Ze huilt, maar ze lachtquote:Op zondag 16 januari 2022 21:03 schreef Tengano het volgende:
Ik lach wel, maar ik ben niet blij
[ afbeelding ]
Hij vertelt wat maar toch niks.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:05 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Dat zou dan Guus Mulder uit seizoen 5 zijn?
Klopt ja.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:10 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik vond het opvallend dat hij al die meiden in zijn directe omgeving functies aanbiedt. Die hoeven ze helemaal niet perfect in te kunnen vullen want daar gaat het blijkbaar niet zo om. En er is een verhaal waarin zo'n meisje een rol aangeboden kan krijgen als manager? van Borsato oid. En Borsato is net zo. Deze mensen verzamelen dus een harem om zich heen zoals ik het interpreteer.
Volgens mij ligt daar idd een forse aanklacht tegen.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:15 schreef Hexagon het volgende:
Maar als ik het goed begrijp heeft Ali B nog een veel groter probleem dan Jeroen Rietbergen.
https://dvhn.nl/archief/G(...)-Voice-20845686.htmlquote:Op zondag 16 januari 2022 21:05 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Er zijn hier mods die niet met hard werken en talent zo ver zijn opgeklommen in de FOK! organisatie.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:20 schreef LoveProfuzion het volgende:
Heeft iemand zich hier weleens omhoog geneukt?
Nee, wel eens een goedetijdenslechtetijden affaire op werk meegemaakt tussen een vrouwelijk sectorhoofd en een extern ingehuurde expert, die resulteerde in ontslag van beiden.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:20 schreef LoveProfuzion het volgende:
Het is voor mannen met macht en geld vrij makkelijk om te ontsporen, zeker als je omringd wordt door ja-knikkers.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:22 schreef Draak31 het volgende:
Gatverdamme dat stuk uit 2004. Wat een vieze enge mensjes joh. Dit soort absolute corrupte mensen. Heel erg vies dit. Kots loopt mij in de mond. Báh
Nee, wel de mogelijkheid maar heb netjes afgewezen en meneer de directeur buiten gezet...quote:Op zondag 16 januari 2022 21:20 schreef LoveProfuzion het volgende:
Vuile engnekken. Báhquote:Op zondag 16 januari 2022 21:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het is voor mannen met macht en geld vrij makkelijk om te ontsporen, zeker als je omringd wordt door ja-knikkers.
Nee ben geen vrouw.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:20 schreef LoveProfuzion het volgende:
Nou ik moet eerlijk bekennen dat als ik zou kunnen zingen en aan de voice mee zou doen en ik wil echt doorbreken als zanger...en het 5 minuten even doorbikkelen is op m'n knietjes om misschien wat verder in de show te komen dat ik het misschien wel zou doen als die vent lekker is.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:28 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Nee, wel de mogelijkheid maar heb netjes afgewezen en meneer de directeur buiten gezet...
Hij liet zich daar zo te lezen bewust mee omringen. Hij is geen slachtoffer van een natuurverschijnsel.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het is voor mannen met macht en geld vrij makkelijk om te ontsporen, zeker als je omringd wordt door ja-knikkers.
Ja van de begane grond tot aan de zolder.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:20 schreef LoveProfuzion het volgende:
Hij zegt dat hij een contract heeft getekend ‘waarin staat dat hij zijn bek moet houden’, maar als er strafbare feiten zijn gepleegd, kunnen die niet onder de pet gehouden worden omdat er een geheimhoudingsverklaring ligt. Ook al staat er in deze ‘rant’ geen juice, ik lees er toch in hoe er van hele jonge naïeve mensen misbruik is gemaakt.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:05 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Dat zei Anouk dus ook in College tour 2014. Waarom ze vandaag dan weer zo schijnheilig moet doen.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:30 schreef LoveProfuzion het volgende:
[..]
Nou ik moet eerlijk bekennen dat als ik zou kunnen zingen en aan de voice mee zou doen en ik wil echt doorbreken als zanger...en het 5 minuten even doorbikkelen is op m'n knietjes om misschien wat verder in de show te komen dat ik het misschien wel zou doen als die vent lekker is.![]()
Het was ook erg lastig want er was een behoorlijke aantrekkingskracht die ik ook voelde.... was een soort kennismaking dus geen officieel sollicitatie gesprek... maar goed, geweigerd dus maar was ook een man met macht, veel geld en contacten in de omgeving...quote:Op zondag 16 januari 2022 21:30 schreef LoveProfuzion het volgende:
[..]
Nou ik moet eerlijk bekennen dat als ik zou kunnen zingen en aan de voice mee zou doen en ik wil echt doorbreken als zanger...en het 5 minuten even doorbikkelen is op m'n knietjes om misschien wat verder in de show te komen dat ik het misschien wel zou doen als die vent lekker is.![]()
Ik heb vanavond verder geen plannen, dus DM's zijn welkom wat mij betreft.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:20 schreef LoveProfuzion het volgende:
Ik denk dat de persoonlijkheidskenmerken die mannen (extreem) rijk en succesvol helpen worden ook een behoorlijke overlap hebben met drang tot rondwippen.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:35 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Hij liet zich daar zo te lezen bewust mee omringen. Hij is geen slachtoffer van een natuurverschijnsel.
Ali is altijd binnen 1 minuut klaar. Das scheelt.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:37 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Het was ook erg lastig want er was een behoorlijke aantrekkingskracht die ik ook voelde.... was een soort kennismaking dus geen officieel sollicitatie gesprek... maar goed, geweigerd dus maar was ook een man met macht, veel geld en contacten in de omgeving...
Maar ergens kan ik me goed voorstellen dat mensen er gevoelig voor zijn in zo'n situatie als bij TVOH. Daarom is het ook zo fout bij machtsmisbruik.... zelfs als een Maan er zelf mee instemde, het hoort niet...daarbij kan ik me niet voorstellen dat die Alib en Marco zo aantrekkelijk zijn ....
Dit hoeft ook geen seksuele lading te hebben idd. Misschien meer een vieze smaak hoe dingen eraan toe gingen achter de schermen. Denk dat veel jonge mensen een heel rooskleurig beeld hebben bij dit soort shows en beroemd zijn.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:36 schreef Limone het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij een contract heeft getekend ‘waarin staat dat hij zijn bek moet houden’, maar als er strafbare feiten zijn gepleegd, kunnen die niet onder de pet gehouden worden omdat er een geheimhoudingsverklaring ligt. Ook al staat er in deze ‘rant’ geen juice, ik lees er toch in hoe er van hele jonge naïeve mensen misbruik is gemaakt.
Alhoewel hij wel aardig getraumatiseerd overkomt.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit hoeft ook geen seksuele lading te hebben idd. Misschien meer een vieze smaak hoe dingen eraan toe gingen achter de schermen. Denk dat veel jonge mensen een heel rooskleurig beeld hebben bij dit soort shows en beroemd zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |