Dat staat er serieus?quote:
Welkom, hoe was de koffie?quote:Op zondag 16 januari 2022 23:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Eigenlijk kom ik steeds meer tot de conclusie dat het OMT het gewoon niet zo begrijpt, met al die modellen die totaal niet uitkomen en ‘adviezen’ die nergens op slaan. Benieuwd of de economische en maatschappelijke schade veroorzaakt door hun gebrek aan kennis ooit nog doorgerekend gaat worden. Het laatste OMT-advies slaat oprecht helemaal nergens op. Qua logica kan je het zo eenvoudig onderuit halen.
WEG die kwakzalvers.quote:Op zondag 16 januari 2022 23:44 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Met dit gegeven kan je je beter afvragen waarom het omt nog serieus genomen wordt.
Triest dit hoor.
Dat is wel de grootste hint ja. Vrijwel niemand die het meer heeft over teruggaan naar het oude normaal als al die beperkingen niet meer nodig zijn; als het inderdaad richting een griepje gaat. Plus dat bepaalde OMT leden openlijk toegeven dat ze het wel zien zitten om maatregelen actief te houden; ook na Corona. Omdat het ook handig is tegen andere virussen. Heel gevaarlijk dat we op EU niveau geen grenzen leggen wat betreft het QR systeem. Bij welke waarden dat kan stoppen. Etc.quote:Op zondag 16 januari 2022 23:53 schreef ludovico het volgende:
Als men er vanaf zou willen zouden ze het minimaal uitspreken. Die uniformiteit hiervan spreekt altijd boekdelen, maar dan ben je BnWer.
Dat EU is juist een instantie die democratische waarden uitholt. En technocratische principes waar eigenlijk geen mandaat voor is worden juist middels de EU doorgedrukt.quote:Op zondag 16 januari 2022 23:59 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat is wel de grootste hint ja. Vrijwel niemand die het meer heeft over teruggaan naar het oude normaal als al die beperkingen niet meer nodig zijn; als het inderdaad richting een griepje gaat. Plus dat bepaalde OMT leden openlijk toegeven dat ze het wel zien zitten om maatregelen actief te houden; ook na Corona. Omdat het ook handig is tegen andere virussen. Heel gevaarlijk dat we op EU niveau geen grenzen leggen wat betreft het QR systeem. Bij welke waarden dat kan stoppen. Etc.
Dystopische waanzin dat onze regering op dit soort bewezen broddelwerk beleid baseert.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:29 schreef Discombobulate het volgende:
[ twitter ]
Kijk dan. Ik snap echt werkelijk niet dat we nog steeds maatregelen hebben.
Dystopisch waanzin dat een rechter het OMT als expertgroep ziet.quote:Op maandag 17 januari 2022 00:10 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dystopische waanzin dat onze regering op dit soort bewezen broddelwerk beleid baseert.
Als het nu ergens goed voor was, bijvoorbeeld overbelaste ziekenhuizen ontlasten.quote:Op maandag 17 januari 2022 00:16 schreef Elan het volgende:
Wanneer gaan ze die verplichte zelfisolatie schrappen? Dit hou je geen twee weken vol zonder compleet vast te lopen.
Mooi man.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:46 schreef Spablauw214 het volgende:
Lekker bezig Boris. Hulde.
[..]
Bron: AD Liveblog
Wel ontzettend jaloers op het VK op dat gebied.quote:Op maandag 17 januari 2022 00:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Mooi man.
Goed groot land ook wat daar nu mee komt.
Prachtig.
Op de scholen is het ook niet te doen op deze manier. Als er meer dan 3 corona hebben moet de klas in quarantaine. Je bent inderdaad geneigd om te denken laat gaan gezien het mildere ziekteverloop.quote:Op maandag 17 januari 2022 00:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als het nu ergens goed voor was, bijvoorbeeld overbelaste ziekenhuizen ontlasten.
Echt zo frustrerend dat de overheid totaal niet in staat is ook maar enigszins intelligent in te spelen op de ontwikkelingen de laatste 4-8 weken.
Als het niet leidt tot code zwart in de ziekenhuizen, waar het niet op lijkt.quote:Op maandag 17 januari 2022 00:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Op de scholen is het ook niet te doen op deze manier. Als er meer dan 3 corona hebben moet de klas in quarantaine. Je bent inderdaad geneigd om te denken laat gaan gezien het mildere ziekteverloop.
Al weet ik eerlijk gezegd niet of de zorg berekend is op bijvoorbeeld 200-300.000 besmettingen per dag. Want dat soort aantallen ga je dan wel krijgen.
Nop.quote:Op maandag 17 januari 2022 00:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Op de scholen is het ook niet te doen op deze manier. Als er meer dan 3 corona hebben moet de klas in quarantaine. Je bent inderdaad geneigd om te denken laat gaan gezien het mildere ziekteverloop.
Al weet ik eerlijk gezegd niet of de zorg berekend is op bijvoorbeeld 200-300.000 besmettingen per dag. Want dat soort aantallen ga je dan wel krijgen.
Veel te mooi systeem om je repressieve wensen op los te laten.quote:Op zondag 16 januari 2022 23:50 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik had het wel fijn gevonden als ik zo positief in elkaar had gestoken dat ik oprecht zou kunnen geloven dat we binnen de EU echt stoppen met dat hele QR en booster systeem als het niet meer nodig is.
Wat voor systeem zou dat dan zijn dan? Heeft dat nog met corona te maken of de zogenaamde 'QR-samenleving'?quote:Op maandag 17 januari 2022 00:09 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat EU is juist een instantie die democratische waarden uitholt. En technocratische principes waar eigenlijk geen mandaat voor is worden juist middels de EU doorgedrukt.
Die propaganda tegen het nationalisme en populisme zogezegd, en het nieuwe item "desinformatie bestrijding" AKA censuur.... Hebben ze hard nodig. Maar ik heb het gevoel dat dit hem niet gaat worden.. Ze raken al hun mandaat kwijt als ze niet meer doen wat het volk wilt.
Ze willen dit gewoon. Arno Wellens had het over een systeem voor de EU dat allang uitgedacht was en die ze juni 2022 willen implementeren oid. We gaan het zien. Hij heeft zijn feitelijke kennis goed op orde.
QR idd. Een digitaal systeem waar zorg en bankgegevens EU wijd worden gedeeld maar daar zit QR dan ook op idd.quote:Op maandag 17 januari 2022 00:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat voor systeem zou dat dan zijn dan? Heeft dat nog met corona te maken of de zogenaamde 'QR-samenleving'?
We gaan het zien inderdaad. Als het er moet komen komt het toch wel. Kun je wel de straat op gaan enzo, maar zo lang 90% of meer het accepteert is het natuurlijk een eitje om het erdoor te drukken.quote:Op maandag 17 januari 2022 01:05 schreef ludovico het volgende:
[..]
QR idd. Een digitaal systeem waar zorg en bankgegevens EU wijd worden gedeeld maar daar zit QR dan ook op idd.
We gaan het zien.
denk economische motieven, de bodem van de schatkist is bereikt.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:54 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Jaaaaa. Het kan nog. Er is gewoon nog een land dat terug gaat naar het oude normaal. Wat ontzettend fijn om te lezen zeg. Nu wij nog, maar ik betwijfel het.
ga weg! jullie zijn allemaal gek, de lockdown kan in 24 met weinig data en opengaan moet weer in stappen met ontzettend veel data.quote:
Waarom zou het er moeten komen dan? De coronacheck app wordt niet eens door alle EU lidstaten gebruikt en is ook niet verplicht door de EU maar op vrijwillige basis door een deel van de lidstaten ingevoerd omdat ze de grenzen zoveel mogelijk open wilden houden binnen de EU.quote:Op maandag 17 januari 2022 01:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
We gaan het zien inderdaad. Als het er moet komen komt het toch wel. Kun je wel de straat op gaan enzo, maar zo lang 90% of meer het accepteert is het natuurlijk een eitje om het erdoor te drukken.
Wordt vrij open ontwikkeldquote:Op maandag 17 januari 2022 01:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waarom zou het er moeten komen dan? De coronacheck app wordt niet eens door alle EU lidstaten gebruikt en is ook niet verplicht door de EU maar op vrijwillige basis door een deel van de lidstaten ingevoerd omdat ze de grenzen zoveel mogelijk open wilden houden binnen de EU.
Waarom dat ook maar iets met medische gegevens of bank gegevens te maken zou hebben leggen de complotdenkertjes nooit uit en hoe dat met het EU handvest van rechten te rijmen valt ook niet.
Ha je was me net voor, ik zag de doemdenkerij ook alweer voorbij komen. Hou toch op jongens, je kunt toch niet rekening blijven houden met iets wat misschien ooit wel eens zou kunnen gebeuren. Anyway, ik ga zo voor het eerst in 4 weken weer een paar lesjes geven en ik heb er zin in. Nooit meer dicht aubquote:Op maandag 17 januari 2022 05:51 schreef SilverEyes het volgende:
Dat omikron mild is, zegt niets over volgende coronavarianten https://www.nu.nl/coronav(...)coronavarianten.html (via @:NUnl)
Niet te positief jongens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |