Ja zoiets begreep ik ook.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:00 schreef Dazalbest het volgende:
Uit Johnny zijn verhaal lijkt het dat eerdere situatie jaren terug met Jeroen (en daardoor breuk Linda) over 1 dame ging en dat dat dus zou zijn 'opgelost' dmv gesprekken met alle partijen en hij denkt dat zijn vader daar van op de hoogte zou zijn....
Maan heeft weer andere talenten.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Is oude stempel, toen je als vrouw nog fucking veel moest kunnen om op tv te komen
Dat zich schaamt geloof ik niet, niet na zulk herhaaldelijke onbeschaamdheid; die baalt van de consequenties niets meer.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:04 schreef Lievert het volgende:
Wat quotes van Johnny:
- “Ik word overspoeld door tegenstrijdige gevoelens die ik ervaar. “
- “Wat mij persoonlijk betreft kan hier alles besproken worden aan tafel, 0 restricties”
- Over Jeroen: “Wat een ongelofelijke klootzak, echt een lul de behanger. Tegelijkertijd moeten we natuurlijk wel zeggen, we houden echt van hem”.
Verder zou Jeroen zichzelf kapot schamen.
Klopt ja...quote:Op maandag 17 januari 2022 20:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat zou je eruit op kunnen maken, maar volgens mij zei hij ook meermalen dat hij niet wist dat er iets was gebeurd, wat dan precies en hoe ermee om was gegaan. Toch? Dan kan het een ongelukkige manier van formuleren zijn.
Zou die komen? En persoonlijker zijn dan wat een legertje media-adviseurs voor hem uittikt?quote:
Johnny zei pas na BOOSquote:Op maandag 17 januari 2022 20:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zou die komen? En persoonlijker zijn dan wat een legertje media-adviseurs voor hem uittikt?
Hij noemde dus wel '5-6 jaar geleden', dat het toen was opgelost.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:08 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Klopt ja...
Maar het zijn zo 2 verschillende dingen.
De situatie toen doe opgebiecht is bij Linda
Alle andere verhalen (daarna) andere vrouwen etc...
Tijdlijn zou fijn zijn...
Schamen over hoe de boel nu klapt, dat geloof ik graag. Schamen over zijn eigen gedrag had ie al jarenlang kunnen en moeten doen.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat zich schaamt geloof ik niet, niet na zulk herhaaldelijke onbeschaamdheid; die baalt van de consequenties niets meer.
Rihanna zong het al...quote:Op maandag 17 januari 2022 20:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
Schamen over hoe de boel nu klapt, dat geloof ik graag. Schamen over zijn eigen gedrag had ie al jarenlang kunnen en moeten doen.
En Jeroen had geen idee dat dit niet kon.....quote:Op maandag 17 januari 2022 20:10 schreef letmehearyouscream het volgende:
Oud-kandidates Nienke en Kirsten klappen uit de school in de Telegraaf (premium).
Bij Nienke kwam hij op een gladde manier achter haar nummer door een foto te maken bij de repitities en vervolgens te vragen of hij die moest opsturen. Daarna volgden er steeds meer appjes en nodigde hij haar uit bij een concert. Ze nam een vriendin mee maar dat was niet zijn bedoelingwat er uiteindelijk precies heeft plaatsgevonden, wil ze niet zeggen maar het heeft in elk geval haar grenzen overschreden. Haar vriend werkt(e) nauw samen met Jeroen en daarom durfde ze niks te zeggen.
Kirsten meldt dat Jeroen haar probeerde te versieren met "geil broekje" maar dat ze het snel afkapte.
De consequentie dat hij nu gezien wordt als een grote viespeuk en dit zijn mensen ook niet zo maar vergeten. Geen chickies meer aan alle kanten en mensen kijken niet meer op tegen hem.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat zich schaamt geloof ik niet, niet na zulk herhaaldelijke onbeschaamdheid; die baalt van de consequenties niets meer.
AMATEUR!!!quote:Op maandag 17 januari 2022 20:15 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb nieteens zin meer om alles bij te lezen![]()
Geslepen genoeg om zich in dat wereldje te nestelen, maar ongeschikt om zich er te kunnen handhaven.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:15 schreef Momo het volgende:
[..]
De consequentie dat hij nu gezien wordt als een grote viespeuk en dit zijn mensen ook niet zo maar vergeten. Geen chickies meer aan alle kanten en mensen kijken niet meer op tegen hem.
"Ook Jeroen ondervindt hier hinder van". Gatver.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:04 schreef Lievert het volgende:
Wat quotes van Johnny:
- “Wat mij persoonlijk betreft kan hier alles besproken worden aan tafel, 0 restricties”
- Over Jeroen: “Wat een ongelofelijke klootzak, echt een lul de behanger. Tegelijkertijd moeten we natuurlijk wel zeggen, we houden echt van hem”.
Zo. Dit pleit voor Johnny. Ga zo terugkijken.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:04 schreef Lievert het volgende:
Wat quotes van Johnny:
Ja die ook, maar heb toch echt wel even met open popcorn muil zitten smullen zeg…. Catherine spaarde hem niet. Zeker de moeite waard om de eerste 10 minuten terug te kijken 👍🏻quote:Op maandag 17 januari 2022 20:29 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
"Ook Jeroen ondervindt hier hinder van". Gatver.
Dit. Triest.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:29 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
"Ook Jeroen ondervindt hier hinder van". Gatver.
Bepaald niet.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:31 schreef Andromache het volgende:
[..]
Zo. Dit pleit voor Johnny. Ga zo terugkijken.
Hij wordt gecoacht door Jeroen Pauwquote:Op maandag 17 januari 2022 19:56 schreef Deisyy het volgende:
Johnny heeft wel een goede media-adviseur.
Catherine spaarde hem niet, maar hield ook rekening met zijn situatie en dat hij wellicht ook niet alles weet, echt goede vragen en instellingquote:Op maandag 17 januari 2022 20:31 schreef Lievert het volgende:
[..]
Ja die ook, maar heb toch echt wel even met open popcorn muil zitten smullen zeg…. Catherine spaarde hem niet. Zeker de moeite waard om de eerste 10 minuten terug te kijken 👍🏻
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |