Wel lekker dichtbij mijquote:Op maandag 17 januari 2022 19:03 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Mijn hoofd is Utrecht Centraal in de spits, en dan niet de treinen maar de mensen.
Niet zozeer in mijn hoofd, maar in mijn kasten enzoquote:Op maandag 17 januari 2022 19:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar Kevin Gerda
heb jij ook chaos?
kledingkasten of alle kasten?quote:Op maandag 17 januari 2022 19:08 schreef maily het volgende:
[..]
Niet zozeer in mijn hoofd, maar in mijn kasten enzo
Misschien idee om die eens op te ruimen?quote:Op maandag 17 januari 2022 19:08 schreef maily het volgende:
[..]
Niet zozeer in mijn hoofd, maar in mijn kasten enzo
Oh ik verklaar mezelf juist bewust preventief om gezeik en onnodige kritische kutvragen te voorkomen.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:02 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik heb qua openheid (maar dat was wel duidelijk denk ik) precies hetzelfde. Enige principe wat ik sinds een paar jaar probeer toe te passen is 'Geef geen antwoord op vragen die niet gesteld zijn'. Ik had voorheen nogal vaak de neiging om mezelf preventief te verklaren.
Ik heb jarenlang tijdens het FOK!ken de tv aan gehad, ÉN muziek op gehad en soms ook nog een Youtube-filmpje op een ander scherm!quote:Op maandag 17 januari 2022 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dan gewoon naar de chaos van BB kijken
mijn man wordt knetter als ik het aan heb staan
ik heb er geen last van![]()
En ToT is master in lange postenquote:Op maandag 17 januari 2022 19:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ik verklaar mezelf juist bewust preventief om gezeik en onnodige kritische kutvragen te voorkomen.
Ik haal punt A aan, en punt Q, waarna ik punt B en P aanhaal om zo uiteindelijk een heel net te weven van 1 geheel coherent verhaal, waarna ik naar punt R, S en T ga om uiteindelijk op Z uit te komen zodat de luisteraar geen debiele vragen hoeft te stellen van "Waarom heb je dat zo gedaan? Dat vind ik grote onzin want in die situatie had je veel beter bla bla bla kunnen doen waarna die ander yada yada yada gedaan zou hebben", waardoor ik weer had moeten verklaren waarom die actie geen nut zou hebben gehad enz.
Levert alleen maar irritaties op en het gesprek zou onnodig lang uitgerekt worden.
Gewoon in 1x meteen een goed duidelijk verhaal maken zonder interrupties.
Valt wel mee, toch?quote:Op maandag 17 januari 2022 19:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
En ToT is master in lange posten
Ja zo voelt het echt...quote:
Ik vind het zo fijn. Ik heb dat opstaan als ik studeer.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dan gewoon naar de chaos van BB kijken
mijn man wordt knetter als ik het aan heb staan
ik heb er geen last van![]()
Zijn we niet gewend hierquote:Op maandag 17 januari 2022 19:12 schreef DerRabbit het volgende:
Flinken lappen tekst die jullie neerplempen![]()
jij kunt dat ookquote:Op maandag 17 januari 2022 19:12 schreef DerRabbit het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Die lezen ik niet. kan mijn hoofd even niet aanquote:Op maandag 17 januari 2022 19:12 schreef DerRabbit het volgende:
Wow! Dat doe ik dus in mijn hoofd, probleem is dat als ik dat ga uitspreken ik zelf vast kom te zitten in het web van opties haha!quote:Op maandag 17 januari 2022 19:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ik verklaar mezelf juist bewust preventief om gezeik en onnodige kritische kutvragen te voorkomen.
Ik haal punt A aan, en punt Q, waarna ik punt B en P aanhaal om zo uiteindelijk een heel net te weven van 1 geheel coherent verhaal, waarna ik naar punt R, S en T ga om uiteindelijk op Z uit te komen zodat de luisteraar geen debiele vragen hoeft te stellen van "Waarom heb je dat zo gedaan? Dat vind ik grote onzin want in die situatie had je veel beter bla bla bla kunnen doen waarna die ander yada yada yada gedaan zou hebben", waardoor ik weer had moeten verklaren waarom die actie geen nut zou hebben gehad enz.
Levert alleen maar irritaties op en het gesprek zou onnodig lang uitgerekt worden.
Gewoon in 1x meteen een goed duidelijk verhaal maken zonder interrupties.
ik was vanmiddag boekhouding aan het doenquote:Op maandag 17 januari 2022 19:12 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja zo voelt het echt...
[..]
Ik vind het zo fijn. Ik heb dat opstaan als ik studeer.
Mijn vriend snapt dat niet... Die zegt steeds "zo kan je toch niet studeren joh"...
Wait for itquote:Op maandag 17 januari 2022 19:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
En ToT is master in lange posten
Ik kan het gelukkig heel goed.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:13 schreef B00STER het volgende:
[..]
Wow! Dat doe ik dus in mijn hoofd, probleem is dat als ik dat ga uitspreken ik zelf vast kom te zitten in het web van opties haha!
Weet je dat ik dat serieus ooit heb overwogen, maar ik kan dan weer niet luisteren terwijl ik schrijf, dan schrijf ik op wat anderen zeggen en wordt het nog ingewikkelder.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kan het gelukkig heel goed.
Als mensen me te veel onderbreken met ellenlange verhalen die enorm afwijken van mijn verhaal, pak ik pen en papier er bij en noteer ik steekwoorden van wat ik op dat moment eigenlijk had willen zeggen.
nu komt er zo eenquote:
Gelijk heb je!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |