden verschonen
daar ga je wel van zweten jaquote:Op maandag 17 januari 2022 21:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik hoop voor Tobias dat er nog wat doucheminuten over zijn straks.
10 minuten per bed? Wat moet ie doen dan? Alleen beddengoed verwisselen toch?quote:Op maandag 17 januari 2022 21:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gemiddeld 10 minuten per bed. 7 bedden 1u10min per kamer ongeveer
ja hequote:Op maandag 17 januari 2022 21:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vroegúh (ergens vorige eeuw) in een hotel gewerkt en elke ochtend bedden verschonen. Kan veel sneller dit
Slomieeeequote:Op maandag 17 januari 2022 21:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moest ik deze opdracht had gehad. Was ik om 1u nog niet gedaan
Idem! In verhouding met mij is hij turbo haha.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op maandag 17 januari 2022 21:18 schreef B00STER het volgende:
[..]
Idem! In verhouding met mij is hij turbo haha.
Nou je het zegt ik heb ze nog niet 1 keer zien dweilen was verleden jaar een bijna dagelijks ietsquote:Op maandag 17 januari 2022 21:11 schreef Silves het volgende:
Nee, met de hand nieuwe matrassen naaien.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:17 schreef D. het volgende:
[..]
10 minuten per bed? Wat moet ie doen dan? Alleen beddengoed verwisselen toch?
Wat heeft dat met de opdracht te maken?quote:Op maandag 17 januari 2022 21:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ken mezelf ik zou gefrustreerd raken en iedereen afsnauwen in die kamer
quote:Op maandag 17 januari 2022 21:20 schreef B00STER het volgende:
[..]
Vroeger was er hier toch ook zo'n 'talk to the hand' emoticon?
Salar zat uren in DBK en daarom lange SL?quote:Op maandag 17 januari 2022 21:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Stream 2 is terug... Salar geeft epileerles aan Kristof
![]()
quote:Op maandag 17 januari 2022 21:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
10 minuten alle lakens eraf doen
10 minuten per bed
Ja die is echt 2u30 min bezig
Hij is begonnen om 20u50.
Hij zal gedaan hebben om 23u20
En zal er niet ver naast zitten
quote:Op maandag 17 januari 2022 21:20 schreef B00STER het volgende:
[..]
Vroeger was er hier toch ook zo'n 'talk to the hand' emoticon?
Samequote:Op maandag 17 januari 2022 21:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja, je weet nooit wanneer er ineens een Taliban uit de voorraadkamer springtquote:Op maandag 17 januari 2022 21:25 schreef freaky40 het volgende:
Leroy vind zichzelf een 'militair', hij is altijd op zijn hoede....
Lul de behanger is het!quote:Op maandag 17 januari 2022 21:25 schreef freaky40 het volgende:
Nou, dat was niet echt te merken tijdens de wateropdracht vanmiddagquote:Op maandag 17 januari 2022 21:25 schreef freaky40 het volgende:
gillend door het huis gaat die man danquote:Op maandag 17 januari 2022 21:25 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, je weet nooit wanneer er ineens een Taliban uit de voorraadkamer springt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En een echte militair!quote:Op maandag 17 januari 2022 21:26 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind Leroy een hele slechte imitatie van Michel van vorig jaar. Die was oprechter en nuchterder dan deze Brabo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |