abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203234024
quote:
10s.gif Op maandag 17 januari 2022 11:30 schreef Caland het volgende:

[..]
Setting is ook nog wel belangrijk. Dit doe je in een kroeg, op een feestje, op de vrijdagmiddagborrel (als je geen leidinggevende bent!!!). Maar op straat ben je dan gewoon een creep imo.
Op straat heb je als normale man wel betere kansen dan in een barsetting waar je concurreert met de rest.
Creepyness of assertief/zelfverzekerd ligt in the eye of the beholder:)
Hangt puur af van hoe aantrekkelijk ze jou vindt en welk gevoel je haar geeft.
  maandag 17 januari 2022 @ 11:34:13 #102
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_203234025
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 11:31 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Eeens, al ken ik genoeg mensen die wel vrouwen benaderen, ondanks een relatie.
Sommige sneue getrouwde mannen zijn echt geobsedeerd door vrijgezelle vrouwen.
Als het niet zo werkt in hun huwelijk, vinden ze het vaak makkelijker vrijgezelle vrouwen lastig te vallen ipv aan hun huwelijk te werken.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_203234036
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 11:33 schreef FYazz het volgende:

[..]
Zeker, een man of vrouw moet op iemand kunnen afstappen. Ik snap best dat singles een leuke man of vrouw aanspreken. Het is uiteindelijk ook vooral de toon en wat er gezegd wordt.
Precies. en dan zeg je ook niet: "Kun je een beetje naar links gaan staan, want dan kan ik naar je lekkere kont in dat geile broekje kijken."

Althans, ik ken persoonlijk niemand van in de 40 die met woorden van dergelijke strekking succes heeft gehad bij een twintiger. Bij een enkeling zal het bij een leeftijdsgenoot werken in de juiste setting, maar er zijn betere pickup lines.
pi_203234043
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 11:34 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Als het niet zo werkt in hun huwelijk, vinden ze het vaak makkelijker vrijgezelle vrouwen lastig te vallen ipv aan hun huwelijk te werken.
Ja, want vrouwen gaan nooit vreemd. :')
pi_203234047
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 11:31 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
Ja dus? Zolang daar geen dwang of machtsmisbruik bij zit boeit dat niet.
Als het dwang is is het laakbaar.

Maar daar lijkt hier allemaal geen sprake van.

Als je iemand pijpt kun je een ronde verder komen. Als je het doorslikt 2 rondes.
Gewoon een transactie tussen 2 volwassenen. Jij kiest.
  maandag 17 januari 2022 @ 11:37:40 #106
438527 MissButterflyy
pi_203234061
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 11:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Dat zeg ik niet hoor. Gaat gelijk op denk ik.
  maandag 17 januari 2022 @ 11:37:47 #107
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203234062
quote:

[..]
Tijdens de lockdowns zijn veel stellen er dan ook achter gekomen dat ze elkaar helemaal niet fijn vinden. Als ik soms zeg dat ik nooit flirt met andere vrouwen word ik soms als 'vul hier primitieve kreet in' gezien. Diezelfde mensen kunnen een zin later zich ineens druk maken over het 'onrecht' van #metoo.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_203234065
quote:

[..]
True, en single vrouwen die zich aangetrokken voelen tot getrouwde mannen.
Niet voor niks krijg je als man ook meer aandacht als je met je partner loopt dan alleen bv.
  maandag 17 januari 2022 @ 11:38:08 #109
438527 MissButterflyy
pi_203234067
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 11:36 schreef riazop het volgende:

[..]

Als je iemand pijpt kun je een ronde verder komen. Als je het doorslikt 2 rondes.
:')
pi_203234069
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 11:33 schreef FYazz het volgende:

[..]
Zeker, een man of vrouw moet op iemand kunnen afstappen. Ik snap best dat singles een leuke man of vrouw aanspreken. Het is uiteindelijk ook vooral de toon en wat er gezegd wordt.
Je hebt tegenwoordig echt 101 datingapps, dus het idee dat het zo vreselijk moeilijk is om contact te maken lijkt me ook wat overtrokken. Nou zitten we in een lockdown dus de plekken waar je doorgaans op iets natuurlijkere wijze contact maakt met mensen zijn even op slot, maar hoeveel serieuze relaties zullen er ontstaan zijn door iemand spontaan aanspreken op straat? In mijn ogen is het propageren van het succes van die aanpak toch vooral het verdienmodel van allerlei datingcoaches.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_203234074
quote:

[..]

Maar er is dan wel duidelijk misbruik gemaakt van een machtpositie. En dat is geen normale transactie.
pi_203234077
quote:

[..]
Welnee.

De meeste van mijn kennissen hebben een prima relatie maar willen ook weleens wat anders "eten".

bijna alle mannen hebben wel sex buiten hun relatie. Zo wat?
  maandag 17 januari 2022 @ 11:41:28 #113
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203234104
quote:

[..]

Dat vind ik wat te kort door de bocht. Kandidaten zijn vaak jong en denken naar een veilig iets te gaan en worden ineens onder druk gezet. Om te stellen dat het dan van twee kanten komt is wel wat naïef. Het blijft misbruiken van macht, want het is niet een onderdeel van het programma, maar van een individu.
pi_203234105
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 11:38 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
Niet voor niks krijg je als man ook meer aandacht als je met je partner loopt dan alleen bv.
Vergeet dat koophuiis niet.

Daar scoren veertigplusser extra punten mee
pi_203234121
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 11:38 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Maar er is dan wel duidelijk misbruik gemaakt van een machtpositie. En dat is geen normale transactie.
Wie maakt er precies misbruik dan?

Beide partijen worden beter van de sex-transactie. Win win
  maandag 17 januari 2022 @ 11:43:10 #116
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203234135
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 11:38 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
Daar heb ik wel eens over nagedacht en je zou ook kunnen stellen dat je er dan ook daadwerkelijk beter uitziet, omdat veel mannen dan een soort van verzorgd worden op gebied van uiterlijk (denk aan kleding enzo).
pi_203234136
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 11:41 schreef riazop het volgende:

[..]
Vergeet dat koophuiis niet.

Daar scoren veertigplusser extra punten mee
Heb je ergens een overzicht van alle punten? Ik wil graag de waarde bepalen van iemand.
pi_203234143
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 11:38 schreef Monolith het volgende:

[..]
Je hebt tegenwoordig echt 101 datingapps, dus het idee dat het zo vreselijk moeilijk is om contact te maken lijkt me ook wat overtrokken. Nou zitten we in een lockdown dus de plekken waar je doorgaans op iets natuurlijkere wijze contact maakt met mensen zijn even op slot, maar hoeveel serieuze relaties zullen er ontstaan zijn door iemand spontaan aanspreken op straat? In mijn ogen is het propageren van het succes van die aanpak toch vooral het verdienmodel van allerlei datingcoaches.
Datingapps word je door de filter gehaald omdat vrouwen eisen hebben en volop keus.
Een cassiere met kort pittig kapsel en 15kg overgewicht wil een man van 185+ met 2x modaal, humor, ambities, fit lichaam en dezelfde interesses.

Als normaal persoon gaat dat je niet helpen.
In het openbaar of via via heb je de beste kans om een leuk iemand te ontmoeten.

Ik heb mijn vriendin in de trein ontmoet bv. Geen blije ns reclame ofzo maar was ook een normaal gesprek.
Had ze negatief gereageerd dan had ik haar ook met rust gelaten uiteraard.
  maandag 17 januari 2022 @ 11:44:33 #119
438527 MissButterflyy
pi_203234160
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 11:42 schreef riazop het volgende:

[..]

Snap je dat echt niet?
pi_203234190
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 11:43 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
Datingapps word je door de filter gehaald omdat vrouwen eisen hebben en volop keus.
Een cassiere met kort pittig kapsel en 15kg overgewicht wil een man van 185+ met 2x modaal, humor, ambities, fit lichaam en dezelfde interesses.

In het openbaar of via via heb je de beste kans om een leuk iemand te ontmoeten.

Ik heb mijn vriendin in de trein ontmoet bv. Geen blije ns reclame ofzo maar was ook een normaal gesprek.
Ik zie vooral de gebruikelijke clichés voorbij komen. In zo'n ander inceltopic werd ook het 'vrouwen willen status, mannen een lekker wijf'-mantra eindeloos herkauwd met als claim dat vrouwen niet zouden downdaten. Toen heb ik de cijfers van het CBS er eens bijgepakt en jonge vrouwen doen meer aan downdaten dan mannen.
  maandag 17 januari 2022 @ 11:45:58 #121
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203234191
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 11:39 schreef riazop het volgende:

[..]
Welnee.

De meeste van mijn kennissen hebben een prima relatie maar willen ook weleens wat anders "eten".

bijna alle mannen hebben wel sex buiten hun relatie. Zo wat?
Oja, dat is moreel erg sterk...
  maandag 17 januari 2022 @ 11:46:42 #122
476782 T.Durden
Bacchus is my homeboy
pi_203234201
quote:

[..]
Vrouwen daarentegen, die doen dat noooit…
pi_203234220
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 11:43 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Daar heb ik wel eens over nagedacht en je zou ook kunnen stellen dat je er dan ook daadwerkelijk beter uitziet, omdat veel mannen dan een soort van verzorgd worden op gebied van uiterlijk (denk aan kleding enzo).
Ook als je in een trainingspak loopt hoor. Ik ben bang dat het nog steeds vooral biologisch os vanuit evolutionair oogpunt en we als mensheid minder ver van deze oerinstincten zitten dan we denken.
Zelfde reden waarom mannen van 40/50 achter die jonge meisjes bij de voice aan zitten en misbruik maken van hun machtspositie.
pi_203234221
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 11:45 schreef Monolith het volgende:

[..]
Ik zie vooral de gebruikelijke clichés voorbij komen. In zo'n ander inceltopic werd ook het 'vrouwen willen status, mannen een lekker wijf'-mantra eindeloos herkauwd met als claim dat vrouwen niet zouden downdaten. Toen heb ik de cijfers van het CBS er eens bijgepakt en jonge vrouwen doen meer aan downdaten dan mannen.
Interessant (liefdes)leven hebben die gasten altijd, die cijfers van het CBS er bij moeten halen.
pi_203234222
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 11:42 schreef riazop het volgende:

[..]

Het punt is dat je in dit geval de sexuele handelingen niet gaat uitvoeren omdat ze dat echt willen, maar omdat het voor hun gevoel moet. Er zijn zat mensen die er alles voor over hebben om in het muziekwereldje te raken en als iemand dan tegen je zegt, 'pijp me want dan zorg ik dat je kom verder komt' is dat absoluut niet netjes.
pi_203234224
quote:

[..]
Dat is mijn ervaring ook. Zeker na een langere relatie waarin ze afhankelijk waren van de man, gaan ze in een nieuwe relatie juist op zoek naar een situatie waarin zij het succesvolst zijn.
  maandag 17 januari 2022 @ 11:48:13 #127
438527 MissButterflyy
pi_203234231
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 11:46 schreef T.Durden het volgende:

[..]
Vrouwen daarentegen, die doen dat noooit…
Die gaan vaak om andere redenen vreemd.
  maandag 17 januari 2022 @ 11:48:33 #128
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203234237
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 11:47 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Het punt is dat je in dit geval de sexuele handelingen niet gaat uitvoeren omdat je het echt wilt, maar omdat het voor hun gevoel moet. Er zijn zat mensen die er alles voor over hebben om in het muziekwereldje te raken en als iemand dan tegen je zegt, 'pijp me want dan zorg ik dat je kom verder komt' is dat absoluut niet netjes
Zeker niet als de betreffende mannetjes hun werkomgeving gebruiken om aan de lopende band misbruik te maken van hun positie om zich op te dringen aan kandidaten die dachten voor iets heel anders aan de show mee te doen dan opdringerige bobo's van zich afslaan.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  maandag 17 januari 2022 @ 11:48:39 #129
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203234239
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 11:43 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Kijk hier gaat het al mis. Stellen dat iemand met 15 kg overwicht lager moet mikken... Jij mikt toch ook gewoon voor bepaalde eisen?
pi_203234250
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 11:47 schreef Werkman het volgende:

[..]
Interessant (liefdes)leven hebben die gasten altijd, die cijfers van het CBS outdoor r bij moeten halen.
De realisatie dat een claim over 'vrouwen doen x' doorgaans wat lastiger bevestigd kan worden door je eigen ervaringen en vooroordelen te laten spreken, dan gewoon eens naar cijfers over de gehele linie te kijken is meer een stukje volwassenheid dan dat het iets te maken heeft met je eigen leven.
  maandag 17 januari 2022 @ 11:49:12 #131
438527 MissButterflyy
pi_203234251
En ik heb sowieso het idee dat vrouwen zelden zo ‘jagen’ als mannen doen.
  maandag 17 januari 2022 @ 11:49:26 #132
476782 T.Durden
Bacchus is my homeboy
pi_203234256
O
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 11:47 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Het punt is dat je in dit geval de sexuele handelingen niet gaat uitvoeren omdat je het echt wilt, maar omdat het voor hun gevoel moet. Er zijn zat mensen die er alles voor over hebben om in het muziekwereldje te raken en als iemand dan tegen je zegt, 'pijp me want dan zorg ik dat je kom verder komt' is dat absoluut niet netjes
Omdat het moet? Ik persoonlijk zou toch echt niet mijn baas zijn piemel zuigen als hij erom zou vragen. Dan moet je wel behoorlijk zwakbegaafd zijn, mocht je denken dat er dan geen andere alternatieven zijn - zoals bijvoorbeeld gewoon nee zeggen.
  maandag 17 januari 2022 @ 11:49:54 #133
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203234263
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 11:47 schreef Werkman het volgende:

[..]
Interessant (liefdes)leven hebben die gasten altijd, die cijfers van het CBS er bij moeten halen.
Haha, tja feiten zijn nu eenmaal belangrijker dan onderbuikgevoelens.
pi_203234264
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 11:48 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Die gaan vaak om andere redenen vreemd.
Ja, die zijn dan 'emotioneel verwaarloosd'. Vrouwen draaien het dan zo dat ze vreemdgaan omdat ze het slachtoffer zijn van hun man die niet naar ze luistert en nooit thuis is.

Niet omdat ze gewoon die bierbuik beu zijn en eens aangeduwd willen worden door die strakke tennisleraar. Zo zijn vrouwen niet. :')
pi_203234279
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 11:47 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Het punt is dat je in dit geval de sexuele handelingen niet gaat uitvoeren omdat ze dat echt willen, maar omdat het voor hun gevoel moet. ....
Je neemt vrouwen niet serieus?

Volgens jou zijn vrouwen zelf niet in staat om te bepalen of ze wel of niet hun benen openklappen?

100 jaar terug in de tijd dus
pi_203234296
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 11:47 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Er zijn zat mensen die er alles voor over hebben om in het muziekwereldje te raken en als iemand dan tegen je zegt, 'pijp me want dan zorg ik dat je kom verder komt' is dat absoluut niet netjes.
Laten ze liever blij zijn dat ze die kans wordt geboden.

Het is altijd nog aan jou om Ja of NEE te zeggen
  maandag 17 januari 2022 @ 11:51:54 #137
38496 Perrin
pi_203234300
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 11:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ja, die zijn dan 'emotioneel verwaarloosd'. Vrouwen draaien het dan zo dat ze vreemdgaan omdat ze het slachtoffer zijn van hun man die niet naar ze luistert en nooit thuis is.

Niet omdat ze gewoon die bierbuik beu zijn en eens aangeduwd willen worden door die strakke tennisleraar. Zo zijn vrouwen niet. :')
Intimiteitsvacuum heet dat.
  maandag 17 januari 2022 @ 11:52:32 #138
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203234310
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 11:49 schreef T.Durden het volgende:
O
[..]
Omdat het moet? Ik persoonlijk zou toch echt niet mijn baas zijn piemel zuigen als hij erom zou vragen. Dan moet je wel behoorlijk zwakbegaafd zijn, mocht je denken dat er dan geen andere alternatieven zijn - zoals bijvoorbeeld gewoon nee zeggen.
Ook hier gaat het mis, want dan snap je machtsmisbruik niet.
pi_203234311
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 11:49 schreef MissButterflyy het volgende:
Klopt. Vrouwen zijn net de Bermuda Driehoek.
Je bent alleen reddeloos verloren als je er zelf naar toe gaat.
pi_203234312
quote:
O
[..]
Wat ik zeg, heel veel mensen hebben er alles voor over om hun droom na te jagen. Als daar een piemel van Jeroen Rietbergen aan te pas komt of va Ali B, het is niet anders. Maar dat is echt niet omdat ze dat willen, maar ze zien dat als een verplichting om hun droom na te kunnen jagen.

En je weet niet wat voor psychologische spelletjes daar ook verder gespeeld zijn om de kandidaten verder onder druk te zetten hè.
pi_203234313
quote:
9s.gif Op maandag 17 januari 2022 11:51 schreef Perrin het volgende:

[..]
Intimiteitsvacuum heet dat.
Prachtige term. Maar ik vrees dat de werkelijkheid toch net even anders is.
pi_203234320
quote:

[..]
Jonge vrouwen downdaten meer omdat ze nog volop in de markt liggen en dus kiezen wie ze aantrekkelijk vinden.
Hoe ouder ze worden hoe meer status, geld, baan, huis, kinderen, auto etc. Een rol gaan spelen.
Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk voor ik overkom als zo'n cliche incel :d

Als jij als 35 jarige niet fitte gescheiden man met laag inkomen de markt inrolt op een dating app delf je bij vrouwelijke leeftijdsgenoten echt het onderspit tov succesvollere mannen.
Sorry dat het een cliche is maar er zit wel een kern van waarheid in.
  maandag 17 januari 2022 @ 11:53:02 #143
476782 T.Durden
Bacchus is my homeboy
pi_203234321
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 11:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

In elke romantische komedie is er wel een “2e love interest”, vrouwen onderling verlekkeren zich ook aan kerels en de hedendaagse “vreemdgangcijfers” zijn zo goed als 50/50 - maar vooral blijven houden dat vrouwen er andere redenen op na houden, inderdaad.
  maandag 17 januari 2022 @ 11:53:31 #144
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203234340
quote:
O
[..]
Omdat het moet? Ik persoonlijk zou toch echt niet mijn baas zijn piemel zuigen als hij erom zou vragen. ....
Als er een stevige loonsverhoging mee gepaard gaat zullen er veel zijn die dat doen. En met genoegen.
  maandag 17 januari 2022 @ 11:54:19 #146
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203234350
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 11:52 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Wat ik zeg, heel veel mensen hebben er alles voor over om hun droom na te jagen. Als daar een piemel van Jeroen Rietbergen aan te pas komt of va Ali B, het is niet anders. Maar dat is echt niet omdat ze dat willen, maar ze zien dat als een verplichting om hun droom na te jagen.

En je weet niet wat voor psychologische spelletjes daar ook verder gespeeld zijn om de kandidaten verder onder druk te zetten hè.
Mensen die er geen probleem in zien hebben hopelijk die macht niet.
pi_203234367
quote:
Dit gun ik haar zeker niet. Hoop dat ze er een beetje boven op kan komen -O-
  maandag 17 januari 2022 @ 11:55:27 #148
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_203234382
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 11:48 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Kijk hier gaat het al mis. Stellen dat iemand met 15 kg overwicht lager moet mikken... Jij mikt toch ook gewoon voor bepaalde eisen?
True maar een man heeft geen vrije keus in een datingapp in een soortgelijke situatie.
Dus krijg je die 15kg overgewicht palletsorteerder die je aanspreekt op straat omdat hij mikt met bepaalde onrealistische eisen.
  maandag 17 januari 2022 @ 11:55:42 #150
38496 Perrin
pi_203234384
quote:
Prachtig statement. Go Linda! Er staan genoeg mannen in de rij straks die je wel kunt vertrouwen en waar je leuk oud mee kunt worden.
  maandag 17 januari 2022 @ 11:55:42 #151
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_203234385
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 11:53 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
Jonge vrouwen downdaten meer omdat ze nog volop in de markt liggen en dus kiezen wie ze aantrekkelijk vinden.
Hoe ouder ze worden hoe meer status, geld, baan, huis, kinderen, auto etc. Een rol gaan spelen.

Als jij als 35 jarige niet fitte gescheiden man met laag inkomen de markt inrolt op een dating app delf je bij vrouwelijke leeftijdsgenoten echt het onderspit tov succesvollere mannen.
Op datingsapps ja.

In real life gelukkig niet.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_203234388
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 11:52 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Er zullen ook vrouwelijk kandidaten zijn geweest die psychologische spelletjes speelden om Jeroen Rietbergen tot gunsten te bewegen?

Part of the game
  maandag 17 januari 2022 @ 11:55:56 #153
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203234392
quote:
11s.gif Op maandag 17 januari 2022 11:55 schreef NoXia het volgende:

[..]
Wat een contrast hé

Eh...?
  maandag 17 januari 2022 @ 11:56:22 #154
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203234397
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 11:54 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Dit gun ik haar zeker niet. Hoop dat ze er een beetje boven op kan komen -O-
Toch vraag ik mij af wat ze wel en niet weet. Aantal jaar terug zou Jeroen alles opgebiecht hebben. Maar hij is door gegaan met een vies mannetje zijn. Schijnbaar wist ze daar nu niks van? Iets met een tweede telefoon.
pi_203234402
quote:
Ik dacht dat ze op de hoogte was, volgens zijn statement in ieder geval.
  Forum Admin maandag 17 januari 2022 @ 11:56:48 #156
35723 crew  GGMM
pi_203234407
quote:
11s.gif Op maandag 17 januari 2022 11:55 schreef NoXia het volgende:

[..]
Wat een contrast hé

:?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_203234409
quote:

[..]

zelfs tegen GETROUWDE succesvollere mannen
  maandag 17 januari 2022 @ 11:56:55 #158
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203234410
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 11:53 schreef riazop het volgende:

[..]
Als er een stevige loonsverhoging mee gepaard gaat zullen er veel zijn die dat doen. En met genoegen.
Dat heet dus machtsmisbruik. Ongeacht of iemand daar op ingaat of niet.
  maandag 17 januari 2022 @ 11:57:21 #159
476782 T.Durden
Bacchus is my homeboy
pi_203234418
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 11:52 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Wat ik zeg, heel veel mensen hebben er alles voor over om hun droom na te jagen. Als daar een piemel van Jeroen Rietbergen aan te pas komt of va Ali B, het is niet anders. Maar dat is echt niet omdat ze dat willen, maar ze zien dat als een verplichting om hun droom na te jagen.

Ook al doen ze het liever niet, ze doen het wel. Ze maken zelf de keuze.

Voorop gesteld, als de geruchten waar zijn dan zijn Marco, Ali en co reuze smeerpijpen. Maar de vrouwen in kwestie zelf hebben ook een verantwoordelijkheid over hun eigen gedrag. Laten we dan op zijn minst beginnen en vrouwen niet meer als zielige slachtoffertjes zien, maar als competente rationele mensen die zelf hun eigen keuzes kunnen maken. Dan kunnen we jonge vrouwen ook beter leren voor zichzelf op te komen.
pi_203234422
quote:
Mooi. Tijdje geen Linda shows! Dank aan alle vrouwen die hieraan hebben meegeholpen!
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  maandag 17 januari 2022 @ 11:57:30 #161
38496 Perrin
pi_203234424
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 11:56 schreef Ed1234 het volgende:

[..]
Ik dacht dat ze op de hoogte was, volgens zijn statement in ieder geval.
Hij zal haar wel verteld hebben dat hij genezen was.

Nu liggen zijn spullen vast allemaal op de stoep en staat er LUL in de zijkant van zijn Porsche gekrast.
pi_203234446
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 11:56 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Dat heet dus machtsmisbruik. Ongeacht of iemand daar op ingaat of niet.
Nee. Het is gewoon een voorstel. Aan jou de keuze er op in te gaan.
  maandag 17 januari 2022 @ 11:59:06 #163
327807 Mariposas
יה&#14
pi_203234455
Ben niet verbaasd, ik zat al op haar reactie te wachten. Ze moest de relatie wel verbreken om haar imago te beschermen. Bij hem blijven wordt gezien als zijn gedragingen accepteren.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_203234457
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 11:49 schreef MissButterflyy het volgende:
Omdat het niet nodig is. Mannen komen toch wel.
Dating app profiel aanmaken en achterover leunen.
Of status op sm aanpassen naar single.

Als man ben je over 5 jaar nog single als je niks doet.
Een beetje vergelijkbaar met een werkgever met 100 sollicitanten of een werkzoekende in een krappe markt.
pi_203234461

Lekker dan iedere idioot word tegenwoordig geloofd in de strijd voor de clickbaits.
speak only if it improves the silence.
pi_203234471
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 11:55 schreef riazop het volgende:

[..]
Er zullen ook vrouwelijk kandidaten zijn geweest die psychologische spelletjes speelden om Jeroen Rietbergen tot gunsten te bewegen?

Part of the game
Hij heeft nul invloed op het programma.
  maandag 17 januari 2022 @ 12:00:05 #167
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203234473
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 11:55 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
True maar een man heeft geen vrije keus in een datingapp in een soortgelijke situatie.
Dus krijg je die 15kg overgewicht palletsorteerder die je aanspreekt op straat omdat hij mikt met bepaalde onrealistische eisen.
Ik mik sowieso op vrouwen met een maatje meer, maar je geeft precies aan hoe het sociaal gezien werkt in sommige hoofden.,

Je mag toch gewoon iets wel of niet mooi vinden?

Of ga jij ook expres hele lelijke vrouwen benaderen omdat je nu eenmaal minder aantrekkelijk bent?
pi_203234478
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 11:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Het verschil is natuurlijk wel dat mannen vaak vreemdgaan dankzij hun kleine oerbreintje "OEGA OEGA PENIS INSTEKEN"

En vrouwen omdat ze zich emotioneel verwaarloosd voelen in een relatie
  maandag 17 januari 2022 @ 12:00:35 #169
476782 T.Durden
Bacchus is my homeboy
pi_203234480
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 11:52 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ook hier gaat het mis, want dan snap je machtsmisbruik niet.
Alsof dat een zwart/witte term is en elke vorm van een machtsmisbruik gelijk is. Een psycholoog die zijn clientèle probeert te naaien in hun meest instabiele periode is wat anders dan een meisje die de bandleider van The Voice pijpt omdat ze zangeres wil worden. In het tweede geval heb ik een stuk minder medelijden met “het slachtoffer”.
  maandag 17 januari 2022 @ 12:01:46 #170
38496 Perrin
pi_203234496
quote:
3s.gif Op maandag 17 januari 2022 11:59 schreef TjjWester het volgende:
[ afbeelding ]

Lekker dan iedere idioot word tegenwoordig geloofd in de strijd voor de clickbaits.
Er waren al meerdere users wiens onderbuikmeter dus correct was.
pi_203234502
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 12:00 schreef Gutanoth het volgende:

[..]
Het verschil is natuurlijk wel dat mannen vaak vreemdgaan dankzij hun kleine oerbreintje "OEGA OEGA PENIS INSTEKEN"

Ja, vooral dit soort stereotypen blijven voeden, dat is goed voor de emancipatie van de vrouw.
  maandag 17 januari 2022 @ 12:02:07 #172
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203234504
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 12:00 schreef T.Durden het volgende:

[..]
Alsof dat een zwart/witte term is en elke vorm van een machtsmisbruik gelijk is. Een psycholoog die zijn clientèle probeert te naaien in hun meest instabiele periode is wat anders dan een meisje die de bandleider van The Voice pijpt omdat ze zangeres wil worden. In het tweede geval heb ik een stuk minder medelijden met “het slachtoffer”.
Oja, 'slachtoffer'.... vandaar al die commotie natuurlijk, omdat het eigenlijk geen slachtoffers zijn.
pi_203234506
quote:
17s.gif Op maandag 17 januari 2022 11:55 schreef Perrin het volgende:

[..]
Prachtig statement. Go Linda! Er staan genoeg mannen in de rij straks die je wel kunt vertrouwen en waar je leuk oud mee kunt worden.
Maar ze wist dit toch allemaal al?
  maandag 17 januari 2022 @ 12:02:22 #174
438527 MissButterflyy
pi_203234507
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 12:00 schreef T.Durden het volgende:

[..]
Het mag niet, in beide gevallen is het ongelijkwaardig en sprake van machtsmisbruik.
Lekker belangrijk met wie jij minder medelijden hebt trouwens.
  maandag 17 januari 2022 @ 12:03:06 #175
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203234522
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 11:58 schreef riazop het volgende:

[..]
Nee. Het is gewoon een voorstel. Aan jou de keuze er op in te gaan.
Ja, ja, vandaar de commotie...
pi_203234529
quote:

[..]

Heb je ook data die dit ondersteunt? Ik ben vooral niet zo geïnteresseerd in clichés en onderbuik omdat ze precies dat zijn. Als ik bijvoorbeeld kijk naar mijn vader, die tweevoudig weduwnaar is en niet bepaald twee keer modaal verdient of een sportschoollichaam heeft (nu al helemaal niet meer omdat ie met pensioen is), dan heeft hij uiteindelijk de liefde gewoon weer gevonden via datingsites. Voor een tante van me die al 25 jaar weduwe was en in al die tijd geen relatie had gehad ook weer. Ook geen puissant rijke man getrouwd, maar in alle opzichten 'gedowndate'.
Anekdotisch bewijs kan ik ook wel aanleveren.
pi_203234540
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 12:00 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ik mik sowieso op vrouwen met een maatje meer, maar je geeft precies aan hoe het sociaal gezien werkt in sommige hoofden.,

Je mag toch gewoon iets wel of niet mooi vinden?

Of ga jij ook expres hele lelijke vrouwen benaderen omdat je nu eenmaal minder aantrekkelijk bent?
Ik ben het met je eens hoor maar dan moeten mensen ook niet raar opkijken als ze aangesproken worden door een of andere engerd qua uiterlijk in hun ogen.
pi_203234541
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 12:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ja, vooral dit soort stereotypen blijven voeden, dat is goed voor de emancipatie van de vrouw.
oh huh, statistieken = stereotyp?
pi_203234555
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 12:03 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ja, ja, vandaar de commotie...
Die commotie komt door moralisten die NL in bedwang houden

Of dacht je dat mannen morgen gaan stoppen met het roepen "geile kont" naar een ciollega?
pi_203234563
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 12:00 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Al mijn vreemdgaande vriendinnen gingen vreemd omdat ze een grotere lul zochten. Oh nee… omdat ze iemand zochten die ze kon beschermen en voor ze kon zorgen.
pi_203234569
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 12:02 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Het mag niet, in beide gevallen is het ongelijkwaardig en sprake van machtsmisbruik.
Wat is precies zijn macht???
  maandag 17 januari 2022 @ 12:05:33 #182
438527 MissButterflyy
pi_203234580
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 12:04 schreef riazop het volgende:

[..]

Of dacht je dat mannen morgen staan stoppen met het roepen "geile kont" naar een ciollega?
Hopelijk wel ja. Dat ze maar eens nadenken over de gevolgen.
Er wordt niet meer gezwegen, ze kunnen voor gek komen te staan.
  maandag 17 januari 2022 @ 12:05:56 #183
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_203234589
quote:
3s.gif Op maandag 17 januari 2022 11:59 schreef TjjWester het volgende:
[ afbeelding ]

Het zou dan ook beter zijn als BOOS gewoon direct die uitzending online gooit. Nu komt die geruchten machine helemaal op gang en weet je niet meer wat je moet geloven
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  maandag 17 januari 2022 @ 12:05:58 #184
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203234591
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 12:04 schreef riazop het volgende:

[..]

Of dacht je dat mannen morgen gaan stoppen met het roepen "geile kont" naar een ciollega?
Nee, die commotie is meer dan terecht.
  maandag 17 januari 2022 @ 12:06:01 #185
38496 Perrin
pi_203234592
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 12:02 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
Maar ze wist dit toch allemaal al?
Ik denk dat ze Jeroen geloofde dat hij compleet genezen was en helemaal tot zelfinzicht was gekomen sinds het vorige voorval?
pi_203234596
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 12:04 schreef Ed1234 het volgende:

[..]
Al mijn vreemdgaande vriendinnen gingen vreemd omdat ze een grotere lul zochten. Oh nee… omdat ze iemand zochten die ze kon beschermen en voor ze kon zorgen.
ah, maar jij bent al zo'n grote lul
  maandag 17 januari 2022 @ 12:06:47 #187
438527 MissButterflyy
pi_203234605
quote:
3s.gif Op maandag 17 januari 2022 12:05 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Wat is precies zijn macht???
Ehm bepalen of iemand verder komt in the voice of niet???
pi_203234616
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 12:05 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Hopelijk wel ja. Dat ze maar eens nadenken over de gevolgen.
...
Heel veel vrouwen hebben gewoon een hele beroerde dag als ze een keer geen sexueel getinte complimenten/opmerkingen op zich afgestuurd krijgen.
Liefst van knappe mannen.
pi_203234617
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 12:05 schreef monkyyy het volgende:

[..]
Het zou dan ook beter zijn als BOOS gewoon direct die uitzending online gooit. Nu komt die geruchten machine helemaal op gang en weet je niet meer wat je moet geloven
Het schijnt dat dat niet kan. Dat hebben ze tenminste gecommuniceerd. Zal wel met editing e.d. te maken hebben.
pi_203234618
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 12:03 schreef Monolith het volgende:

[..]
Heb je ook data die dit ondersteunt? Ik ben vooral niet zo geïnteresseerd in clichés en onderbuik omdat ze precies dat zijn. Als ik bijvoorbeeld kijk naar mijn vader, die tweevoudig weduwnaar is en niet bepaald twee keer modaal verdient of een sportschoollichaam heeft (nu al helemaal niet meer omdat ie met pensioen is), dan heeft hij uiteindelijk de liefde gewoon weer gevonden via datingsites. Voor een tante van me die al 25 jaar weduwe was en in al die tijd geen relatie had gehad ook weer. Ook geen puissant rijke man getrouwd, maar in alle opzichten 'gedowndate'.
Anekdotisch bewijs kan ik ook wel aanleveren.
Het lijkt mij heel erg logisch vanuit evolutionair oogpunt.
Daarom neem ik het mensen ook absoluut niet kwalijk. Ze kunnen er niet veel aan doen immers. Ook al zijn er vast zat uitzonderingen.
Maar helpt dit?

https://confidencetoachie(...)ccording-to-science/
pi_203234621
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 12:06 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ik denk dat ze Jeroen geloofde dat hij compleet genezen was en helemaal tot zelfinzicht was gekomen sinds het vorige voorval?
Dat denk ik ook. Ik had Linda wat hoger zitten want ik vind dit hopeloos naïef.
  maandag 17 januari 2022 @ 12:07:31 #192
476782 T.Durden
Bacchus is my homeboy
pi_203234624
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 12:02 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Is ook niet belangrijk wat ik ervan vind, daarom zeg ik het ook niet, ik benoem het alleen maar omdat er een verschil is in beide situaties.

In het geval van de psycholoog is duidelijk sprake van misbruik, het heeft namelijk enkel nadelige gevolgen voor de de cliënt. In het geval can de bandleider van de voice is er sprake van een transactie, seks voor (extra) kans op een zang-carrière. Waarvan beide partijen, vooraf de daad, zich bewust van zijn.
pi_203234625
quote:

[..]
Dan ben je je geloofwaardigheid als vakjournalist natuurlijk meteen kwijt. Tim werkt niet bij de Telegraaf, hij geeft mensen graag de kans op wederhoor.
  maandag 17 januari 2022 @ 12:08:21 #194
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203234634
quote:
10s.gif Op maandag 17 januari 2022 11:22 schreef Caland het volgende:

[..]
Voor een 26-jarige ben je als veertiger gewoon een opa. Bek houden dus.
Dat is anders de ideale leeftijd voor een liefhebber van rond de 40.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203234638
quote:

[..]
Nou dit inderdaad. Dit is voor niemand goed toch. Eventuele slachtoffers, daders, mensen die niets op hun geweten hebben maar voor het programma hebben gewerkt.
pi_203234640
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 12:06 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
potverdorie

suggereer jij nou dat de notaris ook al betrokken is in dit sexschandaal???
pi_203234648
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 12:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Het schijnt helaas wel zo te zijn.
Mogelijk gaan vrouwen tegenwoordig ook iets vaker vreemd dan mannen.

Vrouwen doen dit vaker uit een gevoel van emotionele onvrede of gebrek aan erkenning binnen de eigen relatie i.p.v. uit pure seksuele lust.
pi_203234656
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 12:06 schreef Perrin het volgende:

[..]
Maar hij bleef wel in die setting werken?
Je zou denken dat een minimale eis is dat hij een functie elders kreeg.
pi_203234662
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 12:06 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Als bandleider??? hou op zeg, hij heeft nul invloed of de coaches draaien, het kan niks anders doen om iemand door te laten en het verhaal dat hij ome john zou bellen om X door te laten lijkt mij ook bijzonder onrealistisch.

Als je nu zou zeggen ali b heeft XX door laten gaan in ruil voor seks dan klinkt dat geloofwaardig, die heeft echt de macht om het uit te voeren.
pi_203234670
quote:

[..]
Misschien is montage nog helemaal niet klaar? Misschien moeten er nog interviews/reacties worden verwerkt? Etc etc. Juist goed dat hij niet meegaat in het hijgerige van het publiek die alles maar meteen wil. Juist omdat hij zo goed onderzoek heeft gedaan komt het nu uit en kunnen er ook consequenties aan worden verbonden ipv dat het alleen snelle roddel op een juice kanaal is.

Alleen door rtl/Talpa is het dit weekend naar buiten gekomen, niet door een bericht van Tim oid.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')