Ik vond dat fysiek altijd wel geinig hoor, helemaal als je een beetje een groep leuke collega's hebt. Maar online werkt dat gewoon niet, helemaal nu zo'n 90% elkaar nooit in het echt heeft gezien.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]![]()
Echt te erg die kantoortaal. Ik moet snel maar weer eens iets zoeken waarbij ik dit soort onzin wat meer ontloop. Het is soms wel fijn om wat langer dezelfde opdrachtgever te hebben, maar het nadeel is dat je in steeds meer overlegstructuren komt en dat is niet goed voor me.
Dit moeten wappies niet flikken.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:07 schreef aTypisch het volgende:
[ twitter ]
deze rebellen willen graag een nog hogere energierekening
(lol)
Nee die mochten zelfs in het torentje komen bij Rutte op bezoek (lol).quote:
Gewoon 2 kerncentrales weer laten draaien. Dan zijn we van al het gezeik afquote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:07 schreef aTypisch het volgende:
[ twitter ]
deze rebellen willen graag een nog hogere energierekening
(lol)
Doel je op de 'gele hesjes'?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee die mochten zelfs in het torentje komen bij Rutte op bezoek (lol).
Daar wordt in elk geval veel minder vergaderd, al heb ik niet heel veel werkervaring in het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kom in een ziekenhuis werken. Ik herken dit absoluut niet.
Ja, dat sloeg nergens op.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja die waus die toen bellend binnenkwam![]()
Gelachen.
Een collega en ik zeg je dan. Je moet nu netjes zijn.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Sinds ik en een collega de wekelijkse overleggen voorzitten van onze afdeling zijn wij binnen 30min klaar.
Het vervelende is dat in ons bedrijf een overlegcultuur heerst. Ik krijg daar echt jeuk van. 90% sla ik gewoon over.
Ik ben hier absoluut niet blij mee.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:31 schreef Caland het volgende:
Ik heb tegenwoordig 3 keer in de week precies om 12u een overleg in plaats van de 10u voorheen.
Dat schopt onze lunchplannen behoorlijk in de war, sorry @:ggmm
Ontslag nemen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben hier absoluut niet blij mee.
Ik hoor graag hoe je dit op korte termijn oplost.
Denken dat men dit 'probleem' wil oplossenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:23 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Gewoon 2 kerncentrales weer laten draaien. Dan zijn we van al het gezeik af
Ik heb nog steeds de wens om een keer ongehoord in m'n reet te worden geneukt.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 11:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Asking for a friend, neem ik aan?
Ik heb liever dat mannen helemaal van me afblijven.
Ik moet helemaal niks.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Een collega en ik zeg je dan. Je moet nu netjes zijn.
#thierryisgevaccineerdquote:Op dinsdag 18 januari 2022 14:15 schreef 3rr0r het volgende:
Thierry hep hoestbuien en andere griepklachten.
Ik heb geen zin om alle users te taggen die je hierbij kunnen helpen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 14:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds de wens om een keer ongehoord in m'n reet te worden geneukt.
Noem er eens 1 dan.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 14:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om alle users te taggen die je hierbij kunnen helpen.
De grap wordt extra leuk als je je beseft dat de Minister President (en het kabinet) ook helemaal niet de rol van volksvertegenwoordiger hebben in onze parlementaire democratie.quote:
Er is maar 1 user bij wie ik dat zou doen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 14:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik wil niemand buitensluiten, @:coco
Hier wordt niet geroddeld @yvonnequote:Op dinsdag 18 januari 2022 14:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Er is maar 1 user bij wie ik dat zou doen.
Is het al gelukt?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 14:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds de wens om een keer ongehoord in m'n reet te worden geneukt.
@BansheeBoy wilt dat welquote:Op dinsdag 18 januari 2022 14:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om alle users te taggen die je hierbij kunnen helpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |