Dacht misschien nog iets andersquote:Op maandag 17 januari 2022 22:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan weet je toch wat er fout aan is?
Inb4 Belgische bananengate.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:27 schreef Hexagon het volgende:
Die Jeroen Rietbergen gaat een beetje Frank Masmeijer achterna
Ik ben sowieso tegen elke -gate benaming. Omdat er ooit een Watergate was is de helft van het woord ineens relevant? Er was ook een Lockheed-affaire ooit. Kunnen we het dan ook Boosheed noemen of zo?quote:Op maandag 17 januari 2022 21:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
Mja ik blijf erbij; ik vind de naam 'BOOSGATE' misplaatst. Mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar 'talpaalgate', of desnoods Voicegate, want bij boosgate komt het meer over alsof Tim Hofman iets fout heeft gedaan.
Een 15-jarig zusje van een deelneemster uitgescholden.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:36 schreef Ferdii het volgende:
Ook te laat, wat heeft onze favoknuffnarokkaan gedaan?
Weet niet meer exact de woorden, maar: Een jaar nadat Nienke mee had gedaan aan TVOH was ze met haar 15-jarige zusje naar opnames gegaan van de show, na de show kwam ze Ali tegen en die herkende haar en zei “jij was toch die onzekere?”, waarop Nienke’s zusje haar wilde verdedigen door te zeggen dat dat wel meeviel en Ali reageerde met “hou je bek, kutwijf.”quote:Op maandag 17 januari 2022 22:36 schreef Ferdii het volgende:
Ook te laat, wat heeft onze favo knuffelmarokkaan gedaan?
Het had destijds ook gewoon ‘Lockheedgate’ moeten heten.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ben sowieso tegen elke -gate benaming. Omdat er ooit een Watergate was is de helft van het woord ineens relevant? Er was ook een Lockheed-affaire ooit. Kunnen we het dan ook Boosheed noemen of zo?
Slaat nergens op he?
HELP!quote:Op maandag 17 januari 2022 22:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het had destijds ook gewoon ‘Lockheedgate’ moeten heten.
Wat een lul ook.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Weet niet meer exact de woorden, maar: Een jaar nadat Nienke mee had gedaan aan TVOH was ze met haar 15-jarige zusje naar opnames gegaan van de show, na de show kwam ze Ali tegen en die herkende haar en zei “jij was toch die onzekere?”, waarop Nienke’s zusje haar wilde verdedigen door te zeggen dat dat wel meeviel en Ali reageerde met “hou je bek, kutwijf.”
In het gouden kooi tijdperk was dit altijd al het favoriete afkoel hotel waar deelnemers na een fikse ruzie even mochten bijkomenquote:Op maandag 17 januari 2022 22:43 schreef quirina het volgende:
De witte bergen.. daar heb ik een keer gegeten en koffie gedronken.
Dat is erg dichtbij.
Dit is vast niet hetgeen Ali voor is aangeklaagdquote:Op maandag 17 januari 2022 22:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat een lul ook.
De ene randt ze aan en de ander scheldt ze uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |