quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:43 schreef tong80 het volgende:
Mailtje van vriend op leeftijd. In vrijetijd voetbaljournalist. Leuk voor hem.....
Op pad voor Voetbal247
EN OOK DEZE ACCREDITATIE IS BINNEN!
Ik ben wel blij geworden vandaag; eerst de persaccreditatie binnen voor Vitesse-DVS'33 (morgen in het Gelredome) en een uurtje geleden ook die van Ajax tegen Excelsior Maassluis(donderdag a.s.) in de mailbox. Eveneens voor de KNVB-beker en zonder publiek.
Maar ik ben er bij in de Arena komende donderdag!
Sorry, maar ik ga niet kijken.quote:
Ik gun je je dolletje in COR van harte, verder.quote:
Gelukkig maar!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 10:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik gun je je dolletje in COR van harte, verder.
Bedankt, like gegevenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 10:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Uitstekend topic. Reactie gegeven.
Bedankt.quote:
Beter gewoon je schaamhaar stijlen. Dan lijk je meer op een Aziaat.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 10:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
naja eromheen lijkt het wel op de veluwe die van mij
Zolang je je benen niet scheert mag veel. Al vind ik volledig kaal gaan als man vrij dubieus.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 11:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Beter gewoon je schaamhaar stijlen. Dan lijk je meer op een Aziaat.
@:rambodirk dit klopt toch?
Ballen en stam kaal vinden de dames fijn, maar het is wat raar om de rest van je schaamstreek kaal te scheren als je wel haar op je buik, benen en kont hebt.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 11:17 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zolang je je benen niet scheert mag veel. Al vind ik volledig kaal gaan als man vrij dubieus.
Kont ook, ivm rimmen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 11:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ballen en stam kaal vinden de dames fijn, maar het is wat raar om de rest van je schaamstreek kaal te scheren als je wel haar op je buik, benen en kont hebt.
En een man?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 11:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb liever dat een vrouw van mijn kont afblijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |