Nee, hij drukte zich sterker uit:quote:Op maandag 17 januari 2022 19:51 schreef Momo het volgende:
Johnny sluit niet uit dat zijn vader er meer van wist?
quote:Op maandag 17 januari 2022 19:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Johnny de Mol: ik neem aan dat m'n vader ervan wist.
reeds gepostquote:Op maandag 17 januari 2022 19:51 schreef Momo het volgende:
Hij sprak de verwachting uit dat dat zo is.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:51 schreef Momo het volgende:
Lijkt me ook wel een lastige positie als hij er echt niets van wist, dat hij er toch mee om moet gaan als publiek figuur. Het blijft toch lid van dezelfde familie en hij wordt daar dan hoe dan ook mee geassocieerdquote:Op maandag 17 januari 2022 19:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik heb er veel respect voor dat hij geen 'veilige' gasten heeft uitgenodigd.
Dit ja.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik heb er veel respect voor dat hij geen 'veilige' gasten heeft uitgenodigd.
Dit ik denk dat hij ook wel weet dat hij dit zo heeft moeten laten gebeuren....quote:Op maandag 17 januari 2022 19:47 schreef Mrmime het volgende:
Maar dit is ook goed voor Johnny. Oprechte televisie waar niet om de hete brei heen wordt gedraaid tot nu toe
Ik heb inderdaad net teruggespoeldquote:Op maandag 17 januari 2022 19:54 schreef Cee het volgende:
[..]
HLF8
Terugkijken, verplichte materie voor verdere duiding binnen deze gate.
Wel stalen ballen om dat gewoon zo live te spelen.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:54 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Dit ja.
Hij had juist voor lul gestaan als hij er niet over was begonnen of de hele show had geschrapt
Hoi Albert.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:56 schreef Benny het volgende:
Johnny doet wat Shownieuws zou moeten doen. Maargoed... Daar blijken kontenlikkers te zitten
Goede uitleg aan het begin ookquote:Op maandag 17 januari 2022 19:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wel stalen ballen om dat gewoon zo live te spelen.
Een vrouwenmepper steunen voor juice....quote:Op maandag 17 januari 2022 19:54 schreef Cee het volgende:
[..]
HLF8
Terugkijken, verplichte materie voor verdere duiding binnen deze gate.
Hij heeft meerdere malen contact gehad met zijn vader hierover, neem toch aan dat dat 1 van de eerste vragen was.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:51 schreef Momo het volgende:
Dat zou je eruit op kunnen maken, maar volgens mij zei hij ook meermalen dat hij niet wist dat er iets was gebeurd, wat dan precies en hoe ermee om was gegaan. Toch? Dan kan het een ongelukkige manier van formuleren zijn.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:00 schreef Dazalbest het volgende:
Uit Johnny zijn verhaal lijkt het dat eerdere situatie jaren terug met Jeroen (en daardoor breuk Linda) over 1 dame ging en dat dat dus zou zijn 'opgelost' dmv gesprekken met alle partijen en hij denkt dat zijn vader daar van op de hoogte zou zijn....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |