abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203231400
Koopmans is wel behoorlijk aan het reageren op meningen dat het OMT moet worden vervangen/ververst, vanwege onkunde.

Paniek lijkt groot. Genot.
- verwijderd door admin -
pi_203231402
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 06:01 schreef josja het volgende:

[..]
Ha je was me net voor, ik zag de doemdenkerij ook alweer voorbij komen. Hou toch op jongens, je kunt toch niet rekening blijven houden met iets wat misschien ooit wel eens zou kunnen gebeuren. Anyway, ik ga zo voor het eerst in 4 weken weer een paar lesjes geven en ik heb er zin in. Nooit meer dicht aub *O*
Wat fijn voor je, geniet ervan! Veel plezier!
pi_203231415
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 01:15 schreef leolinedance het volgende:

[..]
We gaan het zien inderdaad. Als het er moet komen komt het toch wel. Kun je wel de straat op gaan enzo, maar zo lang 90% of meer het accepteert is het natuurlijk een eitje om het erdoor te drukken.

Arno leest al die press releases, ik weet niet of hij het zegt in deze uitzending maar die Europese identiteit met x gegevens zou wel uitgerold moeten worden.

Men praat over CO2 credit.. Per persoon, de zieltjes worden via de media ook warm gemaakt voor dat idee in dit land.

De kilometerheffing komt er ook. Allemaal een volgzaam autootje.

Een Leidse universiteit had camera's geïnstalleerd die de optie tot facial recognition hadden.
https://tweakers.net/nieu(...)nader-order-uit.html

Nu zal dat ook zo zijn met veel andere camera's daar niet van, maar overal camera's zodat overal gevolgd wordt of je brave burger bent kennen we wel van China natuurlijk.

De scanners van AH etc hebben camera's. Tjah het zal. Veel mensen vinden het gewoon goed. Maar ik heb wel de indruk dat Covid een heel lekker excuus is voor veel van die zaken qua implementatie.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203231416
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 01:57 schreef Molo het volgende:

[..]
Wordt vrij open ontwikkeld
https://www.digitaleoverh(...)urgers-en-bedrijven/

Zelfde infrastructuur kan hiervoor gebruikt worden en is ook best aannemelijk dat dat gaat gebeuren

De inzet ervan kán, en dus is het voer voor kritische denkers, én minder kritische denkers én wappies
Grote vraag is naar mijn mening of dat allemaal gelukt was zonder corona. En als de datum al vaststond pre corona is het allemaal wel net ff toevallig en erg veel geluk dat er precies nu een crisis is.

En men begon al met build back better toen er nog niks gesloopt was, ik aanschouw het spectakel iig met skeptische blik.

[ Bericht 100% gewijzigd door ludovico op 17-01-2022 06:28:18 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203231428
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 21:46 schreef chratnox het volgende:

[..]
Ik denk wel dat het een terechte vraag is of dat nog steeds zo geldt voor Omikron. Ik bedoel, is Omikron ondertussen niet in het rijtje andere milde menselijke coronavirussen terechtgekomen? Welke ironisch genoeg Alpha en Beta heten (229E, NL63, OC43 en HKU1): https://www.cdc.gov/coronavirus/types.html
Ik denk dat als Omikron slechts een verkoudheidsvirusje voor je is, je ook geen bescherming tegen dit virus nodig hebt door besmetting.
Alleen wie ernstig ziek kan worden heeft die bescherming nodig, en dan is een vaccin veiliger...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_203231430
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 06:19 schreef ludovico het volgende:

[..]
Grote vraag is naar mijn mening of dat allemaal gelukt was zonder corona. En als de datum al vaststond pre corona is het allemaal wel net ff toevallig en erg veel geluk dat er precies nu een crisis is.

En men begon al met build back better toen er nog niks gesloopt was, ik aanschouw het spectakel iig met skeptische blik.

Dus je denkt dat de hele pandemie in scène is gezet om een economische veranderingen te bewerkstelligen?
Even los van dat er weinig te zien is van een BBB, zo aan het einde van de crisis...
pi_203231444
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 06:18 schreef ludovico het volgende:

[..]

Arno leest al die press releases, ik weet niet of hij het zegt in deze uitzending maar die Europese identiteit met x gegevens zou wel uitgerold moeten worden.

Men praat over CO2 credit.. Per persoon, de zieltjes worden via de media ook warm gemaakt voor dat idee in dit land.

De kilometerheffing komt er ook. Allemaal een volgzaam autootje.

Een Leidse universiteit had camera's geïnstalleerd die de optie tot facial recognition hadden.
https://tweakers.net/nieu(...)nader-order-uit.html

Nu zal dat ook zo zijn met veel andere camera's daar niet van, maar overal camera's zodat overal gevolgd wordt of je brave burger bent kennen we wel van China natuurlijk.

De scanners van AH etc hebben camera's. Tjah het zal. Veel mensen vinden het gewoon goed. Maar ik heb wel de indruk dat Covid een heel lekker excuus is voor veel van die zaken qua implementatie.
Ach ja, 80% van de mensen gaat dit "handig" vinden zonder na te denken over de consequenties. De lui die even snel vervroegd boosteren om hun wintersport veilig te stellen. Handig zo'n wallet, want daar kun je vast ook je vignet in zetten, zodat je niet meer naar de ANWB hoeft of in Duitsland hoeft te stoppen om zo'n vignet voor Oostenrijk te halen.

Dat soort dingen. Het zal vast wel worden gepresenteerd als "handig" voor de burger en veel mensen vinden dat ook zonder er verder over na te denken.

En het wordt vooral niet gepresenteerd als verplicht. Nee, het is voor wie het wil. In het begin. Uiteindelijk kun je zonder dat kreng nergens meer terecht, net zoals met die coronapas. Die was aanvankelijk ook bedoeld om makkelijker te kunnen reizen.
pi_203231534
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 06:55 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ach ja, 80% van de mensen gaat dit "handig" vinden zonder na te denken over de consequenties. De lui die even snel vervroegd boosteren om hun wintersport veilig te stellen. Handig zo'n wallet, want daar kun je vast ook je vignet in zetten, zodat je niet meer naar de ANWB hoeft of in Duitsland hoeft te stoppen om zo'n vignet voor Oostenrijk te halen.

Dat soort dingen. Het zal vast wel worden gepresenteerd als "handig" voor de burger en veel mensen vinden dat ook zonder er verder over na te denken.

En het wordt vooral niet gepresenteerd als verplicht. Nee, het is voor wie het wil. In het begin. Uiteindelijk kun je zonder dat kreng nergens meer terecht, net zoals met die coronapas. Die was aanvankelijk ook bedoeld om makkelijker te kunnen reizen.
Is niet helemaal waar, de eerste versie van de coronacheck was voor festivals en dergelijke. Daarna is Europees reizen er aan toegevoegd.
pi_203231537
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 07:32 schreef Wantie het volgende:

[..]
Is niet helemaal waar, de eerste versie van de coronacheck was voor festivals en dergelijke. Daarna is Europees reizen er aan toegevoegd.
Daarvoor was DCC al wel gedocumenteerd en klaar om uit te rollen, daar is CoronaCheck op gebaseerd.
pi_203231589
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 06:37 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus je denkt dat de hele pandemie in scène is gezet om een economische veranderingen te bewerkstelligen?
Even los van dat er weinig te zien is van een BBB, zo aan het einde van de crisis...
Even uit pure nieuwsgierigheid, wat moet build back better inhouden in wappieland? Ik ken het als onderdeel van de politieke agenda van Biden waarbij veel geld in zaken als infrastructuur, zorg en toekomstbestendige technologie en daarnaast internationaal als initief vanuit de G7 dat als alternatief voor China's nieuwe zijderoute moet dienen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 17 januari 2022 @ 07:49:15 #236
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_203231590
Het binnenlands CTB overleeft zeker heel 2022 nog wel. Daar durf ik wel geld op in te zetten.
Zou het graag anders zien, want het beschermt uiteindelijk niemand. Het is een middel van dwang zodat het vaccinaties breder kunnen worden toegepast dan alleen voor de groep die daar een eigenbelang bij heeft.

Het geeft ons ook de illusie dat we iets doen, we lopen mee in de maat, controleren elkaar, zodat zichtbaar wordt die de disponabelen zijn in je omgeving. De mensen die niet willen luisteren. De mensen die je beter kunt afschrijven als vriend, buur, collega of kennis. Een prachtig geïmplementeerd stukje machtsmisbruik van de overheid, al is dit natuurlijk puur mijn opinie.
Sui cuique mores fingunt fortunam
pi_203231591
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 07:48 schreef Monolith het volgende:

[..]
Even uit pure nieuwsgierigheid, wat moet build back better inhouden in wappieland? Ik ken het als onderdeel van de politieke agenda van Biden waarbij veel geld in zaken als infrastructuur, zorg en toekomstbestendige technologie en daarnaast internationaal als initief vanuit de G7 dat als alternatief voor China's nieuwe zijderoute moet dienen.
Dat is volgens mij begonnen met die visie van het WEF.
pi_203231595
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 07:49 schreef chratnox het volgende:

[..]
Dat is volgens mij begonnen met die visie van het WEF.
Ah ja, de nieuwe Bilderbergconferentie.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_203231626
Zijn er in BNW geen topics voor dit soort wappie-praat?
pi_203231702
Ik ben wel benieuwd naar ‘t antwoord op de vraag van @Wantie . Waarom die economische veranderingen, wie wint daarmee? Waarom zou de pandemie wereldwijd gecoördineerd zijn.

In BNW is een centraal Covid topic, daar passen sommige dingen inderdaad beter. In dit geval ben ik vooral benieuwd naar een antwoord, als ik nu die posts verwijder haal ik een hele discussie weg, dat is ook niet de bedoeling :)
pi_203231713
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 07:32 schreef Wantie het volgende:

[..]
Coronatoegangsbewijs is van september 2021, dat Europese certificaat van juni 2021.
pi_203231726
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 08:06 schreef chratnox het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar ‘t antwoord op de vraag van @:Wantie . Waarom die economische veranderingen, wie wint daarmee? Waarom zou de pandemie wereldwijd gecoördineerd zijn.

In BNW is een centraal Covid topic, daar passen sommige dingen inderdaad beter. In dit geval ben ik vooral benieuwd naar een antwoord, als ik nu die posts verwijder haal ik een hele discussie weg, dat is ook niet de bedoeling :)
Je hebt naast de Plandemie-theorie natuurlijk ook nog de theorie van "never waste a good crisis".
  maandag 17 januari 2022 @ 08:08:53 #243
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_203231730
quote:
Ik ben wel benieuwd naar ‘t antwoord op de vraag van @:Wantie . Waarom die economische veranderingen, wie wint daarmee? Waarom zou de pandemie wereldwijd gecoördineerd zijn.

Tot nu toe heeft de pandemie er vooral voor gezorgd dat de hele rijke mensen nog veel rijker geworden zijn. Ik denk niet dat die de pandemie coördineren, maar je kunt toch moeilijk ontkennen dat ze er een belang bij hebben.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_203231732
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 07:48 schreef Monolith het volgende:

[..]
Goeie vraag, zoals gewoonlijk is dat niet echt grijpbaar, maar omvat onder andere dat het geld verdwijnt voor een digitale currency, dat je geen bezittingen meer hebt en gebruik maakt van een social credit system dat bepaalt welke privileges je hebt en welke niet.
pi_203231739
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 08:08 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Tot nu toe heeft de pandemie er vooral voor gezorgd dat de hele rijke mensen nog veel rijker geworden zijn. Ik denk niet dat die de pandemie coördineren, maar je kunt toch moeilijk ontkennen dat ze er een belang bij hebben.
Of opportuun zijn.
pi_203231742
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 08:07 schreef Halcon het volgende:

[..]
Coronatoegangsbewijs is van september 2021, dat Europese certificaat van juni 2021.
Dansen met Jansen vergeten?
  maandag 17 januari 2022 @ 08:11:15 #247
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_203231745
quote:

Er is natuurlijk geen (schaduw)elite die zo een nieuwe economische orde heeft bekokstoofd. Wat wel zo is, is dat virologen aan de knoppen hebben mogen draaien en machtsgeil zijn geworden en politici een soort van OCD hebben ontwikkeld waardoor vrijheden niet zonder slag of stoot terug worden gegeven. Dat kon je van tevoren aan zien komen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_203231751
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 08:08 schreef Halcon het volgende:

[..]
Je hebt naast de Plandemie-theorie natuurlijk ook nog de theorie van "never waste a good crisis".
Het zou dom zijn om dingen die beter/anders moeten niet direct aan te pakken als je daar de kans toe hebt, maar ik kan me niet voorstellen dat er veel coördinatie achter zit. Moet je voorstellen dat dit binnen een land gecoördineerd moet worden om daarna ook nog coördinatie tussen landen te hebben. Dat lijkt me in de praktijk onmogelijk.
pi_203231760
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 08:11 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Er is natuurlijk geen (schaduw)elite die zo een nieuwe economische orde heeft bekokstoofd. Wat wel zo is, is dat virologen aan de knoppen hebben mogen draaien en machtsgeil zijn geworden en politici een soort van OCD hebben ontwikkeld waardoor vrijheden niet zonder slag of stoot terug worden gegeven. Dat kon je van tevoren aan zien komen.
Is ook wel een tikkie overdreven...
pi_203231763
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 08:08 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Ik geloof direct dat een Jeff Bezos en dergelijken er weinig belang bij hebben dat de economische situatie snel ten einde komt, maar ik geloof niet dat ze zoveel macht hebben iets af te dwingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')