Ik zet mijn geld in op een documentaire van de hand van Ewout Genemans.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:29 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Sponsors trekken zich terug. Anouk trekt zich terug. Het kaartenhuis stort in elkaar.
Het enige dat nog volgt zijn de rechtszaken. Daar kan RTL dan vast wel weer ern programma over maken.
We moeten nog tot donderdag wachten voor we iets meer inhoudelijk weten wat er speelde, dat maakt het in de tussentijd was lastig om het over iets anders te hebben dan de poppetjes die zelf wat van zich laten horen.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:45 schreef TjjWester het volgende:
Mooi hoe nu alles gaat over een onozole bandleider en zijn bekende vrouw.
Zoals ik gisteren al voorspelde word rietbergen geofferd om de rest uit de wind te houden en iedereen volgt dat braaf.
Allemachtig! Zou het dan toch John de Mol zijn die die derde persoon is waarvan niemand zijn naam durft uit te spreken? En waarom die ex-cameraman Maan, Waylon en Borsato oproept om naar buiten te komen. Die bandleider heeft leukemie, heeft wellicht niks meer te verliezen en probeert wellicht de grote spin in het web nog te ontmaskeren nu het nog kan.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:39 schreef ootjekatootje het volgende:
[ twitter ]John de Mol was er zelf ook niet vies van…
https://twitter.com/Verzi(...)797529569898500?s=20
Ik mag het misschien niet zeggen, maar ik heb wat vraagtekens bij deze 'Walter'. Die claimde eerder dat hij regisseur was bij Telekids, maar heeft die tweet nadat ik hem daarnaar vroeg verwijderd. Verder maakt ie nogal een wappie-achtige indruk als het gaat om bepaalde corona-gerelateerde zaken, en is het dan heel makkelijk om de aandacht op te zoeken door mee te lullen. Hij heeft nog niets concreets gezegd waarbij ik denk "dit zou alleen een ex-cameraman weten". Ik weet niet, mijn gut feeling is off bij deze gast.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:32 schreef Stepperoller het volgende:
Voor wie dat van de cameraman heeft gemist:
[ twitter ]
Hij heeft ook contact gehad met BOOS
[ twitter ]
(maar getuige het laatste bericht op zijn profiel is hij momenteel zelf ernstig ziek)
Het programma verslaafd ja. Verslaafd aan sex. Verslaafd aan macht. Weer eens wat anders dan alcoholisme.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld in op een documentaire van de hand van Ewout Genemans.
Het is helemaal niet de bandleider die oproept, maar een (aldus wat hij beweert) 'oud-cameraman' van The Voice. Ik krijg er langzaam mijn twijfels bij, maar wordt graag het tegendeel bewezen hierin.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:50 schreef Tengano het volgende:
[..]
Allemachtig. Zou het dan toch John de Mol zijn die die derde persoon is waarvan niemand zijn naam durft uit te spreken? En waarom die bandleider Maan, Waylon en Borsato oproept om naar buiten te komen.
Precies, en dat viel mij meteen al op. Vond het daarom ook zo bijzonder dat Yvonne, die meestal haar shit echt wel drie-dubbelcheckt, zo ongefundeerd die tweet nagenoeg meteen in haar stories pleurde.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:52 schreef LoveProfuzion het volgende:
Erg apart account van die Walter....scroll maar verder...megaveel berichten, weinig reacties....
quote:Op zondag 16 januari 2022 20:50 schreef Tengano het volgende:
Allemachtig. Zou het dan toch John de Mol zijn die die derde persoon is waarvan niemand zijn naam durft uit te spreken? En waarom die bandleider Maan, Waylon en Borsato oproept om naar buiten te komen. Die bandleider heeft leukemie, heeft wellicht niks meer te verliezen en probeert wellicht de grote spin in het web nog te ontmaskeren nu het nog kan.
Als hij contact heeft gehad zit dat zeer waarschijnlijk ook in de aflevering van a.s. donderdag en BOOS neemt niet klakkeloos over wat iemand op Twitter zegt.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik mag het misschien niet zeggen, maar ik heb wat vraagtekens bij deze 'Walter'. Die claimde eerder dat hij regisseur was bij Telekids, maar heeft die tweet nadat ik hem daarnaar vroeg verwijderd. Verder maakt ie nogal een wappie-achtige indruk als het gaat om bepaalde corona-gerelateerde zaken, en is het dan heel makkelijk om de aandacht op te zoeken door mee te lullen. Hij heeft nog niets concreets gezegd waarbij ik denk "dit zou alleen een ex-cameraman weten". Ik weet niet, mijn gut feeling is off bij deze gast.
Flirten is ook niet meer wat het vroeger was.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mogelijk dacht ze net zoals Ronald dat hij 'gewoon een enorme flirt' is.
quote:Op zondag 16 januari 2022 20:52 schreef mthecatlover het volgende:
Winston Gerstanoniets weet misschien iets...
Ik wist dat hij een smeerlapje was. En heel goed beschreven die ogen die je uitkleden. Dat vind ik dus nou ook.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:57 schreef Tengano het volgende:
Ik hoop dat jullie iig de moeite hebben genomen om deze uitsnede te lezen.
[ afbeelding ]
Dat is de vastgezette stand van het gezicht. Ze is fysiek niet meer in staat om neutraal te kijken.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:03 schreef Tengano het volgende:
Ik lach wel, maar ik ben niet blij
[ afbeelding ]
Ik vond het opvallend dat hij al die meiden in zijn directe omgeving functies aanbiedt. Die hoeven ze helemaal niet perfect in te kunnen vullen want daar gaat het blijkbaar niet zo om. En er is een verhaal waarin zo'n meisje een rol aangeboden kan krijgen als manager? van Borsato oid. En Borsato is net zo. Deze mensen verzamelen dus een harem om zich heen zoals ik het interpreteer.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:05 schreef Medusa666 het volgende:
Ik wist dat hij een smeerlapje was. En heel goed beschreven die ogen die je uitkleden. Dat vind ik dus nou ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |