daar hebben ze echt meer obesitasquote:Op zondag 16 januari 2022 20:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Waarom en hoe zou de situatie hier precies anders moeten zijn dan in Californie?
Altijd zo raar deze uitspraken...
https://www.aa.com.tr/en/(...)stic-flights/2474846quote:His statement followed a new notification by Turkiye’s Interior Ministry declaring that unvaccinated people and those not fully vaccinated will no longer have to present PCR test results to access transport facilities, public events, workplaces and schools.
Oh zijn we weer overgestapt naar sturen op besmettingen voor de maatregelen?quote:Op zondag 16 januari 2022 20:56 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ja leuk verhaal maar ik wacht toch maar even
quote:Volgens de woordvoerder is er ondanks die onduidelijkheid toch voldoende reden de boosterprik nu te nemen. ,,Het is van groot belang dat zo veel mogelijk mensen een boostervaccinatie halen. Dit geldt voor ouderen, maar ook voor jongeren. Een boostervaccinatie beschermt namelijk niet alleen tegen ernstig ziekteverloop maar ook tegen infectie en overdracht van het virus. Het aantal mensen dat bescherming heeft opgebouwd bepaalt mee hoeveel maatregelen nodig zijn, en dus is het ook voor jongeren van belang de booster te nemen.’’
Turkije gidslandquote:Op zondag 16 januari 2022 20:57 schreef Vasilevski het volgende:
Versoepeling van de coronapas in Turkije:
[..]
https://www.aa.com.tr/en/(...)stic-flights/2474846
Meer vrijheid onder ome Erdogan dan in Frankrijk, Itali, Duitsland en Oostenrijk.
Lol moesten ze PCR-test te laten zien om OV in te kunnen? En naar school? Dat gaat wel heel erg ver, zelfs voor Erdogan.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:57 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Meer vrijheid onder ome Erdogan dan in Frankrijk, Itali, Duitsland en Oostenrijk.
In plaats van gezondheid te benadrukken lekker chanteren.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:59 schreef chratnox het volgende:
[..]
Oh zijn we weer overgestapt naar sturen op besmettingen voor de maatregelen?
[..]
We sturen op dat getal dat het minste politieke risico oplevert.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:59 schreef chratnox het volgende:
[..]
[..]
zeer onverwacht!quote:Op zondag 16 januari 2022 20:57 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Het erge is dat er inderdaad geen pijl op te trekken valt. Maar goed tegen die tijd is er vast weer een 4e prik voor de liefhebber!quote:Op zondag 16 januari 2022 20:56 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Gewoon hetzelfde lulverhaal als afgelopen voorjaar nog een keer afsteken, waarom niet? Je zult altijd zien dat er mensen intrappen. Zonder boosters zouden we nu al aan een miljoen miljard besmettingen zitten!quote:Op zondag 16 januari 2022 20:59 schreef chratnox het volgende:
[..]
[..]
Even serieuze vraag, wat heeft Bryan Roy gedaan om als gekkie te boek te staan?quote:Op zondag 16 januari 2022 19:10 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ik vind wel dat die anti QR demonstratie averechts werk doordat idioten als Willrm Engel en Bryan Roy ertussen lopen en het hoogste woord voeren.
Dat soort beeldvorming zorgt ervoor dat normale mensen die QR niet willen de andere kant op bewegen en juist voor worden.
Je zou een soort demonstratie moeten kunnen hebben zonder dat het gekaapt worden door idioten,werklozen, tokkies of extreem rechts.
Je hebt zijn twitteraccount niet gevolgd? Die is echt helemaal de weg kwijtquote:Op zondag 16 januari 2022 21:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Even serieuze vraag, wat heeft Bryan Roy gedaan om als gekkie te boek te staan?
Rutte bedreigen. Compleet gestoord gedrag online vertonen. Die is nog gekker dan honderden wappies bij elkaar.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Even serieuze vraag, wat heeft Bryan Roy gedaan om als gekkie te boek te staan?
Pfizer moet omzet hebben natuurlijk...quote:Op zondag 16 januari 2022 20:07 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Wow, iedereen moet aan de prik. Bizar, uit meerdere onderzoeken is gebleken dat je na een coronabesmetting prima beschermd bent.
Dus hier alleen maar nog positiever...quote:
Om nog maar te zwijgen over het feit dat er inmiddels al gezegd is dat het vaccin niet zo effectief is tegen de Omicron variant qua transmissie vermindering. Je neemt het vooral voor je eigen bescherming.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:59 schreef chratnox het volgende:
[..]
[..]
Mij halen ze niet over in ieder geval. Echt, ik kijk er echt niet naar uit om elke paar maanden (maakt niet uit of het elke 6 of 9 maanden is) een booster te halen waar ik zelf amper wat aan heb. Helemaal bij Omicron. Ik haal hem enkel en alleen wanneer het echt moet; wanneer ik anders niet weg kan op vakantie. Net weg geweest, dus ik kijk in de lente wel weer. Tegen die tijd heb je ook het specifieke Omicron vaccin, dus wie weet is zo'n prik dan meer waard dan een booster van de huidige vaccins. Heel raar, maar ik heb geen zin om mijn immuun systeem te slopen met te veel boosters.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:56 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
In de lente heb jij de Omicron-snotneus waarschijnlijk al lang een keer gehad.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:12 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over het feit dat er inmiddels al gezegd is dat het vaccin niet zo effectief is tegen de Omicron variant qua transmissie vermindering. Je neemt het vooral voor je eigen bescherming.
[..]
Mij halen ze niet over in ieder geval. Echt, ik kijk er echt niet naar uit om elke paar maanden (maakt niet uit of het elke 6 of 9 maanden is) een booster te halen waar ik zelf amper wat aan heb. Helemaal bij Omicron. Ik haal hem enkel en alleen wanneer het echt moet; wanneer ik anders niet weg kan op vakantie. Net weg geweest, dus ik kijk in de lente wel weer. Tegen die tijd heb je ook het specifieke Omicron vaccin, dus wie weet is zo'n prik dan meer waard dan een booster van de huidige vaccins. Heel raar, maar ik heb geen zin om mijn immuun systeem te slopen met te veel boosters.
Grote kans ja. Gewoon even wat kinderfeestjes langs gaan in de familie.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In de lente heb jij de Omicron-snotneus waarschijnlijk al lang een keer gehad.
Tja, je moet dus besmet raken met corona om beschermd te zijn tegen Corona?quote:Op zondag 16 januari 2022 20:07 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Wow, iedereen moet aan de prik. Bizar, uit meerdere onderzoeken is gebleken dat je na een coronabesmetting prima beschermd bent.
Nog erger, blijkbaar gelden politieke keuzes nu als motivatie om een vaccin te nemen. "Hoeveel maatregelen nodig zijn" is geen natuurwet, zeker nu met omicron.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:59 schreef chratnox het volgende:
[..]
[..]
Denk dat de boosters er ook gewoon onder vallen.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:16 schreef phpmystyle het volgende:
Geldt die vaccinatieplicht in Oostenrijk alleen voor de 1e vaccinatie?
Nee je MOET gevaccineerd worden. Gr gr de overheid.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, je moet dus besmet raken met corona om beschermd te zijn tegen Corona?
quote:Op zondag 16 januari 2022 21:11 schreef RipCity het volgende:
[..]
Rutte bedreigen. Compleet gestoord gedrag online vertonen. Die is nog gekker dan honderden wappies bij elkaar.
Heb geen twitter en volg mensen niet daar. Maar dank beide!quote:Op zondag 16 januari 2022 21:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt zijn twitteraccount niet gevolgd? Die is echt helemaal de weg kwijt
Van verkapte dreigementen is ook geen sprake meer.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:59 schreef chratnox het volgende:
Het aantal mensen dat bescherming heeft opgebouwd bepaalt mee hoeveel maatregelen nodig zijn, en dus is het ook voor jongeren van belang de booster te nemen
Dit was een half jaar geleden ofzo toch? Nog steeds geen idee waar ik naar kijk overigens.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:18 schreef Vasilevski het volgende:
[ afbeelding ]
Nice work if you can get it, and you can get it if you try!
Spelen ze Mikado?quote:Op zondag 16 januari 2022 21:18 schreef Vasilevski het volgende:
[ afbeelding ]
Nice work if you can get it, and you can get it if you try!
Nee, de maskers (haha, maskers) vallen steeds sneller af bij bestuurders intussen.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:18 schreef nostra het volgende:
[..]
Van verkapte dreigementen is ook geen sprake meer.
quote:
Is wel logischer dan iedereen besmetten om hetzelfde doel te bereiken...quote:Op zondag 16 januari 2022 21:18 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Nee je MOET gevaccineerd worden. Gr gr de overheid.
Een slechte soap.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:19 schreef nostra het volgende:
[..]
Dit was een half jaar geleden ofzo toch? Nog steeds geen idee waar ik naar kijk overigens.
De woordvoerder moet misschien eens eerlijke informatie gaan gevenquote:Op zondag 16 januari 2022 20:59 schreef chratnox het volgende:
[..]
[..]
Ja, die vallen er ook onder. Iemand met een 'verlopen vaccinatie' telt als ongevaccineerd.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Denk dat de boosters er ook gewoon onder vallen.
Ik mag hopen dat landen niet cht eindeloos gaan boosteren.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, die vallen er ook onder. Iemand met een 'verlopen vaccinatie' telt als ongevaccineerd.
Ik hoop het ook.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:29 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat landen niet cht eindeloos gaan boosteren.
Want gidslanden Isral/Portugal/Gibraltar laten vanwege de gigantisch hoge vaccinatiegraad veel minder besmettingen zien?quote:Op zondag 16 januari 2022 21:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Is wel logischer dan iedereen besmetten om hetzelfde doel te bereiken...
Ik zou het ook gewoon lekker bij de griepprik groep houden; voor de rest van de bevolking gewoon optioneel; ook internationaal.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik hoop het ook.
Normaal gesproken zou je zeggen dat het 'n soort van griepprik gaat worden. Voor de risicogroep dus en niet verplicht.
Maar goed, normaal kun je het allemaal niet meer noemen hoe overheden bezig zijn.
Beschadigd immuunsysteem is wat overdreven. Maar het dient geen medisch of publiek doel, dus moet gewoon geschrapt worden als eis.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:34 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik zou het ook gewoon lekker bij de griepprik groep houden; voor de rest van de bevolking gewoon optioneel; ook internationaal.
Op een gegeven moment gaan veel jongeren echt alleen nog een booster halen voor het vinkje (nu al, maar ok) en niet omdat de medische onderbouwing nou zo sterk is. Met elke booster die je neemt loop je meer kans op bijwerkingen en een beschadigd immuunsysteem.
https://www.bloomberg.com(...)mune-system-ema-saysquote:Op zondag 16 januari 2022 21:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Beschadigd immuunsysteem is wat overdreven. Maar het dient geen medisch of publiek doel, dus moet gewoon geschrapt worden als eis.
Overal
Zo snel mogelijk
Hoe kan iets wat decentraal en onafhankelijk beslist wordt door hele slimme mensen zogezegd (wat je er ook daadwerkelijk van vind..) leiden tot universele extremistische conclusies terwijl een leek kan zien dat het behoorlijk politiek beladen is, ook in wetenschappelijke zin.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Beschadigd immuunsysteem is wat overdreven. Maar het dient geen medisch of publiek doel, dus moet gewoon geschrapt worden als eis.
Overal
Zo snel mogelijk
Oh,ben voorstander van vrije keuze, maar vind het argument dat je beter Covid kunt krijgen om beschermd te worden tegen Corona best krom.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:30 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Want gidslanden Isral/Portugal/Gibraltar laten vanwege de gigantisch hoge vaccinatiegraad veel minder besmettingen zien?
Het is leuk voor een individu dat hij/zij minder klachten ervaart tijdens een infectie, maar verder vind ik de drang om perse iedereen te moeten vaccineren maar vrij ziekelijk.
Denk in eerste instantie wel, je kunt moeilijk in n keer van 0 naar 3 gaan.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:16 schreef phpmystyle het volgende:
Geldt die vaccinatieplicht in Oostenrijk alleen voor de 1e vaccinatie?
Ik denk wel dat het een terechte vraag is of dat nog steeds zo geldt voor Omikron. Ik bedoel, is Omikron ondertussen niet in het rijtje andere milde menselijke coronavirussen terechtgekomen? Welke ironisch genoeg Alpha en Beta heten (229E, NL63, OC43 en HKU1): https://www.cdc.gov/coronavirus/types.htmlquote:Op zondag 16 januari 2022 21:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Oh,ben voorstander van vrije keuze, maar vind het argument dat je beter Covid kunt krijgen om beschermd te worden tegen Corona best krom.
Als je probleemloos Covid kunt doorlopen heb je ook niet die bescherming nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |