Schitterend!!! Nog meer graag! jongens kom op!quote:Op maandag 17 januari 2022 11:46 schreef BasEnAad het volgende:
Door jouw geouwehoer hier is FOK! zo traag, hondelul!!!![]()
quote:Op maandag 17 januari 2022 11:46 schreef BasEnAad het volgende:
Door jouw geouwehoer hier is FOK! zo traag, hondelul!!!![]()
Hoe bevalt het tot nu toe om overal de schuld van te krijgen?quote:Op maandag 17 januari 2022 11:36 schreef Werkman het volgende:
Goed! De bedoeling van dit topic is dat je mij hier overal de schuld van mag geven en je helemaal laat gaan!
Wat je persoonlijk dwars zit of algemene zaken, ik heb het gedaan!
Baan kwijt op relatie uit? Mijn schuld!!!
Teen gestoten of portemonnee kwijt? Mijn schuld!!!
Oekraïne, Corona, Klimaat, hoge gasrekening of the Voice?
Mijn schuld!!!
Laat je hier volledig tegen mij gaan en hou je niet in!!!
Valt een beetje tegen.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 13:55 schreef stokj het volgende:
[..]
Hoe bevalt het tot nu toe om overal de schuld van te krijgen?
Ik denk dat met de gebeurtenissen die jij opnoemt dat men die dan heeft geaccepteerd...quote:Op zaterdag 22 januari 2022 15:24 schreef Werkman het volgende:
[..]
Valt een beetje tegen.
Ik had gedacht dat met the Voice, Oekraïne en Rutte 4 nu onderhand wel een tweede deel open gegooid had kunnen worden.
Ik zit nu nog niet eens op pagina 2 van het eerste deel.
Precies! Met je stengel achter kandidates aan rennen! Stop hem in de betonmolen, dan blijftie hard!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 15:24 schreef Werkman het volgende:
[..]
Valt een beetje tegen.
Ik had gedacht dat met the Voice, Oekraïne en Rutte 4 nu onderhand wel een tweede deel open gegooid had kunnen worden.
Ik zit nu nog niet eens op pagina 2 van het eerste deel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |