Genoeg om straks met jullie linkjes de dag te vullen.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:56 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Dit moet trouwens het beste van Dynamo 1995 zijn geweest.
@:Drizzt_DoUrden
Dat hele jaar was episch. '95 en '96 waren geweldige festivals. Niet alleen qua muziek, maar ook qua sfeer en absurditeit van omvang. Zeker '95 was gekkenwerk. BBQ op de snelweg omdat er gewoon echt geen beweging meer in te krijgen was. Alles dichtgeslibt. Slapende Duitsers bij ons voor de deur. Totale waanzin in Eindhoven en omstreken.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:56 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Dit moet trouwens het beste van Dynamo 1995 zijn geweest.
@:Drizzt_DoUrden
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:43 schreef tong80 het volgende:
Mailtje van vriend op leeftijd. In vrijetijd voetbaljournalist. Leuk voor hem.....
Op pad voor Voetbal247
EN OOK DEZE ACCREDITATIE IS BINNEN!
Ik ben wel blij geworden vandaag; eerst de persaccreditatie binnen voor Vitesse-DVS'33 (morgen in het Gelredome) en een uurtje geleden ook die van Ajax tegen Excelsior Maassluis(donderdag a.s.) in de mailbox. Eveneens voor de KNVB-beker en zonder publiek.
Maar ik ben er bij in de Arena komende donderdag!
Sorry, maar ik ga niet kijken.quote:
Ik gun je je dolletje in COR van harte, verder.quote:
Gelukkig maar!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 10:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik gun je je dolletje in COR van harte, verder.
Bedankt, like gegevenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 10:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Uitstekend topic. Reactie gegeven.
Bedankt.quote:
Beter gewoon je schaamhaar stijlen. Dan lijk je meer op een Aziaat.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 10:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
naja eromheen lijkt het wel op de veluwe die van mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |