SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB / [bewoner] Julio
BB / [Bewoner] Leroy
BB / [Bewoner] Hanne
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
Ik vind hem tequote:Op zondag 16 januari 2022 23:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Deze mag in de top 10 TT van dit jaar
Ik heb de beste post uit het topic genomen als topic titel.quote:
Grace is liefquote:
Dit was de samenvatting van zijn eigen verhaal....quote:Op zondag 16 januari 2022 23:17 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik vind hem te
Niet kinderen betrekken in de soms ziekelijke topics dat gast echt te ver
Niet te serieus nemen!quote:Op zondag 16 januari 2022 23:17 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik vind hem te
Niet kinderen betrekken in de soms ziekelijke topics dat gaat echt te ver
Terugdenkend aan het verhaal snap ik hem nu wel jaquote:Op zondag 16 januari 2022 23:17 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb de beste post uit het topic genomen als topic titel.
Echt welquote:Op zondag 16 januari 2022 23:17 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dit was de samenvatting van zijn eigen verhaal....
Er is niks raars aan...
Uhh het is niks seksueels. Dat maak jij er van.quote:Op zondag 16 januari 2022 23:19 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Echt wel
Zo als het er nu staat is het iets ziekelijks sexueel
Terwijl het zijn dochtertje is
Niks mis mee, die van mij was veel ergerquote:Op zondag 16 januari 2022 23:17 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dit was de samenvatting van zijn eigen verhaal....
Er is niks raars aan...
Waar zie jij kinderen??quote:Op zondag 16 januari 2022 23:17 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik vind hem te
Niet kinderen betrekken in de soms ziekelijke topics dat gaat echt te ver
quote:Op zondag 16 januari 2022 23:18 schreef mike0709 het volgende:
[..]
Terugdenkend aan het verhaal snap ik hem nu wel ja![]()
Alle Kudos voor de titel naar @Floryquote:
Als het niks sexueels zou zijn zou het niet geprezen worden als de topic van het jaar het is op zijn minst heel dubbelzinnigquote:Op zondag 16 januari 2022 23:19 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Uhh het is niks seksueels. Dat maak jij er van.
Seksueel zou zijn als er stond ... Wil de lolly van Leroy...
Je hebt dus zelf een oversekste hersenpan
Ik heb het gevoel dat jij het zwaarder maakt dan nodig is.quote:Op zondag 16 januari 2022 23:19 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Echt wel
Zo als het er nu staat is het iets ziekelijks sexueel
Terwijl het zijn dochtertje is
Dit is het moment dat ik besluit dat ik je echt te koppig en oversekst vind om mee verder te spreken over een leuke topic titelquote:Op zondag 16 januari 2022 23:20 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Als het niks sexueels zou zijn zou het niet geprezen worden als de topic van het jaar het is op zijn minst heel dubbelzinnig
We prijzen enkel seksuele TT ‘s???quote:Op zondag 16 januari 2022 23:20 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Als het niks sexueels zou zijn zou het niet geprezen worden als de topic van het jaar het is op zijn minst heel dubbelzinnig
Als het niks sexueels zou zijn zou het niet geprezen worden als de topic van het jaar het is op zijn minst heel dubbelzinnigquote:Op zondag 16 januari 2022 23:19 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Uhh het is niks seksueels. Dat maak jij er van.
Seksueel zou zijn als er stond ... Wil de lolly van Leroy...
Je hebt dus zelf een oversekste hersenpan
Lola lily is zijn dochterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |