Op straat heb je als normale man wel betere kansen dan in een barsetting waar je concurreert met de rest.quote:Op maandag 17 januari 2022 11:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Setting is ook nog wel belangrijk. Dit doe je in een kroeg, op een feestje, op de vrijdagmiddagborrel (als je geen leidinggevende bent!!!). Maar op straat ben je dan gewoon een creep imo.
Sommige sneue getrouwde mannen zijn echt geobsedeerd door vrijgezelle vrouwen.quote:Op maandag 17 januari 2022 11:31 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Eeens, al ken ik genoeg mensen die wel vrouwen benaderen, ondanks een relatie.
Precies. en dan zeg je ook niet: "Kun je een beetje naar links gaan staan, want dan kan ik naar je lekkere kont in dat geile broekje kijken."quote:Op maandag 17 januari 2022 11:33 schreef FYazz het volgende:
[..]
Zeker, een man of vrouw moet op iemand kunnen afstappen. Ik snap best dat singles een leuke man of vrouw aanspreken. Het is uiteindelijk ook vooral de toon en wat er gezegd wordt.
Ja, want vrouwen gaan nooit vreemd.quote:Op maandag 17 januari 2022 11:34 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Sommige sneue getrouwde mannen zijn echt geobsedeerd door vrijgezelle vrouwen.
Als het niet zo werkt in hun huwelijk, vinden ze het vaak makkelijker vrijgezelle vrouwen lastig te vallen ipv aan hun huwelijk te werken.
Als het dwang is is het laakbaar.quote:Op maandag 17 januari 2022 11:31 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ja dus? Zolang daar geen dwang of machtsmisbruik bij zit boeit dat niet.
Dat zeg ik niet hoor. Gaat gelijk op denk ik.quote:Op maandag 17 januari 2022 11:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, want vrouwen gaan nooit vreemd.
Tijdens de lockdowns zijn veel stellen er dan ook achter gekomen dat ze elkaar helemaal niet fijn vinden. Als ik soms zeg dat ik nooit flirt met andere vrouwen word ik soms als 'vul hier primitieve kreet in' gezien. Diezelfde mensen kunnen een zin later zich ineens druk maken over het 'onrecht' van #metoo.quote:Op maandag 17 januari 2022 11:34 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Als het niet zo werkt in hun huwelijk, vinden ze het vaak makkelijker vrijgezelle vrouwen lastig te vallen ipv aan hun huwelijk te werken.
True, en single vrouwen die zich aangetrokken voelen tot getrouwde mannen.quote:Op maandag 17 januari 2022 11:34 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 januari 2022 11:36 schreef riazop het volgende:
[..]
Als het dwang is is het laakbaar.
Maar daar lijkt hier allemaal geen sprake van.
Als je iemand pijpt kun je een ronde verder komen. Als je het doorslikt 2 rondes.
Gewoon een transactie tussen 2 volwassenen. Jij kiest.
Je hebt tegenwoordig echt 101 datingapps, dus het idee dat het zo vreselijk moeilijk is om contact te maken lijkt me ook wat overtrokken. Nou zitten we in een lockdown dus de plekken waar je doorgaans op iets natuurlijkere wijze contact maakt met mensen zijn even op slot, maar hoeveel serieuze relaties zullen er ontstaan zijn door iemand spontaan aanspreken op straat? In mijn ogen is het propageren van het succes van die aanpak toch vooral het verdienmodel van allerlei datingcoaches.quote:Op maandag 17 januari 2022 11:33 schreef FYazz het volgende:
[..]
Zeker, een man of vrouw moet op iemand kunnen afstappen. Ik snap best dat singles een leuke man of vrouw aanspreken. Het is uiteindelijk ook vooral de toon en wat er gezegd wordt.
Maar er is dan wel duidelijk misbruik gemaakt van een machtpositie. En dat is geen normale transactie.quote:Op maandag 17 januari 2022 11:36 schreef riazop het volgende:
[..]
Als je iemand pijpt kun je een ronde verder komen. Als je het doorslikt 2 rondes.
Welnee.quote:Op maandag 17 januari 2022 11:34 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat vind ik wat te kort door de bocht. Kandidaten zijn vaak jong en denken naar een veilig iets te gaan en worden ineens onder druk gezet. Om te stellen dat het dan van twee kanten komt is wel wat naïef. Het blijft misbruiken van macht, want het is niet een onderdeel van het programma, maar van een individu.quote:Op maandag 17 januari 2022 11:36 schreef riazop het volgende:
[..]
Vergeet dat koophuiis niet.quote:Op maandag 17 januari 2022 11:38 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
True, en single vrouwen die zich aangetrokken voelen tot getrouwde mannen.
Niet voor niks krijg je als man ook meer aandacht als je met je partner loopt dan alleen bv.
Wie maakt er precies misbruik dan?quote:Op maandag 17 januari 2022 11:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Maar er is dan wel duidelijk misbruik gemaakt van een machtpositie. En dat is geen normale transactie.
Daar heb ik wel eens over nagedacht en je zou ook kunnen stellen dat je er dan ook daadwerkelijk beter uitziet, omdat veel mannen dan een soort van verzorgd worden op gebied van uiterlijk (denk aan kleding enzo).quote:Op maandag 17 januari 2022 11:38 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
True, en single vrouwen die zich aangetrokken voelen tot getrouwde mannen.
Niet voor niks krijg je als man ook meer aandacht als je met je partner loopt dan alleen bv.
Heb je ergens een overzicht van alle punten? Ik wil graag de waarde bepalen van iemand.quote:Op maandag 17 januari 2022 11:41 schreef riazop het volgende:
[..]
Vergeet dat koophuiis niet.
Daar scoren veertigplusser extra punten mee
Datingapps word je door de filter gehaald omdat vrouwen eisen hebben en volop keus.quote:Op maandag 17 januari 2022 11:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig echt 101 datingapps, dus het idee dat het zo vreselijk moeilijk is om contact te maken lijkt me ook wat overtrokken. Nou zitten we in een lockdown dus de plekken waar je doorgaans op iets natuurlijkere wijze contact maakt met mensen zijn even op slot, maar hoeveel serieuze relaties zullen er ontstaan zijn door iemand spontaan aanspreken op straat? In mijn ogen is het propageren van het succes van die aanpak toch vooral het verdienmodel van allerlei datingcoaches.
Snap je dat echt niet?quote:Op maandag 17 januari 2022 11:42 schreef riazop het volgende:
[..]
Wie maakt er precies misbruik dan?
Beide partijen worden beter van de sex-transactie. Win win
Ik zie vooral de gebruikelijke clichés voorbij komen. In zo'n ander inceltopic werd ook het 'vrouwen willen status, mannen een lekker wijf'-mantra eindeloos herkauwd met als claim dat vrouwen niet zouden downdaten. Toen heb ik de cijfers van het CBS er eens bijgepakt en jonge vrouwen doen meer aan downdaten dan mannen.quote:Op maandag 17 januari 2022 11:43 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Datingapps word je door de filter gehaald omdat vrouwen eisen hebben en volop keus.
Een cassiere met kort pittig kapsel en 15kg overgewicht wil een man van 185+ met 2x modaal, humor, ambities, fit lichaam en dezelfde interesses.
Als normaal persoon gaat dat je niet helpen.
In het openbaar of via via heb je de beste kans om een leuk iemand te ontmoeten.
Ik heb mijn vriendin in de trein ontmoet bv. Geen blije ns reclame ofzo maar was ook een normaal gesprek.
Had ze negatief gereageerd dan had ik haar ook met rust gelaten uiteraard.
Oja, dat is moreel erg sterk...quote:Op maandag 17 januari 2022 11:39 schreef riazop het volgende:
[..]
Welnee.
De meeste van mijn kennissen hebben een prima relatie maar willen ook weleens wat anders "eten".
bijna alle mannen hebben wel sex buiten hun relatie. Zo wat?
Vrouwen daarentegen, die doen dat noooit…quote:Op maandag 17 januari 2022 11:34 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ook als je in een trainingspak loopt hoor. Ik ben bang dat het nog steeds vooral biologisch os vanuit evolutionair oogpunt en we als mensheid minder ver van deze oerinstincten zitten dan we denken.quote:Op maandag 17 januari 2022 11:43 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Daar heb ik wel eens over nagedacht en je zou ook kunnen stellen dat je er dan ook daadwerkelijk beter uitziet, omdat veel mannen dan een soort van verzorgd worden op gebied van uiterlijk (denk aan kleding enzo).
Interessant (liefdes)leven hebben die gasten altijd, die cijfers van het CBS er bij moeten halen.quote:Op maandag 17 januari 2022 11:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie vooral de gebruikelijke clichés voorbij komen. In zo'n ander inceltopic werd ook het 'vrouwen willen status, mannen een lekker wijf'-mantra eindeloos herkauwd met als claim dat vrouwen niet zouden downdaten. Toen heb ik de cijfers van het CBS er eens bijgepakt en jonge vrouwen doen meer aan downdaten dan mannen.
Het punt is dat je in dit geval de sexuele handelingen niet gaat uitvoeren omdat ze dat echt willen, maar omdat het voor hun gevoel moet. Er zijn zat mensen die er alles voor over hebben om in het muziekwereldje te raken en als iemand dan tegen je zegt, 'pijp me want dan zorg ik dat je kom verder komt' is dat absoluut niet netjes.quote:Op maandag 17 januari 2022 11:42 schreef riazop het volgende:
[..]
Wie maakt er precies misbruik dan?
Beide partijen worden beter van de sex-transactie. Win win
Dat is mijn ervaring ook. Zeker na een langere relatie waarin ze afhankelijk waren van de man, gaan ze in een nieuwe relatie juist op zoek naar een situatie waarin zij het succesvolst zijn.quote:Op maandag 17 januari 2022 11:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie vooral de gebruikelijke clichés voorbij komen. In zo'n ander inceltopic werd ook het 'vrouwen willen status, mannen een lekker wijf'-mantra eindeloos herkauwd met als claim dat vrouwen niet zouden downdaten. Toen heb ik de cijfers van het CBS er eens bijgepakt en jonge vrouwen doen meer aan downdaten dan mannen.
Die gaan vaak om andere redenen vreemd.quote:Op maandag 17 januari 2022 11:46 schreef T.Durden het volgende:
[..]
Vrouwen daarentegen, die doen dat noooit…
Zeker niet als de betreffende mannetjes hun werkomgeving gebruiken om aan de lopende band misbruik te maken van hun positie om zich op te dringen aan kandidaten die dachten voor iets heel anders aan de show mee te doen dan opdringerige bobo's van zich afslaan.quote:Op maandag 17 januari 2022 11:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het punt is dat je in dit geval de sexuele handelingen niet gaat uitvoeren omdat je het echt wilt, maar omdat het voor hun gevoel moet. Er zijn zat mensen die er alles voor over hebben om in het muziekwereldje te raken en als iemand dan tegen je zegt, 'pijp me want dan zorg ik dat je kom verder komt' is dat absoluut niet netjes
Kijk hier gaat het al mis. Stellen dat iemand met 15 kg overwicht lager moet mikken... Jij mikt toch ook gewoon voor bepaalde eisen?quote:Op maandag 17 januari 2022 11:43 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Datingapps word je door de filter gehaald omdat vrouwen eisen hebben en volop keus.
Een cassiere met kort pittig kapsel en 15kg overgewicht wil een man van 185+ met 2x modaal, humor, ambities, fit lichaam en dezelfde interesses.
Als normaal persoon gaat dat je niet helpen.
In het openbaar of via via heb je de beste kans om een leuk iemand te ontmoeten.
Ik heb mijn vriendin in de trein ontmoet bv. Geen blije ns reclame ofzo maar was ook een normaal gesprek.
Had ze negatief gereageerd dan had ik haar ook met rust gelaten uiteraard.
De realisatie dat een claim over 'vrouwen doen x' doorgaans wat lastiger bevestigd kan worden door je eigen ervaringen en vooroordelen te laten spreken, dan gewoon eens naar cijfers over de gehele linie te kijken is meer een stukje volwassenheid dan dat het iets te maken heeft met je eigen leven.quote:Op maandag 17 januari 2022 11:47 schreef Werkman het volgende:
[..]
Interessant (liefdes)leven hebben die gasten altijd, die cijfers van het CBS outdoor r bij moeten halen.
Omdat het moet? Ik persoonlijk zou toch echt niet mijn baas zijn piemel zuigen als hij erom zou vragen. Dan moet je wel behoorlijk zwakbegaafd zijn, mocht je denken dat er dan geen andere alternatieven zijn - zoals bijvoorbeeld gewoon nee zeggen.quote:Op maandag 17 januari 2022 11:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het punt is dat je in dit geval de sexuele handelingen niet gaat uitvoeren omdat je het echt wilt, maar omdat het voor hun gevoel moet. Er zijn zat mensen die er alles voor over hebben om in het muziekwereldje te raken en als iemand dan tegen je zegt, 'pijp me want dan zorg ik dat je kom verder komt' is dat absoluut niet netjes
Haha, tja feiten zijn nu eenmaal belangrijker dan onderbuikgevoelens.quote:Op maandag 17 januari 2022 11:47 schreef Werkman het volgende:
[..]
Interessant (liefdes)leven hebben die gasten altijd, die cijfers van het CBS er bij moeten halen.
Ja, die zijn dan 'emotioneel verwaarloosd'. Vrouwen draaien het dan zo dat ze vreemdgaan omdat ze het slachtoffer zijn van hun man die niet naar ze luistert en nooit thuis is.quote:Op maandag 17 januari 2022 11:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Die gaan vaak om andere redenen vreemd.
Je neemt vrouwen niet serieus?quote:Op maandag 17 januari 2022 11:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het punt is dat je in dit geval de sexuele handelingen niet gaat uitvoeren omdat ze dat echt willen, maar omdat het voor hun gevoel moet. ....
Laten ze liever blij zijn dat ze die kans wordt geboden.quote:Op maandag 17 januari 2022 11:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Er zijn zat mensen die er alles voor over hebben om in het muziekwereldje te raken en als iemand dan tegen je zegt, 'pijp me want dan zorg ik dat je kom verder komt' is dat absoluut niet netjes.
Intimiteitsvacuum heet dat.quote:Op maandag 17 januari 2022 11:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, die zijn dan 'emotioneel verwaarloosd'. Vrouwen draaien het dan zo dat ze vreemdgaan omdat ze het slachtoffer zijn van hun man die niet naar ze luistert en nooit thuis is.
Niet omdat ze gewoon die bierbuik beu zijn en eens aangeduwd willen worden door die strakke tennisleraar. Zo zijn vrouwen niet.
Ook hier gaat het mis, want dan snap je machtsmisbruik niet.quote:Op maandag 17 januari 2022 11:49 schreef T.Durden het volgende:
O
[..]
Omdat het moet? Ik persoonlijk zou toch echt niet mijn baas zijn piemel zuigen als hij erom zou vragen. Dan moet je wel behoorlijk zwakbegaafd zijn, mocht je denken dat er dan geen andere alternatieven zijn - zoals bijvoorbeeld gewoon nee zeggen.
Klopt. Vrouwen zijn net de Bermuda Driehoek.quote:Op maandag 17 januari 2022 11:49 schreef MissButterflyy het volgende:
En ik heb sowieso het idee dat vrouwen zelden zo ‘jagen’ als mannen doen.
Wat ik zeg, heel veel mensen hebben er alles voor over om hun droom na te jagen. Als daar een piemel van Jeroen Rietbergen aan te pas komt of va Ali B, het is niet anders. Maar dat is echt niet omdat ze dat willen, maar ze zien dat als een verplichting om hun droom na te kunnen jagen.quote:Op maandag 17 januari 2022 11:49 schreef T.Durden het volgende:
O
[..]
Omdat het moet? Ik persoonlijk zou toch echt niet mijn baas zijn piemel zuigen als hij erom zou vragen. Dan moet je wel behoorlijk zwakbegaafd zijn, mocht je denken dat er dan geen andere alternatieven zijn - zoals bijvoorbeeld gewoon nee zeggen.
Jonge vrouwen downdaten meer omdat ze nog volop in de markt liggen en dus kiezen wie ze aantrekkelijk vinden.quote:Op maandag 17 januari 2022 11:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
In elke romantische komedie is er wel een “2e love interest”, vrouwen onderling verlekkeren zich ook aan kerels en de hedendaagse “vreemdgangcijfers” zijn zo goed als 50/50 - maar vooral blijven houden dat vrouwen er andere redenen op na houden, inderdaad.quote:Op maandag 17 januari 2022 11:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, die zijn dan 'emotioneel verwaarloosd'. Vrouwen draaien het dan zo dat ze vreemdgaan omdat ze het slachtoffer zijn van hun man die niet naar ze luistert en nooit thuis is.
Niet omdat ze gewoon die bierbuik beu zijn en eens aangeduwd willen worden door die strakke tennisleraar. Zo zijn vrouwen niet.
Als er een stevige loonsverhoging mee gepaard gaat zullen er veel zijn die dat doen. En met genoegen.quote:Op maandag 17 januari 2022 11:49 schreef T.Durden het volgende:
O
[..]
Omdat het moet? Ik persoonlijk zou toch echt niet mijn baas zijn piemel zuigen als hij erom zou vragen. ....
Mensen die er geen probleem in zien hebben hopelijk die macht niet.quote:Op maandag 17 januari 2022 11:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wat ik zeg, heel veel mensen hebben er alles voor over om hun droom na te jagen. Als daar een piemel van Jeroen Rietbergen aan te pas komt of va Ali B, het is niet anders. Maar dat is echt niet omdat ze dat willen, maar ze zien dat als een verplichting om hun droom na te jagen.
En je weet niet wat voor psychologische spelletjes daar ook verder gespeeld zijn om de kandidaten verder onder druk te zetten hè.
Dit gun ik haar zeker niet. Hoop dat ze er een beetje boven op kan komenquote:Op maandag 17 januari 2022 11:53 schreef Momo het volgende:
https://www.linda.nl/nieuws/statement-linda-de-mol/
[ afbeelding ]
Wat een contrast héquote:Op maandag 17 januari 2022 11:53 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
True maar een man heeft geen vrije keus in een datingapp in een soortgelijke situatie.quote:Op maandag 17 januari 2022 11:48 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Kijk hier gaat het al mis. Stellen dat iemand met 15 kg overwicht lager moet mikken... Jij mikt toch ook gewoon voor bepaalde eisen?
Prachtig statement. Go Linda! Er staan genoeg mannen in de rij straks die je wel kunt vertrouwen en waar je leuk oud mee kunt worden.quote:Op maandag 17 januari 2022 11:53 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Op datingsapps ja.quote:Op maandag 17 januari 2022 11:53 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Jonge vrouwen downdaten meer omdat ze nog volop in de markt liggen en dus kiezen wie ze aantrekkelijk vinden.
Hoe ouder ze worden hoe meer status, geld, baan, huis, kinderen, auto etc. Een rol gaan spelen.
Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk voor ik overkom als zo'n cliche incel :d
Als jij als 35 jarige niet fitte gescheiden man met laag inkomen de markt inrolt op een dating app delf je bij vrouwelijke leeftijdsgenoten echt het onderspit tov succesvollere mannen.
Sorry dat het een cliche is maar er zit wel een kern van waarheid in.
Er zullen ook vrouwelijk kandidaten zijn geweest die psychologische spelletjes speelden om Jeroen Rietbergen tot gunsten te bewegen?quote:Op maandag 17 januari 2022 11:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
En je weet niet wat voor psychologische spelletjes daar ook verder gespeeld zijn om de kandidaten verder onder druk te zetten hè.
Eh...?quote:
Toch vraag ik mij af wat ze wel en niet weet. Aantal jaar terug zou Jeroen alles opgebiecht hebben. Maar hij is door gegaan met een vies mannetje zijn. Schijnbaar wist ze daar nu niks van? Iets met een tweede telefoon.quote:Op maandag 17 januari 2022 11:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dit gun ik haar zeker niet. Hoop dat ze er een beetje boven op kan komen
Ik dacht dat ze op de hoogte was, volgens zijn statement in ieder geval.quote:Op maandag 17 januari 2022 11:53 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
zelfs tegen GETROUWDE succesvollere mannenquote:Op maandag 17 januari 2022 11:53 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Als jij als 35 jarige niet fitte gescheiden man met laag inkomen de markt inrolt op een dating app delf je bij vrouwelijke leeftijdsgenoten echt het onderspit tov succesvollere mannen.
Dat heet dus machtsmisbruik. Ongeacht of iemand daar op ingaat of niet.quote:Op maandag 17 januari 2022 11:53 schreef riazop het volgende:
[..]
Als er een stevige loonsverhoging mee gepaard gaat zullen er veel zijn die dat doen. En met genoegen.
Ook al doen ze het liever niet, ze doen het wel. Ze maken zelf de keuze.quote:Op maandag 17 januari 2022 11:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wat ik zeg, heel veel mensen hebben er alles voor over om hun droom na te jagen. Als daar een piemel van Jeroen Rietbergen aan te pas komt of va Ali B, het is niet anders. Maar dat is echt niet omdat ze dat willen, maar ze zien dat als een verplichting om hun droom na te jagen.
Mooi. Tijdje geen Linda shows! Dank aan alle vrouwen die hieraan hebben meegeholpen!quote:Op maandag 17 januari 2022 11:53 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Hij zal haar wel verteld hebben dat hij genezen was.quote:Op maandag 17 januari 2022 11:56 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze op de hoogte was, volgens zijn statement in ieder geval.
Nee. Het is gewoon een voorstel. Aan jou de keuze er op in te gaan.quote:Op maandag 17 januari 2022 11:56 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat heet dus machtsmisbruik. Ongeacht of iemand daar op ingaat of niet.
Omdat het niet nodig is. Mannen komen toch wel.quote:Op maandag 17 januari 2022 11:49 schreef MissButterflyy het volgende:
En ik heb sowieso het idee dat vrouwen zelden zo ‘jagen’ als mannen doen.
Hij heeft nul invloed op het programma.quote:Op maandag 17 januari 2022 11:55 schreef riazop het volgende:
[..]
Er zullen ook vrouwelijk kandidaten zijn geweest die psychologische spelletjes speelden om Jeroen Rietbergen tot gunsten te bewegen?
Part of the game
Ik mik sowieso op vrouwen met een maatje meer, maar je geeft precies aan hoe het sociaal gezien werkt in sommige hoofden.,quote:Op maandag 17 januari 2022 11:55 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
True maar een man heeft geen vrije keus in een datingapp in een soortgelijke situatie.
Dus krijg je die 15kg overgewicht palletsorteerder die je aanspreekt op straat omdat hij mikt met bepaalde onrealistische eisen.
Het verschil is natuurlijk wel dat mannen vaak vreemdgaan dankzij hun kleine oerbreintje "OEGA OEGA PENIS INSTEKEN"quote:Op maandag 17 januari 2022 11:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, want vrouwen gaan nooit vreemd.
Alsof dat een zwart/witte term is en elke vorm van een machtsmisbruik gelijk is. Een psycholoog die zijn clientèle probeert te naaien in hun meest instabiele periode is wat anders dan een meisje die de bandleider van The Voice pijpt omdat ze zangeres wil worden. In het tweede geval heb ik een stuk minder medelijden met “het slachtoffer”.quote:Op maandag 17 januari 2022 11:52 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ook hier gaat het mis, want dan snap je machtsmisbruik niet.
Er waren al meerdere users wiens onderbuikmeter dus correct was.quote:Op maandag 17 januari 2022 11:59 schreef TjjWester het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker dan iedere idioot word tegenwoordig geloofd in de strijd voor de clickbaits.
Ja, vooral dit soort stereotypen blijven voeden, dat is goed voor de emancipatie van de vrouw.quote:Op maandag 17 januari 2022 12:00 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Het verschil is natuurlijk wel dat mannen vaak vreemdgaan dankzij hun kleine oerbreintje "OEGA OEGA PENIS INSTEKEN"
En vrouwen omdat ze zich emotioneel verwaarloosd voelen in een relatie
Oja, 'slachtoffer'.... vandaar al die commotie natuurlijk, omdat het eigenlijk geen slachtoffers zijn.quote:Op maandag 17 januari 2022 12:00 schreef T.Durden het volgende:
[..]
Alsof dat een zwart/witte term is en elke vorm van een machtsmisbruik gelijk is. Een psycholoog die zijn clientèle probeert te naaien in hun meest instabiele periode is wat anders dan een meisje die de bandleider van The Voice pijpt omdat ze zangeres wil worden. In het tweede geval heb ik een stuk minder medelijden met “het slachtoffer”.
Maar ze wist dit toch allemaal al?quote:Op maandag 17 januari 2022 11:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Prachtig statement. Go Linda! Er staan genoeg mannen in de rij straks die je wel kunt vertrouwen en waar je leuk oud mee kunt worden.
Het mag niet, in beide gevallen is het ongelijkwaardig en sprake van machtsmisbruik.quote:Op maandag 17 januari 2022 12:00 schreef T.Durden het volgende:
[..]
Alsof dat een zwart/witte term is en elke vorm van een machtsmisbruik gelijk is. Een psycholoog die zijn clientèle probeert te naaien in hun meest instabiele periode is wat anders dan een meisje die de bandleider van The Voice pijpt omdat ze zangeres wil worden. In het tweede geval heb ik een stuk minder medelijden met “het slachtoffer”.
Ja, ja, vandaar de commotie...quote:Op maandag 17 januari 2022 11:58 schreef riazop het volgende:
[..]
Nee. Het is gewoon een voorstel. Aan jou de keuze er op in te gaan.
Heb je ook data die dit ondersteunt? Ik ben vooral niet zo geïnteresseerd in clichés en onderbuik omdat ze precies dat zijn. Als ik bijvoorbeeld kijk naar mijn vader, die tweevoudig weduwnaar is en niet bepaald twee keer modaal verdient of een sportschoollichaam heeft (nu al helemaal niet meer omdat ie met pensioen is), dan heeft hij uiteindelijk de liefde gewoon weer gevonden via datingsites. Voor een tante van me die al 25 jaar weduwe was en in al die tijd geen relatie had gehad ook weer. Ook geen puissant rijke man getrouwd, maar in alle opzichten 'gedowndate'.quote:Op maandag 17 januari 2022 11:53 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Jonge vrouwen downdaten meer omdat ze nog volop in de markt liggen en dus kiezen wie ze aantrekkelijk vinden.
Hoe ouder ze worden hoe meer status, geld, baan, huis, kinderen, auto etc. Een rol gaan spelen.
Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk voor ik overkom als zo'n cliche incel :d
Sorry dat het een cliche is maar er zit wel een kern van waarheid in.
Ik ben het met je eens hoor maar dan moeten mensen ook niet raar opkijken als ze aangesproken worden door een of andere engerd qua uiterlijk in hun ogen.quote:Op maandag 17 januari 2022 12:00 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik mik sowieso op vrouwen met een maatje meer, maar je geeft precies aan hoe het sociaal gezien werkt in sommige hoofden.,
Je mag toch gewoon iets wel of niet mooi vinden?
Of ga jij ook expres hele lelijke vrouwen benaderen omdat je nu eenmaal minder aantrekkelijk bent?
oh huh, statistieken = stereotyp?quote:Op maandag 17 januari 2022 12:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, vooral dit soort stereotypen blijven voeden, dat is goed voor de emancipatie van de vrouw.
Die commotie komt door moralisten die NL in bedwang houdenquote:
Al mijn vreemdgaande vriendinnen gingen vreemd omdat ze een grotere lul zochten. Oh nee… omdat ze iemand zochten die ze kon beschermen en voor ze kon zorgen.quote:Op maandag 17 januari 2022 12:00 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Het verschil is natuurlijk wel dat mannen vaak vreemdgaan dankzij hun kleine oerbreintje "OEGA OEGA PENIS INSTEKEN"
En vrouwen omdat ze zich emotioneel verwaarloosd voelen in een relatie
Wat is precies zijn macht???quote:Op maandag 17 januari 2022 12:02 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het mag niet, in beide gevallen is het ongelijkwaardig en sprake van machtsmisbruik.
Lekker belangrijk met wie jij minder medelijden hebt trouwens.
Hopelijk wel ja. Dat ze maar eens nadenken over de gevolgen.quote:Op maandag 17 januari 2022 12:04 schreef riazop het volgende:
[..]
Die commotie komt door moralisten die NL in bedwang houden
Of dacht je dat mannen morgen staan stoppen met het roepen "geile kont" naar een ciollega?
Het zou dan ook beter zijn als BOOS gewoon direct die uitzending online gooit. Nu komt die geruchten machine helemaal op gang en weet je niet meer wat je moet gelovenquote:Op maandag 17 januari 2022 11:59 schreef TjjWester het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker dan iedere idioot word tegenwoordig geloofd in de strijd voor de clickbaits.
Nee, die commotie is meer dan terecht.quote:Op maandag 17 januari 2022 12:04 schreef riazop het volgende:
[..]
Die commotie komt door moralisten die NL in bedwang houden
Of dacht je dat mannen morgen gaan stoppen met het roepen "geile kont" naar een ciollega?
Ik denk dat ze Jeroen geloofde dat hij compleet genezen was en helemaal tot zelfinzicht was gekomen sinds het vorige voorval?quote:Op maandag 17 januari 2022 12:02 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Maar ze wist dit toch allemaal al?
ah, maar jij bent al zo'n grote lulquote:Op maandag 17 januari 2022 12:04 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Al mijn vreemdgaande vriendinnen gingen vreemd omdat ze een grotere lul zochten. Oh nee… omdat ze iemand zochten die ze kon beschermen en voor ze kon zorgen.
Heel veel vrouwen hebben gewoon een hele beroerde dag als ze een keer geen sexueel getinte complimenten/opmerkingen op zich afgestuurd krijgen.quote:Op maandag 17 januari 2022 12:05 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hopelijk wel ja. Dat ze maar eens nadenken over de gevolgen.
...
Het schijnt dat dat niet kan. Dat hebben ze tenminste gecommuniceerd. Zal wel met editing e.d. te maken hebben.quote:Op maandag 17 januari 2022 12:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Het zou dan ook beter zijn als BOOS gewoon direct die uitzending online gooit. Nu komt die geruchten machine helemaal op gang en weet je niet meer wat je moet geloven
Het lijkt mij heel erg logisch vanuit evolutionair oogpunt.quote:Op maandag 17 januari 2022 12:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Heb je ook data die dit ondersteunt? Ik ben vooral niet zo geïnteresseerd in clichés en onderbuik omdat ze precies dat zijn. Als ik bijvoorbeeld kijk naar mijn vader, die tweevoudig weduwnaar is en niet bepaald twee keer modaal verdient of een sportschoollichaam heeft (nu al helemaal niet meer omdat ie met pensioen is), dan heeft hij uiteindelijk de liefde gewoon weer gevonden via datingsites. Voor een tante van me die al 25 jaar weduwe was en in al die tijd geen relatie had gehad ook weer. Ook geen puissant rijke man getrouwd, maar in alle opzichten 'gedowndate'.
Anekdotisch bewijs kan ik ook wel aanleveren.
Dat denk ik ook. Ik had Linda wat hoger zitten want ik vind dit hopeloos naïef.quote:Op maandag 17 januari 2022 12:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Jeroen geloofde dat hij compleet genezen was en helemaal tot zelfinzicht was gekomen sinds het vorige voorval?
Is ook niet belangrijk wat ik ervan vind, daarom zeg ik het ook niet, ik benoem het alleen maar omdat er een verschil is in beide situaties.quote:Op maandag 17 januari 2022 12:02 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het mag niet, in beide gevallen is het ongelijkwaardig en sprake van machtsmisbruik.
Lekker belangrijk met wie jij minder medelijden hebt trouwens.
Dan ben je je geloofwaardigheid als vakjournalist natuurlijk meteen kwijt. Tim werkt niet bij de Telegraaf, hij geeft mensen graag de kans op wederhoor.quote:Op maandag 17 januari 2022 12:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Het zou dan ook beter zijn als BOOS gewoon direct die uitzending online gooit. Nu komt die geruchten machine helemaal op gang en weet je niet meer wat je moet geloven
Dat is anders de ideale leeftijd voor een liefhebber van rond de 40.quote:Op maandag 17 januari 2022 11:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor een 26-jarige ben je als veertiger gewoon een opa. Bek houden dus.
Nou dit inderdaad. Dit is voor niemand goed toch. Eventuele slachtoffers, daders, mensen die niets op hun geweten hebben maar voor het programma hebben gewerkt.quote:Op maandag 17 januari 2022 12:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
potverdoriequote:Op maandag 17 januari 2022 12:06 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ehm bepalen of iemand verder komt in the voice of niet???
Het schijnt helaas wel zo te zijn.quote:Op maandag 17 januari 2022 12:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, vooral dit soort stereotypen blijven voeden, dat is goed voor de emancipatie van de vrouw.
Maar hij bleef wel in die setting werken?quote:Op maandag 17 januari 2022 12:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Jeroen geloofde dat hij compleet genezen was en helemaal tot zelfinzicht was gekomen sinds het vorige voorval?
Als bandleider??? hou op zeg, hij heeft nul invloed of de coaches draaien, het kan niks anders doen om iemand door te laten en het verhaal dat hij ome john zou bellen om X door te laten lijkt mij ook bijzonder onrealistisch.quote:Op maandag 17 januari 2022 12:06 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ehm bepalen of iemand verder komt in the voice of niet???
Misschien is montage nog helemaal niet klaar? Misschien moeten er nog interviews/reacties worden verwerkt? Etc etc. Juist goed dat hij niet meegaat in het hijgerige van het publiek die alles maar meteen wil. Juist omdat hij zo goed onderzoek heeft gedaan komt het nu uit en kunnen er ook consequenties aan worden verbonden ipv dat het alleen snelle roddel op een juice kanaal is.quote:Op maandag 17 januari 2022 12:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |