Bietjes.quote:Op maandag 17 januari 2022 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bruine bonensoep.
Spinazie.quote:Op maandag 17 januari 2022 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Rijst, kip, erwten.quote:Op maandag 17 januari 2022 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Groentesoep en Spaanse Tortilla.quote:Op maandag 17 januari 2022 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Met konijn?quote:Op maandag 17 januari 2022 18:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Groentesoep en Spaanse Tortilla.
Rollade, stoofpeertjes, mosterdsaus en aardappeltjes.quote:Op maandag 17 januari 2022 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
biefstuk en wat groentequote:Op maandag 17 januari 2022 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zag van de week reclame (op Amerikaanse tv) dat KFC nu ook vega 'kip' heeft in het assortiment.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee, ik eet geregeld vlees. Alleen niet elke avond.
Het nadeel van dat soort vleesvervangers is meestal dat er zo ongelooflijk veel rotzooi in zit. Als ik vlees wil eten, eet ik vlees. Dat doe ik niet vaak, maar ik ben er van overtuigd dat vlees gezonder is dan de meeste vleesvervangers.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik zag van de week reclame (op Amerikaanse tv) dat KFC nu ook vega 'kip' heeft in het assortiment.
Zojuist een bijzonder ondeugende espresso getapt.quote:Op maandag 17 januari 2022 15:54 schreef Caland het volgende:
Ik zet nog even een ondeugend bakje koffie @:ggmm @:jojoortje @:buitendam
Zes jaar geleden naar hun greatest hits-tour geweest, van Rico en Sticks. Ze ramden in drie uur hun hele oeuvre er doorheen, inclusief Opgezwolle materiaal. Was tof.quote:
Ja veel zout om er smaak aan te geven denk ik.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het nadeel van dat soort vleesvervangers is meestal dat er zo ongelooflijk veel rotzooi in zit. Als ik vlees wil eten, eet ik vlees. Dat doe ik niet vaak, maar ik ben er van overtuigd dat vlees gezonder is dan de meeste vleesvervangers.
Soms maak ik zelf vervangers voor in wokgerechten, maar eigenlijk is dat ook gewoon tering veel werk en ben je beter af met een combinatie van kaas, bonen en noten als je toch alles binnen wilt krijgen.
Lekker man. Ik nu m’n tweede bakkie.quote:Op maandag 17 januari 2022 15:54 schreef Caland het volgende:
Ik zet nog even een ondeugend bakje koffie @:ggmm @:jojoortje @:buitendam
hoijojoquote:Op maandag 17 januari 2022 20:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Lekker man. Ik nu m’n tweede bakkie.
En allerlei zooi om de structuur op kip te laten lijken.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja veel zout om er smaak aan te geven denk ik.
die shit is echt fucking goorquote:Op maandag 17 januari 2022 20:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En allerlei zooi om de structuur op kip te laten lijken.
Ja, vrijwel alle kipvervangers zijn goor, te glazig van structuur en volgeplempt met zooi. Ik eet liever gewoon kip, of gewoon een gebalanceerde maaltijd zonder vlees.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |