'dan kijk je toch niet'quote:Op zondag 16 januari 2022 17:23 schreef pieterdegallier het volgende:
Ze was er voor naar de huisarts geweest omdat er een hele vlek op zat . Ging ze het gisteren aan me laten zien
Hmmm je bent toch niet de huisartsquote:Op zondag 16 januari 2022 17:23 schreef pieterdegallier het volgende:
Ze was er voor naar de huisarts geweest omdat er een hele vlek op zat . Ging ze het gisteren aan me laten zien
Waarom moeten we dit weten?quote:Op zondag 16 januari 2022 17:23 schreef pieterdegallier het volgende:
Is niet verzonnen. Kan toch dat iemand een vlek op kutje heeftquote:Op zondag 16 januari 2022 18:24 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Flikker toch op man met je verzonnen verhalen. Doe iets nuttigs in je leven, eikel.
Dat iddquote:Op zondag 16 januari 2022 17:24 schreef BasEnAad het volgende:
Bij mijn geboorte heb ik de kut van mijn moeder al gezien.
Hopelijk is het niks ernstigs.quote:Op zondag 16 januari 2022 17:23 schreef pieterdegallier het volgende:
Misschien is dat een urinevlek. Is de vlek in de loop der tijd groter geworden of was het gelijk al 5cm?quote:Op zondag 16 januari 2022 18:47 schreef pieterdegallier het volgende:
[..]
Hoop het. Zat n gele vlek van 5cm op. Misschien gewoon beurs
Breid zich uit naar Dr heupenquote:Op zondag 16 januari 2022 18:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Misschien is dat een urinevlek. Is de vlek in de loop der tijd groter geworden of was het gelijk al 5cm?
Te hard gebatst met de melkboerquote:Op zondag 16 januari 2022 18:47 schreef pieterdegallier het volgende:
[..]
Hoop het. Zat n gele vlek van 5cm op. Misschien gewoon beurs
quote:Op zondag 16 januari 2022 18:45 schreef schommelstoel het volgende:
Als het je stiefmoeder was geweest dan was dit waarschijnlijk heel anders afgelopen..
Jammer joh.
Volgens mij ben je niet helemaal goed snik.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:42 schreef pieterdegallier het volgende:
[..]
Is niet verzonnen. Kan toch dat iemand een vlek op kutje heeft
Snikke pikquote:Op zondag 16 januari 2022 20:04 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Volgens mij ben je niet helemaal goed snik.
Kan een groeiende moedervlek zijn. Inderdaad even laten onderzoeken. Geeft de vlek ook bloed af?quote:Op zondag 16 januari 2022 19:14 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
Te hard gebatst met de melkboer
schattig hoorquote:Op zondag 16 januari 2022 23:46 schreef einzeinz het volgende:
Toen ik nog in de buik van mijn moeder zat riep ik door die liefdestunnel. Altijd wel geinig.
Kan die ook afvinken. ✔️
Iedereen heeft die van je moeder al gezien hoor.quote:Op zondag 16 januari 2022 17:23 schreef pieterdegallier het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |